Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

32 minuten geleden zei ElPrincipito:

3-4-2-1 

3 CV's (2 op wide en 1 VCV) 2 aanvallende backs, 2 VM's, 2 x CAM en 1 x Spitta 

Verdere instructies? Ben benieuwd of ze overeenkomen met mijn instructies :< Heb namelijk ook dezelfde opstelling als back-up opstelling. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dansmeister:

Waar ik rustig investeer in de jeugdspelers, is het één groot circus in Europa. PSG wordt derde, Mbappe ongelukkig. Die verwacht je richting Madrid, maar nee hoor. Kijk wat ik de komende jaren voor mijn kiezen krijg:

Pep City.

image.png.e611a511bf49f122c5960024f9c44991.png

Gadverdamme. Heeft die Jude ook al binnengehaald? :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Dansmeister:

Staat serieus in belangstelling van City. Ze verkopen ook als een waanzinnige, dus daar is genoeg TB. Het is echt heel bizar hoor.

Bij mij vertrekt hij eigenlijk standaard naar City. Ergens trekt het me toch nog wel een beetje om naar United te verkassen in mijn Palermo save. 350 miljoen in de min en mooie uitdaging om met eigen jeugd aan de gang te gaan, maar om daar Palermo voor op te geven…. Baal alleen van die City Group achter Palermo, had dat niet scherp. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei ElPrincipito:

3-4-2-1 

3 CV's (2 op wide en 1 VCV) 2 aanvallende backs, 2 VM's, 2 x CAM en 1 x Spitta 

Speel zelf met een 3-4-1-2 maar vraag me af of 2 AM's beter werkt..aangezien de AP niet echt schittert.

bewerkt door Steels
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Steels:

Speel zelf met een 3-4-1-2 maar vraag me af of 2 AM's beter werkt..aangezien de AP niet echt schittert.

4 uur geleden zei Steels:

Niet dan, aangezien ik nog niet eens aan de eerste vriendschappelijke wedstrijd ben geraakt.

iets klopt hier niet :classic_biggrin:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei joostmakaay:

#KKDChallengeKarel?

Hahahaha soort van, niet helemaal. Ik was nieuwe novelle begonnen met Udinese en ik had in de OP gezet, ik sowieso door ging met die novelle en save, ongeacht met welke club het is. En NAC en Getafe wouden me niet, ben ik voor Roda gedaan 18e in KKD staan, die me als enige wel wouden hebben, met een contract van 1 jaar hahah. Als ik wat leuks/posities te melden heb, en heb er tijd voor, dan zou ik allicht ook in KKDChallenge topic posten:mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites