Mark Hughes Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 5 minuten geleden zei DavyDepuydt: Ik speel al lang FM en zie wel bij andere soms wel eens hoge scores passeren,of bij mezelf in friendlies. Maar gewoon in de competitie, terwijl ik zelf niet eens een topteam ben, in één helft 9-0 op voorsprong komen zonder rode kaart van de tegenstander.... dit is no doubt m'n beste eerste helft ooit. Ook allemaal van open play, geen corners ofzo 9 schoten op doel, 9 doelpunten. Speelt de tegenstander wel met een keepert in doel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michalinho Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 1 uur geleden zei Mark Hughes: Club van mijn hart. Speel nu FM met een truitje van good old Matthew Le Tissier aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 Heerlijke zege op Sunderland!! Die Sarabia en ik zijn beste vrienden, zoals je kan zien!! Wel een dure zege hoor, Rijkhoff 5-7 maanden blessure nu en Bellingham 5-6 weken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Nieuw seizoen, zelfde ellende Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 12 uur geleden zei ElPrincipito: Nogmaals even de vraag hier, wellicht dat enkele die het nu lezen mij kunnen helpen. Ik heb de skin van Tato gedownload dankzij @sennid. Nu kan ik de instant result knop gebruiken, leuk! Echter zie ik dat er nooit wissels worden doorgevoerd. Ondanks dat spelers moe zijn. Hoe kan dat? Ik lees online wat over verschillende knoppen. Ik gebruik de knop tijdens de wedstrijd rechtsboven naast 'spelen/play' en dan het fluitje met einde wedstrijd. Heb je een match plan aan staan? Ik gebruik zelf meestal de instant result optie vòòr de wedstrijd en niet tijdens dus durf niet te zeggen of het daar aan ligt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 5 minuten geleden zei Becks: Heb je een match plan aan staan? Ik gebruik zelf meestal de instant result optie vòòr de wedstrijd en niet tijdens dus durf niet te zeggen of het daar aan ligt. Ik zie het al! Ik deed het tijdens de wedstrijd en niet ervoor. Nu gefixt dankzij @sennid. bedankt allen. Zo schieten seizoenen wel op.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Volgens mij gebruikte @Thomassje123 de instant result knop tijdens wedstrijden. Al was dat wel een oudere FM. Misschien dat hij toch weet hoe dit zit voor je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Wie maakt er tegenwoordig goede databases van niet speelbare landen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 4 minuten geleden zei delichris: Wie maakt er tegenwoordig goede databases van niet speelbare landen? Ik gebruik alles van Timo. Nou, het begint te lopen. 3e keer de CL van Oceanië gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Wirtz echt een goede speler, hoop dat ik die nog lang kan houden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ELHenry Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Verassend joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 (bewerkt) Vraagje over de opzet van de Europese toernooien. Vroeger ging je toch als nummer drie in de groepsfase naar de KO van de EL? Dus in het hoofdtoernooi zelf kon je nog afzakken naar een lager toernooi. Met de nieuwe opzet vanaf het tweede seizoen lijkt dat niet meer mogelijk. Klopt dat? Eenmaal in de groepsfase van de CL, blijf je in de CL totdat je eruit ligt, je kunt niet meer overwinteren in de EL. En eenmaal in de groepsfase van de EL blijf je ook in de EL. Je kunt niet meer na de winter doorgaan in de conference league. Klopt dat? PS: Ik heb het over hoofdtoernooi, dus niet voorrondes, want voorronde CL kunnen nog leiden tot kwalificatie in een van de lagere toernooien. 29 december 2023 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Dat is helemaal juist. Aan de ene kant is het een voordeel en de andere kant een nadeel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 (bewerkt) Zou ik 5,5 mln. cashen op deze 20 jarige linksback (afkoop 50% van volgende transfers) of zal ik er op gokken dat deze gast daadwerkelijk een doorbraak bij Dortmund gaat maken en voor meer dan 11 mln. verkocht gaat worden (levert dan meer geld op)? In zijn eerste halve jaar heeft hij welgeteld 1 invalbeurt gehad... 29 december 2023 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Ik zou hem proberen te huren om hem toch te laten groeien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Dit is zo lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 1 minuut geleden zei Lenstra: Dit is zo lekker. Welk team ben je, VIC zegt me niks . Goed bezig hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Ik denk dat het AC Vicenza is? de club uit Venetië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Vicenza Calcio. Eerste seizoen kampioen geworden in de Serie C/A. Kan ook makkelijk met het materiaal. Tweede seizoen derde in de Serie B, play-offs verloren van Venezia, maar in het derde seizoen kampioen geworden in de Serie B en dus naar de Serie A. Vorig seizoen zijn we negende geworden op slechts twee punten van de nummer zeven. In het vijfde seizoen, dit seizoen dus, staan we na negen wedstrijden bovenaan in de Serie A. Alleen we hebben een bijzonder smalle selectie voor de Serie A. Mijn spits, Sebastiano Esposito is ook net geblesseerd geraakt en ligt er voor vier maanden uit. Dan val je qua kwaliteit terug van een goede spits in de Serie A naar een degelijke spits in de Serie B... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 1 minuut geleden zei Lenstra: Vicenza Calcio. Eerste seizoen kampioen geworden in de Serie C/A. Kan ook makkelijk met het materiaal. Tweede seizoen derde in de Serie B, play-offs verloren van Venezia, maar in het derde seizoen kampioen geworden in de Serie B en dus naar de Serie A. Vorig seizoen zijn we negende geworden op slechts twee punten van de nummer zeven. In het vijfde seizoen, dit seizoen dus, staan we na negen wedstrijden bovenaan in de Serie A. Alleen we hebben een bijzonder smalle selectie voor de Serie A. Mijn spits, Sebastiano Esposito is ook net geblesseerd geraakt en ligt er voor vier maanden uit. Dan val je qua kwaliteit terug van een goede spits in de Serie A naar een degelijke spits in de Serie B... Geweldig, lekker bezig maatje. Goed gedaan! Jammer van Esposito is idd vaak erg goede spits ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 5 minuten geleden zei Lenstra: Vicenza Calcio. Eerste seizoen kampioen geworden in de Serie C/A. Kan ook makkelijk met het materiaal. Tweede seizoen derde in de Serie B, play-offs verloren van Venezia, maar in het derde seizoen kampioen geworden in de Serie B en dus naar de Serie A. Vorig seizoen zijn we negende geworden op slechts twee punten van de nummer zeven. In het vijfde seizoen, dit seizoen dus, staan we na negen wedstrijden bovenaan in de Serie A. Alleen we hebben een bijzonder smalle selectie voor de Serie A. Mijn spits, Sebastiano Esposito is ook net geblesseerd geraakt en ligt er voor vier maanden uit. Dan val je qua kwaliteit terug van een goede spits in de Serie A naar een degelijke spits in de Serie B... Oh zat er behoorlijk naast qua stad Vicenza, Venezia klinkt allebei hetzelfde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Ook maar zo'n vijftig kilometer van elkaar vandaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 1 uur geleden zei sennid: Ik zou hem proberen te huren om hem toch te laten groeien Ik weet niet of hij wel een onbetwiste basisspeler zou worden. En hem huren kost een godsvermogen i.v.m. wat mijn spelers verdienen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Kan Ryan Sessegnon gratis overnemen eind seizoen 1. Ik ben Leverkusen. Ik vraag me af of hij een toegevoegde waarde is en/of ik hem weer met winst kan door verkopen. Hij vraagt namelijk best aardig wat salaris. Is bij een ander Ryan Sessegnon de moeite waard geworden ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten