Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

Ik krijg steeds meldingen dat er contracten van stafleden worden verlengd, of nieuwe stafleden worden gecontracteerd, terwijl bij de verantwoordelijkheden voor werving personeel etc. alles onder mijn leiding valt :cab: Iemand enig idee, of is dit een bug?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Joery:

Ik krijg steeds meldingen dat er contracten van stafleden worden verlengd, of nieuwe stafleden worden gecontracteerd, terwijl bij de verantwoordelijkheden voor werving personeel etc. alles onder mijn leiding valt :cab: Iemand enig idee, of is dit een bug?

Zijn dat stafleden voor de A-kern? Of juist jeugdtrainers. Die instellingen zijn meestal per ploeg bepaald, dus kunnen voor de A-ploeg, Jong en U19 verschillend worden ingesteld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Joery:

Ik krijg steeds meldingen dat er contracten van stafleden worden verlengd, of nieuwe stafleden worden gecontracteerd, terwijl bij de verantwoordelijkheden voor werving personeel etc. alles onder mijn leiding valt  Iemand enig idee, of is dit een bug?

Even terug gaan naar de verantwoordelijkheden, daar zijn twee tabbladen. Eentje is contracten, waarschijnlijk staan die nog aan een staflid toegewezen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei joostmakaay:

image.thumb.png.a668ee6499371b33809d7aa583ef198c.png

image.thumb.png.c2ebf93e013d1b4fb48e4313f7abb9a0.png

Weet iemand waarom ik hier de verantwoordelijkheden van m'n overige elftallen niet meer kan beheren? Ook onder tabblad "Staf" zijn een hoop opties verdwenen lijkt het. Kan m'n budget en dergelijke nog wel aanpassen, en wacht ook niet op een overname.

Heb ik ook al gehad, even fm afsluiten en opnieuw opstarten en dan is het weer normaal 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Fantasy:

Zijn dat stafleden voor de A-kern? Of juist jeugdtrainers. Die instellingen zijn meestal per ploeg bepaald, dus kunnen voor de A-ploeg, Jong en U19 verschillend worden ingesteld.

2 uur geleden zei De Raam:

Even terug gaan naar de verantwoordelijkheden, daar zijn twee tabbladen. Eentje is contracten, waarschijnlijk staan die nog aan een staflid toegewezen ;)

Nee ik had alles wel goed ingesteld, bleek een bug te zijn. Na FM opnieuw op te starten waren ineens alle opties weer terug en moest ik alles wederom delegeren. Nu zou het moeten werken :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei ElPrincipito:

Wat beïnvloedt de intake van de jeugd? 

Ik heb de beste jeugdopleiding van de wereld, heb weer een slechte intake. Wat zijn variabelen? Hoofd jeugdopleiding neem ik aan, wat nog meer?

Jeugdwaardering van dat land.

bewerkt door Badmuts
Link naar opmerking
Deel via andere websites