De Raam Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Nieuw groeibriljantje, ontwikkeling van 5 maanden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari 38 minuten geleden zei De Raam: Nieuw groeibriljantje, ontwikkeling van 5 maanden Enkel Positioning & Strength omhoog gegaan dus.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari 9 minuten geleden zei Steels: Enkel Positioning & Strength omhoog gegaan dus.. Neen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari 22 minuten geleden zei Steels: Enkel Positioning & Strength omhoog gegaan dus.. Wordt niet helemaal juist weergegeven; de 1 is alles waar een compleet punt (dus alle 5 de substages) omhoog zijn gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Op 30-1-2024 om 21:39 zei MisterX: Volgens FM behoor ik ondertussen tot de grootste clubs ter wereld, maar ik speel nog steeds in een stadion voor 350 man Het bestuur weigert een nieuw stadion te bouwen en stadion uitbreidingen worden nog steeds gecanceld door de gemeente. Zelfs een uitbreiding van 27 plekken mag niet doorgaan... Zeer gewilde tickets dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari 1 uur geleden zei De Raam: Neen. Houd jij dit standaard bij op deze manier voor alle spelers? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari 23 minuten geleden zei MisterX: Houd jij dit standaard bij op deze manier voor alle spelers? Nee, ik hanteer verschillende opslagpunten ivm mijn novelle. Dan houdt ik toegang tot de data, aangezien het meeste gereset wordt bij een nieuw seizoen. En na een bepaalde tijd kun je de wedstrijden niet meer terugkijken. Ik wil dat graag wel kunnen ivm tactische updates etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Wanneer het hele team kan scoren, ben je moeilijk af te stoppen. Zeker als de assists ook van alle kanten kunnen komen. Normaal houd ik ervan om een veel scorende spits te hebben maar dit is ook weleens leuk, voor de verandering! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Ik heb wel een vrij goed seizoen. Ik promoveer misschien niet, maar met een financiële put en spelerstekort is dat geen schande. Hopelijk kan ik in de toekomst beter nieuws brengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Wil toch wel graag m'n nieuwe game starten, maar met het einde van de transferperiode in zicht wacht ik daar toch maar ff mee Anders heb ik straks spijt als de data updates er zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Zo wordt het FFP probleem wel opgelost Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Die zat er wel lekker in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari Daar komt de frustratie weer. Ik heb een 2e team in Servië, nu wilde geen enkele trainer het contract verlengen, echter kan ik ook geen trainers aannemen. Heb het nu 'gedelegeerd' aan de directie in de hoop dat er wat komt. Wat kan ik doen of hoe doen jullie dit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari 30 minuten geleden zei ElPrincipito: Daar komt de frustratie weer. Ik heb een 2e team in Servië, nu wilde geen enkele trainer het contract verlengen, echter kan ik ook geen trainers aannemen. Heb het nu 'gedelegeerd' aan de directie in de hoop dat er wat komt. Wat kan ik doen of hoe doen jullie dit? Wil er simpelweg niemand of vragen ze te veel geld om te komen? Als het tweede het geval is, helpt het soms wel om een vacature uit te zetten. Trainers die dan solliciteren zijn ook betaalbaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari 38 minuten geleden zei bas huijsmans: Wil er simpelweg niemand of vragen ze te veel geld om te komen? Als het tweede het geval is, helpt het soms wel om een vacature uit te zetten. Trainers die dan solliciteren zijn ook betaalbaar Als ik iemand haal dan komt hij niet bij staf te staan.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari Wat een heerliijke zege Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari 57 minuten geleden zei ElPrincipito: Als ik iemand haal dan komt hij niet bij staf te staan.. Oh nee dat heb ik nog nooit mee gemaakt. Stel je ze niet per ongeluk aan bij de O19 haha? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari 2 uur geleden zei bas huijsmans: Oh nee dat heb ik nog nooit mee gemaakt. Stel je ze niet per ongeluk aan bij de O19 haha? Nee, echt heel raar. Ze komen dus wel bij de staf te staan, maar niet bij trainers als ik de training wil maken voor het B-team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari Iemand die weet wanneer de winterupdate gaat uitkomen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari (bewerkt) Rond de winter Wat betekend die wachtlijst? Ik ben niet uitverkocht, dan zou je toch zeggen dat je alle seizoenskaarten gewoon verkoopt of ben ik nu abuis? 2 februari bewerkt door ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari Voor het eerst dat dit me is opgevallen bij een speler. Iemand ervaring met late developers? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari 5 minuten geleden zei ElPrincipito: Rond de winter Wat betekend die wachtlijst? Ik ben niet uitverkocht, dan zou je toch zeggen dat je alle seizoenskaarten gewoon verkoopt of ben ik nu abuis? Hoeveel kunnen er in dan? Er moet ook wat plek zijn voor losse kaartverkoop denk ik IRL bij FC Twente ook, ook een flinke wachtlijst. 30.000 plaatsen en zo'n 21.000 seizoenkaarthouders (weet zo niet precies hoeveel). Dan nog een stukje uitvak en dan heb je nog een klein deel over voor de losse verkoop. Misschien dat het daar mee te maken heeft? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari Zojuist zei Thomassje123: Hoeveel kunnen er in dan? Er moet ook wat plek zijn voor losse kaartverkoop denk ik IRL bij FC Twente ook, ook een flinke wachtlijst. 30.000 plaatsen en zo'n 21.000 seizoenkaarthouders (weet zo niet precies hoeveel). Dan nog een stukje uitvak en dan heb je nog een klein deel over voor de losse verkoop. Misschien dat het daar mee te maken heeft? Ja dat zou kunnen hoor, ik ben alleen nooit uitverkocht. 27.000 plaatsen en hooguit 12.000 bezoekers. Uitzonderlijk als we Europees spelen is 20.000. Snap het dus niet zo.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari Ook dit kunnen we afvinken. Eerdaags tijd voor een nieuw avontuur binnen deze game. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari 20 minuten geleden zei Glenn08: Iemand die weet wanneer de winterupdate gaat uitkomen? Als je de officiële bedoeld is het meestal begin maart, geloof ik. Wellicht kan @Stefan. dat bevestigen of ontkrachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten