Steels Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart 22 minuten geleden zei ElPrincipito: Kayode is prima begonnen, lekker.. Welke tactiek hanteer je bij Inter? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart 6 minuten geleden zei Steels: Welke tactiek hanteer je bij Inter? 3-4-2-1 3 CV's (2 op wide en 1 VCV) 2 aanvallende backs, 2 VM's, 2 x CAM en 1 x Spitta Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart 32 minuten geleden zei ElPrincipito: 3-4-2-1 3 CV's (2 op wide en 1 VCV) 2 aanvallende backs, 2 VM's, 2 x CAM en 1 x Spitta Verdere instructies? Ben benieuwd of ze overeenkomen met mijn instructies Heb namelijk ook dezelfde opstelling als back-up opstelling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart 1 uur geleden zei Dansmeister: Waar ik rustig investeer in de jeugdspelers, is het één groot circus in Europa. PSG wordt derde, Mbappe ongelukkig. Die verwacht je richting Madrid, maar nee hoor. Kijk wat ik de komende jaren voor mijn kiezen krijg: Pep City. Gadverdamme. Heeft die Jude ook al binnengehaald? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart 30 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Gadverdamme. Heeft die Jude ook al binnengehaald? Staat serieus in belangstelling van City. Ze verkopen ook als een waanzinnige, dus daar is genoeg TB. Het is echt heel bizar hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart 4 minuten geleden zei Dansmeister: Staat serieus in belangstelling van City. Ze verkopen ook als een waanzinnige, dus daar is genoeg TB. Het is echt heel bizar hoor. Bij mij vertrekt hij eigenlijk standaard naar City. Ergens trekt het me toch nog wel een beetje om naar United te verkassen in mijn Palermo save. 350 miljoen in de min en mooie uitdaging om met eigen jeugd aan de gang te gaan, maar om daar Palermo voor op te geven…. Baal alleen van die City Group achter Palermo, had dat niet scherp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart (bewerkt) @Dansmeister wilde me gaan mengen voor Cremaschi, maar we gaan passen op deze geweldenaar. Fucking 50 miljoen, even normaal doen hoor. EDIT: The story continues 23 maart bewerkt door ReneLeBlanc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart (bewerkt) 2 uur geleden zei ElPrincipito: 3-4-2-1 3 CV's (2 op wide en 1 VCV) 2 aanvallende backs, 2 VM's, 2 x CAM en 1 x Spitta Speel zelf met een 3-4-1-2 maar vraag me af of 2 AM's beter werkt..aangezien de AP niet echt schittert. 23 maart bewerkt door Steels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart 1 minuut geleden zei Steels: Speel zelf met een 3-4-1-2 maar vraag me af of 2 AM's beter werkt..aangezien de AP niet echt schittert. 4 uur geleden zei Steels: Niet dan, aangezien ik nog niet eens aan de eerste vriendschappelijke wedstrijd ben geraakt. iets klopt hier niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart 19 minuten geleden zei Rrrood: iets klopt hier niet Heb de tactiek ook al in vorige save gebruikt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart 39 minuten geleden zei Steels: Speel zelf met een 3-4-1-2 maar vraag me af of 2 AM's beter werkt..aangezien de AP niet echt schittert. Jjij speelt helemaal nergens mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart Hoppa 1e puntje na 2 duels is een feit. Als nummer 17/18 gelijk tegen de nummer 6/7 heerlijk #karelball Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart 35 minuten geleden zei Kyrill: Jjij speelt helemaal nergens mee #KKDChallengeKarel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart 2 minuten geleden zei joostmakaay: #KKDChallengeKarel? Hahahaha soort van, niet helemaal. Ik was nieuwe novelle begonnen met Udinese en ik had in de OP gezet, ik sowieso door ging met die novelle en save, ongeacht met welke club het is. En NAC en Getafe wouden me niet, ben ik voor Roda gedaan 18e in KKD staan, die me als enige wel wouden hebben, met een contract van 1 jaar hahah. Als ik wat leuks/posities te melden heb, en heb er tijd voor, dan zou ik allicht ook in KKDChallenge topic posten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart https://www.goal.com/en-gb/lists/nxgn-2024-best-wonderkids-football/bltc65fc7aa012056f4#cs577f7c2f8fb3e657 Ik heb zelf 13/50 wonderkids uit deze lijst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart 3 uur geleden zei ReneLeBlanc: Verdere instructies? Ben benieuwd of ze overeenkomen met mijn instructies Heb namelijk ook dezelfde opstelling als back-up opstelling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart Eerste zege in 6 duels, bij 2 verschillende clubs. Heel blij mee, zkr omdat dit rivaaal is en ze met 10e plek, veel hoger staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart Wat lekker zeg dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart 2 uur geleden zei Steels: Speel zelf met een 3-4-1-2 maar vraag me af of 2 AM's beter werkt..aangezien de AP niet echt schittert. Opzich doet de AP het wel redelijk hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart @bas huijsmans redelijk is in deze context, nog flinke understament #karelball werkt wel bij Roda, bij Udinese helaas niet. @ElPrincipito jouw EP ball is beter dan de mijne hoor, hoe jij heel zuid-amerika hebt gesloopt niet normaal!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart Het seizoen redelijk geëindigd wel 39 minuten geleden zei Kyrill: @bas huijsmans redelijk is in deze context, nog flinke understament Hahah als je ziet dat het om deze speler gaat en het in de Noord-Macedonische competitie is dan valt het wel weer mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart @bas huijsmans Ik heb in mijn vorige Arsenal save, spelers voor 200 miljoen gekocht, die minder goed waren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart SAN GIOVANNI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SantiagoMunez Geplaatst 24 maart Share Geplaatst 24 maart 5 uur geleden zei Thomassje123: SAN GIOVANNI 10 punten uit 6 wedstrijden met slechts 6 voor en 12 tegen. Da’s efficiënt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten