Lensherr Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober Toch wel een leuk spelertje hoor @Urbeto Een killer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober Wat een speler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober Lange weg te gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober Amey deed zijn voornaam geen eer aan. Weinig wisdom zo bij de corner om met twee benen Vinicius in tweeen te zagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober 3 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Amey deed zijn voornaam geen eer aan. Weinig wisdom zo bij de corner om met twee benen Vinicius in tweeen te zagen. Bij Belgische TV uitzendingen zeiden ze dan ook; ‘Wisdom, Amey toch!’ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober 3 minuten geleden zei Michaelinho*: Bij Belgische TV uitzendingen zeiden ze dan ook; ‘Wisdom, Amey toch!’ Scherp zo op de vroege morgen vrind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober Een concurrent voor plek 4, Dortmund, pak rammel gegeven Elias Baum met al zijn 9e goal van het seizoen als WLB/WRB/DL/RB We hebben nu het puntverlies op zowel Dortmund als Mainz, helemaal rechtgetrokken! We staan 5e en Mainz alleen 4e op doelsaldo, daar werken we hard aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober Kon deze Turk niet inschrijven dus besloot m maar ter huur aan te bieden. Tot mijn verbazing wilde Bayern m wel als belangrijke basisspeler gaan gebruiken. Denk dat die nog sneller ontwikkeld dan als hij gewoon bij ons in de basis had gestaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober Meest strenge regels rondom gele kaart ooit: Na 2 gele kaarten per seizoen, schorsing van een wedstrijd. En na die 2 gele kaarten geldt dat iedere gele kaart tot een schorsing leidt. Dat is gewoon standaard voor iedere wedstrijd meerdere geschorste spelers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober Mooi seizoen er op zitten. Op naar Europees voetbal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
h.b.t.t.w. Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober Ik zie dit al helemaal voor me. 1 speler heeft zijn veel te enthousiaste moeder aan de zijlijn staan en schaamt zich kapot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober (bewerkt) In de competitie bovenaan met Jubilo Iwata, na 33 wedstrijden 12 punten los (5 wedstrijden te gaan). De focus ligt dus ook deels op de Champions League en in mindere mate op de League Cup. Ik speel deze Save om een aantal Challenges af te vinken dus ik probeer zoveel mogelijk mensen met obscure nationaliteiten minuten laten te maken voor de Poképlayerchallenge. Tijdens de eerste leg in de League Cup gaan we er 3-0 kansloos af bij Vissel Kobe (met mijn sterkste elf), dus ik besluit niet voor deze cup te gaan door het moordende programma en stel onderstaande team op, een ratjetoe aan nationaliteiten. In totaal heeft dit elftal 12,5 gele sterren: Dus mijn verbazing was dan ook enorm, Vissel Kobe speelde met de sterkste 11 (ze hebben sowieso een sterkere selectie dan wij) en toch houden we ze op 2-2. 22 oktober bewerkt door Rykjvk1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober Weer van een koploper gewonnen en eindelijk van Leipzig 💪🏻😍 #EPBall van @ElPrincipito gaat mij en mijn Frankfurt richting CL plaatsing schieten!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober Heb je een screentje van Faticanti voor me, @Kyrill? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober 7 minuten geleden zei Rykjvk1: Heb je een screentje van Faticanti voor me, @Kyrill? Ik heet geen Karel, maar ik heb m ook even onder mijn hoede gehad. Was een prima kracht maar verloor de strijd uiteindelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober Thanks @ReneLeBlanc maar ben alsnog wel benieuwd naar die van Karel. Ik heb hem ook onder mijn hoede gehad maar daar heeft ie nooit echt de basis kunnen halen/houden in de EPL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober 1 minuut geleden zei Rykjvk1: Thanks @ReneLeBlanc maar ben alsnog wel benieuwd naar die van Karel. Ik heb hem ook onder mijn hoede gehad maar daar heeft ie nooit echt de basis kunnen halen/houden in de EPL. Eigenlijk op het moment dat ik m het hardst nodig had kon ik m niet halen. Als ik m dat seizoen had gehad had die zich onmisbaar gemaakt denk ik. Ben ook wel benieuwd naar Karel zijn input. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober 29 minuten geleden zei Rykjvk1: Heb je een screentje van Faticanti voor me, @Kyrill? Natuurlijk! Op papier onze 7e DM achter oa Adamo Nagalo, Hugo Larsson en meer, maar hij doet het meer dan prima, in de speeltijd die hij krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thymen Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober Veel spelers zie ik online opscheppen over Afrikaanse pareltjes. Als ik daar de clubs langsga zijn ze bijna leeg, in de zin dat er grijze spelers zitten. In de internationale jong teams zitten vol met in Europa aangemaakte newgens. met welke instelling kan ik zorg dragen dat er meer newgens in pak hem beet Nigeria? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober 33 minuten geleden zei Thymen: Veel spelers zie ik online opscheppen over Afrikaanse pareltjes. Als ik daar de clubs langsga zijn ze bijna leeg, in de zin dat er grijze spelers zitten. In de internationale jong teams zitten vol met in Europa aangemaakte newgens. met welke instelling kan ik zorg dragen dat er meer newgens in pak hem beet Nigeria? Meer spelers uit Afrika inladen in je database. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober Alweer een nieuwe club. Hopelijk kan ik daar wat prijzen mee binnen harken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober Fuck, niet mijn naam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 22 oktober Auteur Share Geplaatst 22 oktober 1 minuut geleden zei ReneLeBlanc: Fuck, niet mijn naam. Doe je gewoon een Fabertje toch. Heel hard tegen het bestuur roepen "Ik ben Cesena" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober 1 minuut geleden zei Fantasy: Doe je gewoon een Fabertje toch. Heel hard tegen het bestuur roepen "Ik ben Cesena" Ik laat ze nu gewoon degraderen. Stik er maar in met je nieuwe stadion. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober Maar goed ook dat de plannen geschrapt zijn, toen ik de uitbreiding aanvraagde stond er meer dan 80 miljjoen euro op de balans, op dit moment staat er nog 700k op de balans. Doorheen het seizoen gewoon meer dan 80 miljoen euro verlies gemaakt. Zal misschien een speler moeten verkopen bij een goed bod. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten