Oerlie Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari We gaan naar de PL! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Verwacht je een beetje tegenstand te krijgen in de Copa Libertadores omdat je nationaal toch wel domineert, treed je aan met een veredeld B-/Jeugdelftal: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari We speelde slecht, voor de verandering staat Spurs, er keer bij mij wel goed voor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari 7 uur geleden zei De Raam: Zo zou ik het niet noemen maar twee verdedigers die elkaar in de weg lopen en daardoor onder de bal door springen ziet er al klungelig uit, en dan springt de keeper ook nog eens weg. Volgens mij was deze bal voor alle 3 makkelijk te pakken. Akkoord dat die verdediging ook wel waardeloos verdedigde (classic FM), maar wat die keeper doet, is toch ook om te huilen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari 2 uur geleden zei Titan: @!#$@!!@#!@#!$$%!$^&! Whaaaahahahaha! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari 1 minuut geleden zei De Raam: Voor de liefhebber! Vrije gift, verzendkosten voor de ontvanger. Allemaal met boekje, behalve CM00/01, CM03/04 en CM5. Ophalen in Eibergen mag ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Lucky Feyenoord Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Ga je 2100 aantikken denk je? zelf zou ik dan tot 2122/2123 (weet niet meer welk fm je speelt) gaan om de 100 jaar vol te maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari 2 minuten geleden zei sennid: Ga je 2100 aantikken denk je? zelf zou ik dan tot 2122/2123 (weet niet meer welk fm je speelt) gaan om de 100 jaar vol te maken Is wel 1 van de subdoelen ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari 6 uur geleden zei De Raam: Mooie collectie. Heb jammer genoeg geen cd-rom meer. Maar wel dikke nostalgie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari 2 uur geleden zei Thomassje123: Is wel 1 van de subdoelen ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari (bewerkt) Oh shit, nu wordt het in één keer spannend. Meer geluk dan wijsheid, maar er zijn in één keer kansen om de volgende kwalificatieronde te behalen. Zelf nog tegen Pakistan en hopen dat Syrië de sportieve plicht vervult. Rangschikking op basis van doelsaldo. EDIT: Zelf 4-2 winnen in Pakistan (3-0 binnen een kwartier) en Syrië zet China netjes met 3-0 aan de kant. Door! 16 februari bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari @Dansmeister ik weet niet of je hebt meegekregen, in je Arsenal save, maar filosofie van de club is spelers onder de 18 halen. Daarom heb ik Quedragao gehaald, komt Shaqueel van Persie en huur ik nu Archie Gray. Die eerste en die tweede moeten nog komen naar de club. Archie Gray raadde Thierry mij en terecht, elke keer dat ie speelt, doet ie het gewoon super goed en Ethan Nwaneri speelt maar heel af en toe, die breng ik gewoon rustig, no worries vriendje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari Halve finale Libertadores, nice. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari Is weer zover......... Ook de taktiek/formatie die ik van Becks heb/had loopt al heellang niet meer helaas. Gelukkig ga ik nu effe online nettie met geweldige @chrisje1993 slechtrer dan dit kan niet gaan haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari 5 minuten geleden zei Kyrill: Is weer zover......... Ook de taktiek/formatie die ik van Becks heb/had loopt al heellang niet meer helaas. Gelukkig ga ik nu effe online nettie met geweldige @chrisje1993 slechtrer dan dit kan niet gaan haha Jammer, ik zag je ook al een paar keer eindigen met een andere formatie en rollen dan de formatie van de tactiek die ik je gaf. Dit komt de situatie vaak niet ten goede. De combinatie van formatie, spelersrollen + instructies zijn met een reden. Zoals ik in PM aangaf eindigde ik 2e met Arsenal en won ik de CL in seizoen één. Dat betekent toch dat het ergens anders mis gaat, waarschijnlijk ook in wat hier eerder ook gemeld is: squad management. Tel daarbij nog eens de formatiewisselingen en andere rollen.. ja sorry, maar dan houdt het op. Ik wens je oprecht veel plezier verder in je FM games Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari (bewerkt) 13 minuten geleden zei Becks: Jammer, ik zag je ook al een paar keer eindigen met een andere formatie en rollen dan de formatie van de tactiek die ik je gaf. Dit komt de situatie vaak niet ten goede. De combinatie van formatie, spelersrollen + instructies zijn met een reden. Zoals ik in PM aangaf eindigde ik 2e met Arsenal en won ik de CL in seizoen één. Dat betekent toch dat het ergens anders mis gaat, waarschijnlijk ook in wat hier eerder ook gemeld is: squad management. Tel daarbij nog eens de formatiewisselingen en andere rollen.. ja sorry, maar dan houdt het op. Ik wens je oprecht veel plezier verder in je FM games Je bent iets aan overdrijven, maar maakt niet uit. In ieder geval bedankt voor de taktiek en formatie en al je hulp. Maar ook met jouw formatie is en was nog altijd mijn hoofdformatie en taktiek, zkr 60% of vaker gebruikt heb/aan gebruiken heb. Maar ook daar heb ik regelmatig mee verloren en gelijkgespeeld, en mijn baan staat op de tocht. En daarnaast won ik met jouw formatie en taktiek zonder niks aan te passen al heellang vrijwel geen uitwedstrijden werd er laatste tijd thuis veel mee verloren bv Everton thuis en meer. Dankjewel jij ook veel plezier verder in FM games. Maar je formatie en taktiek werkte bij mij gewoon helaas veel slechter dan bij jou, ook met jouw ding heb ik geen minuut betere resultaten gehad in uitwedstrijden op speeldag 2 Liverpool uit na. 16 februari bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari 11 minuten geleden zei Kyrill: Je bent iets aan overdrijven, maar maakt niet uit. In ieder geval bedankt voor de taktiek en formatie en al je hulp. Maar ook met jouw formatie is en was nog altijd mijn hoofdformatie en taktiek, zkr 60% of vaker gebruikt heb/aan gebruiken heb. Maar ook daar heb ik regelmatig mee verloren en gelijkgespeeld, en mijn baan staat op de tocht. En daarnaast won ik met jouw formatie en taktiek zonder niks aan te passen al heellang vrijwel geen uitwedstrijden werd er laatste tijd thuis veel mee verloren bv Everton thuis en meer. Dankjewel jij ook veel plezier verder in FM games. Maar je formatie en taktiek werkte bij mij gewoon helaas veel slechter dan bij jou, ook met jouw ding heb ik geen minuut betere resultaten gehad in uitwedstrijden op speeldag 2 Liverpool uit na. Ik denk niet dat ik overdrijf. Je had je gewoon de tactiek kunnen inladen en het hele seizoen niet aan hoeven raken, alleen de poppetjes op de juiste plek zetten. Maar op de één of andere manier heb je daar moeite mee. Het is een aanname, maar voor mijn gevoel ben je constant aan het schuiven met de mentaliteit, rollen en formatie. En dat geeft niet, maar dan is dit soort hulp gewoon niets voor jou. Is ook weer een leermoment voor mij. Bedankt en nogmaals succes verder en fijn weekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari 6 minuten geleden zei Becks: Ik denk niet dat ik overdrijf. Je had je gewoon de tactiek kunnen inladen en het hele seizoen niet aan hoeven raken, alleen de poppetjes op de juiste plek zetten. Maar op de één of andere manier heb je daar moeite mee. Het is een aanname, maar voor mijn gevoel ben je constant aan het schuiven met de mentaliteit, rollen en formatie. En dat geeft niet, maar dan is dit soort hulp gewoon niets voor jou. Is ook weer een leermoment voor mij. Bedankt en nogmaals succes verder en fijn weekend. 60% was niet correct staat nu op 48%. Daarnaast kan je in data hub zien met 4231 dm tov 433 meer ccc's heb en minder snel ccc's tegen 0-2 thuis tegen Everton verlies was met de 433 Liverpool thuis 0-1 was met andere taktiek/formatie. Aston Villa verlies uit was met 433, City uit 4-0 niet. Wolves 3-2 verlies uit was met de 433, Ac Milan en Celtic uit nederlagen was met de 433, Bayern nederlaag uit was ook met de 433 En thuis gelijk tegen BHA 0-0 was ook met de 433 4-0 zeperd bij Forest uit was niet 433. Dus nee totaal niet met je eens had hoeven inladen heel seizoen en dan niks doen, in verste verte niet , was ik in mijn ogen nog eerder ontslagen. Hieronder de screens als ''bewijs'' Graag gedaan, jij ook bedankt en veel succes verder en fijn weekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari Ik denk dat het hier mis is gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari 3 minuten geleden zei Kyrill: 60% was niet correct staat nu op 48%. Daarnaast kan je in data hub zien met 4231 dm tov 433 meer ccc's heb en minder snel ccc's tegen 0-2 thuis tegen Everton verlies was met de 433 Liverpool thuis 0-1 was met andere taktiek/formatie. Aston Villa verlies uit was met 433, City uit 4-0 niet. Wolves 3-2 verlies uit was met de 433, Ac Milan en Celtic uit nederlagen was met de 433, Bayern nederlaag uit was ook met de 433 En thuis gelijk tegen BHA 0-0 was ook met de 433 4-0 zeperd bij Forest uit was niet 433. Dus nee totaal niet met je eens had hoeven inladen heel seizoen en dan niks doen, in verste verte niet , was ik in mijn ogen nog eerder ontslagen. Hieronder de screens als ''bewijs'' Graag gedaan, jij ook bedankt en veel succes verder en fijn weekend. 5 minuten geleden zei Kyrill: inladen heel seizoen en dan niks doen, in verste verte niet , was ik in mijn ogen nog eerder ontslagen. + dus 2e in de league. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari 4 minuten geleden zei Thierryvane: Ik denk dat het hier mis is gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten