Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei De Raam:

Even naar je steam bibliotheek, rechtermuisknop op FM24 en Eigenschappen kiezen. Dan naar geïnstalleerde bestanden gaan en klikken op Integriteit controleren van spelbestanden. 

image.png.550767ad6ac6fdbdfde5ec01007163a3.png

Thanks!!! Lijkt te hebben gewerkt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorig seizoen, verloren we dit duel met 4-2 na 3-0 en 3-2 achter, seizoen ervoor speelde we hier 4-4 gelijk na 4-1 achter, en nu winnen we hier EINDELIJK. Super blij mee, en hadden de hele wedtrijd onder onze conrolle #2ekarelballtaktiek

BHA-Arsenal 0-2.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oA3U8Ph.png

Verwacht op de 8ste plaats nu, maar qua odd nu 25-1, was 50-1 een seizoen geleden en 100-1 2 seizoenen geleden, dus traag maar gestaag progressie. Ben nu hetzelfde niveau als Tottenham en al heel dichtbij Chelsea, dus de gap met de toppers wordt kleiner. Al denk ik dat City de transfers aan het doen is die het moet doen om alles kapot te domineren voor jaren aan een stuk. (Bellingham)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Laki:

oA3U8Ph.png

Verwacht op de 8ste plaats nu, maar qua odd nu 25-1, was 50-1 een seizoen geleden en 100-1 2 seizoenen geleden, dus traag maar gestaag progressie. Ben nu hetzelfde niveau als Tottenham en al heel dichtbij Chelsea, dus de gap met de toppers wordt kleiner. Al denk ik dat City de transfers aan het doen is die het moet doen om alles kapot te domineren voor jaren aan een stuk. (Bellingham)

Goh als ik zelf op weg ben naar 0 schoten , en 0 schoten op doel voor de 2e keer, in korte tijd, dan weet je dat het lekker gaat haha

Arsenal-Southampton 3-0.png

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Kyrill:

Wat een lelijk logo pack heb je, maar als jij er blij mee bent, prima.

Goh als ik zelf op weg ben naar 0 schoten , en 0 schoten op doel voor de 2e keer, in korte tijd, dan weet je dat het lekker gaat haha

Als je een betere logo pack hebt, lemme know maar het is veel beter dan de standaard logos van FM (degene die jij hebt).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei Kyrill:

Wat een lelijk logo pack heb je, maar als jij er blij mee bent, prima.

Arsenal-Southampton 3-0.png

Om vervolgens zelf een screenshot met de originele (en dus neppe) logo's van FM te plaatsen :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei joostmakaay:

Om vervolgens zelf een screenshot met de originele (en dus neppe) logo's van FM te plaatsen 

Je hebt gelijk hahahaha ik dacht dat ik het gedaan had, was niet zo:-D, nu als nog aan het doen. 13.000 files aan het kopieeren en plaken:classic_laugh:

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lol, ik kocht Mazilu in mijn Brighton save in januari 2024 (toen nog in december dat ik speelde). Blijkt dat ze hem in dezelfde periode in het echt ook gekocht hadden.

Hij ontwikkelt zich goed door enkele succesvolle uitleenbeurten, ook een wonderkind ondertussen (één van de zovelen in de club in mijn save).

efED6w0.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Rrrood:

Graag gedaan.

Oh ja sorry maatje, spijt me. Had het over hoofd gezien dat jij als 1e er over begon en terecht dus ook. Excuses vriendje, heel fijn weekend <3

@joostmakaay heb effe geduurd maar heb nu logo pack :D

logosfixed.thumb.png.64a2ea66b15f37ab3cea4b4669579b51.png

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kyrill:

Oh ja sorry maatje, spijt me. Had het over hoofd gezien dat jij als 1e er over begon en terecht dus ook. Excuses vriendje, heel fijn weekend <3

@joostmakaay heb effe geduurd maar heb nu logo pack :D

logosfixed.thumb.png.64a2ea66b15f37ab3cea4b4669579b51.png

hahaha dankje maatje jij ook een fijn weekend

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels heb ik een tiental wonderkinderen die ik verhuur, wel allemaal Zuid-Amerikaans en passen ook binnen het beleid. Via een verhuurmanager op de talentlijst geplaatst en verhuurd. Hoe gaan jullie nu om met het monitoren van de ontwikkeling?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had zelf in de editor toegepast dat Mbappé aan het einde van het seizoen transfervrij zou vertrekken. Het is geen Real, geen Saudi-Arabië, Manchester City, Liverpool of Barcelona geworden.. Hij gaat naar Arsenal ;c

9111da9a57d2b75b4fb0d0f9f3499ede.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nooit. Heel soms als ik mijn team ontzettend goed in orde heb wil ik weleens van september tot en met december op vakantie gaan om snel door de seizoenen te gaan maar meestal verpest de assistent de selectie doordat zij het begrip roulatie niet snappen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites