Thierryvane Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 4 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Nein man, dan is het gewoon geen Europees voetbal meer na januari. 5 minuten geleden zei bas huijsmans: Kan kloppen dat je het niet vindt, want in de leaguefase is het niet meer mogelijk. In de voorrondes is het volgens mij nog hetzelfde als eerst. Vlieg je er in de eerste voorronde uit, dan stroom je een niveau lager in de tweede voorronde in Dat is nou even balen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 1 uur geleden zei Becks: Gelukkig nieuwjaar. Hoever ben je inmiddels met Leverkusen? 1 juli 2023, net heel de selectie doorgelicht. Volgende stap is transfermarkt afschuimen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Zojuist zei Thierryvane: Dat is nou even balen... Ben je met Vites er buiten gevallen ja? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 1 minuut geleden zei ReneLeBlanc: Ben je met Vites er buiten gevallen ja? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 9 uur geleden zei delichris: Je hele opleiding hoef jij niet te doen. Daar kan je zelfs een manager voor aannemen. Dat is niet de hoofd jeugdopleiding waar je het over hebt he, of wel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 15 minuten geleden zei Thierryvane: Dat is nou even balen... Voordeel is wel dat je 8 wedstrijden speelt in de CL en de EL en dat het prijzengeld omhoog is gegaan. Daarnaast haal je de play-off ronde ongeveer met 8 punten dus 2x winnen van de teams van pot 4 en twee keer gelijk spelen tegen de teams uit pot 3 en je bent er. Lukt dit niet, dan zou je denk ik ook niet 3e geworden zijn in de Champions League/Europa League poule Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 5 minuten geleden zei xanderoo: Dat is niet de hoofd jeugdopleiding waar je het over hebt he, of wel? Jullie praten langs mekaar heen. Deli reageerde niet op jouw intake maar op de vraag of mensen met instant result de vriendschappelijke wedstrijden zelf deden of uitbesteden aan de staf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 6 minuten geleden zei xanderoo: Dat is niet de hoofd jeugdopleiding waar je het over hebt he, of wel? Nee je kan voor je jeugdteam ook stafleden aannemen. Dus een manager, assistent, trainers, fysio's. Maar hoe beter de club hoe meer stafleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Hopen dat het resultaat het enige is wat 'm bij blijft z'n spel en strafschop waren nou niet echt om over naar huis te schrijven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari @ReneLeBlanc Wat een baas die Aykut Alkan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Zojuist zei Oerlie: @ReneLeBlanc Wat een baas die Aykut Alkan! Gefeliciteerd man Heb je een screentje van Aykut? Lazar is trouwens ook wel echt een held Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Zojuist zei ReneLeBlanc: Gefeliciteerd man Heb je een screentje van Aykut? Lazar is trouwens ook wel echt een held niet eens mijn beste regen btw. Dat is Avni Aliu. Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 1 minuut geleden zei Oerlie: niet eens mijn beste regen btw. Dat is Avni Aliu. Inhoud verbergen Oh wauw, dat zijn twee heerlijke regens zeg Eigen jeugd ook? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Afgelopen zomer op transferdeadline op het allerlaatste moment een speler weten te verkopen voor € 3,6 mln. Nu in de winterstop aanbeland en die speler staat alweer op de transferlijst bij zijn nieuwe club Hopen dat iemand hapt, want dan krijg ik nog eens 50% van dat bedrag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 5 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Oh wauw, dat zijn twee heerlijke regens zeg Eigen jeugd ook? helaas niet, Alkan is voor 50m overgekomen van Leverkusen, Aliu voor 40m van Augsburg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 4 minuten geleden zei Oerlie: helaas niet, Alkan is voor 50m overgekomen van Leverkusen, Aliu voor 40m van Augsburg. Paar namen die in mijn game echt ziek ontwikkelde: Tim Breithaupt (zit nu bij Bayern maar ging in 25/26 naar Ajax voor 6,5 miljoen, Bayern betaalde 111 miljoen in 29/30). Noah Atubolu (heb m nu zelf bij The