TheRealOne Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli Voor het eerst sinds jaren weer eens een andere skin gedownload dan de standaard FM-skin met instant result knop Het is even wennen, maar ben wel een fan denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Genkie_06 Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli 5 minuten geleden zei TheRealOne: Voor het eerst sinds jaren weer eens een andere skin gedownload dan de standaard FM-skin met instant result knop Het is even wennen, maar ben wel een fan denk ik Ziet er wel heel nice uit! Welke skin is het? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli Raggen in Italië. Nog een jaar of vijf á zes en ik denk dat we dan echt de grootste club van Rome zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Genkie_06 Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli 13 minuten geleden zei Nom de Guerre: Raggen in Italië. Nog een jaar of vijf á zes en ik denk dat we dan echt de grootste club van Rome zijn. Al nagedacht over de plannen nadien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli 1 uur geleden zei Genkie_06: Ziet er wel heel nice uit! Welke skin is het? Dit is de FM Rensie skin Ik dacht hetzelfde, heel toevallig tegengekomen bij iemand z'n Reddit post Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli 37 minuten geleden zei Genkie_06: Al nagedacht over de plannen nadien? Nog niet echt. Misschien eens kijken of er nog interessante clubs in verval zijn geraakt. Dankzij @Djurovski wil ik misschien wel eens naar Portugal, Canelas. Fortuna is ook altijd een optie. Schotland of Ierland wellicht. Als ik bondscoach word van Nieuw Zeeland, dan ga ik naar Australië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Genkie_06 Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli Allemaal leuke opties. Ik ben in mijn journeyman achtige save ook terechtgekomen in Australië bij Newcastle Jets. Op zich wel leuke competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli 10 minuten geleden zei Genkie_06: Allemaal leuke opties. Ik ben in mijn journeyman achtige save ook terechtgekomen in Australië bij Newcastle Jets. Op zich wel leuke competitie. Absoluut en ietwat aparte regels. Alleen op de lange termijn lastig, vanwege de wage cap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli Na in het eerste seizoen kampioen te zijn geworden in Ligue2 gaat het dit jaar bovenverwachting goed. Met slechts 4 aankopen, waarvan alleen Misehouy en Kroupi in de basis spelen staan we gewoon 3e. Dat slaat nergens op natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli Kroupi is een fijne aankoop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli 32 minuten geleden zei rich ruzzian: Kroupi is een fijne aankoop Zeker, had hem in mijn vorige game met AZ ook. Daar schoot hij alles aan flarden. Nu is hij ook aardig bezig overigens, maar 2 jaar verder dan is hij helemaal klaar om te gaan vlammen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli Dit is qua duur van mijn FM-saves wel een mijlpaal Zo ver in de game gekomen dat ik een gepensioneerde newgen aan m'n staf heb toegevoegd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli Ik ben bezig met Hajduk Split (in Kroatië). En na twee jaar en twee keer de groepsfase van de CL bereikt te hebben, veel geld verdiend te hebben op transfers, loop ik er toch nog tegen aan dat het bestuur er niet aan wil om meer trainers of scouts toe te laten. Heeft iemand enig idee waaraan dit kan liggen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli 1 uur geleden zei Rob1981: Ik ben bezig met Hajduk Split (in Kroatië). En na twee jaar en twee keer de groepsfase van de CL bereikt te hebben, veel geld verdiend te hebben op transfers, loop ik er toch nog tegen aan dat het bestuur er niet aan wil om meer trainers of scouts toe te laten. Heeft iemand enig idee waaraan dit kan liggen? Reputatie. Bij een bepaalde reputatie hoort een bepaald aantal stafleden. Misschien heb je de top bereikt qua stafleden die passen bij je reputatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli 18 minutes ago, Nom de Guerre said: Reputatie. Bij een bepaalde reputatie hoort een bepaald aantal stafleden. Misschien heb je de top bereikt qua stafleden die passen bij je reputatie. Dan verwacht ik dat ik snel aan de beurt ben. Zit nu op 3 sterren en Dinamo heeft er 3,5. Die stap lijk ik snel te gaan zetten, dus dan zal het zover zijn. Thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli 1 minuut geleden zei Rob1981: Dan verwacht ik dat ik snel aan de beurt ben. Zit nu op 3 sterren en Dinamo heeft er 3,5. Die stap lijk ik snel te gaan zetten, dus dan zal het zover zijn. Thanks! Komt goed. Succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Reputatie. Bij een bepaalde reputatie hoort een bepaald aantal stafleden. Misschien heb je de top bereikt qua stafleden die passen bij je reputatie. Betekent dit dat er ook een cap is? Ik zit al jaren lang op 27 scouts en ik kan niet meer krijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli 35 minuten geleden zei Thomassje123: Betekent dit dat er ook een cap is? Ik zit al jaren lang op 27 scouts en ik kan niet meer krijgen Voor mijn gevoel wel. Ik krijg er bij Trastevere ook niet meer staf aangesteld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli Zit bijna in december in mijn huidige seizoen en er is tot nu toe maar 1 speler geweest om te klagen, dat mag in de krant Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli Dit jaar stranden we in het zicht van de haven, geheel terecht tegen Real Madrid. De run die we hadden was ongelooflijk, maar doordat we een te smalle selectie hebben, is het nog lastig om die gasten fit te houden. En, eerlijk, Real was gewoon een maatje te groot. Zowiezo een goed jaar voor ons als land, want vrijwel alle teams kwamen door de groepsfase van de europese toernooien door. Dat leverde aardig wat punten op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli Op 19-7-2024 om 23:46 zei MNie: We pompen er weer wat seizoenen doorheen Iets verder in game Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli Aardig weten staande te houden als promovendus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kevinoz87 Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli Vraagje voor de kenners van jeugdtrainingen Spelers van 18 jaar en jonger zijn meer gebaat bij training dan wedstrijden lees ik in verschillende artikelen. Is het dan ook zo, dat als je een uitnodiging krijgt voor een competitie dat je deze beter kunt laten schieten? Of heeft een wedstrijd toch meer impact, dan 3 trainingsmomenten op diezelfde dag? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simeone01 Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli Kan je Football Manager spelen op 2 beeldschermen? Ik heb een kantoor ingericht thuis en heb nu de mogelijkheid om dit te doen. Technisch ben ik alleen een nietsnut, dus heb geen idee hoe dit werkt. Hulp wordt gewaardeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten