Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

Wat een kut seizoen :cab: Het ergste is dat Levski Sofia nu al 5 keer op een rij die beker gewonnen heeft. Zo gaat dat inhalen nog wel even duren :cab:

image.thumb.png.b136d58d0e8f1bdf6912d95e0a3f32a2.png

Levski is namelijk ook recordhouder van de beker met 31 titels. Mijn club heeft er 6 ;c

bewerkt door TheRealOne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In mijn eerste halve seizoen bij Anderlecht direct de titel gepakt (opgeklommen van 4de plaats denk ik, na halverwege Westerlo verlaten te hebben voor Anderlecht).

In het volgende seizoen na 2 transfer periodes (zomer & winter) m'n basis kunnen uitbouwen van een 72.5 score tot een 76.9 score in FM+

image.thumb.png.4ffb9a6024d8eb2c436475c388a416a1.png

Los aan de leiding en met nog 2 van de 8 groepsmatchen te gaan in de CL staan we op een 11de plaats (net onder rechtstreeks doorgaan naar 1/16e finale)

Die Charron & Claes zijn talenten uit eigen jeugd, Charron is op één seizoen bijna 10 punten gegroeid en is nu zelfs eerste keus bij de duivels (seizoen 28/29)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overgestapt van Southend(kampioen championship) naar Lyon in de zomer van 31. Uiteindelijk 3de,  en el finale verloren van fiorentina. Meer dan verwacht. Nu verder met grote schoonmaak van spelers en staf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.e5790a553f59b442b95a1fd7ff2d1f20.png

Samenwerking is aangepast met een oefenwedstrijd én de optie om jeugdspelers mee te laten trainen. Zou dit betekenen dat ik goede Australische newgens vanuit eigen jeugd kan krijgen? Die dan beter zijn dan het niveau van San Marino. Klopt dat? Daarom had ik deze optie ook aangevraagd namelijk.

38 minuten geleden zei TheRealOne:

12 van de 23 spelers die mee gaan naar het EK zijn genaturaliseerd tot Bulgaar en dan zitten er nog eens 2 spelers tussen met een dubbel paspoort ;c

image.thumb.png.ef9c27c45fe512197a2b6a0e89e91d20.png

In de huidige San Marino selectie zitten we op 15 geneutraliseerde spelers. En dan nog 6 spelers die een Italiaans paspoort hadden. We hebben er maar 2 met enkel een San Marinees paspoort. Ik vermoed dat het aantal geneutraliseerde spelers in de toekomst alleen maar zal gaan toenemen.

Helaas heef het team nog niet het niveau voor een EK, dus ik ben ook nog geen bondscoach. Ik wil denk ik wel instappen zodra de positie vrij gaat komen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei MisterX:

Samenwerking is aangepast met een oefenwedstrijd én de optie om jeugdspelers mee te laten trainen. Zou dit betekenen dat ik goede Australische newgens vanuit eigen jeugd kan krijgen? Die dan beter zijn dan het niveau van San Marino. Klopt dat? Daarom had ik deze optie ook aangevraagd namelijk.

Zeker. Alleen ik heb al 15 jaar een Noorse satellietclub met die voorwaarden en er is 1 Noor in m'n opleiding gekomen na al die jaren. En die is slecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei neva:

Zeker. Alleen ik heb al 15 jaar een Noorse satellietclub met die voorwaarden en er is 1 Noor in m'n opleiding gekomen na al die jaren. En die is slecht.

Ligt misschien ook aan de faciliteiten van die club? Die uit Australië heeft gewoon gemiddeld een 15 ofzo voor alles. Dus dat ik echt meer dan prima. Ik had ook een optie voor eentje met gemiddeld een 2 ofzo in de VS. Tja, dan kun je er wel vanuit gaan dat het bagger is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei MisterX:

In de huidige San Marino selectie zitten we op 15 geneutraliseerde spelers. En dan nog 6 spelers die een Italiaans paspoort hadden. We hebben er maar 2 met enkel een San Marinees paspoort. Ik vermoed dat het aantal geneutraliseerde spelers in de toekomst alleen maar zal gaan toenemen.

Helaas heef het team nog niet het niveau voor een EK, dus ik ben ook nog geen bondscoach. Ik wil denk ik wel instappen zodra de positie vrij gaat komen. 

Er worden hier ieder jaar wel een stuk of 3 nieuwe Zuid-Amerikanen genaturaliseerd tot Bulgaar. De meeste hebben ook direct het niveau om mee te kunnen met de nationale ploeg. Het helpt niet mee dat m'n bestuur m'n jeugdcomplex niet wil verbeteren en dat mijn club dan ook nog eens de beste jeugdopleiding van het land heeft. :cab: Zo komen er ook niet veel echte Bulgaren door :D Al heb ik er pas twee uit m'n jeugdopleiding laten debuteren, maar die komen qua niveau niet eens in de buurt van m'n eerste team.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.ebb5c60aceccfba08736a1ec66ef604c.png

Om beetje variatie in mijn save te krijgen maar een land erbij.

edit:

image.png.23003e535c79f2d3fbac200d5dcca9e5.png

@MisterX Ook een Australische club alleen om meer shirtverkoop te genereren. Later zal ik proberen jeugd te laten meetrainen zodat er ooit een paar aussies doorstromen (ook al zullen ze slecht zijn).

bewerkt door sennid
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Wereldbeker pakken? Beste jeugdopleiding ter wereld krijgen?

Zou idd kunnen, maar de motivatie is wat zoek. Kan me, rekening houdend met de beperkte middelen van de Belgische competitie, amper nog op een positie verbeteren en in de competitie simuleer ik al quasi 50% van de wedstrijden. Zou wel veel spelers kunnen verkopen en een doorstart maken met een nieuwe lichting, maar kan dan weer moeilijk afscheid nemen van bepaalde spelers ;c 

18 minuten geleden zei Lensherr:

@Michiel RAFC Gefeliciteerd. Nog leuke bestaande spelertjes buiten Hato?

Halseth Nypan staat ook nog basis. Voor de rest quasi allemaal regens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei sennid:

image.thumb.png.ebb5c60aceccfba08736a1ec66ef604c.png

Om beetje variatie in mijn save te krijgen maar een land erbij.

edit:

image.png.23003e535c79f2d3fbac200d5dcca9e5.png

@MisterX Ook een Australische club alleen om meer shirtverkoop te genereren. Later zal ik proberen jeugd te laten meetrainen zodat er ooit een paar aussies doorstromen (ook al zullen ze slecht zijn).

Volgens mij had ik die ook als optie. Maar die had slechtere faciliteiten. In eerste instantie ook voor shirt verkoop, maar ik heb al snel deze extra optie toe weten te voegen.

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei TheRealOne:

Er worden hier ieder jaar wel een stuk of 3 nieuwe Zuid-Amerikanen genaturaliseerd tot Bulgaar. De meeste hebben ook direct het niveau om mee te kunnen met de nationale ploeg. Het helpt niet mee dat m'n bestuur m'n jeugdcomplex niet wil verbeteren en dat mijn club dan ook nog eens de beste jeugdopleiding van het land heeft. :cab: Zo komen er ook niet veel echte Bulgaren door :D Al heb ik er pas twee uit m'n jeugdopleiding laten debuteren, maar die komen qua niveau niet eens in de buurt van m'n eerste team.

Wie weet willen er meer als ik bondscoach ben en kan ik ze overtuigen om voor San Marino te kiezen. Meestal kiezen spelers voor San Marino op het moment dat ze voor ons te slecht worden. Ik heb wel 2 spelers uit eigen jeugd in het nationale elftal. Maar die gaan het nooit redden in ons eerste :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei MisterX:

Wie weet willen er meer als ik bondscoach ben en kan ik ze overtuigen om voor San Marino te kiezen. Meestal kiezen spelers voor San Marino op het moment dat ze voor ons te slecht worden. Ik heb wel 2 spelers uit eigen jeugd in het nationale elftal. Maar die gaan het nooit redden in ons eerste 

Het scheelt sowieso dat er door alle clubs in de competitie toch ieder jaar een paar jonge en goedkopere Zuid-Amerikanen gekocht worden. Die zijn vaak niet goed genoeg voor het nationale elftal van Brazilië of Argentinië (dat zijn de meeste). Als ze dan op hun 24e een Bulgaars paspoort hebben (ook omdat ze dan een EU-paspoort hebben) kunnen ze nog flink wat jaren mee in het nationaal elftal :D Zit er zelfs aan te denken om gewoon ieder jaar een stuk of 10 goedkope en jonge Zuid-Amerikanen naar Bulgarije te halen en dan gewoon jaren bij andere clubs te stallen tot ze een Bulgaars paspoort hebben ;c

Ik heb na jaren weer eens een speler in de jeugd gekregen die ook daadwerkelijk potentie heeft om het eerste te halen:

image.thumb.png.290ec7e925c3a3c952b6e8e26231dcf1.png

En die kwam nog uit de zogenaamde meest slechtste jeugdintake van de afgelopen jaren :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei TheRealOne:

Het scheelt sowieso dat er door alle clubs in de competitie toch ieder jaar een paar jonge en goedkopere Zuid-Amerikanen gekocht worden. Die zijn vaak niet goed genoeg voor het nationale elftal van Brazilië of Argentinië (dat zijn de meeste). Als ze dan op hun 24e een Bulgaars paspoort hebben (ook omdat ze dan een EU-paspoort hebben) kunnen ze nog flink wat jaren mee in het nationaal elftal :D Zit er zelfs aan te denken om gewoon ieder jaar een stuk of 10 goedkope en jonge Zuid-Amerikanen naar Bulgarije te halen en dan gewoon jaren bij andere clubs te stallen tot ze een Bulgaars paspoort hebben 

Dit is wel een beetje wat ik zelf doen. Ik heb een hele bulk aan spelers van buiten af. Na 5 jaar kunnen die een paspoort aanvragen. Andere clubs trouwens ook, maar het niveauverschil is gewoon te groot. Die kunnen niet echt van betekenis zijn voor het nationale team daardoor.

En blijkbaar heb ik het zo ingesteld dat de tijd in San Marino 5 jaar aaneensluitend moet zijn. Als ik een speler uitleen aan een club buiten San Marino, dan gaat daarna de teller weer terug naar 0 en moet hij weer naar de 5 jaar. En clubs in San Marino willen niet echt mijn spelers huren... Het liefst zou ik gewoon ieder jaar een andere satellietclub willen. Dan kan ik steeds een dump doen van jonge spelers, die ik na een jaar gewoon standaard laat verlengen, maar dat ik wel bij een andere club een nieuwe dump qua spelers kan doen. Bij een satellietclub willen spelers volgens mij toch graag sneller.

Link naar opmerking
Deel via andere websites