Spurs, kwam voor 56 miljoen over in 26/27), Noah Darvich (must have) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 9 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Paar namen die in mijn game echt ziek ontwikkelde: Tim Breithaupt (zit nu bij Bayern maar ging in 25/26 naar Ajax voor 6,5 miljoen, Bayern betaalde 111 miljoen in 29/30). Noah Atubolu (heb m nu zelf bij The Spurs, kwam voor 56 miljoen over in 26/27), Noah Darvich (must have) Noah Darvich is hier inderdaad ook een pareltje, maar niet haalbaar voor mij. Atubolu valt wat tegen, maar ik heb Dennis Seimen. Breithaupt ga ik eens nader bekijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 17 minuten geleden zei Oerlie: Noah Darvich is hier inderdaad ook een pareltje, maar niet haalbaar voor mij. Atubolu valt wat tegen, maar ik heb Dennis Seimen. Breithaupt ga ik eens nader bekijken. Darvich heb ik uiteindelijk gehaald voor 100 miljoen, ging wel tegen mn principes in maar had het jaar ervoor voor 1 miljard verkocht Mocht wel een beetje vanaf vond ik. Onderstaand is Breithaupt, kende m niet maar was heel jaloers dat Ajax met m aan de haal was gegaan zonder dat ik m kende. Seimen had ik inderdaad ook, uiteindelijk naar PSG gegaan om daar eerste doelman te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari (bewerkt) De helft van mijn bestuur stapt zelf op (op termijn). Nu nog de voorzitter kwijt zien te raken edit: Het lijkt echt te gaan gebeuren edit 2: In before een transferverbod incoming denk ik zomaar eens. Edit: Daar is het verbod al. Nou ja, toch maart. Dus zo druk ben ik toch niet bezig. Kan ik wel de nieuwe jeugdinstroom een contract aanbieden? Mijn staf raadde al aan om dat toch niet te doen, zo slecht is het weer 2 januari bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Speler die aan de tweede club van San Marino wordt verkocht. Als ze dit blijven doen dan zie ik de toekomst rooskleurig Europees. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Doordat ik recent wat verzoeken kreeg om kits aan te maken heb ik daarom maar een topic opgestart. Je vindt het topic Hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari (bewerkt) Is er ook een record voor snelste bestuursovername? Op 10 maart doet mijn voorzitter een stapje terug. Op 11 maart melden de eerste partijen zich. Op 13 maart worden de eerste partijen echt concreet en krijg ik een transferverbod. Op 14 maart is de deal rond en wordt het transferverbod opgeheven. Nu maar hopen dat dit bestuur wel een nieuw stadion wil. Maar ja, eerst moet de verbouwing afgerond zijn voordat ik dat kan vragen, dus dan zijn we alweer aan het einde van het jaar... 3 minuten geleden zei sennid: Speler die aan de tweede club van San Marino wordt verkocht. Als ze dit blijven doen dan zie ik de toekomst rooskleurig Europees. Haha, is het ook een beetje goede speler? Of hebben ze juist veel te veel betaald omdat ze eindelijk geld hebben en dat maar over de balk gooien aan middelmatige spelers? 2 januari bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 3 minuten geleden zei MisterX: Is er ook een record voor snelste bestuursovername? Op 10 maart doet mijn voorzitter een stapje terug. Op 11 maart melden de eerste partijen zich. Op 13 maart worden de eerste partijen echt concreet en krijg ik een transferverbod. Op 14 maart is de deal rond en wordt het transferverbod opgeheven. Nu maar hopen dat dit bestuur wel een nieuw stadion wil. Maar ja, eerst moet de verbouwing afgerond zijn voordat ik dat kan vragen, dus dan zijn we alweer aan het einde van het jaar... Haha, is het ook een beetje goede speler? Of hebben ze juist veel te veel betaald omdat ze eindelijk geld hebben en dat maar over de balk gooien aan middelmatige spelers? Nu maar hopen dat je bestuur nu wel meewerkt gelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 3 uur geleden zei delichris: Nee je kan voor je jeugdteam ook stafleden aannemen. Dus een manager, assistent, trainers, fysio's. Maar hoe beter de club hoe meer stafleden. Ahja zo. Maar ik denk dat het voor de mindere teams in de onderste regionen niet rendabel is. Zeker als die jeugdopleiding niet fantastisch staat aangeschreven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten