Michaelinho* Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september 12 minuten geleden zei Thierryvane: Klote blok met exit Champions League en 4 punten achterstand op #1 Benfica. Aii.. zuur. Hoe was het scoreverloop tegen Braga? Ziet er uit als zo’n typische FM classic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september 1 uur geleden zei Michaelinho*: Aii.. zuur. Hoe was het scoreverloop tegen Braga? Ziet er uit als zo’n typische FM classic Knotsgekke pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september 14 minuten geleden zei Thierryvane: Knotsgekke pot. Eentje waarbij je je laptop/pc al 3x uit het raam geflikkert hebt voordat de wedstrijd ten einde is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Ik denk dat dit de eerste Nationale treble is die ik win in deze save. In de CL wil het nog steeds niet echt lukken helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Kon minder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Op 11-9-2024 om 10:36 zei Arezo: Gekkigheid wel bij Tottenham. seizoen 2043/44 en ze hebben grote problemen. Onderaan in League one @Kyrill Had je al gezien wat er in mijn save gebeurde? Ze speelde uiteindelijk League 2!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september 52 minuten geleden zei Arezo: @Kyrill Had je al gezien wat er in mijn save gebeurde? Ze speelde uiteindelijk League 2!! Ja had ik idd gezien. Heugelijk nieuws ❤️🤓😇 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Ik start deze save week op voor het eerst sinds een maand of 2. Ga beginnen aan een nieuw seizoen en de loting van de Champions League begint. Kijk eens bij wie ik in de groep kom @neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Hmm. Die ken ik nog wel ergens van, ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Paal schiet op paal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september 3,5 miljoen pure winst op Millwall held Danny McNamara afwijzen omdat hij zeven keer moet invallen om Ierland af te vincken. Leven van een manager gaat niet over roosjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september (bewerkt) Kon zomaar de Legendarische FM held @Kyrill opvolgen toch verkocht ik ze een harde NEE 29 september bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Championship lekker ingegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Heerlijk gewonnen van BHA met een 17 jarige Nwaneri in de basis, in de spits, en die scoort BHA won thuis 2-1 van Newcastle, onze concurrent dus voor plek 4. Hierna mogen we Newcastle uit, als we winnen nemen we plek 4 over, met nog 1 duel daarna te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Zo'n 2 maanden geleden dat ik de laatste wedstrijd in deze save heb gespeeld. En wat voelt het direct weer vertrouwd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Heel leuk dat je hem weer oppakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september (bewerkt) Wanneer ik een volgende save start dan heb ik dit lijstje in mijn hoofd waar ik wil beginnen: ADO Den Haag Japan (club weet ik nog niet) Turkije (club met goede jeugdacademie) Zat ook te kijken voor Rusland terug in Europa maar dat schijnt hardcoded te zijn en de file dat ze in Azië zitten heb ik geen trek in momenteel. edit: Heb al wat gevonden om in Rusland te starten 29 september bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Geweldig tof dat je hem weer oppakt @Thomassje123 Dit is echt ongekend zelfs voor mijn begrippen, na 13 gespeelde wedstrijden stonden we nog 15e. Na 20 duels 10e en bleven die lulverhalen in de media rondgaan, over mogelijk ontslagen worden...En dan speeldag 24 tot en met 36 stabiel 5e om nu net 2-4 te winnen bij nummer 4 Newcastle United, met maar liefst 3 goals al in de eerste 11 minuten Ik appte mensen op whatsapp voor mijn terugkomst hier, plek 5/6 zal heel goed zijn, maar plek 4 een groot wonder. Wij moeten laatste speeldag thuis tegen Leicster en Newcastle uit bij kampioen CIty, dat ook in de finale van de CL staat, nadat het zonder Haaland 4-2 won van Leipzig(uit 2-0 verlies) en 5-3 na pingels won. Ik was vrij zeker van mijn zaak, ik wil Diomande halen komende zomer en iig Sesko, maar vind het niet per se nodig... DCL , Jesus doen het super goed, en Saliba, Timber en Gabriel ook. En met Havertz, Trossard, Martinelli en eventueel Nwaneri hebben we nog genoeg mogelijke spitsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Die moet toch wel aan 20 invalbeurten moeten kunnen komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dender70 Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Heerlijk dat soort spelers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september 2 uur geleden zei Dender70: Heerlijk dat soort spelers En zeker voor de poke player. Gewoon standaard op de bank zetten en kun je meestal wel ergens als 5e wissel inzetten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september De TD bij Everton heeft er verstand van. @Dansmeister Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Rusland heet maken op het tweede niveau Volgend seizoen ook weer Europees voetbal en nationale team is beschikbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september 2 uur geleden zei Thierryvane: De TD bij Everton heeft er verstand van. @Dansmeister En die van Lens zou wel blij zijn met 400% winst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september (bewerkt) Divisie 9 alweer.. Edit: beker van de competitie ook gepakt, en mijn 20ste beker gepakt, volgens FM (Steam). 30 september bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten