xanderoo Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus Ondertussen 20 wedstrijden ongeslagen als promovendus, dus is dit een logisch gevolg.. Favorietenrol helemaal waargemaakt. Hopelijk eindigt onze reeks nooit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus Mijn assistent wilt een elftal bouwen om mijn rechtsachter.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus 8 uur geleden zei La Pulga: Mijn assistent wilt een elftal bouwen om mijn rechtsachter.. Zoiets dus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus Wat een heerlijk team is het ondertussen geworden, veel transfervrij opgepikt en wat moois kunnen bouwen. Vd Berg op rechtsback is ook wel heel erg fijn, alweer goal nr 9 in 15 duels. En Hutchinson omgetoverd tot linksback is ook een mooie uitvinding met zijn aanvallende spel. Helaas kunnen we het PSG nog niet moeilijk maken, die zijn een maatje te groot voor ons. Dus we zullen het dit seizoen vast weer met plek 2 moeten doen, net als vorig seizoen. Het jaar ervoor 3e en daarvoor gepromoveerd naar Ligue 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mdt Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus Jeeeuj, eindelijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 5 augustus Share Geplaatst 5 augustus Koningskoppel Cioni en Coniglio. Greco is trouwens ook van mij geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 5 augustus Share Geplaatst 5 augustus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus De KKD is interessant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Het is wel duidelijk welke linie het zwakste is bij ons Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 1 uur geleden zei Thomassje123: Het is wel duidelijk welke linie het zwakste is bij ons Geen enkele aanvallers met wat verdedigende kwaliteiten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 8 minuten geleden zei Stefan: Geen enkele aanvallers met wat verdedigende kwaliteiten? Niet echt., gelukkig deze gekregen in de laatste intake We spelen gewoon heel aanvallend met volle druk, aanval is de beste verdediging. Geheel tegen mijn eigen principes in maar het moet maar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Buiten onze eerste wedstrijd was het weer een heerlijke run. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus Doorverkoopclausule Zit je dan als semi-prof club in de Vanarama South ineens met €1,8 miljoen op de bank Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus Oke, in eerste instantie kon ik nog wel lachen om de gekke uitslagen met veel goals maar nu begin ik mij echt mateloos te irriteren aan de vele domme tegengoals. Hopelijk snel goede verdedigers in de komende intake Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus Ondertussen weer een divisie hoger. Geen beelden deze keer. Maar wel blij! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 8 augustus Share Geplaatst 8 augustus Als jullie een nieuwe save zouden starten vandaag. Liet je dan de transperiode 1e zomerwindow aan of uit staan bij de instellingen? Aangezien de transfermarkt in het echt natuurlijk nog geopend is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 8 augustus Share Geplaatst 8 augustus De legendarische Andres Perez. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 8 augustus Share Geplaatst 8 augustus 51 minuten geleden zei Jotew: Als jullie een nieuwe save zouden starten vandaag. Liet je dan de transperiode 1e zomerwindow aan of uit staan bij de instellingen? Aangezien de transfermarkt in het echt natuurlijk nog geopend is. Ik speel nooit met een transfer update omdat je altijd in 2023 begint en je dan spelers hebt die officieel pas een jaar later bij de club spelen. Daarnaast speel ik 9 van de 10 keer met de zomerwindow aan om m'n team toch nog iets te kunnen versterken aan de hand van m'n tactiek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 8 augustus Share Geplaatst 8 augustus 3 uur geleden zei Jotew: Als jullie een nieuwe save zouden starten vandaag. Liet je dan de transperiode 1e zomerwindow aan of uit staan bij de instellingen? Aangezien de transfermarkt in het echt natuurlijk nog geopend is. @Steels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 8 augustus Share Geplaatst 8 augustus 44 minuten geleden zei neva: @Steels Hetzelfde antwoord als @Mordurette Ik verwacht dit weekend of volgende week terug een nieuwe save te starten Heb momenteel geen enkele save lopende en zit wat verschillende clubs en tactieken te bekijken. Maar ben er nog niet volledig uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 8 augustus Share Geplaatst 8 augustus (bewerkt) 3 minuten geleden zei Steels: Hetzelfde antwoord als @Mordurette Ik verwacht dit weekend of volgende week terug een nieuwe save te starten Heb momenteel geen enkele save lopende en zit wat verschillende clubs en tactieken te bekijken. Maar ben er nog niet volledig uit. Geen probleem. Midden oktober start je opnieuw een cyclus 8 augustus bewerkt door Lensherr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 8 augustus Share Geplaatst 8 augustus Promotie nummer 1 is binnen. Geen transfers, alleen eigen jeugd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roeliho Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus Het gaat voorspoedig met de ervaren Ivan's erbij. (Perisic en Rakitic) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus Dit is wel een bizarre start voor een promovendus dat niks heeft gekocht in de transferperiode Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus Een land in verval, zo kon je dit Japan anno 2047 wel noemen. De Samurai Blue waren afgegleden naar een 52ste plek op de wereldranglijst. Gezien de selectie was het ook logisch te noemen. De Iraanse nationale ploeg waarmee ik dit toernooi in 2036 al eens op mijn conto schreef was kwalitatief veel sterker. Onze beste speler luisterde naar de naam Takuma Fujisawa, uitkomend voor mijn Sigma Olomouc. Achter hem stond Takumi Fujikawa. Soms was het wel lastig om de juiste speler aan te spreken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten