MisterX Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 13 minuten geleden zei putdus: Kan Ryan Sessegnon gratis overnemen eind seizoen 1. Ik ben Leverkusen. Ik vraag me af of hij een toegevoegde waarde is en/of ik hem weer met winst kan door verkopen. Hij vraagt namelijk best aardig wat salaris. Is bij een ander Ryan Sessegnon de moeite waard geworden ? Dit is hem in mijn game in 2030. Ondertussen is hij 30 en eigenlijk wel een vaste waarde bij FC Köln. Grofweg zit jij in dezelfde situatie als Dortmund. Zij hebben hem gratis overgenomen en na 1 jaar voor bijna 10 mln. van de hand gedaan. Ik heb hier geen invloed op gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Probeerde deze speler gratis over te nemen van Real Madrid. Van origine een jeugdproduct van Feyenoord, daarna voor 100 miljoen+ naar Real gegaan en is daar tussen het rijtje van legendes terecht gekomen. Het is ook een Zeeuw dus wilde 'm heel graag naar Hoek halen. Ik kwam niet verder dan +/- 2 miljoen p/m, dus tegen dit salaris kon ik helaas niet opboksen. Wie weet, als z'n contract in de zandbak afloopt dat ik dan nog een kans heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 1 minuut geleden zei TheRealOne: Probeerde deze speler gratis over te nemen van Real Madrid. Van origine een jeugdproduct van Feyenoord, daarna voor 100 miljoen+ naar Real gegaan en is daar tussen het rijtje van legendes terecht gekomen. Het is ook een Zeeuw dus wilde 'm heel graag naar Hoek halen. Ik kwam niet verder dan +/- 2 miljoen p/m, dus tegen dit salaris kon ik helaas niet opboksen. Wie weet, als z'n contract in de zandbak afloopt dat ik dan nog een kans heb. Ed Kroket gaat gouden kroketten uitserveren denk ik. Mijn god wat een salaris. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 @putdus Hoe verliep jouw eerste seizoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Dit is toch wel heel lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Allemaal clubs die in de top 50 staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 De finale halen van de Aziatische CL is echt het hoogst haalbare als niet S-A club. Sta je in de finale tegenover een team met Lunin op goal, Goretzka op het middenveld en Jonathan David en Lukaku in de aanval. En dan speelt normaal Pau Torres nog als cv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 41 minuten geleden zei sennid: Allemaal clubs die in de top 50 staan Stuttgart, Leverkusen en Marseille uit pot 3 en 4? Dat is wel pech hebben ja. Uit pot 1 en 2 kun je geen makkelijke tegenstanders verwachten. Ik verwacht dat ik binnenkort ook mijn nieuwe poule hier kan delen. Nog 1 wedstrijd winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 2 uur geleden zei putdus: Kan Ryan Sessegnon gratis overnemen eind seizoen 1. Ik ben Leverkusen. Ik vraag me af of hij een toegevoegde waarde is en/of ik hem weer met winst kan door verkopen. Hij vraagt namelijk best aardig wat salaris. Is bij een ander Ryan Sessegnon de moeite waard geworden ? Ik had hem een paar seizoenen bij Sporting, heb hem in aanloop naar het 6de seizoen voor 25M kunnen verkopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 3 minuten geleden zei MisterX: Stuttgart, Leverkusen en Marseille uit pot 3 en 4? Dat is wel pech hebben ja. Uit pot 1 en 2 kun je geen makkelijke tegenstanders verwachten. Ik verwacht dat ik binnenkort ook mijn nieuwe poule hier kan delen. Nog 1 wedstrijd winnen. Ik hoop gewoon een keer de play-offs te halen. Of dat ik in EL kom en dan daar verder kom want ik bungel steeds bij het net niet halen van de play-offs in de CL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Nam FMweer op met Groningen, nu ze gedegradeerd zijn (wel FM23 dus). Onverhoopt 4de geworden, maar nu moet ik alsnog playoffs doen omdat f***ing sparta de beker won :( Was eigenlijk al blij geweest met 5de Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 50 minuten geleden zei sennid: Allemaal clubs die in de top 50 staan Zullen we ruilen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 4 minuten geleden zei MisterX: Zullen we ruilen? Is net zo erg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 1 minuut geleden zei sennid: Is net zo erg Tegen APOEL zou ik redelijk eenvoudig de 3 punten pakken. Zo'n club heb ik niet... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 49 minuten geleden zei MisterX: Tegen APOEL zou ik redelijk eenvoudig de 3 punten pakken. Zo'n club heb ik niet... Ging wel makkelijk tegen 5 verdedigers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 heerlijk om met winst op Anfield door te stoten naar de halve finale! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 4 uur geleden zei Lenstra: Dit is zo lekker. Toch gejinxt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 19 minuten geleden zei sennid: Ging wel makkelijk tegen 5 verdedigers Haha, dat bedoel ik dus. Zo'n eenvoudige wedstrijd heb ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Vorig jaar stond ik nog niet eens in de lijst, en nu direct op nummer 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Oei, dit is wel een hele geile transfer Was transfervrij, gelijk de beste van de hele club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Aardig gat geslagen met Arsenal en de Manchester broeders. Benieuwd of we het volhouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 De notering is niet meer 10.001, maar 8.001. Ooit komen we er wel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Ja joh. Loot ik eindelijk eens geen topclub, scoort Celtic 2x over twee wedstrijden met een xG van 1. Daarentegen scoor ik maar 1 met xG van 4+. Meest hardcoded iets ooit in de game industrie. Elk FM zelfde riedeltje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Lol, ook wel een zeer betrouwbare scoutverslag. 9 divisies hoger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Ik zou per direct voor Willem II worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten