Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei vlietje:

Nu fm 25 pas in Maart uitkomt wil ik een goede database downloaden zodat alle competities en transfer geupdate zijn.

Welke is compleet en werkt goed?

Die van Sortitoutsi is het compleetst vind ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei joostmakaay:

Iemand een idee á la de KKD-challenge van afgelopen jaar, waar we de kille maanden tot de release van FM25 mee kunnen overbruggen als MU zijnde?

Je zou natuurlijk hetzelfde principe kunnen toepassen in België? Challenger Pro League Challenge (d)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei joostmakaay:

Iemand een idee á la de KKD-challenge van afgelopen jaar, waar we de kille maanden tot de release van FM25 mee kunnen overbruggen als MU zijnde?

ximage.png?ex=6708c9b2&is=67077832&hm=c1c8a17e81fc697b0acfbb8f80ce15b4d9e5c93d90498603293b043db97659aa&=

Met daarbij Portugal en Japan. En het leuke zou zijn in 1 save (d) Ik kwam een heel eind maar in Spanje stokte het een beetje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei joostmakaay:

Je kan dit ook doen met een Zwitserse of Oostenrijkse 2de klasser en alleen een ploegje bouwen met Oostenrijkers en Zwitsers. Of in Tsjechië/ Slowakije met alleen spelers uit beide nationaliteiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit te brainstormen over een challenge: de #SteijnOut challenge. Zo goed mogelijk presteren qua rangschikking in een seizoen en dan bonus punten voor ontevreden spelers en voor tegengoals. Lijkt me ergens wel mooi. Ga het nog even verder bedenken. 

bewerkt door Gert
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei joostmakaay:

In Scandinavië ergens met alleen Scandinaviërs. In Servië met alleen (voormalig) Joegoslaven. Keuze zat. Letland, met alleen spelers uit Estland/Letland/Litouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is toch wel een heerlijke transfervrije aanwinst zeg :< Wilde een paar maanden terug nog iets wat leek op zijn Al Ittihad salaris, maar was nu midden augustus al een stuk redelijker. Dat wordt ruim een jaar vlammen!

FPem9Pw.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei neva:

In Scandinavië ergens met alleen Scandinaviërs. In Servië met alleen (voormalig) Joegoslaven. Keuze zat. Letland, met alleen spelers uit Estland/Letland/Litouwen.

Dit ben ik bezig en het is een aanrader. FM23 was er ook een topic over. Je moet alleen wel even wennen aan de speeltijden in Noorwegen/Zweden/Ijsland en denk Finland. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei ElPrincipito:

Deze geweldenaar gekocht voor 110K. Speelt als aanvallende middenvelder op ondersteunen. Wat een efficiëntie, niet normaal! Seizoen is nog niet voorbij, 21 doelpunten, 10 assists. Prima! 

Schermafbeelding2024-10-11om07_45_52.thumb.png.d08bbebe375b6c99132f1ffd1d133d42.png

Kleine technicus. :< Heerlijk dit soort transfers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites