TheRealOne Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 16 minuten geleden zei MisterX: Mijn hoogste cijfer in 7 jaar tijd is een 3 En dat met ondertussen maximale faciliteiten (behalve dan jeugdaccomodatie, de rest is maximaal)... Ik heb wel geteld 1 speler gehad waar ik iets in zie, maar die volgens mij nooit een basisplek in het eerste gaat halen... En dan speel ik dus in San Marino, dus mijn selectie is geen eens wereldtop en cijfers zijn in vergelijking met je selectie... Jeugdscouting etc. ook max? Volgens mij kan het ook gewoon te maken hebben met het feit dat je in San Marino speelt Ik weet niet precies hoe het werkt, maar de verborgen cijfers van het land zelf wat betreft de kwaliteit van de spelers die ze leveren liggen vrij laag (of iets in die richting). Waar ze in Nederland dan weer aan de vrij hoge kant liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 2 minuten geleden zei MisterX: Dat gebeurt eigenlijk wel ieder jaar. Want ik kan ze maar 1-jaarscontracten aanbieden en vaak willen ze niet meer verlengen na dat jaar... Volgens mij heb ik niet te klagen over mijn hoofd jeugdopleiding op dit moment, zeker als je bedenkt dat mijn club maar een nationale reputatie in San Marino heeft. Afgelopen jaren was het dan wel een ander, maar redelijke vergelijkbaar iemand. Zo dan! Ik zie nu net dat ik die van mij moet vervangen Ik kan wel 3 tot 4 jaar contracten geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 10 jaar bij Ryukyu ✔️ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 1 minuut geleden zei TheRealOne: Jeugdscouting etc. ook max? Hypermoderne trainingsfaciliteiten Exceptionele jeugdopleiding Uitzonderlijke werving van jeugdspelers Het resultaat? Helemaal niets vanuit eigen jeugdopleiding tot nu toe. 5 minuten geleden zei TheRealOne: Volgens mij kan het ook gewoon te maken hebben met het feit dat je in San Marino speelt Ik weet niet precies hoe het werkt, maar de verborgen cijfers van het land zelf wat betreft de kwaliteit van de spelers die ze leveren liggen vrij laag (of iets in die richting). Waar ze in Nederland dan weer aan de vrij hoge kant liggen. Dat speelt ook wel mee ja. Al hoopte ik dat ik met dergelijke faciliteiten gewoon heel veel buitenlanders al binnen wist te harken die wel gewoon goed genoeg zouden zijn. Maar ook dat gebeurt niet. 1 minuut geleden zei sennid: Zo dan! Ik zie nu net dat ik die van mij moet vervangen Ik kan wel 3 tot 4 jaar contracten geven. Vraag een andere stafpositie en ik heb vergelijkbare kwaliteit... Dus de staf is wel prima. Ik kan iedereen maar 1-jarige contracten geven. Best vervelend. Gelukkig kun je bij spelers er wel een eenzijdige optie voor 1 jaar extra in stoppen en die optie meteen lichten. En als ze al een bepaald contract hebben, kun je contracten wel met 1 jaar verlengen. Via dit soort trucjes liggen de meeste goede spelers wel voor een jaar of 3-5 vast. Maar ja, bij staf werkt dat dus niet. Dus zo'n beetje iedere jaar in juni ga ik mijn hele staf even vervangen, omdat niemand wil verlengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sherwin92 Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 Op 20-12-2023 om 22:32 zei sherwin92: In tegenstelling tot sommige anderen in dit topic, hoef ik me niet af te vragen of er bruikbare spelers doorkomen in de nieuwe lichting Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 4 minuten geleden zei sherwin92: Vergeleken met mijn intakes tot nu toe is dit gewoon een goede intake. Ik kom niet echt verder dan 2 sterren potentie. Dat halen de meeste zelfs al niet... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 16 minuten geleden zei MisterX: Dat speelt ook wel mee ja. Al hoopte ik dat ik met dergelijke faciliteiten gewoon heel veel buitenlanders al binnen wist te harken die wel gewoon goed genoeg zouden zijn. Maar ook dat gebeurt niet. Heb je verschillende nationaliteiten in je staf, met name jeugdtrainers? Heb je samenwerkingsverbanden met buitenlandse clubs, inclusief de optie dat jeugdspelers door kunnen komen? Die zorgen er namelijk voor dat er buitenlanders doorkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 Wij spelen in San Marino waar een satelliet club nog niet eens aan de orde is Ik zit momenteel net op 2 sterren waardoor mijn club nationale reputatie heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 6 minuten geleden zei sennid: Wij spelen in San Marino waar een satelliet club nog niet eens aan de orde is Ik zit momenteel net op 2 sterren waardoor mijn club nationale reputatie heeft. Gewoon blijven vragen, soms heb je geluk. Ook in San Marino Ik zit in Ecuador, waar de reputaties en dergelijke ook niet bijster hoog zijn. Ja, ik weet het, het is daar beter dan SM maar daar lukt het ook. Heb clubs uit Colombia, Qatar en Spanje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 10 minuten geleden zei De Raam: Heb je verschillende nationaliteiten in je staf, met name jeugdtrainers? Jeugdtrainers zelf heb ik niet echt op gefocust, die heb ik ook niet zelf aangesteld. In het algemeen heb ik wel veel buitenlanders in de staf, omdat staf uit San Marino gewoon extreem slecht is. Deze kennis komt vooral door staf en niet door scouting. Dat geeft wel aan hoe divers de nationaliteiten zijn. 12 minuten geleden zei De Raam: Heb je samenwerkingsverbanden met buitenlandse clubs, inclusief de optie dat jeugdspelers door kunnen komen? Ik vraag het meerdere keren per jaar, maar het bestuur wil er gewoon niet aan. De laatste jaren krijg ik wel een keer per jaar bericht dat het bestuur zelf met het voorstel komt, maar dan vinden ze nooit een club. Een moederclub willen ze trouwens wel, maar ook daarvoor zijn ze niet capabel genoeg om een club te vinden... Ik denk dat ik serieus al 20-30 keer om een satellietclub gevraagd heb. Als het niet nog vaker is... Soms heb ik het idee dat ik na een maand het al opnieuw kan vragen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michalinho Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 7 uur geleden zei MisterX: Voorkeuren. Zoek naar op cache. Dat ligt aan de DB. Je B-ploeg moet dan initieel in een niet-speelbare divisie spelen. Ik verwacht echter dat alle b-teams die niet in een speelbare divisie zitten, niet in een divisie zitten. Enige kans die je hebt is als er promotie naar de 6e klasse is en je ziet dat er regelmatig B-teams naar deze klasse promoveren. Als de 6e klasse echter een divisie is zonder degradatie, dan gaat het sowieso niet gebeuren. Thanx! Is een topredenering. Als ik kijk naar B-ploegen stromen er af en toe wel door naar 6e klasse het is een divisie met degradatie). Bij Geschiedenis => Competities zie je dan enkele blanco jaren en plots zitten ze in 6e klasse. Heb wel de indruk dat ze vanaf 1 van de vele 7e divisies komen. Van mijn ploeg zijn er bij Geschiedenis gegevens t/m seizoen ‘21-‘22 (ik speel FM23) en dan niets meer. Die gegevens hebben betrekking op min. 8e klasse. Geen idee of dat ervoor zorgt dat zij (mogelijks) nooit doorstromen. Ik kan zien bij de stats van de spelers van de B-ploeg dat zij wedstrijden spelen, doelpunten maken,… maar die wedstrijden zijn niet zichtbaar. Geen idee of ik dan, door meer A-kernspelers af te laten zakken, invloed kan hebben op eventuele promotiekansen van de B-ploeg… Los van alles is het wel fijn om met het ploegje dat hun veld heeft vlak naast het appartement dat we afgelopen zomervakantie hebben gehuurd in Zillertal-Oostenrijk nu Europees speelt en dit seizoen in de Europa League nog Tottenham en Sevilla mag bekampen. In eigen competitie proberen we RB Salzburg het vuur aan de schenen te leggen. 🔥 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 4 minuten geleden zei Michalinho: Thanx! Is een topredenering. Als ik kijk naar B-ploegen stromen er af en toe wel door naar 6e klasse het is een divisie met degradatie). Bij Geschiedenis => Competities zie je dan enkele blanco jaren en plots zitten ze in 6e klasse. Heb wel de indruk dat ze vanaf 1 van de vele 7e divisies komen. Van mijn ploeg zijn er bij Geschiedenis gegevens t/m seizoen ‘21-‘22 (ik speel FM23) en dan niets meer. Die gegevens hebben betrekking op min. 8e klasse. Geen idee of dat ervoor zorgt dat zij (mogelijks) nooit doorstromen. Ik kan zien bij de stats van de spelers van de B-ploeg dat zij wedstrijden spelen, doelpunten maken,… maar die wedstrijden zijn niet zichtbaar. Geen idee of ik dan, door meer A-kernspelers af te laten zakken, invloed kan hebben op eventuele promotiekansen van de B-ploeg… Los van alles is het wel fijn om met het ploegje dat hun veld heeft vlak naast het appartement dat we afgelopen zomervakantie hebben gehuurd in Zillertal-Oostenrijk nu Europees speelt en dit seizoen in de Europa League nog Tottenham en Sevilla mag bekampen. In eigen competitie proberen we RB Salzburg het vuur aan de schenen te leggen. 🔥 In dat geval spelen ze wel in een lagere divisie en zouden ze kunnen promoveren. Ik heb daarbij altijd het idee dat het veel meer gedaan wordt op basis van reputatie dan op basis van aanwezige spelers. Het is dan naar mijn idee vooral een kwestie van geluk hebben, ben ik bang. Als ze eenmaal in een speelbare divisie zitten, dan kunnen ze vast en zeker heel snel verder promoveren met behulp van spelers uit het A-team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michalinho Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 3 minuten geleden zei MisterX: In dat geval spelen ze wel in een lagere divisie en zouden ze kunnen promoveren. Ik heb daarbij altijd het idee dat het veel meer gedaan wordt op basis van reputatie dan op basis van aanwezige spelers. Het is dan naar mijn idee vooral een kwestie van geluk hebben, ben ik bang. Als ze eenmaal in een speelbare divisie zitten, dan kunnen ze vast en zeker heel snel verder promoveren met behulp van spelers uit het A-team. Wederom thanx! Dan hou ik vol en hou ik de 4e & 5e & 6e divisies speelbaar. Het zijn er een heleboel en het vertraagt de save wel een beetje, maar wie weet loont het. 🤞 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sherwin92 Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 Volgende wedstrijd - morgen 3 van m'n 4 keepers geblesseerd (de enigste die nog "heel" is heeft ook al 3-4 (kleine) blessures gehad en is 1.5 ster ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 Een rematch van de finale van afgelopen seizoen, en dat in de 16e ronde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 Kennen jullie dat verhaal over het nieuwe stadion? Die komt er niet... Geen bericht gehad en blijkbaar is de opmerking dat er gezocht wordt naar een locatie bij faciliteiten ook weg. En bij het bestuur kan ik nu een verzoek indienen om een nieuw stadion te laten bouwen of om het huidige stadion uit te laten breiden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 Fuck mijn bestuur. Eerst doen ze er dus jaren over om een plek te vinden voor een nieuw stadion. Nu willen ze helemaal geen nieuw stadion meer. Europees is zelfs het nationale stadion (waarin we spelen) vaak uitverkocht... En iedere thuis wedstrijd is ook uitverkocht. Het bestuur denk echter dat we niet genoeg fans hebben voor een nieuw stadion Nu volgt maar een uitbreiding van het huidige stadion. Van 350 naar 544. Zelfs dan zijn we nog steeds niet het grootste niet-nationale stadion, maar spelen 5 clubs in grotere stadions... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 Enorm zonde zeg Kan jij ook zien tot hoeveel het max uitgebouwd kan worden? Jouw stadion gaat maar tot 4.000 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 (bewerkt) Dat zorgde voor deze achievement 28 december 2023 bewerkt door TheRealOne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 42 minuten geleden zei sennid: Enorm zonde zeg Kan jij ook zien tot hoeveel het max uitgebouwd kan worden? Jouw stadion gaat maar tot 4.000 Uh, geen idee tot hoe ver mijn stadion kan gaan... Als jij zegt 4000, dan geloof ik je meteen. Op zich wel logisch dat je trouwens geen groter stadion gaat bouwen als je nog geen 100 seizoenkaarthouders hebt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 2 minuten geleden zei MisterX: Uh, geen idee tot hoe ver mijn stadion kan gaan... Als jij zegt 4000, dan geloof ik je meteen. Op zich wel logisch dat je trouwens geen groter stadion gaat bouwen als je nog geen 100 seizoenkaarthouders hebt Voordeel van de skin die ik gebruik. Van mij is ook niet echt denderend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 Vorig seizoen kon hij nog aardig mee, dit seizoen had hij nauwelijks wat meer te zoeken in het elftal. Toch nog maar even die laatste paar wedstrijden gegund om dat record te pakken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 (bewerkt) Deze scout heeft een knipperlicht relatie met ons. Na een jaar wil hij steeds niet meer, maar een jaar later wil hij toch weer wel. Weer niet, weer wel, ... Nu moet hij verplicht 2 jaar blijven Edit: Is dit standaard? Ik zie dat voor het eerst. 28 december 2023 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 Nogmaals even de vraag hier, wellicht dat enkele die het nu lezen mij kunnen helpen. Ik heb de skin van Tato gedownload dankzij @sennid. Nu kan ik de instant result knop gebruiken, leuk! Echter zie ik dat er nooit wissels worden doorgevoerd. Ondanks dat spelers moe zijn. Hoe kan dat? Ik lees online wat over verschillende knoppen. Ik gebruik de knop tijdens de wedstrijd rechtsboven naast 'spelen/play' en dan het fluitje met einde wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DavyDepuydt Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 (bewerkt) Ik speel al lang FM en zie wel bij andere soms wel eens hoge scores passeren,of bij mezelf in friendlies. Maar gewoon in de competitie, terwijl ik zelf niet eens een topteam ben, in één helft 9-0 op voorsprong komen zonder rode kaart van de tegenstander.... dit is no doubt m'n beste eerste helft ooit. Ook allemaal van open play, geen corners ofzo 28 december 2023 bewerkt door DavyDepuydt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten