sennid Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 Toppie dan ga ik seizoenen erdoorheen knallen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 Een kleine tussenstand, vergeet niet je stem uit te brengen jongens. Voorlopig gaan we bij de groen witte spelen Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 4 uur geleden zei La Pulga: https://take.supersurvey.com/poll5058672xA3584151-154 Heb een polletje gemaakt, jullie mogen kiezen met wie ik ga beginnen Morgenmiddag ga ik kijken wie de meeste stemmen heeft ontvangen Ik heb FC Twente gestemd, omdat dat enige team is, waarbij ik tenminste nog beetje uitdagingen zie voor jou Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 24 december 2023 Auteur Share Geplaatst 24 december 2023 Mag ik even Viggo Plantinga met jullie delen? Waarom kent niemand deze beste linksback? Of waarom heb ik hem nog nooit gezien hier op MU @Thierryvane en alle anderen die in Nederland spelen; ga kijken of je hem kunt halen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 5 uur geleden zei Fantasy: Mag ik even Viggo Plantinga met jullie delen? Waarom kent niemand deze beste linksback? Of waarom heb ik hem nog nooit gezien hier op MU @Thierryvane en alle anderen die in Nederland spelen; ga kijken of je hem kunt halen! Ken deze jongen niet. Zit hier bij het tweede elftal van Twente. Niet bijzonder goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 24 december 2023 Auteur Share Geplaatst 24 december 2023 57 minuten geleden zei Thierryvane: Ken deze jongen niet. Zit hier bij het tweede elftal van Twente. Niet bijzonder goed. Altijd fijn, die random CA / PA spelers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 Wel pittig als amateurclub zo in de Northern League. Wel 'kampioen' en nu door naar de Play-Off tegen de zuidelijke teams. Na 4 wedstrijden bovenaan maar ook pittig als enig amateur team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 Aan Nypan lag het iig Nyt invallen met een goal en assist op AML Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 Mijn eerste keeper is geblesseerd geraakt. Ideaal moment dat mijn tweede keeper zijn kans pakt en misschien wel eerste keeper wordt. Dan heb je vervolgens eerst een paar weken geen wedstrijden door interlands. En dan is de eerste speelronde daarna aan de beurt en dan raakt hij zelf geblesseerd. Wel maar een weekje, maar toch. Straks is de eerste keeper ook weer terug... Nu krijgt de derde keeper maar zijn kans. Al verwacht ik niet dat hij een vaste plek kan gaan bemachtigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 We zijn heerlijk begonnen in de Ekstraklasa met een verrassende 1e plek na 11 wedstrijden. Aanvallend voetbal lijkt in Polen te lonen Mijn eerste doel was eigenlijk om de middenmoot/subtop te bereiken maar met deze start gaan we stiekem kijken naar de top 4, waarmee Europees voetbal kan worden afgedwongen. Dat geld zou ook zeer welkom zijn... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 Ik maak dus de fout om m'n San Marino game weer even in te wisselen voor m'n journeyman. Nu heb ik twee games waar ik verliefd op ben. Vervelend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 3 minuten geleden zei neva: Ik maak dus de fout om m'n San Marino game weer even in te wisselen voor m'n journeyman. Nu heb ik twee games waar ik verliefd op ben. Vervelend. Wees blij dat het je saves zijn en niet vrouwen, anders zat je nu hoogstwaarschijnlijk zonder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 6 minuten geleden zei neva: Ik maak dus de fout om m'n San Marino game weer even in te wisselen voor m'n journeyman. Nu heb ik twee games waar ik verliefd op ben. Vervelend. Ik vind het heerlijk om 2 goede saves te hebben. Houdt het allemaal een beetje fris! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 (bewerkt) 5 minuten geleden zei Monty: Wees blij dat het je saves zijn en niet vrouwen, anders zat je nu hoogstwaarschijnlijk zonder. Dan had ik moeten kiezen uit een SM-vrouw of iemand die de hele wereld overgaat. Is ook een lastige keuze. 1 minuut geleden zei De Raam: Ik vind het heerlijk om 2 goede saves te hebben. Houdt het allemaal een beetje fris! Is ook wel zo. De San Marino game is vooral goed om volgas op spatiebalk te rammen. De andere is m'n novelle, dus dan schrijf ik ook tussendoor. Moet ik net de bui voor hebben. Al loop ik inmiddels vijf jaar voor 24 december 2023 bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 3 minuten geleden zei neva: De San Marino game is vooral goed om volgas op spatiebalk te rammen. De andere is m'n novelle, dus dan schrijf ik ook tussendoor. Dit dus. Ik heb m'n Sporting save om lekker doorheen te klikken, bij m'n IDV save moet ik meer focus hebben. Ik heb daar dan ook 12 uur gedaan over de eerste helft van het seizoen, een persoonlijk record denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 Ik heb hier een Seedorf lopen die van AC Milan kwam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 14 uur geleden zei bas huijsmans: Ja dan heb je een extra database nodig ja. Maar ja alsnog ligt de uitdaging dan later in de save om in de CL te komen. Hebben de databases van een 3e niveau in Albanië niet veel invloed op. Dacht dat je met een topclub een echte europese topclub bedoelde, maar je bedoelt dus een topclub in een 'obscuur' land Gohja, dat mag ook. Stap per stap. Maar uit voorgaande spellen is gebleken dat dat niet gemakkelijk is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 Stemmen zijn geteld, verbaast me nog dat het best wat animo had. Bedankt Bogatyr Spoiler Maccabi Haifa gaat em worden, CL winnen en dan als Santos nog niet in de Serie B zit dan ga ik met Twente speciaal voor Karel. West Ham en Girona leken me ook wel heel nice Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 11 minuten geleden zei La Pulga: Stemmen zijn geteld, verbaast me nog dat het best wat animo had. Bedankt Bogatyr Inhoud verbergen Maccabi Haifa gaat em worden, CL winnen en dan als Santos nog niet in de Serie B zit dan ga ik met Twente speciaal voor Karel. West Ham en Girona leken me ook wel heel nice Was aan het twijfelen tussen Maccabi Haifa en Girona. Uiteindelijk had ik voor u Girona voorgesteld, om even goed te presteren als in het echt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 1 uur geleden zei neva: Ik maak dus de fout om m'n San Marino game weer even in te wisselen voor m'n journeyman. Nu heb ik twee games waar ik verliefd op ben. Vervelend. Dat heb ik ook een soort van. Alleen dan andersom. Ik had een journeyman save met novelle en wilde een extra game ernaast gewoon om te kunnen rammen (zonder novelle). Dat is mijn san Marino game geworden. Vervolgens komt er niets meer terecht van mijn novelle. Dat was niet de bedoeling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 Leuke loting Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 21 uur geleden zei Kyrill: Ik ga hem ook meemaken Nypan!! @Monty @ElPrincipito @Thierryvane @Rrrood @Dansmeister heb er zin in!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 (bewerkt) 27 minuten geleden zei Rrrood: EDIT: EDIT: Al mijn 7-9e speler in 8 seizoenen, die ik nieuw contract laat tekenen voor minder salaris... Lukt dat jullie ook zovaak/inmiddels? @Rrrood @Monty @Nom de Guerre @neva @De Raam @Thierryvane speler nieuw contract voor behoorlijk tot redelijk minder salaris, dan zijn huidige deal? 24 december 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 1 uur geleden zei Kyrill: EDIT: EDIT: Al mijn 7-9e speler in 8 seizoenen, die ik nieuw contract laat tekenen voor minder salaris... Lukt dat jullie ook zovaak/inmiddels? @Rrrood @Monty @Nom de Guerre @neva @De Raam @Thierryvane speler nieuw contract voor behoorlijk tot redelijk minder salaris, dan zijn huidige deal? Ligt aan zijn leeftijd en de ontwikkeling van onze club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 Na regen komt zonneschijn Alle 6 ploegen in Europa. 2 in de CL, 2 in de EL en 2 in de ECL. Mooi verdeeld, dit kan wel eens heel veel punten gaan opleveren dit seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten