Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

Op 30-1-2024 om 21:39 zei MisterX:

Volgens FM behoor ik ondertussen tot de grootste clubs ter wereld, maar ik speel nog steeds in een stadion voor 350 man ;e

Het bestuur weigert een nieuw stadion te bouwen en stadion uitbreidingen worden nog steeds gecanceld door de gemeente. Zelfs een uitbreiding van 27 plekken mag niet doorgaan... :5

image.png.cd0c57186fd572a4217ed2e08e8b381a.png

Zeer gewilde tickets dan. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei MisterX:

Houd jij dit standaard bij op deze manier voor alle spelers? 

Nee, ik hanteer verschillende opslagpunten ivm mijn novelle. Dan houdt ik toegang tot de data, aangezien het meeste gereset wordt bij een nieuw seizoen. En na een bepaalde tijd kun je de wedstrijden niet meer terugkijken. Ik wil dat graag wel kunnen ivm tactische updates etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar komt de frustratie weer. Ik heb een 2e team in Servië, nu wilde geen enkele trainer het contract verlengen, echter kan ik ook geen trainers aannemen. Heb het nu 'gedelegeerd' aan de directie in de hoop dat er wat komt. Wat kan ik doen of hoe doen jullie dit? 

Schermafbeelding2024-02-02om09_48_09.thumb.png.9ab6ff17d425a3946ba3714f9fb6fc85.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei ElPrincipito:

Daar komt de frustratie weer. Ik heb een 2e team in Servië, nu wilde geen enkele trainer het contract verlengen, echter kan ik ook geen trainers aannemen. Heb het nu 'gedelegeerd' aan de directie in de hoop dat er wat komt. Wat kan ik doen of hoe doen jullie dit? 

Schermafbeelding2024-02-02om09_48_09.thumb.png.9ab6ff17d425a3946ba3714f9fb6fc85.png

Wil er simpelweg niemand of vragen ze te veel geld om te komen? Als het tweede het geval is, helpt het soms wel om een vacature uit te zetten. Trainers die dan solliciteren zijn ook betaalbaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei bas huijsmans:

Wil er simpelweg niemand of vragen ze te veel geld om te komen? Als het tweede het geval is, helpt het soms wel om een vacature uit te zetten. Trainers die dan solliciteren zijn ook betaalbaar

Als ik iemand haal dan komt hij niet bij staf te staan.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bas huijsmans:

Oh nee dat heb ik nog nooit mee  gemaakt. Stel je ze niet per ongeluk aan bij de O19 haha?

Nee, echt heel raar. Ze komen dus wel bij de staf te staan, maar niet bij trainers als ik de training wil maken voor het B-team. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei ElPrincipito:

Rond de winter

Wat betekend die wachtlijst? Ik ben niet uitverkocht, dan zou je toch zeggen dat je alle seizoenskaarten gewoon verkoopt of ben ik nu abuis? 

Schermafbeelding2024-02-02om16_33_43.thumb.png.cfc94e46f30b5769443ee88393e9119f.png

Hoeveel kunnen er in dan? 

Er moet ook wat plek zijn voor losse kaartverkoop denk ik

IRL bij FC Twente ook, ook een flinke wachtlijst. 30.000 plaatsen en zo'n 21.000 seizoenkaarthouders (weet zo niet precies hoeveel). Dan nog een stukje uitvak en dan heb je nog een klein deel over voor de losse verkoop. Misschien dat het daar mee te maken heeft?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Thomassje123:

Hoeveel kunnen er in dan? 

Er moet ook wat plek zijn voor losse kaartverkoop denk ik

IRL bij FC Twente ook, ook een flinke wachtlijst. 30.000 plaatsen en zo'n 21.000 seizoenkaarthouders (weet zo niet precies hoeveel). Dan nog een stukje uitvak en dan heb je nog een klein deel over voor de losse verkoop. Misschien dat het daar mee te maken heeft?

Ja dat zou kunnen hoor, ik ben alleen nooit uitverkocht. 27.000 plaatsen en hooguit 12.000 bezoekers. Uitzonderlijk als we Europees spelen is 20.000.

Snap het dus niet zo.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites