Titan Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Arrrrr... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFM1 Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Ik gebruik altijd een gedownload trainingsschema die ik bij iedere nieuwe versie importeer. Volgens mij stamt hij uit de tijd van FM22, heb ik 'm vorig jaar geïmporteerd + één wijziging in game aangebracht (FM23), maar nu wil ik de schema's importeren voor FM24 (ja ja, ik ben erg laat met FM24 haha) en krijg ik dit met geen mogelijkheid voor elkaar. Waar ik de schema's ook zet (volgens mij FMF-bestanden), in welke map dan ook, ze worden niet zichtbaar om te importeren via FM. Iemand enig idee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari 1 minuut geleden zei MarcFM1: Ik gebruik altijd een gedownload trainingsschema die ik bij iedere nieuwe versie importeer. Volgens mij stamt hij uit de tijd van FM22, heb ik 'm vorig jaar geïmporteerd + één wijziging in game aangebracht (FM23), maar nu wil ik de schema's importeren voor FM24 (ja ja, ik ben erg laat met FM24 haha) en krijg ik dit met geen mogelijkheid voor elkaar. Waar ik de schema's ook zet (volgens mij FMF-bestanden), in welke map dan ook, ze worden niet zichtbaar om te importeren via FM. Iemand enig idee? Is niet mogelijk. FM24 heeft wijzigingen in de wedstrijdvoorbereiding waardoor je oude schema's niet meer kunt inladen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFM1 Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Zojuist zei De Raam: Is niet mogelijk. FM24 heeft wijzigingen in de wedstrijdvoorbereiding waardoor je oude schema's niet meer kunt inladen. Snel en duidelijk antwoord op iets waar ik gisteravond 30 minuten mee heb zitten kutten haha. Thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Heb zeer terecht Raymond Turner, net nieuw contract aangeboden. Kijk dan jongens hoe goed die is! 19 voor Finishing, 18 voor composure, 17 off the ball en heel veel dingen 16. Ben erg tevreden over hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFM1 Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari 1 uur geleden zei Kyrill: Heb zeer terecht Raymond Turner, net nieuw contract aangeboden. Kijk dan jongens hoe goed die is! 19 voor Finishing, 18 voor composure, 17 off the ball en heel veel dingen 16. Ben erg tevreden over hem. Fijne spits, ook nog 's de Engelse nationaliteit. Goede persoonlijkheid ook. Zelf geen behoefte om personal traits toe te voegen? (/te laten trainen) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari (bewerkt) 1 uur geleden zei Kyrill: Heb zeer terecht Raymond Turner, net nieuw contract aangeboden. Kijk dan jongens hoe goed die is! 19 voor Finishing, 18 voor composure, 17 off the ball en heel veel dingen 16. Ben erg tevreden over hem. Wel wat weinig goals voor een spits die al 6 seizoenen bij je zit.. of is het meervoud van die 109 wedstrijden, invalbeurten? 25 januari bewerkt door Steels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari (bewerkt) 44 minuten geleden zei MarcFM1: Fijne spits, ook nog 's de Engelse nationaliteit. Goede persoonlijkheid ook. Zelf geen behoefte om personal traits toe te voegen? (/te laten trainen) Thnx maat thnx. Bedankt voor de suggestie. Zal eens overnadenken, dankjewel. Ik heb wel spelers met persoonlijke instructies zoals sommige keepers zelfs en bv Pafundi en Roony. 14 minuten geleden zei Steels: Wel wat weinig goals voor een spits die al 6 seizoenen bij je zit.. of is het meervoud van die 109 wedstrijden, invalbeurten? Dat klopt maat. Is om verschillende redenen. Ten eerste staat hij lang niet altijd als spits opgesteld. Nog steeds, vroegere seizoenen als AMR want daar is hij ook heel goed. Andere reden is dat ie tot recent Vlahovic nog voor zich had, daarvoor Benjamin Sesko en nu is Oshimen terug op 34 jarige leeftijd, die heeft 7 goals en al 5 assists in 8 duels basis en 4x invaller. En ook nog eens 4 goals in de CL in 3 duels basis en 1x invaller. Ik speel 424 maar ik wissel /rouleer nogal wat af op op buiten posities en spits posities. Je hebt gelijk hij moet en kan meer scoren ja. Hebben hem in loop der jaren rustig gebracht. Heb keuze uit oa dus Oshimen hem Turner, Konfe geweldige newgen uit Mali, Raimondo, Roony, Nypan, Harvey Elliott en als nodig is Bellingham op AMR en AML. Edit heb ook Rijkhoff en dus Pafundi. Meestal met mijn 424 scoort vaak 1/2 spitsen in de basis veel goals, komt weinig voor ze beide veel goals scoren in het zelfde duel. 25 januari bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Mijn drie spitsen (twee regens en gelegenheidsspits Zaniolo) allemaal langdurig out. Gelukkig had ik nog een jeugdspeler bij ADO rondlopen die we konden terughalen. #WillkommenZurückSimon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari 7 minuten geleden zei Thierryvane: Mijn drie spitsen (twee regens en gelegenheidsspits Zaniolo) allemaal langdurig out. Gelukkig had ik nog een jeugdspeler bij ADO rondlopen die we konden terughalen. #WillkommenZurückSimon Ziet er goed uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari 4 uur geleden zei De Raam: Is niet mogelijk. FM24 heeft wijzigingen in de wedstrijdvoorbereiding waardoor je oude schema's niet meer kunt inladen. Raampie weer met de homerun Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari (bewerkt) 50 minuten geleden zei Stefan.: Raampie weer met de homerun Vanzelfsprekend. Ik sla ook effe homerun, gratis tip voor iedereen. Als je tegen zaakwaarnemer zegt contract wil verlengen, geven ze getallen aan. Altijd zeggen contest je vraagt teveel, maken ze er minder van. Werkt bij mij in minstens 80%, van all gevalen @MarcFM1 update. Na overleg met een staflid gaan we Raymond Turner nu gelijk beginnen met trainen van een nieuwe trait, placed shots! 25 januari bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Toch iets goed gedaan in die tien jaar dat ik in Doetinchem zat . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari (bewerkt) Toch ook wel frustrerend he. Je kan wedstrijden lang in de promotiezone komen, en keer op keer verpest uw ploeg het om het af te maken.. Ook zo typisch FM is dat het dan tegen lager geklasseerde ploegen zijn dat je punten verliest. 25 januari bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Uur bezig geweest met de transferperiode. Sluit FM zichzelf ineens af Hele transferperiode kan ik opnieuw doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari (bewerkt) 24 minuten geleden zei Thomassje123: Uur bezig geweest met de transferperiode. Sluit FM zichzelf ineens af Hele transferperiode kan ik opnieuw doen Sneu! Moet wel pijn doen. Kan je eigenlijk een lening vervroegd afbetalen op FM? Edit: soms is de laptop toch echt voor niets de zondebok he. Serieus, sta je 4-0 voor, klik je op instant result, krijg je dit.. Tegen de afgetekend laatste, met verve gedegradeerd.. 25 januari bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari 18 uur geleden zei Kyrill: Dat klopt maat. Is om verschillende redenen. Ten eerste staat hij lang niet altijd als spits opgesteld. Nog steeds, vroegere seizoenen als AMR want daar is hij ook heel goed. Weet je zeker dat je hem niet als keeper wilt opstellen, want jij laat een keeper toch ook als AMR spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari (bewerkt) Is er al een db met henderson bij ajax? edit a van een andere site zoals het lijkt. 26 januari bewerkt door jj1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari 11 uur geleden zei xanderoo: Toch ook wel frustrerend he. Je kan wedstrijden lang in de promotiezone komen, en keer op keer verpest uw ploeg het om het af te maken.. Ook zo typisch FM is dat het dan tegen lager geklasseerde ploegen zijn dat je punten verliest. Tja als je in de promotiezone staat, dan zijn de meeste teams wel lager geklasseerd. Mocht je een keer punten verliezen is de kans wel groot dat het tegen een ploeg is dat lager staat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari (bewerkt) Totaal geen spannend slot hoor in de Eredivisie.. en dat na een onverwachte promotie met ADO Den Haag vorig seizoen na play offs. Wij eindigden toen op de vijfde plaats en heb slechts 2 ervaren spitsen aangeschaft en vier talenten gehuurd. Resultaat is dat wij met nog drie wedstrijden te gaan de koppositie hebben met als volgende duel PSV en daarna FC Utrecht en Vitesse. Wij zullen misgrijpen, maar het seizoen is überhaupt al meer dan ruim geslaagd! Edit 1: Two down, one to go.. en we zijn een plaats gezakt... doelsaldo gelijk, maar Feyenoord heeft 3 doelpunten meer gemaakt en dat is het tweede waar blijkbaar naar gekeken wordt. Onderling resultaat is in ons voordeel. Edit 2: In de laatste speelronde gaan wij onderuit tegen Vitesse en daarmee geven wij de titel uit handen. Aan de ene kant heel zuur, maar wij hebben een geweldig seizoen neergezet. Als promovendus moesten wij tegen degradatie vechten, maar dat werd een strijd om de titel. De meeste transfers zijn al rond voor komend seizoen, dus eens kijken hoe het dan gaat, maar de verwachtingen zullen hoger zijn nu. 26 januari bewerkt door MNie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari Eerste seizoen met PSV. 1 nederlaag geleden in de Johan Cruijff Arena. Tot de laatste speeldag steeds 3 punten achter op Ajax. Ajax dat mij ook al dwars zat met het aantrekken van Ivanusec. Ajax dat in de eigen Arena nog geen wedstrijd had verloren of gelijkgespeeld. En dat gebeurde het volgende: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari even een vraagje; zijn er in europa ergens clubs (buiten de top 5 competities) waar het geld op het tweede niveau of derde niveau tegen de plinten aan klotst, of kan worden door bijvoorbeeld een mooie doorverkooppercentage van een oud topspeler? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari Aanwinst van het jaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari 3 minuten geleden zei CrisChivu: even een vraagje; zijn er in europa ergens clubs (buiten de top 5 competities) waar het geld op het tweede niveau of derde niveau tegen de plinten aan klotst, of kan worden door bijvoorbeeld een mooie doorverkooppercentage van een oud topspeler? https://www.fmscout.com/a-football-manager-2024-sugar-daddy-clubs.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari Na drie promoties op rij zouden we nu strijden om degradatie en prognose laatste plek. Weinig tot niks kunnen aantrekken, financieel echt heel pittig. maar we gaan tot nu toe prima. Promoveren zal er echt niet inzitten, maar als we niet degraderen en misschien nog bij de eerste 10 eindigen hebben we hert goed gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten