Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

Op 15-10-2024 om 21:14 zei Thierryvane:

Hoeveel meloenen?

Sorry bro. Moest het nog beantwoorden. 93 miljoen aan Madrid. Die hebben voor 200 miljoen uitgegeven in één seizoen bij Pisa. ;c Kon wel direct 35 miljoen richting Frankrijk brengen. Kut clausules.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei ElPrincipito:

#EPFINANCE

Altijd fijn als dit aspect ook goed gaat. 

Schermafbeelding2024-10-17om09_27_24.thumb.png.ab29de9041c33c78c3f38ba971e4d907.png

Toch blijft dit ook te makkelijk om te managen, vind ik. Transfersommen vliegen echt door het dak en aan de uitgavenkant is er ook weinig uitdaging, zo lang je maar binnen de budgetten blijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei neva:

Toch blijft dit ook te makkelijk om te managen, vind ik. Transfersommen vliegen echt door het dak en aan de uitgavenkant is er ook weinig uitdaging, zo lang je maar binnen de budgetten blijft.

Ben ik het niet helemaal mee eens. Na 5 seizoenen verkoop ik maar weinig spelers boven de 20 miljoen, meeste maar 6/7 miljoen terwijl de echte toppers in eigen competitie al snel meer moeten kosten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu FM25 is uitgesteld en ik toch nog een flinke uitdaging aanga in FM24 (check novellebundel :checkit:), wil ik wel een beetje het idee hebben dat ik een nieuwe game speel. Kunnen jullie mij enkele prettige skins aanraden? Heb zelf al heel veel met de Rensie Skin gespeeld. Welke gebruiken jullie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei De Raam:

Nu FM25 is uitgesteld en ik toch nog een flinke uitdaging aanga in FM24 (check novellebundel ), wil ik wel een beetje het idee hebben dat ik een nieuwe game speel. Kunnen jullie mij enkele prettige skins aanraden? Heb zelf al heel veel met de Rensie Skin gespeeld. Welke gebruiken jullie?

Momenteel ga ik heeeeeel erg goed op Tato. :< 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei De Raam:

Nu FM25 is uitgesteld en ik toch nog een flinke uitdaging aanga in FM24 (check novellebundel ), wil ik wel een beetje het idee hebben dat ik een nieuwe game speel. Kunnen jullie mij enkele prettige skins aanraden? Heb zelf al heel veel met de Rensie Skin gespeeld. Welke gebruiken jullie?

Mustermann. Zonder attributen. Wellcint even wachten tot de podcast aflevering is geweest daarover (d) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei rich ruzzian:

Mustermann. Zonder attributen. Wellcint even wachten tot de podcast aflevering is geweest daarover (d) 

Die staat zeker nog op het lijstje, echter wordt de uitdaging "Prototype: Puskás" dan wel een lastige uitdaging ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei De Raam:

Nu FM25 is uitgesteld en ik toch nog een flinke uitdaging aanga in FM24 (check novellebundel :checkit:), wil ik wel een beetje het idee hebben dat ik een nieuwe game speel. Kunnen jullie mij enkele prettige skins aanraden? Heb zelf al heel veel met de Rensie Skin gespeeld. Welke gebruiken jullie?

Best interessant. Iemand die zoveel kennis over Football Manager uit zijn sloffen schud, maar dan niet op de hoogte is van de skins. Wist trouwens niet dat je ook nog een novelle bent begonnen. Goed dat je het even vermeld. Die moet ik zeker eens gaan bijlezen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Lensherr:

Best interessant. Iemand die zoveel kennis over Football Manager uit zijn sloffen schud, maar dan niet op de hoogte is van de skins. Wist trouwens niet dat je ook nog een novelle bent begonnen. Goed dat je het even vermeld. Die moet ik zeker eens gaan bijlezen!

Ik ben een gewoonte dier, dus speel eigenlijk altijd met die van Rensie. Ga zeker zelf rondkijken, maar het is altijd wel lekker als mensen iets aan kunnen bevelen. Dan hoef ik minder te proberen ;)

Ik heb pas twee updates geplaatst dus doe maar rustig aan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfff wat een seizoen, aan het begin van seizoen twee even Portugal geplunderd en Quaresma, Bragance en Omorodion  weggeplukt voor ~30 miljoen gecombineerd. Daarna enorm veel geluk gehad met m'n Champions League-loting en stond plots ineens in de finale tegen PSG. Helaas vond Jerdy Schouten dat de treble wel voldoende was, en pakte tweemaal geel in de eerste helft ;c

image.thumb.png.1d6a68925e212d16fe9fa532f58eb497.png

Dacht Luuk de Jong wat meer als invaller te gaan gebruiken, en Omorodion als vaste spits te gaan gebruiken, hier was hij het zelf alleen niet echt mee eens :-D

image.thumb.png.d88f47ec2df82287168855fb2048b1da.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kleine update weer van mijn save.

Mijn overstap naar het Portugese Estoril Praia bevalt me zeer goed. Hoewel iedereen dacht dat we om degradatie zouden gaan strijden, hebben we ze even het tegendeel bewezen. Dit is hoe we er nu voor staan op 1 januari:

image.png.0ebce323060f1e2effd0244daf58ddff.png

De traditionele top is vooralsnog een maatje te groot voor ons, maar we staan zeker ons mannetje in de competitie:

image.thumb.png.ab599513d241f5e6992e8e35af94abb9.png

Financieel is er niet zo veel mogelijk helaas. Ik heb maar budget voor 1 scout en spelers hun contracten verlengen gaat al met pijn en moeite. Heb een zeer mooie transfervrije deal laten varen vanwege onze financiële beperkingen. We maken structureel nog een bak verlies. Ik hoop dat we Europees voetbal halen zodat er wat mogelijk word. En ook wil mijn super regen weg. Heb hem al eerder laten zien in dit topic. Hij mag weg bij een bod van 58 miljoen, wat een hoop mogelijk gaat maken.

image.thumb.png.ef63b8164eea9bff7746646686cad5fd.png

(Ondertussen een newgen facepack gedownload)

image.thumb.png.4e27833861c51567d7c0e0112260b2dc.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites