Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

13 minuten geleden zei putdus:

Kan Ryan Sessegnon gratis overnemen eind seizoen 1. Ik ben Leverkusen. Ik vraag me af of hij een toegevoegde waarde is en/of ik hem weer met winst kan door verkopen. Hij vraagt namelijk best aardig wat salaris.

Is bij een ander Ryan Sessegnon de moeite waard geworden ?

image.png.282851ddc1e74dd2bccd69bb30c67620.png

image.png.5d715ade095d7a829f128836781fd6a4.png

Dit is hem in mijn game in 2030. Ondertussen is hij 30 en eigenlijk wel een vaste waarde bij FC Köln. Grofweg zit jij in dezelfde situatie als Dortmund. Zij hebben hem gratis overgenomen en na 1 jaar voor bijna 10 mln. van de hand gedaan.

Ik heb hier geen invloed op gehad. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probeerde deze speler gratis over te nemen van Real Madrid. Van origine een jeugdproduct van Feyenoord, daarna voor 100 miljoen+ naar Real gegaan en is daar tussen het rijtje van legendes terecht gekomen. Het is ook een Zeeuw dus wilde 'm heel graag naar Hoek halen. ;c Ik kwam niet verder dan +/- 2 miljoen p/m, dus tegen dit salaris kon ik helaas niet opboksen. :D Wie weet, als z'n contract in de zandbak afloopt dat ik dan nog een kans heb.

image.thumb.png.d5a31fdecee759c05884fa01338719d2.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei TheRealOne:

Probeerde deze speler gratis over te nemen van Real Madrid. Van origine een jeugdproduct van Feyenoord, daarna voor 100 miljoen+ naar Real gegaan en is daar tussen het rijtje van legendes terecht gekomen. Het is ook een Zeeuw dus wilde 'm heel graag naar Hoek halen.  Ik kwam niet verder dan +/- 2 miljoen p/m, dus tegen dit salaris kon ik helaas niet opboksen.  Wie weet, als z'n contract in de zandbak afloopt dat ik dan nog een kans heb.

image.thumb.png.d5a31fdecee759c05884fa01338719d2.png

Ed Kroket gaat gouden kroketten uitserveren denk ik. Mijn god wat een salaris. :< 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei sennid:

image.png.3db10ba2ccb9fda0f79950bcf1c0e616.png

Allemaal clubs die in de top 50 staan 

Stuttgart, Leverkusen en Marseille uit pot 3 en 4? Dat is wel pech hebben ja. Uit pot 1 en 2 kun je geen makkelijke tegenstanders verwachten. 

Ik verwacht dat ik binnenkort ook mijn nieuwe poule hier kan delen. Nog 1 wedstrijd winnen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei putdus:

Kan Ryan Sessegnon gratis overnemen eind seizoen 1. Ik ben Leverkusen. Ik vraag me af of hij een toegevoegde waarde is en/of ik hem weer met winst kan door verkopen. Hij vraagt namelijk best aardig wat salaris.

Is bij een ander Ryan Sessegnon de moeite waard geworden ?

Ik had hem een paar seizoenen bij Sporting, heb hem in aanloop naar het 6de seizoen voor 25M kunnen verkopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei MisterX:

Stuttgart, Leverkusen en Marseille uit pot 3 en 4? Dat is wel pech hebben ja. Uit pot 1 en 2 kun je geen makkelijke tegenstanders verwachten. 

Ik verwacht dat ik binnenkort ook mijn nieuwe poule hier kan delen. Nog 1 wedstrijd winnen. 

Ik hoop gewoon een keer de play-offs te halen. Of dat ik in EL kom en dan daar verder kom want ik bungel steeds bij het net niet halen van de play-offs in de CL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites