Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Copywriter:

Ga je weer een avontuur bij Ajax amateurs beginnen? 

Nee, ik ben begonnen met mijn voetbalclub Geel Wit uit Haarlem. Ze spelen in de 5e klasses dus binnen een jaar of 15-20 CL winnen en mijn FM dip achter me laten 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Badmuts:

https://www.footballmanager.com/news/football-manager-2024-final-data-update-out-now

Nieuwe data update zo te zien. Weet iemand of de editor data nog werkt of dat alles weer geüpdatet moet worden? 

Dat hangt er vanaf bij het opstarten van een nieuw spel wordt aangegeven of de gedownloade uitbreidingen nog werken. 

Wel moet je weer alle Fake  etc bestanden in alle mappen verwijderen tenzij je met neppe namen wilt spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Badmuts:

https://www.footballmanager.com/news/football-manager-2024-final-data-update-out-now

Nieuwe data update zo te zien. Weet iemand of de editor data nog werkt of dat alles weer geüpdatet moet worden? 

Ligt eraan welke. Is 1 file bij mij die moeilijk doet. De updates van Daveincid, Meistertrainerforum.de, etc. etc. hoeven geen update te hebben. Volgens mij is het ook meer een DB update dan een FM update :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Copywriter:

Dat hangt er vanaf bij het opstarten van een nieuw spel wordt aangegeven of de gedownloade uitbreidingen nog werken. 

Wel moet je weer alle Fake  etc bestanden in alle mappen verwijderen tenzij je met neppe namen wilt spelen.

Volgens mij is FM alleen versie 24.4 en blijft de laatste map gewoon 24.3

image.png.f20aad2de74e485dc0fe171790d62eab.png

bewerkt door Jotew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Jotew:

Hoeveel spelers hebben jullie max. in de DB bij het starten van een save? Ik zie sommigen 400k + spelers laden maar ook mensen 80k + laden. Wat zijn de voor- en nadelen?

Hoe groter je database hoe langzamer het spel. Je kan het ook zien bij het starten van een game hoe de prestaties van de computer zijn aan het aantal sterren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Jotew:

Volgens mij is FM alleen versie 24.4 en blijft de laatste map gewoon 24.3

image.png.f20aad2de74e485dc0fe171790d62eab.png

Maar in alle mappen zijn de fake bestanden opnieuw geplaatst en zal je de real name fix er weer in moeten zetten.

Link naar laatste versie real name fix

Zie ook de FAQ This file will need to be re-applied if/when official patches/updates are released to ensure full compatibility. This is due to the fact that some files which are removed when installing this file are automatically re-installed by Steam when official patches come out.

bewerkt door Copywriter
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Copywriter:

Maar in alle mappen zijn de fake bestanden opnieuw geplaatst en zal je de real name fix er weer in moeten zetten.

Link naar laatste versie real name fix

Zie ook de FAQ This file will need to be re-applied if/when official patches/updates are released to ensure full compatibility. This is due to the fact that some files which are removed when installing this file are automatically re-installed by Steam when official patches come out.

Net gekeken, ik gebruik deze: https://www.fmscout.com/a-fm24-real-names-license-fix.html

Maar alles is nog gewoon als de laatste keer dat ik de realname fix bestanden geplaatst heb, dus die fake.edt etc zijn nog altijd pleiten bij mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Jotew:

Net gekeken, ik gebruik deze: https://www.fmscout.com/a-fm24-real-names-license-fix.html

Maar alles is nog gewoon als de laatste keer dat ik de realname fix bestanden geplaatst heb, dus die fake.edt etc zijn nog altijd pleiten bij mij.

Gisteren na de update stonden ze bij mij erin. Speel je niet via Steam of speel je soms off line? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Copywriter:

Gisteren na de update stonden ze bij mij erin. Speel je niet via Steam of speel je soms off line? 

Ik speel gewoon via Steam en niet offline.. Alle mappen zijn gewoon nog hetzelfde als voor de update

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Arezo:

Nee, ik ben begonnen met mijn voetbalclub Geel Wit uit Haarlem. Ze spelen in de 5e klasses dus binnen een jaar of 15-20 CL winnen en mijn FM dip achter me laten 

Bijgaand de (fantasy) kits voor jouw club, ik weet niet of je FC12 of SS kits gebruikt dus daarom beiden maar gefabriceerd.

Je hebt er niet om gevraagd maar ik vind het gewoon leuk om kits te maken. 

FC12 style Home

geelwitfc_1.png.36cbe7dce5aa41f63ac8cf5124c501ef.png

FC12 style Away 

geelwitfc_2.png.9df5b84fc608f9924443dd00b8c73b21.png

SS style home 

geelwitss_1.png.d132a04c23d05634c43dd8af95694c83.png

SS Style away

geelwitss_2.png.ba75fd9afc58a6b8fec5617916880d63.png

bewerkt door Copywriter
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 hours ago, Rob1981 said:

Bij PSV krijg ik bij mijn jeugdinstroom al vier jaar op rij geen enkele goede verdediger binnen.

Iemand een idee of ik daar invloed op kan hebben en zo ja, op welke manier?

Iemand een idee wellicht? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Rob1981:

Iemand een idee wellicht? 

Een verdediger denk ik niet, andere posities wel door een HOYD te nemen die een voorkeursformatie heeft van die posities. 

Aangezien elke tactiek verdedigers heeft is het in dit geval dus echt pech hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Copywriter:

Bijgaand de (fantasy) kits voor jouw club, ik weet niet of je FC12 of SS kits gebruikt dus daarom beiden maar gefabriceerd.

Je hebt er niet om gevraagd maar ik vind het gewoon leuk om kits te maken. 

FC12 style Home

geelwitfc_1.png.36cbe7dce5aa41f63ac8cf5124c501ef.png

FC12 style Away 

geelwitfc_2.png.9df5b84fc608f9924443dd00b8c73b21.png

SS style home 

geelwitss_1.png.d132a04c23d05634c43dd8af95694c83.png

SS Style away

geelwitss_2.png.ba75fd9afc58a6b8fec5617916880d63.png

Super vet! Heel erg bedankt. Haha, ik kom er net achter dat ik helemaal geen Kitpack (meer) heb. Maar ik ga ze er meteen inzetten! Moet ik dan ook zo'n config ding maken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Arezo:

Super vet! Heel erg bedankt. Haha, ik kom er net achter dat ik helemaal geen Kitpack (meer) heb. Maar ik ga ze er meteen inzetten! Moet ik dan ook zo'n config ding maken?

Ja je moet wel even een config maken, in deze post is een voorbeeld van een config file die je kan aanpassen

Link naar opmerking
Deel via andere websites