ReneLeBlanc Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari @Thierryvane Zirkzee season. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Dit is toch een goed stel . In de voorbereiding naar Duitsland (3-2 verlies na 0-2 voor bij rust) en Zweden (2-2) geweest. Helaas liep mijn beoogde eerste spits tegen een blessure op en kan hij sowieso twee weken niet worden ingezet. Dan moet mijn oude rot Boateng het maar gaan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari #karelball #invincibles nog 15 duels, gelijkspel dat als nederlaag voelt, maar het niet is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Een statistiek om trots op te zijn, zeker omdat het een jeugdproduct bij Wrexham is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari 16 uur geleden zei Rrrood: Morgen de winter update? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari 16 uur geleden zei Rrrood: Morgen de winter update? 8 minuten geleden zei Rrrood: FREE THE WINTERUPDATE!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Kan nog Allicante op... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Ondanks dat we net te kort kwamen voor de finale, hebben we toch wel een heerlijk Europees Kampioenschap in eigen land gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari 2 uur geleden zei CrisChivu: FREE THE WINTERUPDATE!! oh wat een verrassing! De update is live Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Moet maar even een woordje spreken met mijn insider, beetje vrijgezellenfeest laten regelen maar iets in vertrouwen vertellen ho maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari 5 minuten geleden zei La Pulga: Moet maar even een woordje spreken met mijn insider, beetje vrijgezellenfeest laten regelen maar iets in vertrouwen vertellen ho maar. Waar zit jij op te wachten? Was toch al een perfecte game? @Dansmeister "Fixed exploit where AI clubs accepted human manager’s transfer offers that were substantially lower than the player’s market value". Happy 😁? https://community.sigames.com/forums/topic/584009-football-manager-2024-main-data-update-out-now/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari 5 minuten geleden zei Stefan.: Waar zit jij op te wachten? Was toch al een perfecte game? @Dansmeister "Fixed exploit where AI clubs accepted human manager’s transfer offers that were substantially lower than the player’s market value". Happy 😁? https://community.sigames.com/forums/topic/584009-football-manager-2024-main-data-update-out-now/ Ik hou gewoon niet zo van verrassingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Lekker hoor als dit de reserve spits is.. 36 doelpunten uit 27 potjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Op 27-2-2024 om 22:58 zei bas huijsmans: De eerste Toon verborgen inhoud Dit is janken Hoe krijg je het voor elkaar om al in 2040 CL te spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Oshimen &Martinelli super duo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart 11 uur geleden zei xanderoo: Hoe krijg je het voor elkaar om al in 2040 CL te spelen? CL zelf spelen of de finale? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Iemand nog leuke BE/NE spelers voor de KKD die begin S1 vrij zijn of te huur zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Welke matchen heb je nog staan de komende 5 potjes Thier? Voor de lange termijn plezier goed dat je CL nog niet haalt man. Centjes en reputatie gaat anders veel te snel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart 15 minuten geleden zei Dansmeister: Welke matchen heb je nog staan de komende 5 potjes Thier? Voor de lange termijn plezier goed dat je CL nog niet haalt man. Centjes en reputatie gaat anders veel te snel. Ik hoop heel erg op plekkie 5 en Europa League. Puur omdat ik nog nooit de EL heb gespeeld deze FM. Geen idee hoe het met de beker zit, want Bayern gaat kampioen worden gok ik. Dus misschien dan alsnog CL? - Frankfurt - Leipzig - Wolfsburg - Union - Bekerfinale tegen Bayern Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Zojuist zei Thierryvane: Ik hoop heel erg op plekkie 5 en Europa League. Puur omdat ik nog nooit de EL heb gespeeld deze FM. Geen idee hoe het met de beker zit, want Bayern gaat kampioen worden gok ik. Dus misschien dan alsnog CL? - Frankfurt - Leipzig - Wolfsburg - Union - Bekerfinale tegen Bayern Beker levert EL voetbal op en geen CL voetbal dus denk dat dat niet heel veel uit maakt. Wat nog wel kan is als Duitsland hoog eindigt op de coefficientenranglijst en dat je je op die manier met plek 5 CL voetbal hebt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Gewoon even coach zijn van 4 landenteams binnen een jaar tijd, omdat het kan. Wel de snelste manier om op te klimmen voor mij, want als clubcoach lukt het niet om diploma's te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Zoek de SV Wiesbaden speler. 32 wedstrijden: 28G/2A. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart De nieuwe game is onderweg. Wilde even totaal iets anders, iets waarin ik mezelf niet per se limiteer. De Beneluxuitdaging leek me wel iets leuks. Ik ben gestart in Luxemburg met FC Schengen, dat uitkomt in de 1. Divisioun South, het derde niveau van het land. In het eerste seizoen een paar leuke transfervrije spelers binnen kunnen halen, waaronder Britse Maagdeneilander Rohan Lennon (50 jaar), Ildefons Lima (44) en keeper Fock (41) . Het eerste seizoen verliep 'best aardig'; de eerste twee prijzen zijn binnen, te weten de 1. Divisioun en de Coupe de Luxembourg. Niet verkeerd, als amateurteam. Komend seizoen Conference League, hehe. Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 1 maart Auteur Share Geplaatst 1 maart Haha natuurlijk, pakt 'ie meteen de beker even Lekker man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten