Lensherr Geplaatst 15 oktober Share Geplaatst 15 oktober Een ding is zeker in Football Manager: Argentinië blijft een onuitputtelijke bron van wereldklasse spitsen. @ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 15 oktober Share Geplaatst 15 oktober Oke, we gaan er met 4-1 af maar dit was me het goaltje wel hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 oktober Share Geplaatst 15 oktober 3 uur geleden zei ReneLeBlanc: Oke, we gaan er met 4-1 af maar dit was me het goaltje wel hoor Dat maakt Inter vaak goed,door hun spelers voor Action prijzen weg te doen, compensatie 🥰🙏 Mooie kol ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 15 oktober Share Geplaatst 15 oktober 2 januari. Koekoek. Madrid klopt op de deur. Won verdorie net de golden boy award en staat echt te vlammen dit seizoen. Dat wordt op zoek voor een waardig vervanger. Dybala is het niet op 10 namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 oktober Share Geplaatst 15 oktober 1 uur geleden zei Dansmeister: 2 januari. Koekoek. Madrid klopt op de deur. Won verdorie net de golden boy award en staat echt te vlammen dit seizoen. Dat wordt op zoek voor een waardig vervanger. Dybala is het niet op 10 namelijk. Hoeveel meloenen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 15 oktober Share Geplaatst 15 oktober Het is me echt nooit opgevallen dat er ook vrouwelijke scheidsrechters zijn in FM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 15 oktober Share Geplaatst 15 oktober Wat is dat nieuwe europese format toch een gedrocht. Ik plaats me voor de playoff, waar ik moet spelen tegen sporting. Waar we al tegen moesten spelen op de laatste dag van de groepsfase. Ik kwalificeer me. Volgende tegenstander heb ik ook al in de groepsfase ontmoet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 16 oktober Share Geplaatst 16 oktober Lekker bericht. 3 Wonderkids weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 16 oktober Share Geplaatst 16 oktober 1 minuut geleden zei ElPrincipito: Lekker bericht. 3 Wonderkids weer. Laat je beste talentjes is zien aan Reneetje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 16 oktober Share Geplaatst 16 oktober (bewerkt) 17 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Laat je beste talentjes is zien aan Reneetje Heb er even 5 genomen, maar kan er zo 10 pakken! 16 oktober bewerkt door ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 16 oktober Share Geplaatst 16 oktober Tering. Wat een zieke spelers zeg. Die lengte van Sierra en Cartagena ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 16 oktober Share Geplaatst 16 oktober 18 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Tering. Wat een zieke spelers zeg. Die lengte van Sierra en Cartagena ook 1.91 is toch best lang voor een 10, haha. Qua behendigheid etc. dan toch best goede stats! Een spits van 1.92 die slechts een '10' voor koppen heeft is natuurlijk weer nét jammer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 16 oktober Share Geplaatst 16 oktober @Dansmeister helaaaaaaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 16 oktober Share Geplaatst 16 oktober (bewerkt) Leuk he, FM spelen op een veel te dure laptop, die supertraag is... Zou het spel aan-en uitzetten helpen? 16 oktober bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 16 oktober Share Geplaatst 16 oktober #EPBAl Afgeslagen! Stadion naar mijn naam is het doel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 16 oktober Share Geplaatst 16 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 16 oktober Share Geplaatst 16 oktober Weten jullie keepers die voor Suriname uit kunnen komen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 16 oktober Share Geplaatst 16 oktober 4 minuten geleden zei chrisje1993: Weten jullie keepers die voor Suriname uit kunnen komen? Filter op eerste nationaliteit Suriname of tweede nationaliteit Suriname en je hebt een hele lijst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 16 oktober Share Geplaatst 16 oktober 12 minuten geleden zei bas huijsmans: Filter op eerste nationaliteit Suriname of tweede nationaliteit Suriname en je hebt een hele lijst Dat valt dus vies tegen hahah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 16 oktober Share Geplaatst 16 oktober 8 minuten geleden zei chrisje1993: Dat valt dus vies tegen hahah. Heb je filters aanstaan en/of een bepaalde scoutingsrange? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 16 oktober Share Geplaatst 16 oktober 1 minuut geleden zei bas huijsmans: Heb je filters aanstaan en/of een bepaalde scoutingsrange? Geen filters in ieder geval. De range zou kunnen.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 16 oktober Share Geplaatst 16 oktober 3 minuten geleden zei chrisje1993: Geen filters in ieder geval. De range zou kunnen.... Of je kan nog aangevinkt hebben dat ze interesse in een transfer moeten hebben. Vind er in mijn save op dit moment ook maar 19 hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 16 oktober Share Geplaatst 16 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 16 oktober Share Geplaatst 16 oktober (bewerkt) Op naar de Serie C in Brazilië Kans om naar het WK is ook groot met nog 2 wedstrijden te gaan tegen DR en St. Lucia. edit: 16 oktober bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 17 oktober Share Geplaatst 17 oktober Alvast 12 miljoen opzij zetten om deze jongen vanaf volgend seizoen bij ons onder de lat te kunnen zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten