ElPrincipito Geplaatst 17 oktober Share Geplaatst 17 oktober #EPFINANCE Altijd fijn als dit aspect ook goed gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 17 oktober Share Geplaatst 17 oktober Op 15-10-2024 om 21:14 zei Thierryvane: Hoeveel meloenen? Sorry bro. Moest het nog beantwoorden. 93 miljoen aan Madrid. Die hebben voor 200 miljoen uitgegeven in één seizoen bij Pisa. Kon wel direct 35 miljoen richting Frankrijk brengen. Kut clausules. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 oktober Share Geplaatst 17 oktober 2 uur geleden zei ElPrincipito: #EPFINANCE Altijd fijn als dit aspect ook goed gaat. Toch blijft dit ook te makkelijk om te managen, vind ik. Transfersommen vliegen echt door het dak en aan de uitgavenkant is er ook weinig uitdaging, zo lang je maar binnen de budgetten blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 oktober Share Geplaatst 17 oktober Op 5-10-2024 om 10:14 zei Thierryvane: De Cor Potcast vanaf nu live vanuit Portugal! Het gaat rap met Bartje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 17 oktober Share Geplaatst 17 oktober 14 minuten geleden zei neva: Toch blijft dit ook te makkelijk om te managen, vind ik. Transfersommen vliegen echt door het dak en aan de uitgavenkant is er ook weinig uitdaging, zo lang je maar binnen de budgetten blijft. Ben ik het niet helemaal mee eens. Na 5 seizoenen verkoop ik maar weinig spelers boven de 20 miljoen, meeste maar 6/7 miljoen terwijl de echte toppers in eigen competitie al snel meer moeten kosten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oldskool Geplaatst 17 oktober Share Geplaatst 17 oktober Ik heb al even gezocht maar nog niet gevonden... Bestaat er een database waarin je in alle competities maar 3-5 spelers van buiten het eigen lang mag inschrijven? Een soort hardcore variant op de home-grown regels dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dender70 Geplaatst 17 oktober Share Geplaatst 17 oktober 1 hour ago, Thierryvane said: Het gaat rap met Bartje! Haha mooi! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 17 oktober Share Geplaatst 17 oktober @Dansmeister @Thierryvane Daaaaaaaaaaaaar gaat ze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 oktober Share Geplaatst 17 oktober 12 minuten geleden zei ReneLeBlanc: @Dansmeister @Thierryvane Daaaaaaaaaaaaar gaat ze. Was de TD van Milan dronken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 17 oktober Share Geplaatst 17 oktober 3 minuten geleden zei Thierryvane: Was de TD van Milan dronken? Uitonderhandeld bod met Atletico, die startte met 20 (33,5). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 17 oktober Share Geplaatst 17 oktober Nu FM25 is uitgesteld en ik toch nog een flinke uitdaging aanga in FM24 (check novellebundel ), wil ik wel een beetje het idee hebben dat ik een nieuwe game speel. Kunnen jullie mij enkele prettige skins aanraden? Heb zelf al heel veel met de Rensie Skin gespeeld. Welke gebruiken jullie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 17 oktober Share Geplaatst 17 oktober 1 minuut geleden zei De Raam: Nu FM25 is uitgesteld en ik toch nog een flinke uitdaging aanga in FM24 (check novellebundel ), wil ik wel een beetje het idee hebben dat ik een nieuwe game speel. Kunnen jullie mij enkele prettige skins aanraden? Heb zelf al heel veel met de Rensie Skin gespeeld. Welke gebruiken jullie? Momenteel ga ik heeeeeel erg goed op Tato. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 17 oktober Share Geplaatst 17 oktober 2 minuten geleden zei De Raam: Nu FM25 is uitgesteld en ik toch nog een flinke uitdaging aanga in FM24 (check novellebundel ), wil ik wel een beetje het idee hebben dat ik een nieuwe game speel. Kunnen jullie mij enkele prettige skins aanraden? Heb zelf al heel veel met de Rensie Skin gespeeld. Welke gebruiken jullie? Mustermann. Zonder attributen. Wellcint even wachten tot de podcast aflevering is geweest daarover Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 17 oktober Share Geplaatst 17 oktober 4 minuten geleden zei rich ruzzian: Mustermann. Zonder attributen. Wellcint even wachten tot de podcast aflevering is geweest daarover Poh, ik heb deze geprobeerd. Ik snap dan gewoon helemaal NIETS meer van dit spel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 17 oktober Share Geplaatst 17 oktober 16 minuten geleden zei rich ruzzian: Mustermann. Zonder attributen. Wellcint even wachten tot de podcast aflevering is geweest daarover Die staat zeker nog op het lijstje, echter wordt de uitdaging "Prototype: Puskás" dan wel een lastige uitdaging Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 17 oktober Share Geplaatst 17 oktober Goeie transferwaarde ook meteen Bert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 17 oktober Share Geplaatst 17 oktober 45 minuten geleden zei De Raam: Nu FM25 is uitgesteld en ik toch nog een flinke uitdaging aanga in FM24 (check novellebundel ), wil ik wel een beetje het idee hebben dat ik een nieuwe game speel. Kunnen jullie mij enkele prettige skins aanraden? Heb zelf al heel veel met de Rensie Skin gespeeld. Welke gebruiken jullie? Best interessant. Iemand die zoveel kennis over Football Manager uit zijn sloffen schud, maar dan niet op de hoogte is van de skins. Wist trouwens niet dat je ook nog een novelle bent begonnen. Goed dat je het even vermeld. Die moet ik zeker eens gaan bijlezen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 17 oktober Share Geplaatst 17 oktober Ik win van de ploeg die op dat moment 4e stond. De nummers 1 en 2 spelen gelijk. Met nog 5 wedstrijden te gaan, waaronder tegen Eskilsminne, doe ik nog volop mee om promotie. Wat een weelde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 17 oktober Share Geplaatst 17 oktober 10 minuten geleden zei Lensherr: Best interessant. Iemand die zoveel kennis over Football Manager uit zijn sloffen schud, maar dan niet op de hoogte is van de skins. Wist trouwens niet dat je ook nog een novelle bent begonnen. Goed dat je het even vermeld. Die moet ik zeker eens gaan bijlezen! Ik ben een gewoonte dier, dus speel eigenlijk altijd met die van Rensie. Ga zeker zelf rondkijken, maar het is altijd wel lekker als mensen iets aan kunnen bevelen. Dan hoef ik minder te proberen Ik heb pas twee updates geplaatst dus doe maar rustig aan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 17 oktober Share Geplaatst 17 oktober Okeeeee laat maar weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 17 oktober Share Geplaatst 17 oktober Finale Copa Argentina. Altijd weer balen van die tegendoelpunten, maar 5 scoren tegen River Plate is heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 17 oktober Share Geplaatst 17 oktober Net geen promotie. Erg jammer. Maar we proberen het volgend seizoen gewoon nog een keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 17 oktober Share Geplaatst 17 oktober Pfff wat een seizoen, aan het begin van seizoen twee even Portugal geplunderd en Quaresma, Bragance en Omorodion weggeplukt voor ~30 miljoen gecombineerd. Daarna enorm veel geluk gehad met m'n Champions League-loting en stond plots ineens in de finale tegen PSG. Helaas vond Jerdy Schouten dat de treble wel voldoende was, en pakte tweemaal geel in de eerste helft Dacht Luuk de Jong wat meer als invaller te gaan gebruiken, en Omorodion als vaste spits te gaan gebruiken, hier was hij het zelf alleen niet echt mee eens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 17 oktober Share Geplaatst 17 oktober Kleine update weer van mijn save. Mijn overstap naar het Portugese Estoril Praia bevalt me zeer goed. Hoewel iedereen dacht dat we om degradatie zouden gaan strijden, hebben we ze even het tegendeel bewezen. Dit is hoe we er nu voor staan op 1 januari: De traditionele top is vooralsnog een maatje te groot voor ons, maar we staan zeker ons mannetje in de competitie: Financieel is er niet zo veel mogelijk helaas. Ik heb maar budget voor 1 scout en spelers hun contracten verlengen gaat al met pijn en moeite. Heb een zeer mooie transfervrije deal laten varen vanwege onze financiële beperkingen. We maken structureel nog een bak verlies. Ik hoop dat we Europees voetbal halen zodat er wat mogelijk word. En ook wil mijn super regen weg. Heb hem al eerder laten zien in dit topic. Hij mag weg bij een bod van 58 miljoen, wat een hoop mogelijk gaat maken. (Ondertussen een newgen facepack gedownload) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 oktober Share Geplaatst 17 oktober Top van Europa gaat zich melden voor mijn Groningen .... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten