Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

image.png.df75960f327b186b1118fd642d41018b.png

@Arezo In de Grote 5 competities gaan ze wel opvallend vaak naar de WC...

@Kyrill als je (terecht) zo'n hoge pet op hebt van @De Raam had je ook wel kunnen bedenken dat hij in Europese wedstrijden tegen dat soort kleine teams met een 2e selectie aantreedt. Dan ook nog eens met een selectie die waarschijnlijk helemaal niet gebouwd is voor zo'n formatie.

bewerkt door Willem
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Willem ik was dan ook niet 100% serieus natuurlijk ;)

Maar Aston Villa is natuurlijk geen matig team hé goh en daarnaast zijn niet echt super teams, de tegenstander.

Schermafbeelding2024-11-04214223.thumb.png.45d79697818b7267693afa7ed63a90a1.png

Schermafbeelding2024-11-04214357.thumb.png.221c39b19d19501dbee267803a54052f.png

Nou dat was het voor mij qua FM24 voor vanavond, en waarschijnlijk ook voor grotendeels van morgen, effe goed klaar mee. Bayern wonnen we de vorige twee seizoenen 2x van steeds in de competitie, en vorig seizoen uit 0-2 en seizoen ervoor 2-4.. En dan nu 7-0, schandalig echt gruwelijk kut. En dan komen zij met deze winst op 424 tegen ons qua winst, verlies, gelijk, onderling wat wij nu ook hebben tegen hun 424. Zijn de jongens boos omdat ik na een 7-0 nederlaag met water flesje heb gegooid, nou daar heb ik 0 spijt van op die meeting erna, heb ik vervolgens ook nog twee keer een stoel omgetrapt haha, stelletje diva's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk klopt het dus wel dat ik Frankrijk en Duitsland schijtlanden vindt. in Italië schijten ze 7,8 keer week

9 minuten geleden zei Willem:

image.png.df75960f327b186b1118fd642d41018b.png

@Arezo In de Grote 5 competities gaan ze wel opvallend vaak naar de WC...

@Kyrill als je (terecht) zo'n hoge pet op hebt van @De Raam had je ook wel kunnen bedenken dat hij in Europese wedstrijden tegen dat soort kleine teams met een 2e selectie aantreedt. Dan ook nog eens met een selectie die waarschijnlijk helemaal niet gebouwd is voor zo'n formatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Walter White:

Is dat Pecorino van Catania? Was in mijn Catania game echt een heerlijke spits een paar jaar geleden.

Emmanuele Pecorino. Ben niet thuis maar volgens mij is hij dat ja

Kon hem transfervrij oppikken halverwege seizoen 3

Link naar opmerking
Deel via andere websites

net seizoen 29-30 met Heerenveen gedaan. bijna unbeaten - 32w, 1 gelijkspel en 1 verlies. Domestic treble en halve finale CL.

Mijn beide backs zijn wel net weggekocht en ik zit op het vervelende punt dat de spelers die nu nog het verschil zouden maken, oftewel niet geintresseerd zijn, of te gortige salariseisen hebben... Alex Valle vroeg 180k per week op een budget van 1.1m...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei De Raam:

Had je mijn laatste update al gelezen, over de WM in het hedendaagse voetbal? Dan is dit wel lekker hoor :mrgy:

IMG-20241104-WA0003.jpg.44f6ff29c4ce23e7efe00c9d4cecdd72.jpg

Ook de cutbacks zien we terug in FM :classic_love:

Benieuwd naar je tactiek 😊

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Steels:

Benieuwd naar je tactiek 😊

Kan je hier terug zien/bekijken/vinden en lezen:classic_tongue::shine:

Na een vreselijke maand oktober, zijn we in november weer lekker an het winnen geslagen! Met oa 4-2 winst op Dortmund kampioen van vorig seizoen, 3-1 op Feyenoord thuis in de CL(2 goals Santiago Gimenez) en 3-2 uit bij 1 Fc Koln een concurrent voor plek 4,5 en 6...

schema en resultaten frankfurt oktober en november 2027.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mezelf zo goed als veilig gespeeld. Eigenlijk echt heel veel spelers gebruikt die ik echt op basis van de stats gescout heb en ook direct in de rol laten spelen waarvoor ik ze gescout heb. Aan het begin van het seizoen was het nog een beetje zoeken naar de juiste tactiek maar die lijk ik nu wel gevonden te hebben. Het blijft echt heerlijk als spelers top presteren als je ze op deze manier gescout hebt zeg

image.png.8ac934a85ec4bf9ed0a784d78c335702.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.6c77fbec6249da83d6551c466a047027.png

Wat een fenomeen. Gebruikt in zowel mijn Tromso, als mijn NEC-save en scoort aan de lopende band. Scoort zowel als spits als als linksbuiten met zijn enorme lichaam van 1.94 m! Bizarre jumping reach maakt hem een gevaar bij elke standaardsituatie! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfff ik wou mijn keeper verkopen voor 3,5 miljoen, zijn afkoopsom waar 2 ploegen die som bieden en Athletic Bilbao bied 0 euro, blijkbaar hebben zij een clausule op mijn keeper dat ze hem terug kunnen kopen voor 0 euro... 3 keer raden waar hij tekent... :moop:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei glennix:

Pfff ik wou mijn keeper verkopen voor 3,5 miljoen, zijn afkoopsom waar 2 ploegen die som bieden en Athletic Bilbao bied 0 euro, blijkbaar hebben zij een clausule op mijn keeper dat ze hem terug kunnen kopen voor 0 euro... 3 keer raden waar hij tekent...

Zuur man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kyrill:

Wel, beter opletten. Sinds wanneer is formatie geen onderdeel van taktiek?

Je hoeft niet perse zo de wijsneus uit te hangen, je weet best wat ik bedoel.

Ik heb het dus over de rollen, team-instructies en dergelijke meer in zijn formatie :classic_rolleyes:

bewerkt door Steels
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Steels:

Je hoeft niet perse zo de wijsneus uit te hangen, je weet best wat ik bedoel. Ik heb het dus over de rollen in zijn formatie :classic_rolleyes:

En jij hoeft niet zo negatief te doen :cab:

Heb gewoon wat geduld @De Raam zijn novelle posts zijn gewoon erg de moeite waard. Zijn "rollen" heeft ie nog niet gedaan zal heus snel genoeg komen :classic_rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bogatyr:

Damn, deze doet pijn.

image.thumb.png.32cf992bfa5e045b32fe33b6841fce20.png

Toch nog lang kunnen behouden. Heb je Plamen Andreev al opgepikt bij Feyenoord? Of ben je voor Vutsov gegaan? Verder kwam ik laatst die Sylvester Jasper tegen, ook wel een verrassend leuk spelertje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites