sennid Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 4 minuten geleden zei bas huijsmans: Danku danku, zal eens in de gaten blijven houden of die ooit speelbaar worden in mijn save haha Oriental zit op het achtste nivreau en de ander zit nog lager dus ik betwijfel het Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 2 uur geleden zei ElPrincipito: Ik ben zelf geen Suriname! Jammer. Heb nu wel Pherai weten over te halen. Kwaliteits injectie op het middenveld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober Ik ben bezig met de eerste selectie van het Maltese nationale team Het is wel duidelijk dat ik het van de naturalisatie moet hebben Wat een armoe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 6 uur geleden zei Bogatyr: Ben nu wel eens benieuwd hoeveel Steam-prestaties jullie hebben gehaald in deze editie van FM. 86 van de 100 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 31 minuten geleden zei Thomassje123: Ik ben bezig met de eerste selectie van het Maltese nationale team Het is wel duidelijk dat ik het van de naturalisatie moet hebben Wat een armoe De Messi van Malta Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 2 minuten geleden zei Lensherr: De Messi van Malta Dat is wel met afstand de beste speler ja haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 1 minuut geleden zei Thomassje123: Dat is wel met afstand de beste speler ja haha Deze verdient dan ook een face Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 9 uur geleden zei ElPrincipito: Suriname op het Wk in 2026. Jou ook al gelukt @Djurovski Wel de eerste prijs gewonnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 8 uur geleden zei sennid: Dit soort clubs zoek ik ook wel eens maar die zitten verstopt en kan je alleen vinden met een gedownloade database. Hoe ben je op deze club gekomen? Een lijstje maken met dit soort clubs met dit soort clubs lijkt mij wel leuk. Want je hebt natuurlijk grote clubs (Cardiff o.a.) en heel veel kleinere clubs. Er is ooit eens op dit forum een lijst gemaakt met clubs die andere nationaliteiten krijgt in de jeugd, dat zijn vaak clubs die ook mijn aandacht trekken. Wilde al eens in Scandinavië beginnen en de Faeröer is natuurlijk wel het kleinste land. Als ik ze op termijn kan helpen met betere spelers zou dat gaaf zijn. Moet wel even schakelen want het bestuur eist dat ik ook spelers aantrek van de Faeröer Eilanden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober Zojuist zei Mordurette: Er is ooit eens op dit forum een lijst gemaakt met clubs die andere nationaliteiten krijgt in de jeugd, dat zijn vaak clubs die ook mijn aandacht trekken. Wilde al eens in Scandinavië beginnen en de Faeröer is natuurlijk wel het kleinste land. Als ik ze op termijn kan helpen met betere spelers zou dat gaaf zijn. Moet wel even schakelen want het bestuur eist dat ik ook spelers aantrek van de Faeröer Eilanden. Ik heb dat nu ook met Perolas in Brazilië. Supporters willen dat ik Haïtiaanse spelers haal Dus maar gelijk Haïti speelbaar gemaakt zodat ik er in de toekomst kan van profiteren en spelers die kant op kan sturen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober Zojuist zei sennid: Ik heb dat nu ook met Perolas in Brazilië. Supporters willen dat ik Haïtiaanse spelers haal Dus maar gelijk Haïti speelbaar gemaakt zodat ik er in de toekomst kan van profiteren en spelers die kant op kan sturen. Ik had gelukkig ook een database voor de Faeröer en ook alle spelers ingeladen, dat moet wel goedkomen maar op termijn zullen die spelers niet goed genoeg zijn, gok ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 7 minuten geleden zei Mordurette: Er is ooit eens op dit forum een lijst gemaakt met clubs die andere nationaliteiten krijgt in de jeugd, dat zijn vaak clubs die ook mijn aandacht trekken. Wilde al eens in Scandinavië beginnen en de Faeröer is natuurlijk wel het kleinste land. Als ik ze op termijn kan helpen met betere spelers zou dat gaaf zijn. Moet wel even schakelen want het bestuur eist dat ik ook spelers aantrek van de Faeröer Eilanden. Bij Groningen krijg ik ook best verschillende nationailteiten door. En dan niet alleen Nederlands/Suriname Nederland/Antillen Maar ook Ijslanders Spanjaarden en nu een Amerikaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober Hangt in FM ook deels van jouw affiliates af of club vision Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 6 minuten geleden zei Djurovski: Bij Groningen krijg ik ook best verschillende nationailteiten door. En dan niet alleen Nederlands/Suriname Nederland/Antillen Maar ook Ijslanders Spanjaarden en nu een Amerikaan Kan puur random zijn of inderdaad te maken hebben met eventuele satellietlubs of volgens mij ook de HOYD. BIJ oa Foroyar is het hardcoded. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 4 uur geleden zei putdus: weet iemand transfervrije speler voor almere seizoen 1? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 15 minuten geleden zei Mordurette: Kan puur random zijn of inderdaad te maken hebben met eventuele satellietlubs of volgens mij ook de HOYD. BIJ oa Foroyar is het hardcoded. Heb Banik Ostrova , Wisla Krakow ( tja die @Willem bakt er vrij weinig daar in Polen ) En Mcarthur FC als buitenlandse satelietclubs. In Nederland drie amateur ploegen namelijk Spakenburg Be Quick 1887 en Roda JC. Hoogd jeugd was altijd Langeler dus zal dan vooral random geweest zijn. Heb voor dit seizoen wel een betere HOYD aangenomen dus zullen eens zien wat dat brengt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober De centrale verdediging is al op orde voor volgend seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober Daar kan je wel mee naar de oorlog @Rrrood De eerste landstitel ooit voor Odds is een feit. An "odd experience" for the club Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober (bewerkt) EIN-DE-LIJK En niet omdat hij slecht is, maar ik heb aardig wat betere spitsen die staan te dringen Spoiler Bedankt voor alles Santi! 13 oktober bewerkt door Rrrood Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober (bewerkt) Nadat het bestuur van Ilves al 3x op rij mijn verzoeken heeft afgewezen om aan mijn diploma te werken voor mijn Continental B License kreeg ik het aanbod om manager te worden van Estoril Praia die op het hoogste niveau in Portugal acteert. Mooie kans om naam voor mijzelf te maken in Portugal en zo weer een stapje dichterbij mijn doel te komen: De Champions League winnen. En dit pareltje loopt er rond: 13 oktober bewerkt door LouisPSV Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober De opvolger van Barco en Saracchi die voor respectievelijk 80 miljoen en 25 miljoen vertrokken. Gaat geweldig, wat een speler! Komend seizoen op 10, ik heb nog een geweldige linksback gekocht. Overigens kostte Insua ons rond de 9 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober Best een aardige reeks wel met Arsenal in m'n (sort of) Journeyman save Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober 21 uur geleden zei Bogatyr: Ben nu wel eens benieuwd hoeveel Steam-prestaties jullie hebben gehaald in deze editie van FM. 75/100 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober Lukt dat eigenlijk, jeugdcoaches voor je jeugdteams? Want ik lees wel dat dat essentieel is voor de opleiding nefast is, maar toch, help! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten