Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

Een concurrent voor plek 4, Dortmund, pak rammel gegeven _O_

Elias Baum met al zijn 9e goal van het seizoen als WLB/WRB/DL/RB :classic_love::t:

We hebben nu het puntverlies op zowel Dortmund als Mainz, helemaal rechtgetrokken! We staan 5e en Mainz alleen 4e op doelsaldo, daar werken we hard aan.

Frankfurt-Dortmund 2-0.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.e7af42292b8853d7a78a4c6388418b0f.png

Kon deze Turk niet inschrijven dus besloot m maar ter huur aan te bieden. Tot mijn verbazing wilde Bayern m wel als belangrijke basisspeler gaan gebruiken. ;c Denk dat die nog sneller ontwikkeld dan als hij gewoon bij ons in de basis had gestaan. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meest strenge regels rondom gele kaart ooit: Na 2 gele kaarten per seizoen, schorsing van een wedstrijd. En na die 2 gele kaarten geldt dat iedere gele kaart tot een schorsing leidt.

Dat is gewoon standaard voor iedere wedstrijd meerdere geschorste spelers :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de competitie bovenaan met Jubilo Iwata, na 33 wedstrijden 12 punten los (5 wedstrijden te gaan).

De focus ligt dus ook deels op de Champions League en in mindere mate op de League Cup. 

Ik speel deze Save om een aantal Challenges af te vinken dus ik probeer zoveel mogelijk mensen met obscure nationaliteiten minuten laten  te maken voor de Poképlayerchallenge.

Tijdens de eerste leg in de League Cup gaan we er 3-0 kansloos af bij Vissel Kobe (met mijn sterkste elf), dus ik besluit niet voor deze cup te gaan door het moordende programma en stel onderstaande team op, een ratjetoe aan nationaliteiten.

image.thumb.png.5ea8e46f194a5d04eb40179f2dff9e3c.png

In totaal heeft dit elftal 12,5 gele sterren:

image.png.9f1b1e505e184c87ad58d9fb88bcb7b2.png

Dus mijn verbazing was dan ook enorm, Vissel Kobe speelde met de sterkste 11 (ze hebben sowieso een sterkere selectie dan wij) en toch houden we ze op 2-2. 

image.png.9b560805889b4ac51949cb663c1b68e6.png

bewerkt door Rykjvk1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Rykjvk1:

Thanks @ReneLeBlanc :D maar ben alsnog wel benieuwd naar die van Karel. 

Ik heb hem ook onder mijn hoede gehad maar daar heeft ie nooit echt de basis kunnen halen/houden in de EPL. 

Eigenlijk op het moment dat ik m het hardst nodig had kon ik m niet halen. Als ik m dat seizoen had gehad had die zich onmisbaar gemaakt denk ik. Ben ook wel benieuwd naar Karel zijn input.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel spelers zie ik online opscheppen over Afrikaanse pareltjes. Als ik daar de clubs langsga zijn ze bijna leeg, in de zin dat er grijze spelers zitten. In de internationale jong teams zitten vol met in Europa aangemaakte newgens. 

met welke instelling kan ik zorg dragen dat er meer newgens in pak hem beet Nigeria?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Thymen:

Veel spelers zie ik online opscheppen over Afrikaanse pareltjes. Als ik daar de clubs langsga zijn ze bijna leeg, in de zin dat er grijze spelers zitten. In de internationale jong teams zitten vol met in Europa aangemaakte newgens. 

met welke instelling kan ik zorg dragen dat er meer newgens in pak hem beet Nigeria?

Meer spelers uit Afrika inladen in je database. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6a70f186f8181aefd7291d41ebfae3b2.png

Maar goed ook dat de plannen geschrapt zijn, toen ik de uitbreiding aanvraagde stond er meer dan 80 miljjoen euro op de balans, op dit moment staat er nog 700k op de balans. Doorheen het seizoen gewoon meer dan 80 miljoen euro verlies gemaakt. Zal misschien een speler moeten verkopen bij een goed bod.

Link naar opmerking
Deel via andere websites