Elano Geplaatst Woensdag at 10:20 Share Geplaatst Woensdag at 10:20 (bewerkt) Thanks mannen! Zat zelf eerder te denken aan Braga, om daarmee de traditionele top 3 aan te vallen. Voldoende (TV) geld zou wel helpen dan. Woensdag at 10:23 bewerkt door Elano Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst Woensdag at 10:29 Share Geplaatst Woensdag at 10:29 @Thierryvane @Dansmeister @bas huijsmans @Nom de Guerre @ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst Woensdag at 10:36 Share Geplaatst Woensdag at 10:36 #RenécreativoNaarDeTop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst Woensdag at 10:41 Share Geplaatst Woensdag at 10:41 Topspelers alom hier hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst Woensdag at 10:47 Share Geplaatst Woensdag at 10:47 17 minuten geleden zei ReneLeBlanc: @Thierryvane @Dansmeister @bas huijsmans @Nom de Guerre @ElPrincipito Doet Blanco nog iets naast het managen van een voetbalclub? Vraag dit voor de Spaanse dealers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst Woensdag at 11:30 Share Geplaatst Woensdag at 11:30 Als dit geen statement is. Een Belgische club die een eigen jeugd-product aflevert aan het Franse nationale elftal. Ik had je wel liever bij België gezien, maar vanaf nu eet je maar croissants. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst Woensdag at 11:52 Share Geplaatst Woensdag at 11:52 Mijn save met PSV loopt als een tierelier, 3 CL's in 6 jaar, waarvan de laatste twee met overmacht. Toch weer iets te veel spelers gehaald en nu mijn zin wat aan het verliezen. Ik denk dat ik even een save ga doen met Barcelona, alles inzetten op de talenten en wél fatsoenlijk beleid voeren en vooral even lekker spelen. Zorgen dat Mbappé nooit kampioen gaat worden van Spanje en nooit de CL zal winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst Woensdag at 15:40 Share Geplaatst Woensdag at 15:40 Hahaha wtf. Gilfrasio leuke speler hoor, maar voor de Guatamalteekse competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst Woensdag at 16:44 Share Geplaatst Woensdag at 16:44 64 goalazo's in 19 wedstrijden wat goed is voor een gemiddelde van 3,37 per wedstrijd. Yes yes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst Donderdag at 13:31 Share Geplaatst Donderdag at 13:31 Na een beetje zoekende te zijn geweest in FM en allerlei korte uitdagingen te hebben gedaan, heb ik de save erbij gepakt die me denk ik het meeste plezier heeft opgeleverd: begonnen met de Beneluxchallenge, vervolgens Big Brother in Odense en daarna een youth only in Nieuw-Zeeland. Dat laatste lukte niet, omdat de database niet correct is: als kampioen ging ik niet naar de OFC Champions League. Ik keer nog wel een keer terug in Oceanië. Nieuwe baan gevonden in Kenia, eens kijken of het kampioenschap nog haalbaar. Einddoel is natuurlijk de CL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst Donderdag at 13:58 Share Geplaatst Donderdag at 13:58 Helaas het heeft nog niet zo mogen zijn. Na een overwinning en een gelijkspel in wedstrijd 32 en 33 van het seizoen wist Sporting CP de titel al binnen te halen. De laatste wedstrijd ging nergens meer om en besloot ik wat meer te rouleren. Helaas mijn eerste titel met Academico de Coimbra nog niet binnen weten te halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst Donderdag at 17:57 Share Geplaatst Donderdag at 17:57 Ondertussen op het WK van 2054... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthias. Geplaatst Donderdag at 18:48 Share Geplaatst Donderdag at 18:48 Is er iemand die weet hoe je "U21" en "U18" in een snelkoppeling krijgt aan de linkerkant onder "Ontwikkelingscentr." ? Heb dit al vaker gezien, maar geen idee hoe je dit voor elkaar krijgt, of is dit iets specifiek skin gerelateerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst Donderdag at 18:52 Share Geplaatst Donderdag at 18:52 @delichris Daar is ie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst Donderdag at 19:25 Share Geplaatst Donderdag at 19:25 35 minuten geleden zei Matthias.: Is er iemand die weet hoe je "U21" en "U18" in een snelkoppeling krijgt aan de linkerkant onder "Ontwikkelingscentr." ? Heb dit al vaker gezien, maar geen idee hoe je dit voor elkaar krijgt, of is dit iets specifiek skin gerelateerd? Moet je bij Staff Responsibilities, iets van training ofzo van U21/U18 op je nemen, bv. individuele training, of zelfs gewoon aanvinken dat je updates wilt van de training (niet zeker van dit laatste) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthias. Geplaatst Donderdag at 22:13 Share Geplaatst Donderdag at 22:13 2 uur geleden zei Steels: Moet je bij Staff Responsibilities, iets van training ofzo van U21/U18 op je nemen, bv. individuele training, of zelfs gewoon aanvinken dat je updates wilt van de training (niet zeker van dit laatste) Met die responsibilities lukt het inderdaad, maar dat van die updates vind ik niet meteen terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst Donderdag at 22:43 Share Geplaatst Donderdag at 22:43 4 uur geleden zei Titan: Ondertussen op het WK van 2054... Is eerder te behalen met Nigeria Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst gisteren om 08:00 Share Geplaatst gisteren om 08:00 9 uur geleden zei Djurovski: Is eerder te behalen met Nigeria Zonder menselijke interventie, he . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst gisteren om 09:41 Share Geplaatst gisteren om 09:41 Sven van Bikka Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst gisteren om 10:13 Share Geplaatst gisteren om 10:13 'Never fall in love with a loanie, never fall in love with a ........'' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst gisteren om 11:05 Share Geplaatst gisteren om 11:05 3 uur geleden zei Titan: Zonder menselijke interventie, he . Dat is wel knap dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst gisteren om 11:35 Share Geplaatst gisteren om 11:35 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: 'Never fall in love with a loanie, never fall in love with a ........'' Het zijn er nog best Wenig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst gisteren om 12:36 Share Geplaatst gisteren om 12:36 (bewerkt) Vandaag heb ik afscheid genomen van de laatste speler die deel uitmaakte van mijn eerste selectie met Anderlecht. Het virtuele paars-wit verloor vandaag een heus meubelstuk. Van 1ste doelman, naar 2de doelman, naar opnieuw 1ste doelman. Een Duitser waar je altijd op kon rekenen. gisteren om 12:39 bewerkt door Lensherr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst gisteren om 14:44 Share Geplaatst gisteren om 14:44 @Lensherr Hoe ziet je prijzenkast er tegenwoordig uit bij Anderlecht? Ik ga me denk ik na het weekend ook nog eens wagen aan een save met Anderlecht! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst gisteren om 16:18 Share Geplaatst gisteren om 16:18 1 uur geleden zei Steels: @Lensherr Hoe ziet je prijzenkast er tegenwoordig uit bij Anderlecht? Ik ga me denk ik na het weekend ook nog eens wagen aan een save met Anderlecht! Het valt voor mijn doen een beetje tegen op Europees vlak, maar ik heb ook lange tijd vooral de focus gehad op het aantrekken van spelers uit de opleiding. Ook veel campagnes onnodig verloren op strafschoppen. Iets waar nog werk aan de winkel is voor mezelf. Wel altijd minstens de kwartfinale in Europa weten te halen. Ook in ons eerste seizoen in de Europa League. Nu kijk ik stiekem in het rond tussen de vacatures op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen deze save. Ik probeer in de tussentijd een eigen stadion te krijgen maar het word altijd afgewezen door Coucke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten