Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

Zo speel ik graag @Nom de Guerre @neva @ReneLeBlanc @De Raam @Titan @Dansmeister

Onze eerste 5 schoten op doel leverde 4 goals op en 6 schoten op doel waren 5 goals.  De tegenstander kreeg ook totaal geen ruimte tijdens deze #karelball blitzkrieg, we dekte hoog en bij elke uitrap van hun keeper Gavin Bazunu leverde ze de bal in no-time bij ons in. En cherry on the pie Van Persie die tot 3 goals en 1 assist komt.

Arsenal Southampton 5-0.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei De Raam:

Eindelijk het WK voor clubs spelen, meten met de grote jongens...

Inhoud verbergen

image.png.8934e362c10b69a53337e69857861111.png

image.png.41ffc72bcd6a2e8566c85c469cd83f00.png

image.png.4da5c9cc8d9942616a1d75d42414046e.png

image.png.10cf31d18933ae7dfc3ffa7910c4bcf5.png

image.png.ac4d3711d0d1e0702fb2be9ced0c6216.png

Juichen! :cheer:

Held _O_

Gefeliciteerd!!

Dit is de huidige/recente vorm van mijn Shaqueel van Persie!! 8.26 over de laatste 5 wedstrijden, dus heb hem even complimenten gegeven. Ook is zijn CA nu 4 ster, dus Endrick, Vitor Roque en Evan Ferguson maak je borst maar nat! :)

in vorm Van Persie 26 dec 29.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18-4-2024 om 12:28 zei Mordurette:

Ben je trouwens van plan veel te naturaliseren of het alleen met spelers uit Liechtenstein te doen? Zal een wereld van verschil maken namelijk.

Sorry, ik had hier nog niet op geantwoord. Het is wel de bedoeling dat we gaan naturaliseren, want anders kan ik net zo goed m'n San Marino challenge weer oppakken. De aantrekkingskracht van de Zwitserse competitie zou hier toch wel echt een hele grote factor in gaan moeten spelen straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze p0rno uitslag/wedstrijd nu ook even in het openbaar voor iedereen op MU. Wij de nummer 1 Arsenal de nummer 4 en potentieele nummer 2 Aston Villa(als ze inhaalduel winnen komen ze 2e) met maar liefst 7-1 pak rammel gegeven! Heerlijk_O_:classic_love: Ik wou het al eerder posten maar toen zou het dubbel/tripel post geweest zijn gehehe, geen zin in.

#karelball 

@Arteta kijk je mee? Zo versla je wel Villa!

Arsenal-Aston Villa 7-1.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei neva:

Sorry, ik had hier nog niet op geantwoord. Het is wel de bedoeling dat we gaan naturaliseren, want anders kan ik net zo goed m'n San Marino challenge weer oppakken. De aantrekkingskracht van de Zwitserse competitie zou hier toch wel echt een hele grote factor in gaan moeten spelen straks.

Ja zodra jouw Vaduz wat presteert in Europa en de Zwitserse competitie wat beter zal worden qua reputatie moet dat wel goedkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei De Raam:

Verifiëren in de editor. Bestand inladen, testen en opslaan 

Ah, ik heb de Editor niet, helder. Dan werkt het dus niet. Ik zal op zoek gaan naar recentere files, komt goed. Bedankt kerel, fijne avond. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei ElPrincipito:

Ah, ik heb de Editor niet, helder. Dan werkt het dus niet. Ik zal op zoek gaan naar recentere files, komt goed. Bedankt kerel, fijne avond. 

Je mag ze ook doorsturen, doe ik het wel even!

Link naar opmerking
Deel via andere websites