Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei La Pulga:

https://take.supersurvey.com/poll5058672xA3584151-154

Heb een polletje gemaakt, jullie mogen kiezen met wie ik ga beginnen  

Morgenmiddag ga ik kijken wie de meeste stemmen heeft ontvangen

Ik heb FC Twente gestemd, omdat dat enige team is, waarbij ik tenminste nog beetje uitdagingen zie voor jou :happy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Fantasy:

Mag ik even Viggo Plantinga met jullie delen? Waarom kent niemand deze beste linksback? Of waarom heb ik hem nog nooit gezien hier op MU :< @Thierryvane en alle anderen die in Nederland spelen; ga kijken of je hem kunt halen!

image.thumb.png.75950ac72b23c0322ee4a5a08a74c0a3.png

Ken deze jongen niet. Zit hier bij het tweede elftal van Twente. Niet bijzonder goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn eerste keeper is geblesseerd geraakt. Ideaal moment dat mijn tweede keeper zijn kans pakt en misschien wel eerste keeper wordt.

Dan heb je vervolgens eerst een paar weken geen wedstrijden door interlands. En dan is de eerste speelronde daarna aan de beurt en dan raakt hij zelf geblesseerd.

Wel maar een weekje, maar toch. Straks is de eerste keeper ook weer terug... 

Nu krijgt de derde keeper maar zijn kans. Al verwacht ik niet dat hij een vaste plek kan gaan bemachtigen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn heerlijk begonnen in de Ekstraklasa met een verrassende 1e plek na 11 wedstrijden. Aanvallend voetbal lijkt in Polen te lonen :D Mijn eerste doel was eigenlijk om de middenmoot/subtop te bereiken maar met deze start gaan we stiekem kijken naar de top 4, waarmee Europees voetbal kan worden afgedwongen. Dat geld zou ook zeer welkom zijn...

afbeelding.png.278aa380968791e11deb7c6f32d43bc7.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Monty:

Wees blij dat het je saves zijn en niet vrouwen, anders zat je nu hoogstwaarschijnlijk zonder.

Dan had ik moeten kiezen uit een SM-vrouw of iemand die de hele wereld overgaat. Is ook een lastige keuze.

1 minuut geleden zei De Raam:

Ik vind het heerlijk om 2 goede saves te hebben. Houdt het allemaal een beetje fris! 

Is ook wel zo. De San Marino game is vooral goed om volgas op spatiebalk te rammen. De andere is m'n novelle, dus dan schrijf ik ook tussendoor. Moet ik net de bui voor hebben. Al loop ik inmiddels vijf jaar voor ;c 

bewerkt door neva
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei neva:

De San Marino game is vooral goed om volgas op spatiebalk te rammen. De andere is m'n novelle, dus dan schrijf ik ook tussendoor.

Dit dus. Ik heb m'n Sporting save om lekker doorheen te klikken, bij m'n IDV save moet ik meer focus hebben. Ik heb daar dan ook 12 uur gedaan over de eerste helft van het seizoen, een persoonlijk record denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei bas huijsmans:

Ja dan heb je een extra database nodig ja. Maar ja alsnog ligt de uitdaging dan later in de save om in de CL te komen. Hebben de databases van een 3e niveau in Albanië niet veel invloed op.

Dacht dat je met een topclub een echte europese topclub bedoelde, maar je bedoelt dus een topclub in een 'obscuur' land

Gohja, dat mag ook. Stap per stap. Maar uit voorgaande spellen is gebleken dat dat niet gemakkelijk is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei La Pulga:

Stemmen zijn geteld, verbaast me nog dat het best wat animo had. Bedankt Bogatyr  :D 

Inhoud verbergen

image.png.2e04cc476cb479bf2f5fbd86ab8dc104.png

Maccabi Haifa gaat em worden, CL winnen en dan als Santos nog niet in de Serie B zit dan ga ik met Twente speciaal voor Karel.

West Ham en Girona leken me ook wel heel nice :D 

Was aan het twijfelen tussen Maccabi Haifa en Girona. Uiteindelijk had ik voor u Girona voorgesteld, om even goed te presteren als in het echt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei neva:

Ik maak dus de fout om m'n San Marino game weer even in te wisselen voor m'n journeyman. Nu heb ik twee games waar ik verliefd op ben. Vervelend.

Dat heb ik ook een soort van. Alleen dan andersom. Ik had een journeyman save met novelle en wilde een extra game ernaast gewoon om te kunnen rammen (zonder novelle). Dat is mijn san Marino game geworden. Vervolgens komt er niets meer terecht van mijn novelle. Dat was niet de bedoeling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Rrrood:

:checkit: 

8e8fcb5296b5e4ec6f53061d00bfaf7b.png

:classic_love:

EDIT:

20231224143823_1.thumb.jpg.685a72c46d2a118c660bdd71e9d555f7.jpg20231224143829_1.thumb.jpg.38b6c78ab3f650c2e48af7ff4a75525a.jpg

EDIT:

Al mijn 7-9e speler in 8 seizoenen, die ik nieuw contract laat tekenen voor minder salaris...:cheer:

Lukt dat jullie ook zovaak/inmiddels? @Rrrood @Monty @Nom de Guerre @neva @De Raam @Thierryvane speler nieuw contract voor behoorlijk tot redelijk minder salaris, dan zijn huidige deal?

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kyrill:

EDIT:

20231224143823_1.thumb.jpg.685a72c46d2a118c660bdd71e9d555f7.jpg20231224143829_1.thumb.jpg.38b6c78ab3f650c2e48af7ff4a75525a.jpg

EDIT:

Al mijn 7-9e speler in 8 seizoenen, die ik nieuw contract laat tekenen voor minder salaris...:cheer:

Lukt dat jullie ook zovaak/inmiddels? @Rrrood @Monty @Nom de Guerre @neva @De Raam @Thierryvane speler nieuw contract voor behoorlijk tot redelijk minder salaris, dan zijn huidige deal?

Ligt aan zijn leeftijd en de ontwikkeling van onze club.

Link naar opmerking
Deel via andere websites