Bogatyr Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november 3 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Toch nog lang kunnen behouden. Heb je Plamen Andreev al opgepikt bij Feyenoord? Of ben je voor Vutsov gegaan? Verder kwam ik laatst die Sylvester Jasper tegen, ook wel een verrassend leuk spelertje. Sylvester Jasper had ik gratis gehaald en die is voor miljoenen vertrokken naar de zandbak. Andreev heb ik ook en is mijn eerste doelman . Ja ik heb hem lang kunnen behouden. Nu gaat Asen Mitkov nog een half seizoentje boven zich uit moeten gaan stijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november 1 uur geleden zei Bogatyr: Sylvester Jasper had ik gratis gehaald en die is voor miljoenen vertrokken naar de zandbak. Andreev heb ik ook en is mijn eerste doelman . Ja ik heb hem lang kunnen behouden. Nu gaat Asen Mitkov nog een half seizoentje boven zich uit moeten gaan stijgen. Je hebt nog zo’n Bulgaars talentvol spitsje bij Juve zitten dacht ik? Even z’n naam kwijt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november 8 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Je hebt nog zo’n Bulgaars talentvol spitsje bij Juve zitten dacht ik? Even z’n naam kwijt. Deze toevallig? https://sortitoutsi.net/football-manager-2024/person/2000250836/marsel-bibishkov Die ga ik eens moeten opzoeken morgen. Bedankt voor de tip! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november 37 minuten geleden zei Bogatyr: Deze toevallig? https://sortitoutsi.net/football-manager-2024/person/2000250836/marsel-bibishkov Die ga ik eens moeten opzoeken morgen. Bedankt voor de tip! Jazeker my man. Zag dat hij in m’n game bij de nationale selectie was gehaald en al op 3 interlands stond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november pffff.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november We zijn kampioen geworden!!!!!! @ReneLeBlanc@neva @Urbeto @Thierryvane @Mordurette @Dansmeister Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spaansetukker Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november iemand een tip hoe je je B team in Spanje in een speelbare competitie terecht kan krijgen? Hij zit nu in een Non League Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november 5 uur geleden zei spaansetukker: iemand een tip hoe je je B team in Spanje in een speelbare competitie terecht kan krijgen? Hij zit nu in een Non League Geluk hebben is denk ik het antwoord. Op een gegeven moment moet je B club gewoon promoveren uit de Non Leagues door een kwestie van geluk en een hogere reputatie. Zelf in Portugal met Vitoria de Setubal nooit een B team in een speelbare competitie gehad. Seizoen 2 of 3 met AVS SAD promoveerde mijn B team ineens. Bij Vitoria heb ik alles gewonnen wat er te winnen viel en bij AVS SAD helemaal niets nog toen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november Lekker dit. Door deze bug kan ik mijn nieuwe stadion niet uitbreiden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november Tof, tegen een ploeg verloren die al 7 matchen op rij quasi verloren heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november Uhhhhh? 26 dagen geen wedstrijd? En je dan afvragen waarom we straks zoveel blessures hebben omdat we alles in 1 maand proppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november Mooie own-goal, made by me.. Mooi zo ‐ Gemaakt met Clipchamp.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november Pff echt zin om weer een nieuwe FM game te starten en door de seizoenen heen te raggen, maar ik krijg het maar niet voor elkaar. Elke keer bij het kiezen van een ploeg gaat uiteindelijke de laptop weer dicht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november Dubbel account van @Steels gevonden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november Koekoek En dit is nog maar start seizoen 4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november Mmmm, ik leek een goeie start te hebben (eindelijk) na 5 seizoenen, maarja, het bekende dipje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november 12 uur geleden zei Joery: Pff echt zin om weer een nieuwe FM game te starten en door de seizoenen heen te raggen, maar ik krijg het maar niet voor elkaar. Elke keer bij het kiezen van een ploeg gaat uiteindelijke de laptop weer dicht Hier was het hetzelfde, getuigen mijn vier pogingen van saves maar uiteindelijk met Sunderland wel echt veel plezier aan het beleven. Keep strong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november Engeland is ook de reddende Engel bij mij, had ik niet verwacht. Harrogate biedt een toffe uitdaging, de filosofie om spelers van een lager niveau te halen welke ik koppel aan het spelen met een attributeless skin biedt echt een challenge. Momenteel zit ik in het derde seizoen, nadat we in seizoen één als zesde ons wisten te kwalificeren voor de play-offs én die winnend af wisten te sluiten komen we uit in de League One. Daar kom je soms aardige ploegen tegen, als QPR, Millwall en Cardiff. Toch houden we daar ons hoofd boven water en sluiten we het seizoen 24/25 af als elfde. Nooit in degradatiezorgen geweest. Het derde seizoen doen we het ook redelijk. We begonnen heel zwak, waren even rond de degradatiezone te vinden, maar na een wedstrijd of vijftien keerde het tij en nu draaien we weer prima mee. Momenteel staan we tiende en daar zou ik voor tekenen op het einde van het seizoen. Volgend jaar hoop ik weer play-offs te kunnen spelen. Fiancieel staat de club er beroerd voor, al hebben ze ook wel het stadion net uitgebreid. We hebben de laagste salarislast van de hele competitie en de filosofie om spelers uit lagere divisies te halen wordt daarmee eigenlijk alleen maar makkelijker te hanteren. Één van de mooiste voorbeelden is Rhys Bennett, een speler uit de opleiding van Manchester United. Hij speelde het afgelopen seizoen in de Vanarama North slechts acht duels voor Hereford, maar zijn statistieken in die acht duels waren uitstekend. Zo legden wij afgelopen zomer ruim zestienduizend euro neer voor Bennett, die de sprong maakte en nu liefst drie divisies hoger speelt. Hoewel zijn statistieken nu niet zo mooi zijn als in de acht duels Hereford vorig jaar, zijn ze meer dan prima en hij is één van de eersten die op het wedstrijdformulier komt te staan. Afgelopen winter legde ik grof geld neer voor Luca Ashby-Hammond. Op doel hadden we wel al een paar jaar dezelfde keeper, maar echt overtuigende cijfers haalde hij niet. Ashby-Hammond had in dertig duels bij Braintree, eveneens in de Vanarama North, een prima indruk gemaakt en overtrof zijn xGa (verwachte tegendoelpunten) met 0.48 per duel. Ongelooflijk hoog. Hoewel niemand binnen de club voorstander van zijn komst was haalde ik hem op de slotdag van de winterse transfermarkt voor dertigduizend euro. Even ter vergelijking: uit onze competitie vertrok Millwall-speler Zian Flemming voor ruim 8 miljoen naar Toulouse. En hoewel Ashby-Hammond elk duel wel een tegentreffer slikt blijft zijn Prevented xGa boven de nul, wat op dit niveau sowieso al een prestatie is. Ter vergelijking: onze voormalige eerste keeper staat op -0,06. Levert het nog iets op? Nou ja, we hebben net onze allereerste prijs gewonnen en daar ben ik blij mee. Een bekertoernooi waaraan clubs vanaf League One en lager aan meedoen, evenals een zooi U23 van PL-teams. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november Zojuist ook mijn eerste volledige seizoen afgerond in de Mustermann Attributeless skin. Het speeltempo gaat door deze skin wel flink omlaag, maar het plezier is er zeker niet minder om. Als promovendus denk ik op een keurige 13e plek geëindigd. Het tempo lag flink lager omdat ik ook veel aan het zoeken was met mijn 3-4-3/5-2-3 tactiek in combinatie naar het zoeken van de juiste basiself. Zonder terug te kunnen vallen op attributen is dit toch een stukkie lastiger. Nu het seizoen afgerond is, kan ik eindelijk de balans opmaken van hoe mijn spelers nou daadwerkelijk gepresteerd hebben en dit afzetten tegen potentiele vervangers. Hiervoor ben ik een excelletje aan het maken waarin de data kan bekijken en kan inschatten wat nou goed is en wat niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november Toch ook altijd pijnlijk om te zien. Dat je je cynische niet onder stoelen of banken kan steken, en het nog niet doorhebben als team ook.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november (bewerkt) Barcelona verliest de Liga (68/69) in op de laatste speeldag door thuis te verliezen van Real Madrid met 1-2. Zelf geen manager in de competitie maar zou graag onderdeel zijn van de reactie die de voetbalwereld geeft na deze uitslag. 9 november bewerkt door Big Mike Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november Weet niet of ik hier blij mee moet zijn of niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november Na de 10-0 tegen Caracas nu ook de Uruguayanen gesloopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november Ook eens iets anders zeker? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november 32 minuten geleden zei glennix: Ook eens iets anders zeker? Dat is mooi met zo'n clubje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten