bas huijsmans Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober (bewerkt) Stoor me niet in de Road to the Conference League! 7 oktober bewerkt door bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober 6 minuten geleden zei bas huijsmans: Stoor me niet in de Road to the Conference League! Je hoop op Braga is vervlogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober 13 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Je hoop op Braga is vervlogen. Daar Braga ik niet meer vanuit nee Maar dit is wel lekker hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober 5 minuten geleden zei bas huijsmans: Daar Braga ik niet meer vanuit nee Maar dit is wel lekker hoor 2042, dat is pas lekkerrrrrrr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober 2 uur geleden zei Lensherr: Wat frustrerend dit. Dan ben ik uiteindelijk blij dat hij terug beschikbaar is, hup is hij weer geblesseerd met zoiets dom. Een maand later in de eerste wedstrijd met inzet. Daar betaal je dan 45 miljoen voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober 2 uur geleden zei bas huijsmans: Stoor me niet in de Road to the Conference League! Verrassende nummer 1!! Jij gaat ook lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober De Super Cup ook binnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober 16 minuten geleden zei Kyrill: Verrassende nummer 1!! Jij gaat ook lekker. Bij de nummer 1 heb ik zelf een jaar of 15 gezeten haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober Zojuist zei bas huijsmans: Bij de nummer 1 heb ik zelf een jaar of 15 gezeten haha Ik dacht al zoiets maar was het even vergeten hahaaha Uiteraard dan , natuurlijk ze bovenaan staan 🥰 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober Wie döt mij wat, wie döt mij wat Wie döt mij wat vandage 'k Heb de banden vol met wind Nee ik heb ja niks te klagen Wie döt mij wat, wie döt mij wat Wie döt mij wat vandage 'k zol haost zeggen, jao het mag wel zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober Spoiler vooruitlopend op mijn novelle; maar dit geweldige Duitse team die 15e staan; is mijn nieuwe club; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober Heb je bewust je achternaam fout geschreven trouwens? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober 23 minuten geleden zei neva: Heb je bewust je achternaam fout geschreven trouwens? Hahaaha nee 🙂↔️ foutje hihi. Scherp! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober 2 uur geleden zei Kyrill: Hahaaha nee 🙂↔️ foutje hihi. Scherp! Dat is alvast een voorbode op de stadion chant joh. Gooooooosseff, we love you! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober 31 minuten geleden zei Michaelinho*: Dat is alvast een voorbode op de stadion chant joh. Gooooooosseff, we love you! Ahw thnx ❤️ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober 5 minuten geleden zei Kyrill: Ahw thnx ❤️ Ik trek deze lieve woorden wel allemaal in als je een zooitje van mijn favoriete Duitse club maakt natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober Zojuist zei Michaelinho*: Ik trek deze lieve woorden wel allemaal in als je een zooitje van mijn favoriete Duitse club maakt natuurlijk Ik ga mijn best doen, helemaal mee eens. Alle ballen op EPball Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober Zojuist zei Kyrill: Ik ga mijn best doen, helemaal mee eens. Alle ballen op EPball Oh wacht, EPBall. Kunnen we altijd nog @ElPrincipito de schuld geven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober 45 minuten geleden zei Michaelinho*: Dat is alvast een voorbode op de stadion chant joh. Gooooooosseff, we love you! In Duitsland zeggen ze meestal ich liebe dich, maar vooruit, omdat jij het bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober 2 uur geleden zei Kyrill: Ik ga mijn best doen, helemaal mee eens. Alle ballen op EPball Eerste seizoen winst CL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober Altijd lekker en nog gratis ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober (bewerkt) 18 minuten geleden zei sennid: Altijd lekker en nog gratis ook Is ‘ie een beetje goed geworden? In m’n Journeyman save viel hij qua attributes & stats behoorlijk tegen. 8 oktober bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober 8 minuten geleden zei Michaelinho*: Is ‘ie een beetje goed geworden? In m’n Journeyman save viel hij qua attributes & stats behoorlijk tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober Pfffff dat is een mooie transfer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober 7 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Pfffff dat is een mooie transfer Als je wat mooie spelertjes weet laat het maar weten Zit nu in Januari 2025 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten