Glenn08 Geplaatst gisteren om 17:34 Share Geplaatst gisteren om 17:34 Vive la France. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst gisteren om 18:17 Share Geplaatst gisteren om 18:17 41 minuten geleden zei Glenn08: Vive la France. Je had vroeger op CMDutch Jan Vanhove, toevallig familie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst gisteren om 18:40 Share Geplaatst gisteren om 18:40 22 minuten geleden zei Becks: Je had vroeger op CMDutch Jan Vanhove, toevallig familie? Nee, geen familie. Toch niet dat ik weet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst gisteren om 19:09 Share Geplaatst gisteren om 19:09 1 uur geleden zei Glenn08: Vive la France. Oui. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst gisteren om 20:51 Share Geplaatst gisteren om 20:51 1 uur geleden zei Bogatyr: Oui. Schone oorbel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst gisteren om 20:52 Share Geplaatst gisteren om 20:52 Zojuist zei ReneLeBlanc: Schone oorbel Thanks maatje!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 14 uur geleden Share Geplaatst 14 uur geleden Iemand een future screenshot van Can Uzun? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 uur geleden Share Geplaatst 13 uur geleden 54 minuten geleden zei putdus: Iemand een future screenshot van Can Uzun? Daar is al een topic voor https://manutd.nl/forum/topic/58398-fm24-future-screenshots/page/3/#comment-6156562 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 10 uur geleden Share Geplaatst 10 uur geleden 3 uur geleden zei Bogatyr: Daar is al een topic voor https://manutd.nl/forum/topic/58398-fm24-future-screenshots/page/3/#comment-6156562 wordt zelden in gereageerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 8 uur geleden Share Geplaatst 8 uur geleden De tocht naar de zes verschillende CL-trofeeën heeft me naar Mexico gebracht. Ik was vergeten hoe makkelijk het je daar gemaakt wordt met een apertura en clausura. Puebla stond stijf onderaan in de apertura toen ik er kwam, maar dat maakt niets uit, hè. Vlammen in de clausura . Sowieso, Puebla kun je zo heerlijk vies uitspreken, heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 uur geleden Share Geplaatst 7 uur geleden Het is koud het is guur, we spelen FM al voor een uur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 6 uur geleden Share Geplaatst 6 uur geleden Prima seizoenstart mannen. #EPBAL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 uur geleden Share Geplaatst 6 uur geleden Zojuist zei ElPrincipito: Prima seizoenstart mannen. #EPBAL Het gaat jou beter af dan mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 6 uur geleden Share Geplaatst 6 uur geleden 2 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Het gaat jou beter af dan mij Met wie speel jij, Winsum 13? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 uur geleden Share Geplaatst 6 uur geleden 2 minuten geleden zei ElPrincipito: Met wie speel jij, Winsum 13? Recreativo de Huelva senor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 6 uur geleden Share Geplaatst 6 uur geleden Braga zit redelijk in de financiële problemen in mijn save. Ondanks dat hier maar staat dat ze 8 miljoen in de min staan, kwam er een bericht voorbij dat ze ook ongeveer 100 miljoen aan schulden hadden staan. Het salarisbudget van 211K per maand wordt dan ook flink overschreden met maar liefst 1.2 miljoen per maand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 6 uur geleden Share Geplaatst 6 uur geleden 15 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Recreativo de Huelva senor. Mooi clubje! Nog niet heel lang geleden ook gewoon hoogste divisie gespeeld toch, of ben ik abuis? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 uur geleden Share Geplaatst 4 uur geleden 1 uur geleden zei ElPrincipito: Mooi clubje! Nog niet heel lang geleden ook gewoon hoogste divisie gespeeld toch, of ben ik abuis? 2008/2009 voor het laatst, twee jaar geleden nog op het vijfde niveau van Spanje. Bassie heeft me overgehaald omdat het dus een van de Pioneers van voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 4 uur geleden Share Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) 2 uur geleden zei ElPrincipito: Prima seizoenstart mannen. #EPBAL Ik zat al te geeuwen achter mijn laptopje bij een pot in de beker waar ik 7-0 voorstond aan de rust. Op dat soort momenten kijk je echt uit naar Champions League potjes. edit: Ik ga denk ik nog 2 jaartjes doorduwen met dit Anderlecht in de hoop op een eigen stadion en anders gaan we op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen de save. Ik heb al rondgekeken voor een nieuwe save maar niets spreekt me aan... In mijn lopende save wel net Crystal Palace dat op een degradatieplek stond in de Championship toch maar afgewezen. Het kon wel leuk zijn om daar met een volledig Britse selectie de grootste club uit Londen te worden. Helaas als ik nu Anderlecht zou verlaten zonder mijn eigen stadion voelt het niet compleet. Maar dan denk ik dat het binnen twee seizoenen ook zo zal voelen. 3 uur geleden bewerkt door Lensherr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 2 uur geleden Share Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei Lensherr: Ik zat al te geeuwen achter mijn laptopje bij een pot in de beker waar ik 7-0 voorstond aan de rust. Op dat soort momenten kijk je echt uit naar Champions League potjes. edit: Ik ga denk ik nog 2 jaartjes doorduwen met dit Anderlecht in de hoop op een eigen stadion en anders gaan we op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen de save. Ik heb al rondgekeken voor een nieuwe save maar niets spreekt me aan... In mijn lopende save wel net Crystal Palace dat op een degradatieplek stond in de Championship toch maar afgewezen. Het kon wel leuk zijn om daar met een volledig Britse selectie de grootste club uit Londen te worden. Helaas als ik nu Anderlecht zou verlaten zonder mijn eigen stadion voelt het niet compleet. Maar dan denk ik dat het binnen twee seizoenen ook zo zal voelen. Door je updates begint het bij mij wel echt te kriebelen om met Anderlecht te beginnen. Ik hoop er maandag aan te kunnen beginnen. Ik heb Thomas Vermaelen voor ogen als manager, maar ben niet van plan om zolang bij Anderlecht te blijven als jij, een overstap naar Ajax en Arsenal lijkt me wel leuk in die save! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 2 uur geleden Share Geplaatst 2 uur geleden 13 minuten geleden zei Steels: Door je updates begint het bij mij wel echt te kriebelen om met Anderlecht te beginnen. Ik hoop er maandag aan te kunnen beginnen. Ik heb Thomas Vermaelen voor ogen als manager, maar ben niet van plan om zolang bij Anderlecht te blijven als jij, een overstap naar Ajax en Arsenal lijkt me wel leuk in die save! Of Barcelona? Ik ben blij dat ik je motiveer om er mee te spelen. Gewoon lekker doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 1 uur geleden Share Geplaatst 1 uur geleden 2 minuten geleden zei Lensherr: Of Barcelona? Ik ben blij dat ik je motiveer om er mee te spelen. Gewoon lekker doen Eventueel, al heb ik eerder een zwak voor Real Madrid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 1 uur geleden Share Geplaatst 1 uur geleden 19 minuten geleden zei Steels: Door je updates begint het bij mij wel echt te kriebelen om met Anderlecht te beginnen. Ik hoop er maandag aan te kunnen beginnen. Ik heb Thomas Vermaelen voor ogen als manager, maar ben niet van plan om zolang bij Anderlecht te blijven als jij, een overstap naar Ajax en Arsenal lijkt me wel leuk in die save! What happened met je andere save? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 1 uur geleden Share Geplaatst 1 uur geleden 4 minuten geleden zei Steels: Eventueel, al heb ik eerder een zwak voor Real Madrid. Of Eden Hazard komt als coach zijn broer naar de titel loodsen om vervolgens met briljant voetbal de interesse trekt van Real Madrid. Waar hij op zoek gaat naar eerherstel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 1 uur geleden Share Geplaatst 1 uur geleden Op 11-12-2024 om 11:20 zei Elano: Thanks mannen! Zat zelf eerder te denken aan Braga, om daarmee de traditionele top 3 aan te vallen. Voldoende (TV) geld zou wel helpen dan. Mocht je nog meer uitdaging nodig hebben maar wel met Braga willen spelen. In mijn save zijn ze bijna bankroet en staan ze op degraderen. Leuke challenge lijkt me wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten