Lensherr Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 6 minuten geleden zei La Pulga: Kleine spam, maar go or no go? Nee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 4 minuten geleden zei La Pulga: Doei carrière Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Ooglap alles, ongekend. Wel verbetering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Nog 20 te gaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 2 minuten geleden zei La Pulga: Nog 20 te gaan! Zitten een hoop multiplayer achievements bij. Nettie doen dus 😉 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 2 minuten geleden zei Nom de Guerre: Zitten een hoop multiplayer achievements bij. Nettie doen dus 😉 Daar hoef ik er gelukkig nog maar eentje van en dan is het nog kijken wanneer @Stefan.tijd heeft voor mij Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 4 uur geleden zei La Pulga: YANITED Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 11 minuten geleden zei La Pulga: Daar hoef ik er gelukkig nog maar eentje van en dan is het nog kijken wanneer @Stefan.tijd heeft voor mij Inhoud verbergen Lekker! Dan kun je serieus de 100 halen Ik ben zo dom geweest om een FM23 save te laden in FM24, dus greatest of all time betekent meer dan 30k HoF-punten sprokkelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Fuck man. Aardige strijd losgebarsten met Racing Santander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart (bewerkt) Best wel bizar eigenlijk, ik ga beginnen aan seizoen 62 Nog nooit zo ver gekomen in een save, normaal ben ik rond 2050 wel zo'n beetje uitgekeken ook omdat er geen uitdaging meer is. Dat maakt de building a nation zo mooi, ook al zit ik in 2083... Ik speel nog steeds ergens voor 3 maart bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Wat een leipe spits is dit geworden zeg, in het begin een beetje huiverig om z'n mentale stats, maar schiet ze alsnog in iedere competitie gewoon binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 1 uur geleden zei joostmakaay: Wat een leipe spits is dit geworden zeg, in het begin een beetje huiverig om z'n mentale stats, maar schiet ze alsnog in iedere competitie gewoon binnen. Je zou bijna denken dat het in FM alleen maar draait om fysieke attributen en lengte Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Dit doe ik amper nog in mijn novelle, en zie je dus amper tot niet @Glenn08, ik hecht meer waarde aan gelijke spelen als dit, na kansloos 2-0 achter bij rust, tegen een concurrent en rivaal, dan zeges op de mindere goden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Op 2-3-2024 om 15:50 zei De Raam: Hooibos-ball klinkt wel een beetje als een warrige speelstijl... Dat is het in het begin voor alle spelers! En dat is ook niet zo raar want om de bal één keer perfect te spelen, moet je die eerst 100 duizend keer hebben geraakt. Op 2-3-2024 om 16:00 zei Nom de Guerre: En wat houdt het dan precies in? Na Karelball en Schippieball, ben ik wel benieuwd nu. Hooibos-ball gaat uit van het legendarische principe: "Als wij de bal niet hebben, kunnen zij in eigen doel scoren." Dus continu gegenpress. Ook al lijkt het soms gek of verwarrend al die ball-speelstijlen, vergeet dan niet dat je net zo lang gestoord bent, tot je een genie bent! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart (bewerkt) 31 minuten geleden zei Rrrood: Hooibos-ball gaat uit van het legendarische principe: "Als wij de bal niet hebben, kunnen zij in eigen doel scoren." Dus continu gegenpress. Ook al lijkt het soms gek of verwarrend al die ball-speelstijlen, vergeet dan niet dat je net zo lang gestoord bent, tot je een genie bent! Hahaha, dat is een principe om te onthouden! 4 maart bewerkt door Jónstærke Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Hard op weg, naar onze 1e PL titel, in 3 seizoenen tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Krabby Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Heb nu al tweemaal een crash gehad tijdens m'n game sinds de update, meer mensen die hier last van hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart 3 minuten geleden zei Krabby: Heb nu al tweemaal een crash gehad tijdens m'n game sinds de update, meer mensen die hier last van hebben? Ja dat is nogal krabby, krabby Ik kan je vooral aanraden heel veel en heel vaak te saven, en van zelfde moment in je spel bv 6 augustus echt 6-7 save kopieen te hebben of meer. Ik verlies ook regelmatig save's, ze ineens niet meer te laden zijn, gelukkig heb ik 10-20 backups. De Belg Trossard maakt Durum Dunner van Fenerbache... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart (bewerkt) 51 minuten geleden zei Jónstærke: Hahaha, dat is een principe om te onthouden! Rots Hooibos, niet alleen de bedenker van Hooibos-ball, maar ook de Nederlandse halfbroer van de legendarische Engelse manager Roy Haywood. De naam van Haywood is onlosmakelijk verbonden met Tranmere United, het team waar hij zijn carrière begon en waarmee hij uiteindelijk de Premier League en de Champions League heeft gewonnen. Daarnaast heeft Rots nog meer bedenkelijke/geniale/idiote (doorhalen wat niet van toepassing is) principes! 4 maart bewerkt door Rrrood Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart 10 minuten geleden zei Rrrood: Rots Hooibos, niet alleen de bedenker van Hooibos-ball, maar ook de Nederlandse halfbroer van de legendarische Engelse manager Roy Haywood. De naam van Haywood is onlosmakelijk verbonden met Tranmere United, het team waar hij zijn carrière begon en waarmee hij uiteindelijk de Premier League en de Champions League heeft gewonnen. Daarnaast heeft Rots nog meer bedenkelijke/geniale/idiote (doorhalen wat niet van toepassing is) principes! Geweldig maatje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sherwin92 Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Champions League, tweede kwalificatie ronde met The New Saints geloot tegen FC Kopenhagen... uit smerig met 0-1 gewonnen door een late counter, thuis 2-1 verloren... En uiteindelijkk met 7-6 gewonnen op penalties! Dit voelt toch wel als een mini-kampioenschap, hahaha. Nu de derde kwalificatieronde tegen... Legia Warschau Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Dan mag je eigen jeugd wezen en geen minuut voor een andere club hebben gespeeld, we gaan je niet 100k per maand extra geven, doe even normaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart #karelball #teleurstelling #trots #netgeenflawless victory Ik ben ten eerste zeer blij dat we met 5-0 wonnen van de nummer 4, Liverpool. Maar ik baal toch behoorlijk ze vlak voor tijd nog klein kut schotje over ons doel hadden geschoten, via Konate waardoor we geen flawless victory hadden. WIj speelde 90 minuten+ extra tijd defensief maar zij kwamen vrijwel de hele wedstrijd, hun eigen helft amper af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 4 maart Auteur Share Geplaatst 4 maart Niks mis met lekker defensief spelen als je er dit soort statistieken en resultaten mee op de mat legt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten