Arezo Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari Zeau, ik ben de competitie best goed begonnen. 2e seizoen Juventus. Vorig jaar achter de Milanclubs 3e. Nu ze allebei al verslagen en hoe! Speel echt fantastisch voetbal op dit moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari Stoppen met die zelfpijperij nu, want je voorbereiding was helemaal ruk hè. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari Onze eerste transfer naar de Europese top! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari Ik kwam een verhaal tegen vandaag over een club en toen ik het las wist ik niet eens dat een landgenoot het had opgericht. Dus ga daar maar eens aan de slag. Zal de club niet noemen voordat Steels zich weer bedenkt Dus maar even een database downloaden en met de desbetreffende club spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari 1 uur geleden zei De Raam: Ik had 'vroeger' hetzelfde probleem als @Steels maar dan na een seizoen of twee. Ik heb toen op een gegeven moment gewoon tegen mezelf gezegd; kerel, zet nou eens gewoon door! Ik had er vaak ook na iets van 4 seizoen vaak geen zin meer in ofzo. Maar in deze FM heb ik gewoon al 16 seizoenen erop zitten. By far een nieuw record voor mij. Met de volgende prijzenlijst tot nu toe: 16x nationaal kampioen 16x bekerwinnaar 14x winnaar super cup 3x CL winst 2x UEFA Super cup winst 1x WC voor clubs Meestal deed ik er een novelle naast en dan was ik een avondje aan het rammen op de spatiebalk en dan liep ik zo weer een eeuwigheid achter in de novelle en dan had ik het gevoel daar op te moeten wachten totdat ik verder kon. Op den duur ging dat meestal vervelen. Nu geen novelle en gewoon rammen als ik tijd heb. En zie het resultaat! Enige 'probleem' is dat @Kyrill nu boos is dat ik geen novelle heb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari Oef, wat een fijne newgen komt daar de opleiding in glibberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 13 februari Auteur Share Geplaatst 13 februari Dat is een hele fijne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari Derde jaar op rij de gouden schoen gewonnen Met overmacht zelfs. Dit jaar werd een andere speler van mijn team tweede Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari Thank you very much!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari 49 minuten geleden zei sennid: Ik kwam een verhaal tegen vandaag over een club en toen ik het las wist ik niet eens dat een landgenoot het had opgericht. Dus ga daar maar eens aan de slag. Zal de club niet noemen voordat Steels zich weer bedenkt Dus maar even een database downloaden en met de desbetreffende club spelen. Oeh gaat dit over die club uit Gibraltar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari Zojuist zei bas huijsmans: Oeh gaat dit over die club uit Gibraltar? Nee. Andere kant van de Oceaan en meer temperamentvol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari 43 minuten geleden zei MisterX: Ik had er vaak ook na iets van 4 seizoen vaak geen zin meer in ofzo. Maar in deze FM heb ik gewoon al 16 seizoenen erop zitten. By far een nieuw record voor mij. Met de volgende prijzenlijst tot nu toe: 16x nationaal kampioen 16x bekerwinnaar 14x winnaar super cup 3x CL winst 2x UEFA Super cup winst 1x WC voor clubs Meestal deed ik er een novelle naast en dan was ik een avondje aan het rammen op de spatiebalk en dan liep ik zo weer een eeuwigheid achter in de novelle en dan had ik het gevoel daar op te moeten wachten totdat ik verder kon. Op den duur ging dat meestal vervelen. Nu geen novelle en gewoon rammen als ik tijd heb. En zie het resultaat! Enige 'probleem' is dat @Kyrill nu boos is dat ik geen novelle heb Je bent heel aanwezig in het building a nation topic, dat is al voldoende joh. Dan hoef je toch niet per se een novelle te hebben? Volgens mij weet heel het forum ook wel met welke save je bezig bent en dat geldt ook voor mij haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari 6 minuten geleden zei Thomassje123: Je bent heel aanwezig in het building a nation topic, dat is al voldoende joh. Dan hoef je toch niet per se een novelle te hebben? Volgens mij weet heel het forum ook wel met welke save je bezig bent en dat geldt ook voor mij haha Lekker free format, Info spuien wanneer ik wil. Ik heb nog wel een leuk nieuwtje: Ondanks een verloren finale pakken we de eerste plek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari 2-0 achterkomen en het nog VOOR rust omdraaien in 2-3.... Wat een helden team heb je dan zeg, man man, geniaal Het gaat tot nu toe geweldig met taktiek van @Becks, als iemand het verdiend heeft, keer met ander zijn taktiek te spelen ben ik het wel, ik houd al 10+ jaren 99% van de tijd, vast aan zelf gemaakte taktieken. Kunnen nu met heerlijk gevoel FM voor vanavond als afgesloten beschouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari 4 minuten geleden zei MisterX: Lekker free format, Info spuien wanneer ik wil. Ik heb nog wel een leuk nieuwtje: Ondanks een verloren finale pakken we de eerste plek Precies Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari @Thomassje123 @MisterX moet helemaal niks. HIj zat mij te plagen/sarren omdat ik gewoon paar keer (terecht imo) zei ik zijn novelle toen die die nog had, van super goede kwaliteit vindt/vond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari Zojuist zei Kyrill: @Thomassje123 @MisterX moet helemaal niks. HIj zat mij te plagen/sarren omdat ik gewoon paar keer (terecht imo) zei ik zijn novelle toen die die nog had, van super goede kwaliteit vindt/vond Weet ik. Hij zegt ook dat dit werkt voor hem en dat hij het daardoor langer vol houdt Ik vind zijn enthousiasme juist mooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari Nachtje doorhalen confirmed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari 10 uur geleden zei sennid: Ik kwam een verhaal tegen vandaag over een club en toen ik het las wist ik niet eens dat een landgenoot het had opgericht. Dus ga daar maar eens aan de slag. Zal de club niet noemen voordat Steels zich weer bedenkt Dus maar even een database downloaden en met de desbetreffende club spelen. Nu ben ik benieuwd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari (bewerkt) 10 uur geleden zei Kyrill: @Thomassje123 @MisterX moet helemaal niks. HIj zat mij te plagen/sarren omdat ik gewoon paar keer (terecht imo) zei ik zijn novelle toen die die nog had, van super goede kwaliteit vindt/vond 10 uur geleden zei Thomassje123: Weet ik. Hij zegt ook dat dit werkt voor hem en dat hij het daardoor langer vol houdt Ik vind zijn enthousiasme juist mooi Ik word niet meer tegen gehouden door een novelle, want zo voelde het wel. Ik heb nu veel meer plezier en daar gaat het bij mij om. Dan maar geen novelle. En een goede reden om Kyrill te sarren 14 februari bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari 2 minuten geleden zei MisterX: Ik word niet meer tegen gehouden door een novelle, want zo voelde het wel. Ik heb nu veel meer plezier en daar gaat het bij mij om. Dan maar geen novelle. En een goede reden om Kyrill te sarren Spelplezier moet altijd voorop staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari Op weg naar de top 100. Binnenkort Azië Cup, hopelijk kan ik daar wat punten pakken. Het zal hoe dan ook zwaar worden, die 24 plekken die nog overbrugd moeten worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari Dankjewel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari Mag ik in het Engels een verhaal posten? Niet dat ik het niet in het Nederlands wil doen maar ik heb het al gedeeld op Reddit, en kopiëren is makkelijker 😂 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten