AjaciedBart. Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart 7 uur geleden zei De Raam: Even naar je steam bibliotheek, rechtermuisknop op FM24 en Eigenschappen kiezen. Dan naar geïnstalleerde bestanden gaan en klikken op Integriteit controleren van spelbestanden. Thanks!!! Lijkt te hebben gewerkt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Vorig seizoen, verloren we dit duel met 4-2 na 3-0 en 3-2 achter, seizoen ervoor speelde we hier 4-4 gelijk na 4-1 achter, en nu winnen we hier EINDELIJK. Super blij mee, en hadden de hele wedtrijd onder onze conrolle #2ekarelballtaktiek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Verwacht op de 8ste plaats nu, maar qua odd nu 25-1, was 50-1 een seizoen geleden en 100-1 2 seizoenen geleden, dus traag maar gestaag progressie. Ben nu hetzelfde niveau als Tottenham en al heel dichtbij Chelsea, dus de gap met de toppers wordt kleiner. Al denk ik dat City de transfers aan het doen is die het moet doen om alles kapot te domineren voor jaren aan een stuk. (Bellingham) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart (bewerkt) 2 uur geleden zei Laki: Verwacht op de 8ste plaats nu, maar qua odd nu 25-1, was 50-1 een seizoen geleden en 100-1 2 seizoenen geleden, dus traag maar gestaag progressie. Ben nu hetzelfde niveau als Tottenham en al heel dichtbij Chelsea, dus de gap met de toppers wordt kleiner. Al denk ik dat City de transfers aan het doen is die het moet doen om alles kapot te domineren voor jaren aan een stuk. (Bellingham) Goh als ik zelf op weg ben naar 0 schoten , en 0 schoten op doel voor de 2e keer, in korte tijd, dan weet je dat het lekker gaat haha 8 maart bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart 3 minuten geleden zei Kyrill: Wat een lelijk logo pack heb je, maar als jij er blij mee bent, prima. Goh als ik zelf op weg ben naar 0 schoten , en 0 schoten op doel voor de 2e keer, in korte tijd, dan weet je dat het lekker gaat haha Als je een betere logo pack hebt, lemme know maar het is veel beter dan de standaard logos van FM (degene die jij hebt). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Zojuist zei Laki: Als je een betere logo pack hebt, lemme know maar het is veel beter dan de standaard logos van FM (degene die jij hebt). Ja! Ga je zo PM sturen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Bod kwam binnen op 22 januari. Prima dacht ik, mooi bedrag, speler ook content mee, doen we. Komt de bevestiging pas na onze transferdeadline, dat gaan we dus mooi niet doen he. Gelukkig is die niet ontevreden geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart 45 minuten geleden zei Kyrill: Wat een lelijk logo pack heb je, maar als jij er blij mee bent, prima. Goh als ik zelf op weg ben naar 0 schoten , en 0 schoten op doel voor de 2e keer, in korte tijd, dan weet je dat het lekker gaat haha Om vervolgens zelf een screenshot met de originele (en dus neppe) logo's van FM te plaatsen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart (bewerkt) 1 uur geleden zei joostmakaay: Om vervolgens zelf een screenshot met de originele (en dus neppe) logo's van FM te plaatsen Je hebt gelijk hahahaha ik dacht dat ik het gedaan had, was niet zo, nu als nog aan het doen. 13.000 files aan het kopieeren en plaken 8 maart bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Lol, ik kocht Mazilu in mijn Brighton save in januari 2024 (toen nog in december dat ik speelde). Blijkt dat ze hem in dezelfde periode in het echt ook gekocht hadden. Hij ontwikkelt zich goed door enkele succesvolle uitleenbeurten, ook een wonderkind ondertussen (één van de zovelen in de club in mijn save). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart 5 uur geleden zei Kyrill: @bas huijsmans @ReneLeBlanc dankjullie wel, hebben we effe lekker eruit gehaald Graag gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart (bewerkt) 20 minuten geleden zei Rrrood: Graag gedaan. Oh ja sorry maatje, spijt me. Had het over hoofd gezien dat jij als 1e er over begon en terecht dus ook. Excuses vriendje, heel fijn weekend <3 @joostmakaay heb effe geduurd maar heb nu logo pack 8 maart bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart 1 uur geleden zei Kyrill: Oh ja sorry maatje, spijt me. Had het over hoofd gezien dat jij als 1e er over begon en terecht dus ook. Excuses vriendje, heel fijn weekend <3 @joostmakaay heb effe geduurd maar heb nu logo pack hahaha dankje maatje jij ook een fijn weekend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Toch een keer leuk om zelf zo'n goal te maken Football Manager 2024 2024-03-08 23-45-28.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart Mooi tijdstip, slaaplekker! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart Inmiddels heb ik een tiental wonderkinderen die ik verhuur, wel allemaal Zuid-Amerikaans en passen ook binnen het beleid. Via een verhuurmanager op de talentlijst geplaatst en verhuurd. Hoe gaan jullie nu om met het monitoren van de ontwikkeling? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart Had zelf in de editor toegepast dat Mbappé aan het einde van het seizoen transfervrij zou vertrekken. Het is geen Real, geen Saudi-Arabië, Manchester City, Liverpool of Barcelona geworden.. Hij gaat naar Arsenal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart Kan allemaal in FM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart Dubbelpost, excuus. Maar dit is ook altijd leuk: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart Wat een zege. Raya en Asensio Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart Gaan jullie vaak op vakantie tussen de wedstrijden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 9 maart Auteur Share Geplaatst 9 maart Zo goed als nooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart 1 uur geleden zei Aaron21: Gaan jullie vaak op vakantie tussen de wedstrijden? Vrijwel altijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart Nooit. Heel soms als ik mijn team ontzettend goed in orde heb wil ik weleens van september tot en met december op vakantie gaan om snel door de seizoenen te gaan maar meestal verpest de assistent de selectie doordat zij het begrip roulatie niet snappen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten