joostmakaay Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari 4 minuten geleden zei The Saint: Geen ingame upload mogelijkheden meer of kijk ik er helemaal langs? Is volgens mij sinds FM22 of 23 uit het spel gehaald, van Twitter weet ik het zeker omdat daarbij vrijwel alle externe APIs (waarmee de videos geüpload kunnen worden) gestopt zijn met werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Zojuist zei joostmakaay: Is volgens mij sinds FM22 of 23 uit het spel gehaald, van Twitter weet ik het zeker omdat daarbij vrijwel alle externe APIs (waarmee de videos geüpload kunnen worden) gestopt zijn met werken. Ah ok. Wat gebruik je om dat REC bestand te bewerken? Of wat is nu de makkelijkste manier om doelpunten up te loaden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari (bewerkt) 1 minuut geleden zei The Saint: Ah ok. Wat gebruik je om dat REC bestand te bewerken? Of wat is nu de makkelijkste manier om doelpunten up te loaden? gyazo vind ik persoonlijk fijn voor opnemen/uploaden 25 februari bewerkt door Rrrood Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari 4 uur geleden zei CrisChivu: When Winter update FM 2024 van SI? @La Pulga weet dit vaak wel Sorry, echt geen idee Zodra ik iets weet, zal ik het melden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari 9 minuten geleden zei The Saint: Ah ok. Wat gebruik je om dat REC bestand te bewerken? Of wat is nu de makkelijkste manier om doelpunten up te loaden? Zie @Nom de Guerre vaak filmpjes van z'n wedstrijden uploaden, mogelijk dat hij een goede tip heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Twee tamelijke belangrijke thuiswedstrijden in het verschiet. Gaan we meedoen om de titel of 'gewoon' voor de derde stek? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari 4 uur geleden zei joostmakaay: Zie @Nom de Guerre vaak filmpjes van z'n wedstrijden uploaden, mogelijk dat hij een goede tip heeft. ShareX. Windowed mode. Krijg je gewoon mp4-bestanden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari Heb de leiding over het B-Team overgenomen omdat ik vergeten was in de eerste helft van het seizoen de spelers in te schrijven voor de competitie. Stonden stijf onderaan en probeer nu degradatie te voorkomen. Spelers mochten wel spelen in de beker en ze haalden de kwartfinale, waar wij net als vorig jaar zelf de tegenstander waren. Heb het B-Team laten winnen om te kijken of we met hen de beker kunnen pakken om zo beide teams in de continentale competities te krijgen De halve finale wordt in een groepsronde afgewerkt, waarin iedereen twee keer tegen elkaar speelt. De bovenste twee ploegen spelen vervolgens de finale. Het ziet er wel heel goed uit zo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari Doel was om degradatie te voorkomen, en dat is met maar 18 eerste elftal spelers toch aardig gelukt Nu vertrekken er ook weer vier spelers, dus moet weer heel creatief zijn om de gaten te vullen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari De nieuwe trainingsschema's lijken aan te slaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari @Glenn08 natuurlijk wou ik deze ook graag zelf, heb hem vaker gehad.Wat is ie nu ook weer geweldig 10 goals+9 assists, in 15x basis PL, en 6x invaller. Zijn roi in CL moet wel hoger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari Holy balls King Karel strikes back Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari Nog altijd niet verloren in de PL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari Meedoen is belangrijker dan winnen...... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari Eigenlijk best prima begonnen. Grijpen helaas op doelsaldo naast de 1e periodetitel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari 12 minuten geleden zei Kyrill: Zie je wel, constant in de tactiek van @Becks spelen loont. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari 1 minuut geleden zei Arezo: Zie je wel, constant in de tactiek van @Becks spelen loont. Maar dit is die tactiek niet... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari Spannend in Engeland. Doelsaldo ook.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari (bewerkt) 1 uur geleden zei Arezo: Zie je wel, constant in de tactiek van @Becks spelen loont. Nee #Karelball, te downloaden in taktiekenboard 26 februari bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari Mocht iemand nog twijfelen om met de Increased Realism-mod te gaan spelen; Hij is iets te realistisch gemaakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari https://m.voetbalzone.nl/nieuws/rob-jansen-gaat-met-koeman-kuijt-bergkamp-en-larsson-club-kopen-in-engeland/431341 iemand die weet om welke club dit wrs gaat? Ga ik daar even mee spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari (bewerkt) 12 minuten geleden zei ReneLeBlanc: https://m.voetbalzone.nl/nieuws/rob-jansen-gaat-met-koeman-kuijt-bergkamp-en-larsson-club-kopen-in-engeland/431341 iemand die weet om welke club dit wrs gaat? Ga ik daar even mee spelen. Het is te hopen dat het om Holland F.C. gaat, maar volgens dit artikel is het nog niet bekend EDIT: "“We zijn nu aan het kijken naar de League Two of League One. Dat doen we met wat mensen om ons heen en de financiers hebben we ook staan. Het hoeft niet in Londen te zijn”, benadrukt de zaakwaarnemer." Ze hebben er nog geen dus... 26 februari bewerkt door Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SantiagoMunez Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari (bewerkt) We zijn in ieder geval fit en gaan door tot het laatste fluitsignaal! 26 februari bewerkt door SantiagoMunez Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten