MisterX Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus 9 minuten geleden zei Rykjvk1: Mogen jullie raden welke twee posities nu uitgerekend het dunst bezet zijn... Keeper en centrale verdediger? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus 6 uur geleden zei JesseNL: Het is de laatste dag van de transfermarkt in 2024 en ik ben op zoek naar ervaring op het middenveld. Heb twee keuzes; Domen Črnigoj of Leo Štulac. Komen beide uit Koper (club waarmee ik ook speel) en hebben beide ervaring in de Serie A en voor het nationale team van Slovenië. Ze kosten beide zo'n 300k, 400k en vragen een goed salaris. Wat allemaal geen probleem hoeft te zijn want ik verkoop een talentvolle middenvelder voor 3m. De vraag is of jullie het waard vinden om redelijk wat geld neer te leggen voor een 28+ jarige middenvelder. Als je ervaring zoekt zijn het beide (op het eerste oog) prima versterkingen voor Koper in seizoen 2. Een bedrag van 300k of 400k neerleggen zou ik zelf geen probleem mee hebben, dat is een schijntje als je straks miljoenen krijgt als je structureel in de CL speelt dus zou ik het niet nalaten om te investeren in ervaring (en HG spelers). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JesseNL Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus 7 minuten geleden zei Mordurette: Als je ervaring zoekt zijn het beide (op het eerste oog) prima versterkingen voor Koper in seizoen 2. Een bedrag van 300k of 400k neerleggen zou ik zelf geen probleem mee hebben, dat is een schijntje als je straks miljoenen krijgt als je structureel in de CL speelt dus zou ik het niet nalaten om te investeren in ervaring (en HG spelers). 39 minuten geleden zei Urbeto: Als je het kan missen zou ik het gewoon lekker aftikken voor één van de twee spelers. Een beetje ervaring in je ploeg is echt niet verkeerd. Wie van de twee de betere is is op basis van je screens niet echt te zien, maar gezien het niveau van de Sloveense competitie zullen het allebei versterkingen zijn. Tipje voor een Sloveense middenvelder nog, al zij het wat minder ervaren: Enrik Ostrc. Heb ik hier in Zweden bij ÖIS enige seizoenen als ideale twaalfde man gebruikt. Uiteindelijk heb ik Leo Štulac gekocht voor 350k. Normaal koop ik nooit spelers boven de 28 en zeker niet voor dat 'geld'. Dacht even kijken wat jullie zouden doen. Is ervaring eigenlijk écht van waarde in FM ook als de media omschrijving niet modelprof of dergelijke is? Enrik Ostrc stond al op m'n lijstje en komt toevallig uit Koper. Die ga ik in de gaten houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus 2 minuten geleden zei JesseNL: Uiteindelijk heb ik Leo Štulac gekocht voor 350k. Normaal koop ik nooit spelers boven de 28 en zeker niet voor dat 'geld'. Dacht even kijken wat jullie zouden doen. Is ervaring eigenlijk écht van waarde in FM ook als de media omschrijving niet modelprof of dergelijke is? Enrik Ostrc stond al op m'n lijstje en komt toevallig uit Koper. Die ga ik in de gaten houden. Ik probeer mijn selectie wel vaak in 'balans' te houden zoals een wijze man vaak roept in de podcast ik ervaar wel dat, zeker op het einde van een wedstrijd, de ervaren spelers (en dan vooral degene die mentaal sterk zijn) de rust kunnen bewaren of niet door het ijs zakken. Soms zelfs net dat beetje extra kracht kunnen geven als je een doelpunt moet scoren terwijl de rest op is. Ik wil ook echt wel één of twee leiders hebben binnen m'n selectie (daarbij ook hoog scoren voor leiderschap en vastberadenheid). Vaak gaat dit gepaard met spelers terughalen naar hun moederland die op z'n retour zijn. Zou toch prachtig zijn om bijvoorbeeld een 34-jarige Sesko terug te halen naar Slovenië? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus Winterstop seizoen 1 met spurs Son verkocht voor 123 miljoen, olazabal en pino gehaald. Wil ook nog een goede spits want Richarlison presteert niet. Middenveld en verdediging vind ik prima Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus 1 minuut geleden zei putdus: Winterstop seizoen 1 met spurs Son verkocht voor 123 miljoen, olazabal en pino gehaald. Wil ook nog een goede spits want Richarlison presteert niet. Middenveld en verdediging vind ik prima Flink bedrag. Naar de zandbak zeker? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus Nog geen jaar geleden verloren we nipt onze eerste CL finale tegen Barcelona. Ik was dan ook niet blij toen we ze dit jaar al in de kwartfinale uit de koker zagen komen. In Camp Nou gingen we er met 2-1 af en dus beloofde het nog een flinke kluif te worden in Göteborg. Niets bleek minder waar. In een wedstrijd waarin werkelijk alles tegen de touwen vliegt - hiervoor ook dank aan de Catalaanse defensie en Andriy Lunin in het bijzonder - vernederen we de Spanjaarden compleet. Absurde uitslag die past bij een eveneens absurde wedstrijd. Op naar de halve finale! Hier wacht FC Porto. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus Good old Charlie Austin in de Bananarama North. Getting on a bit, maar hij schiet ze er nog met gemak in! Geef de jeugd een kans challenge, maar de jeugd heeft geen enkele kans op zijn plekkie als hij zo door gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus Smerige countertactiek slaat aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus (bewerkt) Zijn balveroverende middenvelders zeldzaam ofzo in dit spel? Ik ben al een heel in-game jaar aan het zoeken naar een goede (liefst jonge) BVM en ik vind geen enkele optie die goed of betaalbaar is. Geen enkele. Wel, deze misschien maar die is dan wellicht al te goed voor mijn ploeg. Maar gezien het gebrek aan opties, toch eens proberen, al heb ik het geld niet echt. Mijn spelers pakken ook echt hun tijd voor dat ze vertrekken... 22 augustus bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus (Voorronde) CL was nog iets te hoog gegrepen voor ons, maar 9 punten uit de eerste 3 wedstrijden in de EL (Brann, Anderlecht en AZ). Lasme 1v1 was moeilijk te houden voor de back van AZ (Mees De Wit). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus Chelsea was het hem toch net niet, kreeg in de winter al direct 250 miljoen beschikbaar voor transfers, terwijl er een netto schuld van 400 miljoen aanwezig was, boringgg. Dus iets totaal anders gekozen, in de stijl van de KKD-uitdaging gekozen voor het enkel aantrekken van spelers die de (gedeelte) nationaliteit hebben, in Schotland bij St. Johnstone in mijn geval. Het begin is in ieder geval enerverend, i.t.t. de KKD-uitdaging wel geprobeerd om zo snel mogelijk het gewenste elftal te krijgen (tot zover mogelijk). Onnodig screenshot met allerlei spelers die toch niemand kent Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus (bewerkt) Chelsea is nu ook niet echt een uitdaging, schulden of geen schulden. Zo een ploeg speel je eerder om wat te experimenteren van transfers en met bepaalde spelers te kunnen spelen, want in andere saves kun je nooit met de beste ter wereld spelen, of een dream team samenstellen (of als je ver genoeg geraakt een dream team van regens). Ben aan seizoen 3 met Boavista begonnen in de journeyman. Ik was al van plan om na seizoen 1 weg te gaan, maar goed... we blijven, het is ook wel een leuk teampje qua spelers geworden. Tijdens seizoen 2 kwamen er ook niet al te veel interessante jobs vrij, geheadhunted door Salernitana, Hamburg en Athletic Bilbao. Maar op geen enkele ingegaan, clubs spraken me niet voldoende aan of er was te veel werk (al had Bilbao nog altijd Nico Williams). Buiten jobs als Leipzig, Nantes, Marseille en Tottenham kwam er niet zo gek veel vrij, en bij die voorlaatste raakte ik al niet binnen. Man U zag ik ook even voorbijkomen... maar daar heb ik nog niet de reputatie voor. Tottenham eigenlijk ook niet gezien ze de champions league gewonnen hebben in 2027. Dus nu seizoen 3, ook even kijken wat er passeert, maar deze keer wel een zwaarder seizoen qua schema. 16 op 21 in competitie, 6 op 6 in Europa, wel een heel makkelijk schema gehad tot dusver, dus ik denk dat de motor zal wat gaan sputteren nu want het wordt een stuk zwaarder nu... . 22 augustus bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus lol Oké... ik begrijp het. Wat een zotte aanval Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus Is er nog ergens een update te vinden met de Europees gekwalificeerden voor komend seizoen? Dat een Twente dus speelt voor CL, en niet Conference zoals afgelopen jaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus 30 minuten geleden zei Tim': Beetje jammer dat ik maar 1 like kan geven voor dit bericht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus (bewerkt) 8 minuten geleden zei Arezo: Beetje jammer dat ik maar 1 like kan geven voor dit bericht. Dan geef ik er wel eentje voor je Mag ik er dan een van jou @Arezo want ik ben kampioen 23 augustus bewerkt door bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 23 augustus Auteur Share Geplaatst 23 augustus Poh, knap! Hier lijkt Porto er voor het derde jaar op rij met de titel vandoor te gaan... al maken Braga en Benfica het nog wel spannend. En ik hobbel er als nummer vier achteraan. Maar als je ziet dat Sporting, Benfica, Porto etc. voor 50+ miljoen spelers halen en verkopen, dan heb ik nog wel een aardige inhaalslag te maken Afgelopen winter het transferrecord verbroken voor een 18-jarige Braziliaan die voorin overal uit de voeten kan en aardige scoutingsrapportjes ontving het afgelopen half jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus 5 minuten geleden zei Fantasy: Poh, knap! Hier lijkt Porto er voor het derde jaar op rij met de titel vandoor te gaan... al maken Braga en Benfica het nog wel spannend. En ik hobbel er als nummer vier achteraan. Dat vind ik wel leuk aan Portugal. Je hebt altijd wel 2 teams die ook een goed seizoen draaien als een topploeg het af laat weten. Dit jaar is Benfica dat bij mij die op plek 4 gaat eindigen en dus geen CL gaat spelen. Hopelijk vind daar een leegloop plaats en dan kan ik van hun mijn eerste projectje maken om ze te laten degraderen hahah. Zelf heb ik dit pareltje voor 4 miljoen kunnen oppikken van Arouca. De vijver is bij mij wel wat minder breed aangezien ik het met alleen maar Portugezen mag doen. Maar nu ben ik kampioen en heb ik een transferbudget van 995K en een salarisbudget van 120k per maand.... Helaas is de halve finale van de Europa League het eindstation voor ons. Het grote Premier League geld dat Chelsea heeft is toch nog een maatje te groot. Zo kan ik niet de Conference League en de Europa League achter elkaar winnen haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus 33 minuten geleden zei bas huijsmans: Hopelijk vind daar een leegloop plaats en dan kan ik van hun mijn eerste projectje maken om ze te laten degraderen hahah. Eigenlijk is er in Portugal wel plaats voor vier topploegen als je je erbij nestelt als je je in de top 5 van de coefficientenranglijst weet te plaatsen. Dan zijn er vier ploegen die de champions league in mogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus Sorry @Fantasy 2 uur geleden zei Laki: Eigenlijk is er in Portugal wel plaats voor vier topploegen als je je erbij nestelt als je je in de top 5 van de coefficientenranglijst weet te plaatsen. Dan zijn er vier ploegen die de champions league in mogen. Hahah het dubbele van deze save is dat ik eigenlijk niet wil stijgen op de Coefficientenranglijst, zodat het makkelijker wordt om Benfica, Porto of Sporting kapot te maken. Maar dat is ook de reden dat ik nu eerst Vitoria ga uitbouwen tot echt topclub zodat zij altijd bij de eerste plekken gaan eindigen hopelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus (bewerkt) 30 minuten geleden zei bas huijsmans: Sorry @Fantasy Hahah het dubbele van deze save is dat ik eigenlijk niet wil stijgen op de Coefficientenranglijst, zodat het makkelijker wordt om Benfica, Porto of Sporting kapot te maken. Maar dat is ook de reden dat ik nu eerst Vitoria ga uitbouwen tot echt topclub zodat zij altijd bij de eerste plekken gaan eindigen hopelijk Ik denk dat je dan evt. van club moet veranderen wanneer Sétubal de topploeg is om met een andere ploeg naar keuze te gaan domineren. Maar zelfs dan nog maak je wellicht van één van de drie gewoon een subtopper. En zou dat een subtopper zijn in een supercompetitie. 23 augustus bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus 15 minuten geleden zei Laki: Ik denk dat je dan evt. van club moet veranderen wanneer Sétubal de topploeg is om met een andere ploeg naar keuze te gaan domineren. Maar zelfs dan nog maak je wellicht van één van de drie gewoon een subtopper. En zou dat een subtopper zijn in een supercompetitie. Het idee in eerste instantie is ook gewoon om met zoveel mogelijk clubs kampioen te worden in Portugal. Die grote drie moeten even pas op de plaats gaan maken haha. Maar ga nu wel Setubal even uitbouwen tot topclub icm de nationalist challenge en dan probeer ik een ander team te pakken dat redelijk snel op niveau kan zijn. Op een gegeven moment kan het snel gaan als een club een paar jaar achter elkaar geen CL pakt. Braga werd afgelopen seizoen ook ineens 10e. Maar het voordeel is dat ik lekker kan clubhoppen wat ik wil en zie allemaal wel hoe het loopt haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus Even Djibouti heet maken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten