Kyrill Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september @neva @Fantasy @Nom de Guerre over 3 speldagen in-game begin ik het nieuwe seizoen al uit bij Newcastle United. Alleen al deze spelers op Nwaneri na wil ik weg uit het selectie scherm halen, van het eerste elftal... Alleen ik heb gedaan allemaal 1voor1 move to -21 of -18 maar ze blijven hier in de selectie van het 1e, hoe zorg ik dat ze oprotten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september Te koop aanbieden en als je echt wanhopig bent, kun je ze door agents laten aanbieden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september (bewerkt) 3 minutes ago, Kyrill said: @neva @Fantasy @Nom de Guerre over 3 speldagen in-game begin ik het nieuwe seizoen al uit bij Newcastle United. Alleen al deze spelers op Nwaneri na wil ik weg uit het selectie scherm halen, van het eerste elftal... Alleen ik heb gedaan allemaal 1voor1 move to -21 of -18 maar ze blijven hier in de selectie van het 1e, hoe zorg ik dat ze oprotten? Volgens mij zijn ze nog geselecteerd voor de wedstrijdopstelling. Je moet ze deselecteren. Of bedoel je dat zo niet? 30 september bewerkt door Rob1981 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september 2 minuten geleden zei Rob1981: Volgens mij zijn ze nog geselecteerd voor de wedstrijdopstelling. Je moet ze deselecteren. Of bedoel je dat zo niet? Thnx maatje, even helemaal over heen gekeken hahaha. Ik heb ze daar vanaf gehaald de bank, en nu zijn ze allemaal weg uit de selectie, top Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september Voor een challenge bezig met Queens Pakr FC. Het is wel echt een parel van een club zeg. En het loopt ook nog eens lekker met mijn team Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september 3 minuten geleden zei Gert: Voor een challenge bezig met Queens Pakr FC. Het is wel echt een parel van een club zeg. En het loopt ook nog eens lekker met mijn team Welke challenge? Ze zijn geen amateurs meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september @Thierryvane kan jij mij even met rust laten bitte. Danke schön! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september 16 minuten geleden zei sennid: Welke challenge? Ze zijn geen amateurs meer. Challenge uit April: Uitdaging van de Maand: De Club of Pioneers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september Zojuist zei Gert: Challenge uit April: Uitdaging van de Maand: De Club of Pioneers Ahhhh MU uitdaging. Dan heb ik niks gezegd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september Newcastle had duidelijk geen zin, om weer 2-4 van ons te verliezen... Dankzij mega-David Raya 8.6 en debutant Diomande met keurige 7.6 werd het gelukkig ''maar'' 0-0. Zij waren veel beter, Pino onze beste rechts boetoe was op internland verplichtingen, en Nico zoals vele andere spelers, blessu helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september Eerder waren er hier toch ook savegames van andere te downloaden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september Hier een laatste savegame begonnen voor de komst van FM25, waar ik wellicht aan het begin nog mee verder kan als blijkt dat er teveel bugs in de nieuwe game zitten. Na wat snuffelen werd het uiteindelijk AS FC Universitatea Cluj in Roemenië. Uiteraard, zoals wel vaker, een club die bekend staat om haar jeugdopleiding! U Cluj is het kleine broertje van het beter bekende CFR Cluj, die sinds 2008 acht keer kampioen zijn geworden. Daar ligt dan ook meteen de eerste uitdaging: de Big Brother Challenge. Tijdens het behalen van deze challenge zal ik geen transfers doen en dus enkel gebruik maken van spelers uit de eigen jeugd. Hierdoor kan ik meteen de Light versie van de Nationalist Challenge doen. Hopelijk komen we daarna nog een heel eind met de Build a Nation Challenge. Eerste seizoen in ieder geval goed van start gegaan. Ondanks de prognose van een tiende plaats meteen kampioen geworden en de nationale beker gepakt. Opvallend zijn hier de degradanten en de lage klassering van topclub FCSB. Doordat we kampioen zijn geworden, mochten we aantreden in de tweede kwalificatieronde voor de Champions League. Dat ging boven verwachting goed. In de competitiefase zijn we gekoppeld aan enkele topclubs, dus heel benieuwd wat dat gaat brengen. Ik verwacht natuurlijk dat we niet gaan overleven, maar de dikke inkomsten zijn al een hele grote plus voor deze club! Inmiddels al wel drie punten kunnen pakken tegen AS Roma Heel benieuwd of we nog wat vaker kunnen stunten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september Eigenlijk vrij laat in het seizoen nog besloten om een aanpassing in mijn tactiek te doen. Van de traditionele 4231 overgeschakeld naar een 4222 smal. Na een wat stroeve start met een bekeruitschakeling als gevolg (waren die wedstrijd veel sterker maar vergaten onszelf te belonen) begon het te lopen. Met een beetje pech eruit geknikkerd door Liverpool in de verlenging maar verder louter geweldige wedstrijden op een 1-0'tje na tegen Lorient. Tegen zowel Metz als Paris maar 1 schot tegen gekregen die niet eens tussen de palen was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september Pfoe wat een competitiefase in de CL zeg Lech Poznan verrast even met de 4e plek en ook Legia nog 'in het linkerrijtje' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september Wat is deze save prachtig maar tegelijkertijd ook zo deprimerend he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september 31 minuten geleden zei Willem: Pfoe wat een competitiefase in de CL zeg Lech Poznan verrast even met de 4e plek en ook Legia nog 'in het linkerrijtje' De aanhouder wint! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september (bewerkt) De overstap van Vitesse naar FC Basel gemaakt. Was daarvoor al van Liepaja naar Vitesse gegaan die op dat moment gedegradeerd waren. Na de promotie en 13 wedstrijden onderweg (plek 6 in de Eredivisie) heb ik voor de uitdaging van Basel gekozen. Die staat er slecht voor, maar de selectie is prima op orde. Dat blijkt in de eerste wedstrijd wel, een 2-7 overwinning. Nu kijken of we de stap naar het linkerrijtje kunnen maken. 30 september bewerkt door GAE EAGLES Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september 7 minuten geleden zei GAE EAGLES: De overstap van Vitesse naar FC Basel gemaakt. Was daarvoor al van Liepaja naar Vitesse gegaan die op dat moment gedegradeerd waren. Na de promotie en 13 wedstrijden onderweg (plek 6 in de Eredivisie) heb ik voor de uitdaging van Basel gekozen. Die staat er slecht voor, maar de selectie is prima op orde. Dat blijkt in de eerste wedstrijd wel, een 2-7 overwinning. Nu kijken of we de stap naar het linkerrijtje kunnen maken. Mooie uitdaging. Voorgaande fm's herinner ik me jou als iemand die alleen de jeugd de kans gaf. Doe je dat nog? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september 18 minuten geleden zei putdus: Mooie uitdaging. Voorgaande fm's herinner ik me jou als iemand die alleen de jeugd de kans gaf. Doe je dat nog? Dat vind ik nog steeds het leukste wat er is. De club helemaal opbouwen met eigen jeugd. Maar dit keer doe ik het een keer anders, normaal blijf ik altijd bij 1 club en nu wil ik een keer wat meer clubs aandoen en langzaam aan groeien als trainer. Nu 2 leuke stappen kunnen maken en kijken of ik Basel weer boven water ga kunnen krijgen, maar daar twijfel ik niet aan. Toch pas ik ondertussen ook het liefst jeugd in, zeker bij Vitesse was dat nodig, iedereen wou weg na de degradatie. En ik heb ook iedereen die wou gaan laten gaan. En nu heb ik ook 2 spelers uit de jeugd een kans gegeven in de basis en die blijven daar ook staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september Nieuw seizoen, nog meer geld verdienen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september Helaas onze eerste nederlaag in de PL, dit seizoen en een thuis nederlaag. Gelukkig heeft Liverpool eerder bv al 1-2 van WHU thuis verloren. En de laatste pot komende tijd voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober 13 uur geleden zei ReneLeBlanc: Eigenlijk vrij laat in het seizoen nog besloten om een aanpassing in mijn tactiek te doen. Van de traditionele 4231 overgeschakeld naar een 4222 smal. Na een wat stroeve start met een bekeruitschakeling als gevolg (waren die wedstrijd veel sterker maar vergaten onszelf te belonen) begon het te lopen. Met een beetje pech eruit geknikkerd door Liverpool in de verlenging maar verder louter geweldige wedstrijden op een 1-0'tje na tegen Lorient. Tegen zowel Metz als Paris maar 1 schot tegen gekregen die niet eens tussen de palen was. Palmer, Cho & Sternal. w Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober Vraag mannen aan jullie. Wordt een jeugdspeler veel beter als hij geen jeugdcontract heeft maar een voltijdscontract of maakt dat niet uit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober 1 uur geleden zei ElPrincipito: Vraag mannen aan jullie. Wordt een jeugdspeler veel beter als hij geen jeugdcontract heeft maar een voltijdscontract of maakt dat niet uit? Eerlijk?Geen idee. Maar met jeugdcontract kunnen andere clubs hem zo weg pikken, met prof contract iig niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober (bewerkt) Kampioen van de tweede divisie en de beker gewonnen in mijn eerste seizoen + Europese play-offs mag ik spelen 1 oktober bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten