xanderoo Geplaatst 26 juli Share Geplaatst 26 juli (bewerkt) Ook wel grappig dit. De laagste divisie, en dan zo'n stadion. Al weet ik ook wel dat het waarschijnlijk van het grote Liverpool is, maar toch.. Nog de grootste stadion ter wereld ook nog, hilarisch! En dit is ook opvallend. Zo'n grote club gedegradeerd naar de 2de divisie.. 26 juli bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 28 juli Share Geplaatst 28 juli Ondanks een dominant seizoen met 164 goals in 33 duels had onze topscorer er 19 in liggen en leek de topscorerstitel naar iemand anders te gaan die er 22 in had liggen. Tot onze tweede topscorer, die er 17 had gescoord, er 6 inschoot in de laatste speelronde en dus op 23 goals eindigde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 28 juli Auteur Share Geplaatst 28 juli https://www.instagram.com/managers_united/ Staaltje ongegeneerde zelfpromotie Vergeet ook vooral niet te stemmen op de zojuist geplaatste story Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 juli Share Geplaatst 28 juli We did it. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 28 juli Share Geplaatst 28 juli 49 minuten geleden zei Bogatyr: We did it. Bij mij is Westerlo ook een topclub in België. Geen toeval dus! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 juli Share Geplaatst 28 juli Zojuist zei xanderoo: Bij mij is Westerlo ook een topclub in België. Geen toeval dus! In het echt spelen ze ook Boga-Ball! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spaansetukker Geplaatst 29 juli Share Geplaatst 29 juli Iemand een idee, wat hiermee bedoeld wordt? Wil hem heel graag oproepen voor Ierland alleen staat er al paar maanden ''in afwachting van formulieren'' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
W8er Geplaatst 29 juli Share Geplaatst 29 juli 1 uur geleden zei spaansetukker: Iemand een idee, wat hiermee bedoeld wordt? Wil hem heel graag oproepen voor Ierland alleen staat er al paar maanden ''in afwachting van formulieren'' Hij is opgeleid in Argentinië door Vélez. Hij heeft ook zijn homegrown status behaald in Ierland. En ik denk dat hij zijn naturalisatie heeft aangevraagd voor de Ierse nationaliteit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 29 juli Share Geplaatst 29 juli 2 uur geleden zei spaansetukker: Iemand een idee, wat hiermee bedoeld wordt? Wil hem heel graag oproepen voor Ierland alleen staat er al paar maanden ''in afwachting van formulieren'' Kijk eens bij het andere tabje als je wil. Bij "nationaliteiten". Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spaansetukker Geplaatst 29 juli Share Geplaatst 29 juli 4 minuten geleden zei neva: Kijk eens bij het andere tabje als je wil. Bij "nationaliteiten". Alstu! feit is meer dat Argentinië hem niet oproept en hij 0 interlands heeft, dus hoop zsm een poging te doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 29 juli Share Geplaatst 29 juli 12 minuten geleden zei spaansetukker: Alstu! feit is meer dat Argentinië hem niet oproept en hij 0 interlands heeft, dus hoop zsm een poging te doen Hmm. Ik had zelf ook zo'n jongen uit Argentinië die de Liechtensteinse nationaliteit aannam, daar stond hetzelfde. En dat bleef. Soms heeft een jongen alleen interesse in een EU paspoort. Het nieuwsbericht als hij zijn paspoort krijgt geeft meestal wel een reden, maar grote kans dat ie niet wil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 29 juli Share Geplaatst 29 juli 3 uur geleden zei spaansetukker: Iemand een idee, wat hiermee bedoeld wordt? Wil hem heel graag oproepen voor Ierland alleen staat er al paar maanden ''in afwachting van formulieren'' Hoelang heeft hij z'n Ierse paspoort al? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spaansetukker Geplaatst 29 juli Share Geplaatst 29 juli 20 minuten geleden zei Mordurette: Hoelang heeft hij z'n Ierse paspoort al? 10 maanden ongeveer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 29 juli Share Geplaatst 29 juli 22 minuten geleden zei spaansetukker: 10 maanden ongeveer Hoe oud is hij? Als hij nog relatief jong is (denk aan 25 jaar) zal hij waarschijnlijk nog geen interesse hebben en zal hij nog de hoop hebben op Argentinië. Misschien krijg je later de optie om hem te overtuigen om voor Ierland uit te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spaansetukker Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli 12 uur geleden zei Mordurette: Hoe oud is hij? Als hij nog relatief jong is (denk aan 25 jaar) zal hij waarschijnlijk nog geen interesse hebben en zal hij nog de hoop hebben op Argentinië. Misschien krijg je later de optie om hem te overtuigen om voor Ierland uit te komen. Dan moeten we nog ff wachten denk ik.. Hij is 23, maar ik ben zijn manager, dus stel hem dan lekker niet op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli Mijn nieuwe rechterhand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JesseNL Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli (bewerkt) Hellemaa .. niets? naar de klote? Iemand anders nog suggesties? 30 juli bewerkt door JesseNL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli Ik vind hellemaal mooi! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli Nadat ik het 1e seizoen (vorig seizoen) de CL en landstitel pakte wilde ik doorselecteren. Had een makkelijke loting in de CL dus dat was geluk dacht ik. Veel spelers verkocht en wat jeugd doorgezet. Finale CL it is. In de competitie nu 32 potjes gewonnen, nog 2 te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli Na twee keer een blamage te hebben opgelopen in respectievelijk Malta en Kazachstan, ben ik na een aantal dagen Frankrijk (vakantie) gaan bezinnen waar het fout zat. In plaats van positief voetbal verdedigend spel gebracht. En zo geschiede! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli Dit is mijn eerste save ooit waarin mijn eerste newgens gestopt zijn met voetballen. Voelt wel een beetje bizar. Het is alsof je een heel generatie hebt zien komen en gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli 17 uur geleden zei ElPrincipito: Nadat ik het 1e seizoen (vorig seizoen) de CL en landstitel pakte wilde ik doorselecteren. Had een makkelijke loting in de CL dus dat was geluk dacht ik. Veel spelers verkocht en wat jeugd doorgezet. Finale CL it is. In de competitie nu 32 potjes gewonnen, nog 2 te gaan. Wat voor tactiek hanteer je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli We zaten weer in ons 4-jaarlijkse cyclus: Clubs komen voor onze topspelers en daarna willen die eikels niet meer verlengen. Moest afscheid nemen van onze spits, linksback, VMC en VC. De meeste posities kon ik opvangen, maar in de spits waren de alternatieven nog niet goed genoeg. Daarom maar besloten een record transfer te doen: Voor 126 miljoen kwam onderstaande eindbaas over van Napoli: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli Jij vliegt ook aardig snel door de seizoenen of niet @Elsjorro1990 Wel heerlijke spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli 54 minuten geleden zei Steels: Wat voor tactiek hanteer je? 5-2-2-1 Wingbacks, 2x VM (1x segundo), 2AM en een diepe spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten