glennix Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober 2 uur geleden zei vlietje: Nu fm 25 pas in Maart uitkomt wil ik een goede database downloaden zodat alle competities en transfer geupdate zijn. Welke is compleet en werkt goed? Die van Sortitoutsi is het compleetst vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober Ik ga mijn Ego-challenge weer van stal halen. Een stadion met mijn naam op ieder continent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober Ik m'n tissues. Niet voor wat Tim Handwerker-acties, maar vooral omdat ik verkouden ben. En teleurgesteld over het laatste nieuws. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober Moet zeggen: hulde voor alle FM24-strijders in het board United. Iedereen volle bak actief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober Zojuist zei Thierryvane: Moet zeggen: hulde voor alle FM24-strijders in het board United. Iedereen volle bak actief. Ben gelukkig pas ergens in maart begonnen met FM2024. Ik was dus eigenlijk al een early adaptor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober Iemand een idee á la de KKD-challenge van afgelopen jaar, waar we de kille maanden tot de release van FM25 mee kunnen overbruggen als MU zijnde? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober 4 minuten geleden zei joostmakaay: Iemand een idee á la de KKD-challenge van afgelopen jaar, waar we de kille maanden tot de release van FM25 mee kunnen overbruggen als MU zijnde? Je zou natuurlijk hetzelfde principe kunnen toepassen in België? Challenger Pro League Challenge Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober 6 minuten geleden zei joostmakaay: Iemand een idee á la de KKD-challenge van afgelopen jaar, waar we de kille maanden tot de release van FM25 mee kunnen overbruggen als MU zijnde? Met daarbij Portugal en Japan. En het leuke zou zijn in 1 save Ik kwam een heel eind maar in Spanje stokte het een beetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober 27 minuten geleden zei joostmakaay: Iemand een idee á la de KKD-challenge van afgelopen jaar, waar we de kille maanden tot de release van FM25 mee kunnen overbruggen als MU zijnde? Je kan dit ook doen met een Zwitserse of Oostenrijkse 2de klasser en alleen een ploegje bouwen met Oostenrijkers en Zwitsers. Of in Tsjechië/ Slowakije met alleen spelers uit beide nationaliteiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober Prima spelertje die Eduardo.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober Geen wereldbedragen, maar toch lekker! Zeker in het stadium waar ik mezelf nog in begeef qua financiële situatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober (bewerkt) Ik zit te brainstormen over een challenge: de #SteijnOut challenge. Zo goed mogelijk presteren qua rangschikking in een seizoen en dan bonus punten voor ontevreden spelers en voor tegengoals. Lijkt me ergens wel mooi. Ga het nog even verder bedenken. 10 oktober bewerkt door Gert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober 1 uur geleden zei joostmakaay: Iemand een idee á la de KKD-challenge van afgelopen jaar, waar we de kille maanden tot de release van FM25 mee kunnen overbruggen als MU zijnde? In Scandinavië ergens met alleen Scandinaviërs. In Servië met alleen (voormalig) Joegoslaven. Keuze zat. Letland, met alleen spelers uit Estland/Letland/Litouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober Dit is toch wel een heerlijke transfervrije aanwinst zeg Wilde een paar maanden terug nog iets wat leek op zijn Al Ittihad salaris, maar was nu midden augustus al een stuk redelijker. Dat wordt ruim een jaar vlammen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober 1 uur geleden zei neva: In Scandinavië ergens met alleen Scandinaviërs. In Servië met alleen (voormalig) Joegoslaven. Keuze zat. Letland, met alleen spelers uit Estland/Letland/Litouwen. Dit ben ik bezig en het is een aanrader. FM23 was er ook een topic over. Je moet alleen wel even wennen aan de speeltijden in Noorwegen/Zweden/Ijsland en denk Finland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober 11 uur geleden zei Dansmeister: Leuk man, dat Arabië. Vierde transfervrije speler die niet naar Pisa wil komen. betaal dan gewoon wat meer olde kniepstuuver Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober 4 uur geleden zei Thierryvane: Moet zeggen: hulde voor alle FM24-strijders in het board United. Iedereen volle bak actief. Jij bedankt hardloop koning! Jij bent echt een inspiratiebron. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober 1 uur geleden zei Thomassje123: Geweldig. Wat slechte Xg van Oranje bv voor zoveel schoten op doel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober Deze geweldenaar gekocht voor 110K. Speelt als aanvallende middenvelder op ondersteunen. Wat een efficiëntie, niet normaal! Seizoen is nog niet voorbij, 21 doelpunten, 10 assists. Prima! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober 3 minuten geleden zei ElPrincipito: Deze geweldenaar gekocht voor 110K. Speelt als aanvallende middenvelder op ondersteunen. Wat een efficiëntie, niet normaal! Seizoen is nog niet voorbij, 21 doelpunten, 10 assists. Prima! Kleine technicus. Heerlijk dit soort transfers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober En heren, wanneer gaan we starten met de onthulling van onze FM24 Extra Time save? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober (bewerkt) 4 minuten geleden zei Lensherr: En heren, wanneer gaan we starten met de onthulling van onze FM24 Extra Time save? Zoiets? Of meer zoiets @Lensherr 11 oktober bewerkt door ReneLeBlanc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober Toch een soort van mijn kindje. Trotse papa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober Zojuist zei Thierryvane: Toch een soort van mijn kindje. Trotse papa. Scotti brei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten