Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

Oef, gouden kans om de derde ronde te bereiken. Het WK wordt in Japan georganiseerd, dus het boeit niet hoe zij scoren. Net 2-0 gewonnen van Koeweit. Nu standhouden aldaar, ervan uitgaande dat Irak veel te sterk is voor zowel ons als Koeweit.

image.thumb.png.5a011bd1094687b6d40eeb90f330aa60.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9477fab7638b6c8b415130744ab5f5f1.png

159582a03666658df00aa1aa42e9c9c2.png

Echt een ongekend seizoen achter de rug met Lichtenberg :D Ik weet niet eens waar ik moet beginnen... 

De Bundesliga werd op de laatste dag beslist nadat we in de tweede seizoenshelft moeite hadden om de ruime voorsprong van voor de winterstop te behouden. Na 10 potjes hadden we immers 30 punten en leek er niets meer te kunnen gebeuren, maar enkele wedstrijden voor het einde nam Gladbach de koppositie toch echt van ons over. Had even het idee dat ik ouderwets 'geFMd' werd, maar een thuiszege op de laatste speeldag tegen Augsburg was voldoende, waar Gladbach de slotwedstrijd verloor van Leipzig. De eerste landstitel voor Lichtenberg is daarmee een feit. 

En dan Europa, wat een ongekende sensatie. Vorig seizoen voor het eerst Europa gehaald en enigszins lullig in de kwartfinale van de Europa League tegen Hoffenheim eruit gevlogen. Dit seizoen het debuut in de Champions League en daar waren we al helemaal niet te stoppen. 16 punten in de groepsfase met Barcelona, Monaco en Besiktas (enkel een 0-0 in Turkije) en daarna werden Lyon (0-0, 3-0) en Manchester United (5-2 thuis, 3-2 winst uit) verslagen voordat we in de halve finale het tweeluik aan mochten gaan met Bayern Munchen. Een 2-0 thuisoverwinning was voldoende voor de return (1-0 nederlaag) om direct in het eerste seizoen in de CL de finale te mogen spelen. Tegenstander is opnieuw Barcelona en voor de derde keer dit seizoen weten we de Catalanen te verslaan.

Deze club... echt waar... En het mooiste is dat we nog jaren vooruit kunnen met dit elftal. Slechts vijf spelers in de selectie zijn 22 jaar of ouder (22, 22, 23, 25,25) en de bank bestond afgelopen seizoen grotendeels uit tieners. Al komt daar komend seizoen verandering in aangezien de bijna 33-jarige Kai Havertz het een mooi moment vindt om Bayern Munchen te verruilen  voor Lichtenberg. Kan hem na dit seizoen ook geen ongelijk geven :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei De Raam:

Netjes @bas huijsmans, hoe was het programma?

Wel echt een vrij gemakkelijk programma voor CL begrippen vond ik zelf. Wel een paar 50/50 potjes met Dortmund, Leipzig en misschien Marseille. Tegen Barca kreeg ik na 20 seconden rood en liet ik de wedstrijd maar uitspelen terwijl ik nog aan het koken was haha

image.thumb.png.de18d0ca0c9095724743a0230be4be91.png

Vorig seizoen eindigde ik met even veel punten op plek 9 dus mistte ik het net. Toen wel een vergelijkbare tegenstand denk ik.

image.thumb.png.6f1f38cf5b63315fd08c130ddbc51276.png

Edit:

Ik denk wel dat je redelijk kan inschatten op welk niveau ik inmiddels zit. Te groot voor een servet maar nog duidelijk te klein voor een tafellaken

bewerkt door bas huijsmans
Link naar opmerking
Deel via andere websites