Joery Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari Ik krijg steeds meldingen dat er contracten van stafleden worden verlengd, of nieuwe stafleden worden gecontracteerd, terwijl bij de verantwoordelijkheden voor werving personeel etc. alles onder mijn leiding valt Iemand enig idee, of is dit een bug? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari We hebben weer 2 finales dit jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 25 februari Auteur Share Geplaatst 25 februari 9 uur geleden zei Joery: Ik krijg steeds meldingen dat er contracten van stafleden worden verlengd, of nieuwe stafleden worden gecontracteerd, terwijl bij de verantwoordelijkheden voor werving personeel etc. alles onder mijn leiding valt Iemand enig idee, of is dit een bug? Zijn dat stafleden voor de A-kern? Of juist jeugdtrainers. Die instellingen zijn meestal per ploeg bepaald, dus kunnen voor de A-ploeg, Jong en U19 verschillend worden ingesteld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari 10 uur geleden zei Joery: Ik krijg steeds meldingen dat er contracten van stafleden worden verlengd, of nieuwe stafleden worden gecontracteerd, terwijl bij de verantwoordelijkheden voor werving personeel etc. alles onder mijn leiding valt Iemand enig idee, of is dit een bug? Even terug gaan naar de verantwoordelijkheden, daar zijn twee tabbladen. Eentje is contracten, waarschijnlijk staan die nog aan een staflid toegewezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari 16 uur geleden zei joostmakaay: Weet iemand waarom ik hier de verantwoordelijkheden van m'n overige elftallen niet meer kan beheren? Ook onder tabblad "Staf" zijn een hoop opties verdwenen lijkt het. Kan m'n budget en dergelijke nog wel aanpassen, en wacht ook niet op een overname. Heb ik ook al gehad, even fm afsluiten en opnieuw opstarten en dan is het weer normaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Duur geintje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Hierbij nodig ik jullie uit voor de plechtige herdenking... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari 3 uur geleden zei Fantasy: Zijn dat stafleden voor de A-kern? Of juist jeugdtrainers. Die instellingen zijn meestal per ploeg bepaald, dus kunnen voor de A-ploeg, Jong en U19 verschillend worden ingesteld. 2 uur geleden zei De Raam: Even terug gaan naar de verantwoordelijkheden, daar zijn twee tabbladen. Eentje is contracten, waarschijnlijk staan die nog aan een staflid toegewezen Nee ik had alles wel goed ingesteld, bleek een bug te zijn. Na FM opnieuw op te starten waren ineens alle opties weer terug en moest ik alles wederom delegeren. Nu zou het moeten werken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Alle ballen op Ivaaaaaaaaaaan! 19 wedstrijden, 22 goals. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari (bewerkt) Wat zuur zeg. Dit is dan wel weer leuk. 25 februari bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Verliezen in de PL? Geen actieve herinnering aan, sinds september niet meer.#karelbal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Mooi die KNVB beker weer Ging niet heel makkelijk overigens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari 1 uur geleden zei La Pulga: Mooi die KNVB beker weer Ging niet heel makkelijk overigens Lekker hoor, gefeliciteerd! Best gek dat Santi nog bij Feyenoord speelt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Hmm oké Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari When Winter update FM 2024 van SI? @La Pulga weet dit vaak wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Wat beïnvloedt de intake van de jeugd? Ik heb de beste jeugdopleiding van de wereld, heb weer een slechte intake. Wat zijn variabelen? Hoofd jeugdopleiding neem ik aan, wat nog meer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari 31 minuten geleden zei ElPrincipito: Wat beïnvloedt de intake van de jeugd? Ik heb de beste jeugdopleiding van de wereld, heb weer een slechte intake. Wat zijn variabelen? Hoofd jeugdopleiding neem ik aan, wat nog meer? https://www.passion4fm.com/youth-intake-guide-how-clubs-produce-newgens/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari (bewerkt) 32 minuten geleden zei ElPrincipito: Wat beïnvloedt de intake van de jeugd? Ik heb de beste jeugdopleiding van de wereld, heb weer een slechte intake. Wat zijn variabelen? Hoofd jeugdopleiding neem ik aan, wat nog meer? Jeugdwaardering van dat land. 25 februari bewerkt door Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari 35 minuten geleden zei ElPrincipito: Wat beïnvloedt de intake van de jeugd? Ik heb de beste jeugdopleiding van de wereld, heb weer een slechte intake. Wat zijn variabelen? Hoofd jeugdopleiding neem ik aan, wat nog meer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari 1 uur geleden zei CrisChivu: When Winter update FM 2024 van SI? @La Pulga weet dit vaak wel Begin maart meestal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Helaas eruit in de CL. Uit lang stand gehouden, maar De Bruyne velde ons met een vrije trap en een droog schot in blessuretijd. Thuis was dat niet te repareren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Bedankt heren! @De Raam dom dom dom. Eerst kijken in jouw novelle, dan pas vragen! Wat een testament weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Geen ingame upload mogelijkheden meer of kijk ik er helemaal langs? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten