Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei DavyDepuydt:

Ik speel al lang FM en zie wel bij andere soms wel eens hoge scores passeren,of bij mezelf in friendlies. Maar gewoon in de competitie, terwijl ik zelf niet eens een topteam ben, in één helft 9-0 op voorsprong komen zonder rode kaart van de tegenstander.... dit is no doubt m'n beste eerste helft ooit.

Ook allemaal van open play, geen corners ofzo

image.thumb.png.3cf37cc27e348d4f04ae80adff076afa.png

9 schoten op doel, 9 doelpunten. Speelt de tegenstander wel met een keepert in doel? :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei ElPrincipito:

Nogmaals even de vraag hier, wellicht dat enkele die het nu lezen mij kunnen helpen. Ik heb de skin van Tato gedownload dankzij @sennid. Nu kan ik de instant result knop gebruiken, leuk! 

Echter zie ik dat er nooit wissels worden doorgevoerd. Ondanks dat spelers moe zijn. Hoe kan dat? Ik lees online wat over verschillende knoppen. Ik gebruik de knop tijdens de wedstrijd rechtsboven naast 'spelen/play' en dan het fluitje met einde wedstrijd. 

Heb je een match plan aan staan? Ik gebruik zelf meestal de instant result optie vòòr de wedstrijd en niet tijdens dus durf niet te zeggen of het daar aan ligt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Becks:

Heb je een match plan aan staan? Ik gebruik zelf meestal de instant result optie vòòr de wedstrijd en niet tijdens dus durf niet te zeggen of het daar aan ligt.

Ik zie het al! Ik deed het tijdens de wedstrijd en niet ervoor. Nu gefixt dankzij @sennid

bedankt allen. Zo schieten seizoenen wel op.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vraagje over de opzet van de Europese toernooien. Vroeger ging je toch als nummer drie in de groepsfase naar de KO van de EL? Dus in het hoofdtoernooi zelf kon je nog afzakken naar een lager toernooi.

Met de nieuwe opzet vanaf het tweede seizoen lijkt dat niet meer mogelijk. Klopt dat? Eenmaal in de groepsfase van de CL, blijf je in de CL totdat je eruit ligt, je kunt niet meer overwinteren in de EL. En eenmaal in de groepsfase van de EL blijf je ook in de EL. Je kunt niet meer na de winter doorgaan in de conference league.

Klopt dat? 

PS: Ik heb het over hoofdtoernooi, dus niet voorrondes, want voorronde CL kunnen nog leiden tot kwalificatie in een van de lagere toernooien.

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.5aed059500886e9bdff67b37e7555ec5.png

Zou ik 5,5 mln. cashen op deze 20 jarige linksback (afkoop 50% van volgende transfers) of zal ik er op gokken dat deze gast daadwerkelijk een doorbraak bij Dortmund gaat maken en voor meer dan 11 mln. verkocht gaat worden (levert dan meer geld op)? In zijn eerste halve jaar heeft hij welgeteld 1 invalbeurt gehad...

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vicenza Calcio. Eerste seizoen kampioen geworden in de Serie C/A. Kan ook makkelijk met het materiaal. Tweede seizoen derde in de Serie B, play-offs verloren van Venezia, maar in het derde seizoen kampioen geworden in de Serie B en dus naar de Serie A. Vorig seizoen zijn we negende geworden op slechts twee punten van de nummer zeven. 

In het vijfde seizoen, dit seizoen dus, staan we na negen wedstrijden bovenaan in de Serie A. Alleen we hebben een bijzonder smalle selectie voor de Serie A. Mijn spits, Sebastiano Esposito is ook net geblesseerd geraakt en ligt er voor vier maanden uit. Dan val je qua kwaliteit terug van een goede spits in de Serie A naar een degelijke spits in de Serie B...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Lenstra:

Vicenza Calcio. Eerste seizoen kampioen geworden in de Serie C/A. Kan ook makkelijk met het materiaal. Tweede seizoen derde in de Serie B, play-offs verloren van Venezia, maar in het derde seizoen kampioen geworden in de Serie B en dus naar de Serie A. Vorig seizoen zijn we negende geworden op slechts twee punten van de nummer zeven. 

In het vijfde seizoen, dit seizoen dus, staan we na negen wedstrijden bovenaan in de Serie A. Alleen we hebben een bijzonder smalle selectie voor de Serie A. Mijn spits, Sebastiano Esposito is ook net geblesseerd geraakt en ligt er voor vier maanden uit. Dan val je qua kwaliteit terug van een goede spits in de Serie A naar een degelijke spits in de Serie B...

Geweldig, lekker bezig maatje. Goed gedaan!

Jammer van Esposito is idd vaak erg goede spits ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Lenstra:

Oh zat er behoorlijk naast qua stad ;c Vicenza, Venezia klinkt allebei hetzelfde :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites