Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

image.thumb.png.5afd8732da18ae3266bf91b00c98f8b6.png

Wat een heerlijk team is het ondertussen geworden, veel transfervrij opgepikt en wat moois kunnen bouwen.

Vd Berg op rechtsback is ook wel heel erg fijn, alweer goal nr 9 in 15 duels. En Hutchinson omgetoverd tot linksback is ook een mooie uitvinding met zijn aanvallende spel. Helaas kunnen we het PSG nog niet moeilijk maken, die zijn een maatje te groot voor ons. Dus we zullen het dit seizoen vast weer met plek 2 moeten doen, net als vorig seizoen. Het jaar ervoor 3e en daarvoor gepromoveerd naar Ligue 1.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Stefan:

Geen enkele aanvallers met wat verdedigende kwaliteiten?

c55e0f65c32a7aa225d7ef8cf6b1a88b.png

Niet echt., gelukkig deze gekregen in de laatste intake

We spelen gewoon heel aanvallend met volle druk, aanval is de beste verdediging. Geheel tegen mijn eigen principes in maar het moet maar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als jullie een nieuwe save zouden starten vandaag. Liet je dan de transperiode 1e zomerwindow aan of uit staan bij de instellingen? Aangezien de transfermarkt in het echt natuurlijk nog geopend is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Jotew:

Als jullie een nieuwe save zouden starten vandaag. Liet je dan de transperiode 1e zomerwindow aan of uit staan bij de instellingen? Aangezien de transfermarkt in het echt natuurlijk nog geopend is.

Ik speel nooit met een transfer update omdat je altijd in 2023 begint en je dan spelers hebt die officieel pas een jaar later bij de club spelen. Daarnaast speel ik 9 van de 10 keer met de zomerwindow aan om m'n team toch nog iets te kunnen versterken aan de hand van m'n tactiek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Jotew:

@Steels ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Steels:

Hetzelfde antwoord als @Mordurette

Ik verwacht dit weekend of volgende week terug een nieuwe save te starten  Heb momenteel geen enkele save lopende en zit wat verschillende clubs en tactieken te bekijken. Maar ben er nog niet volledig uit.

Geen probleem. Midden oktober start je opnieuw een cyclus :D

bewerkt door Lensherr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.33cbd8a8a258e5a830af0d4b288e6b97.png

Een land in verval, zo kon je dit Japan anno 2047 wel noemen. De Samurai Blue waren afgegleden naar een 52ste plek op de wereldranglijst. Gezien de selectie was het ook logisch te noemen. De Iraanse nationale ploeg waarmee ik dit toernooi in 2036 al eens op mijn conto schreef was kwalitatief veel sterker. Onze beste speler luisterde naar de naam Takuma Fujisawa, uitkomend voor mijn Sigma Olomouc. Achter hem stond Takumi Fujikawa. Soms was het wel lastig om de juiste speler aan te spreken.

image.png.fd5be9d241fdbb4b66bb16b4f755fc0f.png

image.png.6898ac7087ebf6c1e727e11b7040c06a.png

image.png.865962e55c49ef09593e05998b1d5c60.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites