timpy00 Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april Nog niet eerder meegemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 19 minuten geleden zei timpy00: Nog niet eerder meegemaakt. What. Is dit echt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 4 uur geleden zei Thierryvane: Na dit seizoen gaan we puinruimen en Duitsers aantrekken. Onder andere Tom Bischof (komt in de winter over van Hoffenheim), Dennis Seimen en Noah Darvich moeten naar Ingolstadt verkassen. Gross staat CV vanwege blessures. 36 jaar maar nog altijd van waarde voor onze ploeg. Heb je geen gigantisch gat centraal op je middenveld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SpartaPiet Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april (bewerkt) Op 7-4-2024 om 22:03 zei Arezo: Hey @Badmuts, heb jij toevallig een DB waarin ik kan spelen met lagere divisies in NL? Op steam staat een goede die tot D10 gaat, en ook de districtsbeker er juist in zit. En het belangrijkste compitabel met 24.3 versie. https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=3092124767&searchtext=netherlands 8 april bewerkt door SpartaPiet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 9 april Share Geplaatst 9 april Aardige rentree gemaakt in de Eredivisie. PSV nog ongeslagen maar niet meer bovenaan. We ontvangen ze nog wel een keer in eigen huis, op bezoek in Eindje gingen we er met 1-0 af en hadden we echt niets te vertellen dus ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 9 april Share Geplaatst 9 april 13 uur geleden zei Rykjvk1: What. Is dit echt? Jazeker, heb deze screenshot van mijn laptop gemaakt en hier geplaatst. Hidetoshi Soma is een newgen in mijn game. Geen idee wat de toegevoegde waarde is om mij te laten weten dat een newgen ingame homo is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 9 april Share Geplaatst 9 april 10 uur geleden zei SpartaPiet: Op steam staat een goede die tot D10 gaat, en ook de districtsbeker er juist in zit. En het belangrijkste compitabel met 24.3 versie. https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=3092124767&searchtext=netherlands Thanks! Niet goed gekeken dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 april Share Geplaatst 9 april 19 uur geleden zei Thierryvane: Na dit seizoen gaan we puinruimen en Duitsers aantrekken. Onder andere Tom Bischof (komt in de winter over van Hoffenheim), Dennis Seimen en Noah Darvich moeten naar Ingolstadt verkassen. Gross staat CV vanwege blessures. 36 jaar maar nog altijd van waarde voor onze ploeg. Hoe doet Can Uzun het bij jou? Mijn scouts hadden hem namelijk ook op de korrel, maar nog niet er voor gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 april Share Geplaatst 9 april 2 minuten geleden zei 007mark: Hoe doet Can Uzun het bij jou? Mijn scouts hadden hem namelijk ook op de korrel, maar nog niet er voor gegaan. Eerste seizoen geweldig op 10. Inmiddels een linie naar achter geschoven en daar redelijk tot prima. Ben hem aan het omtrainen tot CM. Voor hoeveel kan je 'm overnemen? Alles onder de 15 miljoen is kassa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 9 april Share Geplaatst 9 april 20 uur geleden zei Arezo: Daar kon ik niks vinden, had die wel uitgeplozen @Badmuts, Zou super zijn! Zal kijken of het me volgende week lukt. Als ik niet reageer dan mention me even Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 9 april Share Geplaatst 9 april Ik zoek liefhebbers die een estafette game willen spelen. Mensen interesse? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 9 april Share Geplaatst 9 april Is er iemand die via via iemand bij FM kent die verantwoordelijk is voor de databases? Er zijn een paar zaken die fout zijn bij m'n favoriete cluppie en me jaar na jaar enorm storen omdat ze niet aangepakt worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 april Share Geplaatst 9 april Eerste pot sinds vrijdag! Saka vervanger Roque met 2 assists Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SpartaPiet Geplaatst 9 april Share Geplaatst 9 april 2 uur geleden zei timpy00: Ik zoek liefhebbers die een estafette game willen spelen. Mensen interesse? Daar heb ik wel interesse in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 9 april Share Geplaatst 9 april 3 minuten geleden zei SpartaPiet: Daar heb ik wel interesse in. Top. Nog meer mensen? Groepje van 4 a 5? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 9 april Share Geplaatst 9 april 2 uur geleden zei timpy00: Ik zoek liefhebbers die een estafette game willen spelen. Mensen interesse? Aansluiten bij de Balkan Boys? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 9 april Share Geplaatst 9 april 1 minuut geleden zei De Raam: Aansluiten bij de Balkan Boys? Prima. Lijkt me leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 april Share Geplaatst 9 april Onze aller forum held @joostmakaay is net uur bezig geweest met mijn logo's te fixen. Maar het is gelukt! Conclusie/fout lag bij wat ik al dacht; One Drive is gewoon ontzettend kut programma! Bedankt Joost, 12 punten voor jou! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 april Share Geplaatst 9 april @Netzwerk waren veels te goed voor Porto over twee duels , 3-1 winst en nu dus 2-3 winst uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 9 april Share Geplaatst 9 april 4 uur geleden zei timpy00: Ik zoek liefhebbers die een estafette game willen spelen. Mensen interesse? Ik heb wel interesse! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 april Share Geplaatst 9 april @Becks #becksball zijn taktiek werkt helaas niet altijd. Vorig seizoen thuis ook al hiermee verloren van Real, met stats in ons voordeel helaas. In de return maar een karelball. Nu snel 2e helft kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 9 april Auteur Share Geplaatst 9 april Unlucky wel, als je naar de kansenverhouding etc. kijkt. Je had recht op meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 april Share Geplaatst 9 april 32 minuten geleden zei Kyrill: @Becks #becksball zijn taktiek werkt helaas niet altijd. Vorig seizoen thuis ook al hiermee verloren van Real, met stats in ons voordeel helaas. In de return maar een karelball. Nu snel 2e helft kijken. Geen schande tegen Endrick & Co. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 april Share Geplaatst 9 april 20 minuten geleden zei Thierryvane: Geen schande tegen Endrick & Co. Jaa eens. En ex-Arsenal enclave in Madrid, Saliba, Kiwior, Koopmeiners en Jesus . Nog duel te gaan, kan nog van alles gebeuren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 9 april Share Geplaatst 9 april Dominantie. Dat is de titel die dit seizoen het best past. In mijn vijfde seizoen bij de club pakken we nu voor de derde maal op rij de landstitel. We pakten de titel net als in ons eerste kampioensjaar in een thuiswedstrijd tegen IFK Göteborg. Waar we onze stadsgenoot de vorige keer een niveautje lager stuurden met die overwinning was het nu enkel enkel een gouden randje aan de kampioenswedstrijd. De grootste overwinning voor ons dit seizoen is de stap die we qua doelsaldo hebben gezet. We scoren gemiddeld drie keer per wedstrijd en winnen ook geregeld met ruime cijfers waar we voorheen nog moeizamer tot scoren kwamen. Onze 79 punten zijn ook een Zweeds record. Het vorige record betrof onze 76 punten van twee seizoenen geleden. Extra saillant: stadgenoot BK Häcken zou met haar 68 punten in vele jaren kampioen geworden zijn, maar onze supervorm steekt daar dus een stokje voor. De toekomstige uitdagingen lijken dan ook vooral op Europees vlak te liggen. Daar doen we het momenteel bijzonder verdienstelijk in de CL, maar eremetaal is nog ver weg. Dat, in combinatie met het verder opbouwen van Örgryte IS (te denken aan faciliteiten en jeugdspelers), is hét doel voor de komende seizoenen. Tegelijkertijd is het te hopen dat de Allsvenskan in zijn algemeenheid ook gaat groeien qua niveau, want dat blijft vooralsnog achter. Enfin, genoeg ruimte voor verbetering! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten