Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

Je hebt een linksback die eigen qua atributen niet meer is dan een speler rechterrijtje maar speelt heel sterk en heeft geweldige gemiddeldes en is belangrijk met treffers en assists. Maar je wilt ook doorgroeien naar Europese top vervangen en laten blijven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als er interesse is vervangen, anders zo ik hem aanhouden denk ik.

image.png.76ec4339b9cc443338db99b249c21aa0.png

Zo zonde dit. 2x verloren van Roemenië en 1x van Nederland. Gelijkspel was ook tegen Nederland. Dubbele cijfers gehaald tegen Gibraltar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Djurovski:

Je hebt een linksback die eigen qua atributen niet meer is dan een speler rechterrijtje maar speelt heel sterk en heeft geweldige gemiddeldes en is belangrijk met treffers en assists. Maar je wilt ook doorgroeien naar Europese top vervangen en laten blijven?

Zoals ik al aangaf, als hij goed presteert, zou ik hem houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei neva:

Als er interesse is vervangen, anders zo ik hem aanhouden denk ik.

image.png.76ec4339b9cc443338db99b249c21aa0.png

Zo zonde dit. 2x verloren van Roemenië en 1x van Nederland. Gelijkspel was ook tegen Nederland. Dubbele cijfers gehaald tegen Gibraltar.

Nog geen interesse maar heb wel een newgen die qua atrributen beter is en komt nog een ervaren Egyptenaar voor de pokeplayer maar als een oud speler zo geweldig speelt dan speelt mijn geweten op

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei neva:

Zie net dat het om Gudmundsson gaat. Gewoon houden man. Ik had hem bij Vaduz ook. Speciaal plekje in m'n hart.

Elke oud FCG speler heeft een speciaal plekje in mijn hart, Op Danny Hoesen na dan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei ElPrincipito:

B Elftal, is dit lekker of is dit lekker. 
#stijvestaaf #EPbal

Schermafbeelding2024-06-01om09_55_34.thumb.png.18c9ba2b7c594832b55032220fbed78c.png

Volgens mij speel je net als mij: Drop al die ballen op het hoofd van de lange spits :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de competitie met Bilbao loopt het vrij vlotjes, nog maar twee keer (Barca en Real) verloren :D In de CL daarentegen na 6 potjes er nog maar een gewonnen :cab: Gewoon heel veel knullige fouten, maar wel constant de betere in de meeste wedstrijden. Gelukkig verwacht het bestuur niet dat ik verder kom dan de groepsfase ;c

bewerkt door TheRealOne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Bazoer:

Dit zal al honderd keer gevraagd zijn, maar hoe kan ik het Duitse nationale elftal laten spelen met de bestaande spelers? Op dit moment kunnen alleen de regens erin komen in verloop van tijd. Heb ergens wel wat gelezen dat als je diep in de bestanden van FM24, database en dan mapje 2400 oid een paar bestanden verwijderd dit probleem word verholpen. Dit helpt bij mij niet. Ook niet bij een nieuwe game. Is er een oplossing hier voor? 

Als je de stappen goed volgt van de uitleg dan gaat het wel werken. Ik gebruik zelf altijd deze maar meerdere websites hebben ze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites