glennix Geplaatst 14 november Share Geplaatst 14 november Het nieuwe stadion gaat kleiner zijn dan het oude, hoewel het allemaal zitplaatsen gaan worden en het oude had maar rond de 7000 zitplaatsen. Maar het had toch groter mogen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 14 november Share Geplaatst 14 november Ik ben echt serieus aan het overwegen om een nieuwe tactiek aan te schaffen. Niet dat die slecht is, maar tijdens de promotie play-offs (want kampioen spelen, ho maar) faal ik keer op keer. Al 5 keer op rij ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SantiagoMunez Geplaatst 15 november Share Geplaatst 15 november Op 4-11-2024 om 10:09 zei SantiagoMunez: Ik ben benieuwd naar jullie inzichten met betrekking tot mijn save! We zijn vorig jaar - met een flinke dosis geluk - gepromoveerd naar de 2. Bundesliga. Veel spelers vertrokken en we moesten het vooral met transfervrije jeugdspelers doen. We hebben veruit het laagste salarishuis (de helft van #17 en maar liefst 13x lager dan die van de top-3) en worden verwacht laatste te worden. Normaliter word ik daar niet nerveus van op FM. In de praktijk blijkt echter dat het in de 2. Bundesliga anders is. Na 14 wedstrijden hebben we er twee gewonnen, zes gelijk gespeeld en zes verloren. Veelal met een minimaal verschil, maar toch - we hebben het zwaar. Ik speel in een 3421 met twee DM’s en twee AM’s in een tactiek die vooral gericht is op balbezit. We creëren bijzonder weinig en de beperkte hoeveelheid kansen die we tegen krijgen leveren vrijwel altijd een tegendoelpunt op. Concreet: moet ik het - ondanks het kwaliteitsverschil - gewoon ‘durven’ om aanvallender te spelen en druk te zetten? Bijvoorbeeld in een 433 of 4231 met een standaard ‘gegenpress’ tactiek? Het antwoord op mijn eigen vraag: ja. Na de winterstop overgestapt naar een standaard 4231 ‘gegenpress’ tactiek en 25 punten uit 9 wedstrijden gehaald. Kortom: we zijn veilig voor nog een jaartje 2. Bundesliga! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 november Share Geplaatst 15 november Het was weer een mooi seizoen met Frankfurt! 2e geworden, en een geweldige 2e seizoenshelft behaald met 39 punten uit 17 duels. En pas voor de 2e keer van Leipzig gewonnen en dan met 3-0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 november Share Geplaatst 15 november Gaat er soms ruig aan toe in de Kazakse beker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 november Share Geplaatst 15 november Ben bezig Roony te verkopen voor 81 miljoen aan PSG ,en Lazar Samardzic voor maar 19,5 miljoen te kopen van Udinese Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 15 november Share Geplaatst 15 november Willem II heeft in elk geval ervaring genoeg in 2027 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november 6 uur geleden zei Tim': Willem II heeft in elk geval ervaring genoeg in 2027 Zeker met record houder Mr.Atalanta Bergamo Èèn ding is zkr,dit is niet de Willem II selectie,van @Bolderbast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november Op 17-10-2024 om 11:50 zei Thierryvane: Het gaat rap met Bartje! #InBartWeTrust Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november Met twee Japanners in de basis, gehakt gemaakt van de Japanse tegenstander! Als zelfs Bence Dardai hattrick scoort, tegen je team, dan ben je echt niet zo heel goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november Als we wonnen waren we kampioen. Hun keeper had de dag van z'n leven. Nog 3 wedstrijden te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november Lekker bezig @LouisPSV je gaat zkr weten kampioen worden!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november Het tweede volledige seizoen attribuutloos afgesloten. Een uitstekende eindsprint wordt helaas niet beloond met Europees voetbal. Wel prachtig om te zien dat mijn oude clubbies samen om het kampioenschap hebben gestreden. Vitoria de Setubal geeft het wel volledig weg trouwens, maar AVS SAD wordt voor het eerst kampioen van Portugal. Het zou leuk zijn als die beide ploegen ervoor kunnen zorgen dat een van de drie traditionele ploegen kan aftakelen. Dit was tevens ook mijn laatste seizoen dat ik met deze skin gespeeld heb. Het is een leuke uitdaging, maar ik vind het toch minder leuk dan het spelen op een 'normale' manier. De afgelopen seizoenen gingen ook echt minder snel dan dat ik normaal speel omdat ik er gewoon iets minder plezier uit haal. Op naar het kampioenschap met Académica Coimbra! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november Frustratie hier, mijn club is 3 seizoenen geleden overgenomen door een zakenmagnaat en er werd veel geld in de club gepompt waarbij ik ook niet gekeken heb naar de loonlast die fel omhoog is gegaan, maar nu met de FFP zit ik met de gebakken peren, er word te veel verlies geleden. Ik heb dit seizoen voor meer dan 10 miljoen euro moeten verkopen en een zwaar contract moeten laten gaan en nu na het niet behalen van CL voetbal ga ik nog meer moeten bezuinigen. Zit nu in oktober 2027 en ik heb mijn beste spits Zola die uit de eigen jeugdopleiding komt moeten verkopen voor 25 miljoen om toch maar de FFP te gaan halen op het einde van het seizoen. Ik verwacht als Zola in januari naar Brentford gaat dat de FFP wel gehaald zal worden. Vooral Duran heeft nog een heel zwaar contract, ik ga hem volgende zomer ook proberen te verkopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november 6 uur geleden zei glennix: Frustratie hier, mijn club is 3 seizoenen geleden overgenomen door een zakenmagnaat en er werd veel geld in de club gepompt waarbij ik ook niet gekeken heb naar de loonlast die fel omhoog is gegaan, maar nu met de FFP zit ik met de gebakken peren, er word te veel verlies geleden. Ik heb dit seizoen voor meer dan 10 miljoen euro moeten verkopen en een zwaar contract moeten laten gaan en nu na het niet behalen van CL voetbal ga ik nog meer moeten bezuinigen. Zit nu in oktober 2027 en ik heb mijn beste spits Zola die uit de eigen jeugdopleiding komt moeten verkopen voor 25 miljoen om toch maar de FFP te gaan halen op het einde van het seizoen. Ik verwacht als Zola in januari naar Brentford gaat dat de FFP wel gehaald zal worden. Vooral Duran heeft nog een heel zwaar contract, ik ga hem volgende zomer ook proberen te verkopen. Leuk zo'n overname om vervolgens weer terug bij af te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november Toch beter op de centjes letten @glennix Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november 8 uur geleden zei glennix: Frustratie hier, mijn club is 3 seizoenen geleden overgenomen door een zakenmagnaat en er werd veel geld in de club gepompt waarbij ik ook niet gekeken heb naar de loonlast die fel omhoog is gegaan, maar nu met de FFP zit ik met de gebakken peren, er word te veel verlies geleden. Ik heb dit seizoen voor meer dan 10 miljoen euro moeten verkopen en een zwaar contract moeten laten gaan en nu na het niet behalen van CL voetbal ga ik nog meer moeten bezuinigen. Zit nu in oktober 2027 en ik heb mijn beste spits Zola die uit de eigen jeugdopleiding komt moeten verkopen voor 25 miljoen om toch maar de FFP te gaan halen op het einde van het seizoen. Ik verwacht als Zola in januari naar Brentford gaat dat de FFP wel gehaald zal worden. Vooral Duran heeft nog een heel zwaar contract, ik ga hem volgende zomer ook proberen te verkopen. Houd wel in het achterhoofd dat je aan het einde van het seizoen nog prijzengeld van Europees voetbal krijgt he. Die waarschuwing voor FFP krijg je al heel snel, kreeg hem ook in mijn Building a Nation, maar uiteindelijk haalde ik het altijd makkelijker zonder spelers te hoeven te verkopen. Je staat op dit moment namelijk nog op meer dan 50 miljoen winst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november Ik zou me er ook niet teveel zorgen over maken @glennix Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november Dit is echt schandalig!!!!! 2-1 verliezen met zulke stats Zo gigantisch veel meer kansen, en hun keeper een 9.4!! Belachelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november Het debuut van de terugkeer van ROMELUUUUUUUUU Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november 8 minuten geleden zei Lensherr: Het debuut van de terugkeer van ROMELUUUUUUUUU Gescoord? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november 5 minuten geleden zei Bogatyr: Gescoord? Nee, na 20 minuten geblesseerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november Soms is het toch een zeer realistisch spel he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november Ontslag is gewoon een feit, omdat je letterlijk geen enkele wedstrijd wint. (2 punten uit 6 wedstrijden), krijg je dit als bericht: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november Het bestuur heeft de problemen met de FFP al zelf opgelost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten