De Raam Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari Mijn Independiente del Valle save tot nog toe: Inspiratie komt van hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari @Gert Je zit in mijn spel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari 1 uur geleden zei delichris: @Gert Je zit in mijn spel Haha zag ik er maar zo goed uit als John Williams :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari De sfeeractie van vandaag had mij te pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari Oef, gouden kans om de derde ronde te bereiken. Het WK wordt in Japan georganiseerd, dus het boeit niet hoe zij scoren. Net 2-0 gewonnen van Koeweit. Nu standhouden aldaar, ervan uitgaande dat Irak veel te sterk is voor zowel ons als Koeweit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari 33 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Haha hier heb ik het een klein beetje over gehad in de podcast gisteravond. @Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari Mijn Arsenal save waar ik ontslag had genomen, nieuwe kans gegeven... Heel blij met de late 2-2, zwaar verdiend, zou gek worden als we dit verloren met deze xG pfff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari 51 minuten geleden zei Dansmeister: Haha hier heb ik het een klein beetje over gehad in de podcast gisteravond. @Nom de Guerre Hardly a big surprise, toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Hardly a big surprise, toch? Zelfs als jij dat niet zou weten, is dit spel toch al 500 jaar twee vingers in de neus voor jou Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari In de aflevering die deze week is uitgekomen hebben we het letterlijk over meta attributen gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari 4 minuten geleden zei Nom de Guerre: In de aflevering die deze week is uitgekomen hebben we het letterlijk over meta attributen gehad. Is goed Chef, ik ga het zometeen opzetten, ben benieuwd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari Get in. @Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari @Dansmeister waar staat je taktiek maatje, zie hem nergens? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari 58 minuten geleden zei Dansmeister: Get in. @Thierryvane Jetzt geht's helemaal los! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari 26 minuten geleden zei Kyrill: @Dansmeister waar staat je taktiek maatje, zie hem nergens? Op 7-2-2024 om 16:56 zei Dansmeister: @ThierryvaneGeen transfers gedaan bro. Staat altijd uit in de eerste transferperiode. Ook in de PL blijft Pep nog mijn favoriete tegenstander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari 21 minuten geleden zei De Raam: Dank topper Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari 5 uur geleden zei Dansmeister: Haha hier heb ik het een klein beetje over gehad in de podcast gisteravond. @Nom de Guerre Dansie in de podcast? Linkje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blauwbeer Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari (bewerkt) 1 uur geleden zei De Raam: De instellingen "zonder balbezit" staan er wel niet op? (En eventuele spelersinstructies?) 9 februari bewerkt door Blauwbeer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari Echt een ongekend seizoen achter de rug met Lichtenberg Ik weet niet eens waar ik moet beginnen... De Bundesliga werd op de laatste dag beslist nadat we in de tweede seizoenshelft moeite hadden om de ruime voorsprong van voor de winterstop te behouden. Na 10 potjes hadden we immers 30 punten en leek er niets meer te kunnen gebeuren, maar enkele wedstrijden voor het einde nam Gladbach de koppositie toch echt van ons over. Had even het idee dat ik ouderwets 'geFMd' werd, maar een thuiszege op de laatste speeldag tegen Augsburg was voldoende, waar Gladbach de slotwedstrijd verloor van Leipzig. De eerste landstitel voor Lichtenberg is daarmee een feit. En dan Europa, wat een ongekende sensatie. Vorig seizoen voor het eerst Europa gehaald en enigszins lullig in de kwartfinale van de Europa League tegen Hoffenheim eruit gevlogen. Dit seizoen het debuut in de Champions League en daar waren we al helemaal niet te stoppen. 16 punten in de groepsfase met Barcelona, Monaco en Besiktas (enkel een 0-0 in Turkije) en daarna werden Lyon (0-0, 3-0) en Manchester United (5-2 thuis, 3-2 winst uit) verslagen voordat we in de halve finale het tweeluik aan mochten gaan met Bayern Munchen. Een 2-0 thuisoverwinning was voldoende voor de return (1-0 nederlaag) om direct in het eerste seizoen in de CL de finale te mogen spelen. Tegenstander is opnieuw Barcelona en voor de derde keer dit seizoen weten we de Catalanen te verslaan. Deze club... echt waar... En het mooiste is dat we nog jaren vooruit kunnen met dit elftal. Slechts vijf spelers in de selectie zijn 22 jaar of ouder (22, 22, 23, 25,25) en de bank bestond afgelopen seizoen grotendeels uit tieners. Al komt daar komend seizoen verandering in aangezien de bijna 33-jarige Kai Havertz het een mooi moment vindt om Bayern Munchen te verruilen voor Lichtenberg. Kan hem na dit seizoen ook geen ongelijk geven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari 52 minuten geleden zei Blauwbeer: De instellingen "zonder balbezit" staan er wel niet op? (En eventuele spelersinstructies?) Klopt maar het is niet mijn tactiek, dan moet je bij @Dansmeister zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari Primeurtje hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari Netjes @bas huijsmans, hoe was het programma? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari (bewerkt) 13 minuten geleden zei De Raam: Netjes @bas huijsmans, hoe was het programma? Wel echt een vrij gemakkelijk programma voor CL begrippen vond ik zelf. Wel een paar 50/50 potjes met Dortmund, Leipzig en misschien Marseille. Tegen Barca kreeg ik na 20 seconden rood en liet ik de wedstrijd maar uitspelen terwijl ik nog aan het koken was haha Vorig seizoen eindigde ik met even veel punten op plek 9 dus mistte ik het net. Toen wel een vergelijkbare tegenstand denk ik. Edit: Ik denk wel dat je redelijk kan inschatten op welk niveau ik inmiddels zit. Te groot voor een servet maar nog duidelijk te klein voor een tafellaken 9 februari bewerkt door bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari Gniffel. Ik moest hem gewoon hebben toen hij werd aangeboden. Noem me een flauwe puber, I don't care. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten