Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Willem:

Nooit. Heel soms als ik mijn team ontzettend goed in orde heb wil ik weleens van september tot en met december op vakantie gaan om snel door de seizoenen te gaan maar meestal verpest de assistent de selectie doordat zij het begrip roulatie niet snappen :D

Ik had het gewoon over tussen de wedstrijden. Stel je speelt op zondag. Dan van maandag tot zaterdag op vakantie zodat het sneller simuleert en niet telkens bij elke mail het simuleren onderbreekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Aaron21:

Gaan jullie vaak op vakantie tussen de wedstrijden?

Beetje afhankelijk van in welke fase van een save ik zit. Nu in een building a nation doe ik het wel veel om er een beetje snelheid in te houden. Vorige FM aan het begin van de save ook wel toen ik op het 6e niveau ofzo speelde.

Zodra je ook echt wel een veel aan squad management moet doen dan ga ik niet op vakantie. Ik heb wel standaard ingesteld dat die na 5 seconden automatisch doorgaat als ik niets doe. Dat zorgt vooral voor de snelheid bij mij als ik ondertussen ook wat anders aan het doen ben

Edit: zie nu je laatste post @Aaron21. Dat automatisch doorgaan vind ik echt een hele fijne

bewerkt door bas huijsmans
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Aaron21:

Zoek namelijk manieren om iets sneller door het seizoen te gaan. Jullie lijken er altijd doorheen te vliegen.

Je kunt "Automatisch doorgaan" aanzetten, dan ga je automatisch door tot het laatste bericht waarop je moet antwoorden. Ik gebruik zelf wel ooit FM Speeder om sneller door de zomer/winter-stop heen te gaan.

bewerkt door joostmakaay
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Aaron21:

Zoek namelijk manieren om iets sneller door het seizoen te gaan. Jullie lijken er altijd doorheen te vliegen.

Instant result skin wel zo nu en dan. Dat helpt qua snelheid ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Fantasy:

Instant result skin wel zo nu en dan. Dat helpt qua snelheid ;c 

Ja. Die optie zit wel in mijn skin. Wellicht dat ik dat wel ga hanteren af en toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Altijd leuk dit soort berichten. Overkomt mij maar zeer zelden dat een van mijn spelers de gouden bal wint! Bovendien de eerste newgen in deze save die 'm pakt! ('t is nu 2037)

image.png.3ef7cf599b78c15f76ceda8bf86ef4f5.png

bewerkt door Niejo101
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan niet zeggen dat de game niet realistisch is. De overname soap duurt net zoals in het echt al enkele jaren. De mannen uit het Midden Oosten vonden het bedrag toch iets te gortig, dus nu heeft Pascal van WIjk een Zwitser gevonden die nog wat geld in de la had liggen. Kijken of dit wel doorgaat, inmiddels transferverbod nr 3 doordat Pascal niet weet wat hij wilt. 

money.png

bewerkt door Big Mike
Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Aaron21:

Ik simuleer nu nog al eens, dat bevalt wel goed. Zo speel ik de pittige potjes zelf, maar als ik weer tegen de ploegen in de onderste regionen moet simuleer ik. Leuk dat ik er nu eens tempo in heb. 

De mannen van Boca hebben zichzelf weer op de kaart gezet. 

Schermafbeelding2024-03-10om09_25_14.thumb.png.75a4b0c211ac1433d8d5611ebc3698e4.png

bewerkt door ElPrincipito
Link naar opmerking
Deel via andere websites