Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Thierryvane:

Na dit seizoen gaan we puinruimen en Duitsers aantrekken. Onder andere Tom Bischof (komt in de winter over van Hoffenheim), Dennis Seimen en Noah Darvich moeten naar Ingolstadt verkassen. Gross staat CV vanwege blessures. 36 jaar maar nog altijd van waarde voor onze ploeg.

Schermafbeelding2024-04-08190807.png.9e4b2c17f8ec64e040957c686e1dc151.png

Heb je geen gigantisch gat centraal op je middenveld?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7-4-2024 om 22:03 zei Arezo:

Hey @Badmuts, heb jij toevallig een DB waarin ik kan spelen met lagere divisies in NL?

Op steam staat een goede die tot D10 gaat, en ook de districtsbeker er juist in zit.

En het belangrijkste compitabel met 24.3 versie.

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=3092124767&searchtext=netherlands

bewerkt door SpartaPiet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.4c3ebddc2226dfae442ca71ddf102634.png

Aardige rentree gemaakt in de Eredivisie. PSV nog ongeslagen maar niet meer bovenaan. :D We ontvangen ze nog wel een keer in eigen huis, op bezoek in Eindje gingen we er met 1-0 af en hadden we echt niets te vertellen dus ben benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Rykjvk1:

What. Is dit echt? 

Jazeker, heb deze screenshot van mijn laptop gemaakt en hier geplaatst. Hidetoshi Soma is een newgen in mijn game.

Geen idee wat de toegevoegde waarde is om mij te laten weten dat een newgen ingame homo is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Thierryvane:

Na dit seizoen gaan we puinruimen en Duitsers aantrekken. Onder andere Tom Bischof (komt in de winter over van Hoffenheim), Dennis Seimen en Noah Darvich moeten naar Ingolstadt verkassen. Gross staat CV vanwege blessures. 36 jaar maar nog altijd van waarde voor onze ploeg.

Schermafbeelding2024-04-08190807.png.9e4b2c17f8ec64e040957c686e1dc151.png

Hoe doet Can Uzun het bij jou? Mijn scouts hadden hem namelijk ook op de korrel, maar nog niet er voor gegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei 007mark:

Hoe doet Can Uzun het bij jou? Mijn scouts hadden hem namelijk ook op de korrel, maar nog niet er voor gegaan.

Eerste seizoen geweldig op 10. Inmiddels een linie naar achter geschoven en daar redelijk tot prima. Ben hem aan het omtrainen tot CM. Voor hoeveel kan je 'm overnemen? Alles onder de 15 miljoen is kassa.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er iemand die via via iemand bij FM kent die verantwoordelijk is voor de databases? Er zijn een paar zaken die fout zijn bij m'n favoriete cluppie en me jaar na jaar enorm storen omdat ze niet aangepakt worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Kyrill:

@Becks #becksball zijn taktiek werkt helaas niet altijd. Vorig seizoen thuis ook al hiermee verloren van Real, met stats in ons voordeel helaas. In de return maar een karelball. Nu snel 2e helft kijken.

Arsenal-Real Madrid 0-2.png

Geen schande tegen Endrick & Co. ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Thierryvane:

Geen schande tegen Endrick & Co. ;) 

Jaa eens. En ex-Arsenal enclave in Madrid, Saliba, Kiwior, Koopmeiners en Jesus ;). Nog duel te gaan, kan nog van alles gebeuren :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dominantie. Dat is de titel die dit seizoen het best past. In mijn vijfde seizoen bij de club pakken we nu voor de derde maal op rij de landstitel. We pakten de titel net als in ons eerste kampioensjaar in een thuiswedstrijd tegen IFK Göteborg. Waar we onze stadsgenoot de vorige keer een niveautje lager stuurden met die overwinning was het nu enkel enkel een gouden randje aan de kampioenswedstrijd. 

De grootste overwinning voor ons dit seizoen is de stap die we qua doelsaldo hebben gezet. We scoren gemiddeld drie keer per wedstrijd en winnen ook geregeld met ruime cijfers waar we voorheen nog moeizamer tot scoren kwamen. Onze 79 punten zijn ook een Zweeds record. Het vorige record betrof onze 76 punten van twee seizoenen geleden. Extra saillant: stadgenoot BK Häcken zou met haar 68 punten in vele jaren kampioen geworden zijn, maar onze supervorm steekt daar dus een stokje voor. 

De toekomstige uitdagingen lijken dan ook vooral op Europees vlak te liggen. Daar doen we het momenteel bijzonder verdienstelijk in de CL, maar eremetaal is nog ver weg. Dat, in combinatie met het verder opbouwen van Örgryte IS (te denken aan faciliteiten en jeugdspelers), is hét doel voor de komende seizoenen. Tegelijkertijd is het te hopen dat de Allsvenskan in zijn algemeenheid ook gaat groeien qua niveau, want dat blijft vooralsnog achter. Enfin, genoeg ruimte voor verbetering!

EGw9I4n.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites