Brozai Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Inmiddels halverwege seizoen 2 met Dordrecht. Al twee keer benaderd/kans gekregen, Cercle en nu Hoffenheim. Ik ben er inmiddels wel van overtuigd dat ik deze save verder meeneem na de beta. Champions League winnen met Dordrecht en dan maar eens kijken hoe het er voor staat. Misschien een San Marino challenge starten, of na de winst een ander doel opstellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 (bewerkt) Was sinds 23.30 lekker aan het kutten met base skin voor FM24. Mijn eigen dingetjes er in zetten, enzo. Leuk. Tot ik iets wilde stelen voor persoonlijk gebruik, en die skin eigenlijk wel best chill is. Is voor FM23, maar met een handigheidje werkt het ook voor FM24. Leuke skin. Darkmode. Geen rare kleurtjes, enzovoort. Nu wachten op de FM24 versie, want die is al in de maak. Was ook aan het kutten met Scouting card.xml, enzo. Wil graag attributen zien. Klikt lekker door 25 oktober 2023 bewerkt door Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Kan iemand mij een cursus finales winnen geven? @Nom de Guerre misschien in ruil voor een kratje bier. 3e finale op rij van de CL verloren. Al ben ik ook blij/trots dat ik die überhaupt heb bereikt in het 2e, 3e en 4e seizoen met Porto. Probleem is dat ik de fases over 2 wedstrijden altijd wel win, na wedstrijd 1 weet ik dan vaak wel hoe ik moet spelen voor de 2e match. Die win ik dan vaak met 3-0 of 4-1 waardoor een 2-1 verlies in de eerste wedstrijd is weggepoetst. Finales zijn echter wel even anders. Hoe doen jullie dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 2 minuten geleden zei ElPrincipito: Kan iemand mij een cursus finales winnen geven? misschien in ruil voor een kratje bier. Vaker scoren dan de tegenstander! Kom maar door met dat kratje bier Pas je dingen altijd aan voor een finale of speel je gewoon met je normale tactiek? Zelf pas ik eigenlijk nooit wat aan en loop ook wel een beetje tegen hetzelfde aan inderdaad in finales en halve finales. Slecht beginnen aan de (eerste) wedstrijd en achter de feiten aan lopen. Daarna me toch ietsjes aanpassen en dat het daarna begint te lopen. Kom er dan helaas alleen pas achter wat ik moet aanpassen tijdens de wedstrijd en zelden er voor dus ik volg dit graag even hahah. Daarnaast merk ik wel dat Trap Oppononent inside/outside redelijk effectief werkt bij het druk zetten. Speelt de tegenstander met 2 CDM's dan doe ik altijd Trap Outside zodat het midden dichtstaat. Bij 1 CDM vink ik vaak Trap Inside aan zodat de CDM aangespeeld kan worden en er vervolgens dan druk op gezet wordt en die geen uitweg ziet. Misschien dat dit kan helpen om goed te beginnen aan de wedstrijden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 1 minuut geleden zei bas huijsmans: Vaker scoren dan de tegenstander! Kom maar door met dat kratje bier Pas je dingen altijd aan voor een finale of speel je gewoon met je normale tactiek? Zelf pas ik eigenlijk nooit wat aan en loop ook wel een beetje tegen hetzelfde aan inderdaad in finales en halve finales. Slecht beginnen aan de (eerste) wedstrijd en achter de feiten aan lopen. Daarna me toch ietsjes aanpassen en dat het daarna begint te lopen. Kom er dan helaas alleen pas achter wat ik moet aanpassen tijdens de wedstrijd en zelden er voor dus ik volg dit graag even hahah. Daarnaast merk ik wel dat Trap Oppononent inside/outside redelijk effectief werkt bij het druk zetten. Speelt de tegenstander met 2 CDM's dan doe ik altijd Trap Outside zodat het midden dichtstaat. Bij 1 CDM vink ik vaak Trap Inside aan zodat de CDM aangespeeld kan worden en er vervolgens dan druk op gezet wordt en die geen uitweg ziet. Misschien dat dit kan helpen om goed te beginnen aan de wedstrijden! Kijk, daar kan ik wat mee! Met name de eerste zin is wel een wijsheid hoor Bas, kratje bier jouw kant op . Ik pas nooit de tactiek zelf aan, ik speel altijd met dezelfde tactiek. Enige wat ik doe tijdens de wedstrijd is tempo/directheid etc aanpassen en soms speel ik dan zonder spits. Jouw laatste aanbevelingen, waar kan ik dat vinden? Is dat bij de verdedigende settings tijdens een wedstrijd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Zojuist zei ElPrincipito: Kijk, daar kan ik wat mee! Met name de eerste zin is wel een wijsheid hoor Bas, kratje bier jouw kant op . Ik pas nooit de tactiek zelf aan, ik speel altijd met dezelfde tactiek. Enige wat ik doe tijdens de wedstrijd is tempo/directheid etc aanpassen en soms speel ik dan zonder spits. Jouw laatste aanbevelingen, waar kan ik dat vinden? Is dat bij de verdedigende settings tijdens een wedstrijd? Ah wacht, jij speelt natuurlijk nog FM20 of niet? Daar is het volgens mij nog anders. Met Smaller verdedigen of breder verdedigen? Weet eigenlijk niet of dat precies hetzelfde werkt, maar dan ga ik er vanuit dat met smaller verdedigen bedoeld wordt dat je de flanken ook mee open laat en met breder verdedigen de flanken bezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Trossard kan ik gewoon niet niet geen basisplaats geven, gaat heerlijk goed zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Aangezien ik een nieuwe Macbook heb, zal ik dit jaar ook weer eens starten met FM24. Moet zeggen dat ik enorm veel zin krijg om te spelen met alle screens die hier voorbij komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 1 uur geleden zei ElPrincipito: Kan iemand mij een cursus finales winnen geven? @Nom de Guerre misschien in ruil voor een kratje bier. 3e finale op rij van de CL verloren. Al ben ik ook blij/trots dat ik die überhaupt heb bereikt in het 2e, 3e en 4e seizoen met Porto. Probleem is dat ik de fases over 2 wedstrijden altijd wel win, na wedstrijd 1 weet ik dan vaak wel hoe ik moet spelen voor de 2e match. Die win ik dan vaak met 3-0 of 4-1 waardoor een 2-1 verlies in de eerste wedstrijd is weggepoetst. Finales zijn echter wel even anders. Hoe doen jullie dat? Wat ik in het verleden (lees: t/m FM22) wel eens deed voor belangrijke wedstrijden was terugkijken tegen wat voor formaties mijn tegenstander voorheen moeite heeft gehad. Dit is geen sluitende methodiek want je opponent kan zelf natuurlijk ook opeens anders spelen, maar ik wist hierdoor vaak wel hoe ik het eventueel nog om kon zetten qua formatie. In algemene zin pas ik mijn tactiek in eerste instantie namelijk nooit aan voor finales. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 1 uur geleden zei ElPrincipito: Kan iemand mij een cursus finales winnen geven? @Nom de Guerre misschien in ruil voor een kratje bier. 3e finale op rij van de CL verloren. Al ben ik ook blij/trots dat ik die überhaupt heb bereikt in het 2e, 3e en 4e seizoen met Porto. Probleem is dat ik de fases over 2 wedstrijden altijd wel win, na wedstrijd 1 weet ik dan vaak wel hoe ik moet spelen voor de 2e match. Die win ik dan vaak met 3-0 of 4-1 waardoor een 2-1 verlies in de eerste wedstrijd is weggepoetst. Finales zijn echter wel even anders. Hoe doen jullie dat? Misschien heb je hier wat aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 (bewerkt) Bijzondere speler dit uit de eigen jeugd edit; 25 oktober 2023 bewerkt door TheRealOne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 2 uur geleden zei ElPrincipito: Kan iemand mij een cursus finales winnen geven? Ik denk dat ik er zelfs een heel lang verhaal van kan maken. Je kunt een keer in de podcast aanschuiven, mag je vragen stellen, klets ik je wel door die finales heen. Ik hoor net dat @bas huijsmans er ook verstand van heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 13 minuten geleden zei Nom de Guerre: Ik denk dat ik er zelfs een heel lang verhaal van kan maken. Je kunt een keer in de podcast aanschuiven, mag je vragen stellen, klets ik je wel door die finales heen. Ik hoor net dat @bas huijsmans er ook verstand van heeft. Geen gek idee, ik zou best een aflevering willen luisteren waarin jij de assistent uithangt en er de hele aflevering live gespeeld wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Helaas is die door een clausule voor 11 miljoen op te halen bij mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 1 minuut geleden zei De Raam: Geen gek idee, ik zou best een aflevering willen luisteren waarin jij de assistent uithangt en er de hele aflevering live gespeeld wordt. Mij ook best. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 15 minuten geleden zei Nom de Guerre: Ik hoor net dat @bas huijsmans er ook verstand van heeft. Dit is dan ook echt het enige wat ik aan tactische aanpassingen aan de tegenstander wat ik snap Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 11 minuten geleden zei Lensherr: Helaas is die door een clausule voor 11 miljoen op te halen bij mij Jep, heb hem ook gehaald met Sporting! Kun je hem geen nieuw contract aanbieden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Mijn sterspeler Berghuis eruit met maanden blessure terwijl we in februari zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 En na 23 wedstrijden is onze winning streak ook onderbroken. Rode kaart voor Branco en 3-1 aan de broek: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 1 uur geleden zei Gert: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Mijn sterspeler Berghuis eruit met maanden blessure terwijl we in februari zitten. Wel lekker een overwinning van 10-2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 En hoe bevalt de nieuwe FM? Heb hem zelf nog niet gekocht omdat ik nu weinig tijd heb. Maar over een aantal weken heb ik hem waarschijnlijk wel weer aangeschaft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 2 minuten geleden zei Superboeren: En hoe bevalt de nieuwe FM? Heb hem zelf nog niet gekocht omdat ik nu weinig tijd heb. Maar over een aantal weken heb ik hem waarschijnlijk wel weer aangeschaft. Ik ben heel erg positief, heb er al meer dan 40 uur in zitten en dat is heel veel voor mijn doen, zeker in de eerste week. Van voorgaande jaren was FM18 mijn favoriet maar denk dat deze daar wel voorbij gaat! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Wat ook een pluspunt is, het spel lijkt (zoals ze al hadden gezegd wel) sneller te zijn dan vorig jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 23 minuten geleden zei neva: Wat ook een pluspunt is, het spel lijkt (zoals ze al hadden gezegd wel) sneller te zijn dan vorig jaar. Eens. Verder zijn de wijzigingen aan de ME, met die positional play en rotaties, en de squad building van de AI de grootste verbeteringen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SantiagoMunez Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Uit interesse - wat zou voor jullie een reden zijn om nog niet aan een main save te beginnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten