Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

Heerlijk gewonnen van BHA met een 17 jarige Nwaneri in de basis, in de spits, en die scoort :)

BHA won thuis 2-1 van Newcastle, onze concurrent dus voor plek 4. Hierna mogen we Newcastle uit, als we winnen nemen we plek 4 over, met nog 1 duel daarna te gaan.

Arsenal-BHA 4-1.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wanneer ik een volgende save start dan heb ik dit lijstje in mijn hoofd waar ik wil beginnen:

• ADO Den Haag
  • Japan (club weet ik nog niet)
  • Turkije (club met goede jeugdacademie)

Zat ook te kijken voor Rusland terug in Europa maar dat schijnt hardcoded te zijn en de file dat ze in Azië zitten heb ik geen trek in momenteel.

edit: Heb al wat gevonden om in Rusland te starten :mrgy:

bewerkt door sennid
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldig tof dat je hem weer oppakt @Thomassje123:cheer:

Dit is echt ongekend zelfs voor mijn begrippen, na 13 gespeelde wedstrijden stonden we nog 15e. Na 20 duels 10e en bleven die lulverhalen in de media rondgaan, over mogelijk ontslagen worden...En dan speeldag 24 tot en met 36 stabiel 5e om nu net 2-4 te winnen bij nummer 4 Newcastle United, met maar liefst 3 goals al in de eerste 11 minuten :<:classic_love:

Ik appte mensen op whatsapp voor mijn terugkomst hier, plek 5/6 zal heel goed zijn, maar plek 4 een groot wonder. Wij moeten laatste speeldag thuis tegen Leicster en Newcastle uit bij kampioen CIty, dat ook in de finale van de CL staat, nadat het zonder Haaland 4-2 won van Leipzig(uit 2-0 verlies) en 5-3 na pingels won. Ik was vrij zeker van mijn zaak, ik wil Diomande halen komende zomer en iig Sesko, maar vind het niet per se nodig... DCL , Jesus doen het super goed, en Saliba, Timber en Gabriel ook. En met Havertz, Trossard, Martinelli en eventueel Nwaneri hebben we nog genoeg mogelijke spitsen.

Newcastle-Arsenal 2-4.png

stand seizoen 1 save drie na 37 duels.png

past positions arsenal en newcastle save drie seizoen 1.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites