Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

Dit is toch een goed stel :classic_love:. In de voorbereiding naar Duitsland (3-2 verlies na 0-2 voor bij rust) en Zweden (2-2) geweest. Helaas liep mijn beoogde eerste spits tegen een blessure op en kan hij sowieso twee weken niet worden ingezet. Dan moet mijn oude rot Boateng het maar gaan doen.

image.thumb.png.586cebca3b9d25a253b47d16ada5a4dc.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei La Pulga:

image.png.ea59c73625dbb403c4912d6279a0ab52.png

Moet maar even een woordje spreken met mijn insider, beetje vrijgezellenfeest laten regelen maar iets in vertrouwen vertellen ho maar.

Waar zit jij op te wachten? Was toch al een perfecte game?

@Dansmeister "Fixed exploit where AI clubs accepted human manager’s transfer offers that were substantially lower than the player’s market value". Happy 😁?

https://community.sigames.com/forums/topic/584009-football-manager-2024-main-data-update-out-now/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Stefan.:

Waar zit jij op te wachten? Was toch al een perfecte game?

@Dansmeister "Fixed exploit where AI clubs accepted human manager’s transfer offers that were substantially lower than the player’s market value". Happy 😁?

https://community.sigames.com/forums/topic/584009-football-manager-2024-main-data-update-out-now/

Ik hou gewoon niet zo van verrassingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Dansmeister:

Welke matchen heb je nog staan de komende 5 potjes Thier? Voor de lange termijn plezier goed dat je CL nog niet haalt man. Centjes en reputatie gaat anders veel te snel. ;c 

Ik hoop heel erg op plekkie 5 en Europa League. Puur omdat ik nog nooit de EL heb gespeeld deze FM. Geen idee hoe het met de beker zit, want Bayern gaat kampioen worden gok ik. Dus misschien dan alsnog CL?

- Frankfurt

- Leipzig

- Wolfsburg

- Union

- Bekerfinale tegen Bayern

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Thierryvane:

Ik hoop heel erg op plekkie 5 en Europa League. Puur omdat ik nog nooit de EL heb gespeeld deze FM. Geen idee hoe het met de beker zit, want Bayern gaat kampioen worden gok ik. Dus misschien dan alsnog CL?

- Frankfurt

- Leipzig

- Wolfsburg

- Union

- Bekerfinale tegen Bayern

Beker levert EL voetbal op en geen CL voetbal dus denk dat dat niet heel veel uit maakt. Wat nog wel kan is als Duitsland hoog eindigt op de coefficientenranglijst en dat je je op die manier met plek 5 CL voetbal hebt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De nieuwe game is onderweg. Wilde even totaal iets anders, iets waarin ik mezelf niet per se limiteer. De Beneluxuitdaging leek me wel iets leuks. Ik ben gestart in Luxemburg met FC Schengen, dat uitkomt in de 1. Divisioun South, het derde niveau van het land. In het eerste seizoen een paar leuke transfervrije spelers binnen kunnen halen, waaronder Britse Maagdeneilander Rohan Lennon (50 jaar), Ildefons Lima (44) en keeper Fock (41) :D

Het eerste seizoen verliep 'best aardig'; de eerste twee prijzen zijn binnen, te weten de 1. Divisioun en de Coupe de Luxembourg. Niet verkeerd, als amateurteam. Komend seizoen Conference League, hehe.

image.thumb.png.5706be3bfefbac6be7673f58695c6db7.png

Spoiler

image.thumb.png.a63737d0e9cf36bde53bb50d14caac12.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites