Steels Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart 6 uur geleden zei ReneLeBlanc: Een dag voor deze kraker verlies ik mijn topspeler voor 4 weken aan een verkrampte kuitspier. Injectie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart Er zijn drie dingen zeker in het leven: je betaalt belasting, je gaat dood en #KarelBall plaatst een Arsenal-match. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart 5 minuten geleden zei Thierryvane: Er zijn drie dingen zeker in het leven: je betaalt belasting, je gaat dood en #KarelBall plaatst een Arsenal-match. Hahahah love it. Speeldag 38 bewaar ik voor, zometeen komende novelle update. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart 24 minuten geleden zei Kyrill: Hahahah love it. Speeldag 38 bewaar ik voor, zometeen komende novelle update. @Thierryvane kan niet wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart 31 minuten geleden zei Thierryvane: Er zijn drie vier dingen zeker in het leven: je betaalt belasting, je gaat dood, Feyenoord speelt thuis in de beker en #KarelBall plaatst een Arsenal-match. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart Even geen screen van het laatste duel, maar dat wonnen we met 4-2. Door de winst van Brentford op Manchester United, werden wij kampioen, en kregen een erehaag van Wolves Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart Op basis van sterren gaat het elk jaar echt bizar goed. Het is wel wachten tot de eerste jeugdspeler echt doorbreekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart Staartje van het seizoen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart Europa League gewonnen. FA Cup finale wel verloren. En nog een plekje gezakt in de competitie naar de vierde plaats, wat nog steeds mijn beste resultaat ooit is. Europa League squad of the season. Alleen maar verdedigend ingestelde spelers die geselecteerd werden Tactiek en opstelling Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SantiagoMunez Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart @ReneLeBlancHoe doet Carlos Álvarez van Levante het in jouw save? In mijn Levante-selectie de meest talentvolle en tot nu toe met 7 goals en 3 assists in 16 wedstrijden ook de meest bepalende speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart 9 minuten geleden zei SantiagoMunez: @ReneLeBlancHoe doet Carlos Álvarez van Levante het in jouw save? In mijn Levante-selectie de meest talentvolle en tot nu toe met 7 goals en 3 assists in 16 wedstrijden ook de meest bepalende speler. Heb m ook nog op mijn lijstje gehad maar niet doorgepakt doordat ik Luciano Rodriguez aantrok. Is wel belangrijk zoals je kan zien, maar wel op het tweede niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SantiagoMunez Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart Zojuist zei ReneLeBlanc: Heb m ook nog op mijn lijstje gehad maar niet doorgepakt doordat ik Luciano Rodriguez aantrok. Is wel belangrijk zoals je kan zien, maar wel op het tweede niveau. Thanks voor je snelle reactie! Got it! Bij mij komt-ie hopelijk wat verder in z’n ontwikkeling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart 2 minuten geleden zei SantiagoMunez: Thanks voor je snelle reactie! Got it! Bij mij komt-ie hopelijk wat verder in z’n ontwikkeling. Al gepromoveerd? Hier in seizoen 5 pas echt serieus mee aan het doen om het kampioenschap. Barcelona en Real Madrid zijn echt niet te doen dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SantiagoMunez Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart 28 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Al gepromoveerd? Hier in seizoen 5 pas echt serieus mee aan het doen om het kampioenschap. Barcelona en Real Madrid zijn echt niet te doen dit seizoen. Jij gaat als een raket door de seizoenen, ik helaas als een scootmobiel. Zit nu halverwege het eerste seizoen. Doen absoluut mee om promotie! Heb je nog goede suggesties? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart 18 minuten geleden zei SantiagoMunez: Jij gaat als een raket door de seizoenen, ik helaas als een scootmobiel. Zit nu halverwege het eerste seizoen. Doen absoluut mee om promotie! Heb je nog goede suggesties? Ja we gaan weer hard hier. Kijk even middenvelders/aanvallers/doelmannen. Ik post de nodige tips. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart Even hier een oproep doen voor het doelpunt van de maand. Heb je nog een mooie goal gescoord en wil je die graag delen? Stuur het doelpunt via een PB naar mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart Zuur. Ook al waren we volledig de mindere partij, maar een Champions League finale verliezen is altijd zo ontzettend zuur. Vooral als dat in de verlenging gebeurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart Kijk zo kan het ook in het eerste seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart Wat een pijnlijke overwinning dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Deze is lekker hoor. Transfervrij aan het eind van dit seizoen, Duits, jong en kan op meerdere posities uit de voeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Een van @Thierryvane zijn favoriete spelers aangetrokken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Flawless victory, EINDELIJK weer eens! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart 4 Argentijnse clubs in de halve finale. 6 in de kwartfinale, mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten