Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

De tocht naar de zes verschillende CL-trofeeën heeft me naar Mexico gebracht. Ik was vergeten hoe makkelijk het je daar gemaakt wordt met een apertura en clausura. Puebla stond stijf onderaan in de apertura toen ik er kwam, maar dat maakt niets uit, hè. Vlammen in de clausura :D. Sowieso, Puebla kun je zo heerlijk vies uitspreken, heerlijk.

image.thumb.png.50b79cfd4514027fe089ad3f62d67c06.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Braga zit redelijk in de financiële problemen in mijn save. Ondanks dat hier maar staat dat ze 8 miljoen in de min staan, kwam er een bericht voorbij dat ze ook ongeveer 100 miljoen aan schulden hadden staan. Het salarisbudget van 211K per maand wordt dan ook flink overschreden met maar liefst 1.2 miljoen per maand

image.png.adddc608b98732d2e295dcb04cea6836.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ElPrincipito:

Mooi clubje! Nog niet heel lang geleden ook gewoon hoogste divisie gespeeld toch, of ben ik abuis? 

2008/2009 voor het laatst, twee jaar geleden nog op het vijfde niveau van Spanje. Bassie heeft me overgehaald omdat het dus een van de Pioneers van voetbal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei ElPrincipito:

Prima seizoenstart mannen. 

#EPBAL 

Schermafbeelding2024-12-14om16_05_27.thumb.png.1d28ab6e610b953d9fb6876c4cacaf3f.png

Ik zat al te geeuwen achter mijn laptopje bij een pot in de beker waar ik 7-0 voorstond aan de rust. Op dat soort momenten kijk je echt uit naar Champions League potjes. :-D

edit: Ik ga denk ik nog 2 jaartjes doorduwen met dit Anderlecht in de hoop op een eigen stadion en anders gaan we op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen de save. Ik heb al rondgekeken voor een nieuwe save maar niets spreekt me aan... In mijn lopende save wel net Crystal Palace dat op een degradatieplek stond in de Championship toch maar afgewezen. Het kon wel leuk zijn om daar met een volledig Britse selectie de grootste club uit Londen te worden. Helaas als ik nu Anderlecht zou verlaten zonder mijn eigen stadion voelt het niet compleet. Maar dan denk ik dat het binnen twee seizoenen ook zo zal voelen. :cab:

bewerkt door Lensherr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lensherr:

Ik zat al te geeuwen achter mijn laptopje bij een pot in de beker waar ik 7-0 voorstond aan de rust. Op dat soort momenten kijk je echt uit naar Champions League potjes. :-D

edit: Ik ga denk ik nog 2 jaartjes doorduwen met dit Anderlecht in de hoop op een eigen stadion en anders gaan we op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen de save. Ik heb al rondgekeken voor een nieuwe save maar niets spreekt me aan... In mijn lopende save wel net Crystal Palace dat op een degradatieplek stond in de Championship toch maar afgewezen. Het kon wel leuk zijn om daar met een volledig Britse selectie de grootste club uit Londen te worden. Helaas als ik nu Anderlecht zou verlaten zonder mijn eigen stadion voelt het niet compleet. Maar dan denk ik dat het binnen twee seizoenen ook zo zal voelen. :cab:

Door je updates begint het bij mij wel echt te kriebelen om met Anderlecht te beginnen. Ik hoop er maandag aan te kunnen beginnen. Ik heb Thomas Vermaelen voor ogen als manager, maar ben niet van plan om zolang bij Anderlecht te blijven als jij, een overstap naar Ajax en Arsenal lijkt me wel leuk in die save!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Steels:

Door je updates begint het bij mij wel echt te kriebelen om met Anderlecht te beginnen. Ik hoop er maandag aan te kunnen beginnen. Ik heb Thomas Vermaelen voor ogen als manager, maar ben niet van plan om zolang bij Anderlecht te blijven als jij, een overstap naar Ajax en Arsenal lijkt me wel leuk in die save!

Of Barcelona? Ik ben blij dat ik je motiveer om er mee te spelen. Gewoon lekker doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Steels:

What happened met je andere save?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Steels:

Eventueel, al heb ik eerder een zwak voor Real Madrid.

Of Eden Hazard komt als coach zijn broer naar de titel loodsen om vervolgens met briljant voetbal de interesse trekt van Real Madrid. Waar hij op zoek gaat naar eerherstel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 11-12-2024 om 11:20 zei Elano:

Thanks mannen! Zat zelf eerder te denken aan Braga, om daarmee de traditionele top 3 aan te vallen. Voldoende (TV) geld zou wel helpen dan.

Mocht je nog meer uitdaging nodig hebben maar wel met Braga willen spelen. In mijn save zijn ze bijna bankroet en staan ze op degraderen. Leuke challenge lijkt me wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites