sennid Geplaatst 17 oktober Share Geplaatst 17 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 oktober Share Geplaatst 17 oktober 9 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 18 oktober Share Geplaatst 18 oktober Zou het dan toch gaan gebeuren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 18 oktober Share Geplaatst 18 oktober Op 13-10-2024 om 20:24 zei joostmakaay: Zit bij Praag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 18 oktober Share Geplaatst 18 oktober 7 uur geleden zei Djurovski: 9 punten Minimaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 18 oktober Share Geplaatst 18 oktober Opbokken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 18 oktober Share Geplaatst 18 oktober Maart pas fm25. Toch een aanfluiting. Zit het seizoen er al zo wat op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 18 oktober Share Geplaatst 18 oktober 8 minuten geleden zei putdus: Maart pas fm25. Toch een aanfluiting. Zit het seizoen er al zo wat op Huh wat? Waar heb je dat gelezen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 oktober Share Geplaatst 18 oktober 1 uur geleden zei putdus: Maart pas fm25. Toch een aanfluiting. Zit het seizoen er al zo wat op @neva @Fantasy Is hier al een artikel van op de homepage? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 18 oktober Share Geplaatst 18 oktober Beter dan verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 18 oktober Auteur Share Geplaatst 18 oktober 30 minuten geleden zei Michaelinho*: @neva @Fantasy Is hier al een artikel van op de homepage? Scherpe tip; gaan we direct mee aan de slag! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 18 oktober Auteur Share Geplaatst 18 oktober Dubbelpost; sorry. Ik maak graag een beetje reclame voor zelf geïnitieerde initiatieven Dus check allemaal de MU Tactics League! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 18 oktober Share Geplaatst 18 oktober Jajajajajajjajajajajajajjaa. Heerlijke start. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 18 oktober Share Geplaatst 18 oktober Dit is leuk, ze spelen een niveau hoger. Ze eindigden daar de afgelopen seizoen als 3e en 5e. Ga in ieder geval het gesprek aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 18 oktober Auteur Share Geplaatst 18 oktober Iemand die mij hier kan helpen? Ik krijg nu ineens bij het opstarten van FM de volgende reeks warnings en errors. Spoiler Niet geheel verrassend gevolgd door een crashdump. Heb niets aangepast. Niets verwijderd. Ineens nadat eerder vandaag FM gewoon nog als een zonnetje liep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 18 oktober Share Geplaatst 18 oktober 6 minuten geleden zei Fantasy: Iemand die mij hier kan helpen? Ik krijg nu ineens bij het opstarten van FM de volgende reeks warnings en errors. Inhoud verbergen Niet geheel verrassend gevolgd door een crashdump. Heb niets aangepast. Niets verwijderd. Ineens nadat eerder vandaag FM gewoon nog als een zonnetje liep. Een update gedownload en geïnstalleerd onlangs? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 18 oktober Auteur Share Geplaatst 18 oktober 8 minuten geleden zei Bogatyr: Een update gedownload en geïnstalleerd onlangs? De nieuwe FMI Update ja, nu je het zegt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 18 oktober Share Geplaatst 18 oktober Zojuist zei Fantasy: De nieuwe FMI Update ja, nu je het zegt. Die heb ik ook eens gedaan en ik heb hier toen ook gepost dat ik allemaal errors kreeg. https://manutd.nl/forum/topic/58705-fmupdate-march-243-compatible/?do=findComment&comment=6126758 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 18 oktober Share Geplaatst 18 oktober En we gaan vrolijk verder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober Gewoon gesolliciteerd om te kijken wat eruit zou komen. Nou niets dus ik hoef ook geen lastige keuzes te gaan maken haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober @Dansmeister Lucca eat your heart out. Granelli it is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober (bewerkt) We gaan je missen Sir Niklas. Dit bedrag konden we nooit weigeren. Ellingsen Spoiler Hij treedt hiermee in de voetsporen van enkele pareltjes uit de jeugdopleiding. Leonardo Van Wijk Spoiler Tor Inge Holm Spoiler Bjorn Inge Fasting Spoiler Fasting en Holm haalde ik indertijd naar Brondby. Van Wijk stond op de radar maar toen stapte ik net over richting Noorwegen. Met onderstaande speler hebben we opnieuw een pareltje op komst uit eigen kweek. Aleksander Bjerke Jorde Spoiler Goeie Scandinavische grond daar in Valerenga. 19 oktober bewerkt door Lensherr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober Bedankt Liverpool Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober Voor 1 miljoen gekocht van Felgueiras en terug verhuurd tot einde seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober Kopie van vorig seizoen, maar dit keer is het wel raak Kan grotendeels op het conto van deze man geschreven worden, wat een speler zeg; Wel een luxe probleem komend seizoen, heb voor de twee posities voor in keuze uit Omordion, Weiper, Kroupi en Banza. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten