glennix Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april Leuk maar het stadion kost wel een hoop geld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april Derde wedstrijd, eerste punt. Ik kom er aan hoor @Mordurette Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jevedeve Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april 8 uur geleden zei La Pulga: @Marvin Dit is hoe ik ben begonnen Alleen Misehouy gekocht, vind ik een leuk talent. #bedanktgedownloadetactieksincedayone! Welke tactiek is het? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april Voor de derde dag op rij FM aan staan, het plezier is terug! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april 3 uur geleden zei neva: Derde wedstrijd, eerste punt. Ik kom er aan hoor @Mordurette Ben je trouwens van plan veel te naturaliseren of het alleen met spelers uit Liechtenstein te doen? Zal een wereld van verschil maken namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april 4 uur geleden zei jevedeve: Welke tactiek is het? De GYR 433 Dynamite FM23 Sindsdien wil ik niets anders meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april CL groepsfase in 2029. Na een verlies in San Siro zijn we tegen Salzburg wél los! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april 23 uur geleden zei De Raam: Voor de derde dag op rij FM aan staan, het plezier is terug! Dag nummer vier en vandaag gaan we het tweede seizoen er doorheen rammen, begin op @ReneLeBlanc te lijken! Heb ook wel een aantal lekkere newgens moet ik zeggen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april 2 minuten geleden zei De Raam: Dag nummer vier en vandaag gaan we het tweede seizoen er doorheen rammen, begin op @ReneLeBlanc te lijken! Heb ook wel een aantal lekkere newgens moet ik zeggen.. ik heb het stokje aan jou overgedragen. Ik heb zelf geen tijd namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april Zo speel ik graag @Nom de Guerre @neva @ReneLeBlanc @De Raam @Titan @Dansmeister Onze eerste 5 schoten op doel leverde 4 goals op en 6 schoten op doel waren 5 goals. De tegenstander kreeg ook totaal geen ruimte tijdens deze #karelball blitzkrieg, we dekte hoog en bij elke uitrap van hun keeper Gavin Bazunu leverde ze de bal in no-time bij ons in. En cherry on the pie Van Persie die tot 3 goals en 1 assist komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april Kasper heeft het seizoen afgetikt op 36 doelpuntjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april Eindelijk het WK voor clubs spelen, meten met de grote jongens... Spoiler Juichen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april 49 minuten geleden zei De Raam: Eindelijk het WK voor clubs spelen, meten met de grote jongens... Inhoud verbergen Juichen! Held Gefeliciteerd!! Dit is de huidige/recente vorm van mijn Shaqueel van Persie!! 8.26 over de laatste 5 wedstrijden, dus heb hem even complimenten gegeven. Ook is zijn CA nu 4 ster, dus Endrick, Vitor Roque en Evan Ferguson maak je borst maar nat! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april Net korte tijd bezig met mijn (hopelijk lange) save met Bilbao. Dat is een leuke uitdaging zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april Jazeker. Lekker veel transferbeperkingen. Hier gaat het ook leuk, heb m'n tweede punt binnen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april Op 18-4-2024 om 12:28 zei Mordurette: Ben je trouwens van plan veel te naturaliseren of het alleen met spelers uit Liechtenstein te doen? Zal een wereld van verschil maken namelijk. Sorry, ik had hier nog niet op geantwoord. Het is wel de bedoeling dat we gaan naturaliseren, want anders kan ik net zo goed m'n San Marino challenge weer oppakken. De aantrekkingskracht van de Zwitserse competitie zou hier toch wel echt een hele grote factor in gaan moeten spelen straks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april Deze p0rno uitslag/wedstrijd nu ook even in het openbaar voor iedereen op MU. Wij de nummer 1 Arsenal de nummer 4 en potentieele nummer 2 Aston Villa(als ze inhaalduel winnen komen ze 2e) met maar liefst 7-1 pak rammel gegeven! Heerlijk Ik wou het al eerder posten maar toen zou het dubbel/tripel post geweest zijn gehehe, geen zin in. #karelball @Arteta kijk je mee? Zo versla je wel Villa! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april 5 uur geleden zei neva: Sorry, ik had hier nog niet op geantwoord. Het is wel de bedoeling dat we gaan naturaliseren, want anders kan ik net zo goed m'n San Marino challenge weer oppakken. De aantrekkingskracht van de Zwitserse competitie zou hier toch wel echt een hele grote factor in gaan moeten spelen straks. Ja zodra jouw Vaduz wat presteert in Europa en de Zwitserse competitie wat beter zal worden qua reputatie moet dat wel goedkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april Mannen hoe kan ik dit fixen? @De Raam wellicht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april 2 minuten geleden zei ElPrincipito: Mannen hoe kan ik dit fixen? @De Raam wellicht? Verifiëren in de editor. Bestand inladen, testen en opslaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april 10 minuten geleden zei De Raam: Verifiëren in de editor. Bestand inladen, testen en opslaan Ah, ik heb de Editor niet, helder. Dan werkt het dus niet. Ik zal op zoek gaan naar recentere files, komt goed. Bedankt kerel, fijne avond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april 25 minuten geleden zei ElPrincipito: Ah, ik heb de Editor niet, helder. Dan werkt het dus niet. Ik zal op zoek gaan naar recentere files, komt goed. Bedankt kerel, fijne avond. Je mag ze ook doorsturen, doe ik het wel even! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april Kampioen met Geel Wit (5e klasse). Club waar ik in mijn jeugd geschitterd heb. Nog 8 promoties te gaan en we spelen Eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april 22 minuten geleden zei De Raam: Je mag ze ook doorsturen, doe ik het wel even! Nee, teveel moeite joh! Ik zoek wel even andere DB’s die recenter zijn. Dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten