Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

Ik had een speler waarvoor allemaal maar kutboden van 100k ofzo kwamen, terwijl ik steeds 2,5 mln. vroeg. Eigenlijk geen vooruitgang en clubs haakte zelfs al af als ze meer dan 150k ofzo moesten bieden. Vervolgens komt Dortmund eventjes lands op deadline day: "Hey, jij wilt 2,5 mln? Hier is mijn bod, voel je vrij om er nog over te onderhandelen." Via onderhandelingen nog omhoog weten te schroeven naar 4 mln + 50% van doorverkoop en een oefenwedstrijd :< 

Nu heb ik hem maar aangeboden voor 5 mln. Wie weet hapt er nog wel een andere club en kan ik er nog meer uit halen:t:

Niet dat ik het geld nodig heb, maar ja. Op een gegeven moment moet je je talenten toch maar laten gaan, omdat anders het hele team over de zeik raakt, omdat je ze niet wilt laten gaan.

19 minuten geleden zei ElPrincipito:

Ja, dat dacht ik ook. Maar hoe krijg je meer geld? Ik win alles, niet eens meer sponsorgeld. Nu wel reputatie omhoog maar enfin, dat gaat nooit 4 ton goedmaken. Lastig.. Lange adem vrees ik! 

Als amateurteam is dat inderdaad wel heel lastig... Normaal zou ik zeggen, huur goede spelers om het niveau omhoog te krijgen zonder dat je al te veel salaris moet betalen. En heb een paar leuke talenten rond lopen die je voor veel meer kunt verkopen. Maar ja, met amateurclubs werkt dat allemaal niet...

21 minuten geleden zei ElPrincipito:

@MisterX Valt me wel op dat als je instant result doet er niet gewisseld wordt in de wedstrijd. Klopt dat? of gebruik jij die knop niet. 

Uh, geen idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei 007mark:

Ondrej Lingr is bij mij ontzettend belangrijk, inmiddels al 13 goals en we zitten in januari. Zie ik ineens dat hij getekend heeft bij Leverkusen voor einde van het seizoen. Rekende eigenlijk erop dat de verplichte koopoptie in het spel zou zitten. Mijn informatie is namelijk dat Feyenoord die heeft...

Maar ook totaal over de berichten heen gelezen ingame dat hij in onderhandeling was met een andere club :cab:

Wat dat betreft, vergeet niet dat Pedersen en Walemark terugkomen :classic_wink: Ik was namelijk in de veronderstelling dat ik die Pedersen sowieso verkocht had :classic_blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Rrrood:

Wat dat betreft, vergeet niet dat Pedersen en Walemark terugkomen :classic_wink: Ik was namelijk in de veronderstelling dat ik die Pedersen sowieso verkocht had 

Walemark wist ik, maar Pedersen is inderdaad ook niet zoveel duidelijkheid over. Ga ik overigens beiden wel van de hand doen.

Geertruida raakte paar maandjes geblesseerd, dus Augustin Giay al opgehaald uit Argentinië in de eerste winterstop. Heb ook Nieuwkoop nog, dus de rechtsback positie is goed gevuld. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20231228114803_1.thumb.jpg.c5f44dddb040a3dc400d0b583d3f12cc.jpg

Stand bij rust, om misselijk van te worden. Flink achter met al heel de tijd hogere xG en zo gaat het verdomme al heel het seizoen pfff

20231228115539_1.thumb.jpg.4179024c807ebdad4cad42c7f6835122.jpg20231228115857_1.thumb.jpg.634d0c580c4b9d113f76e2b24dcaf791.jpg

We stonden 6e in de xG stand nu 10e....

En dan heb ik nu emergency board meeting gehad , heb nog een maand om mijn baan te redden...

Wordt er niet goed van....

ECht kut dit. Arsenal gaat nu als een trein maar Vitesse gaat echt super kut

@Grote Ree @De Raam @19CH98 @Thierryvane @Dansmeister @Steels @Rrrood

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei 007mark:

Walemark wist ik, maar Pedersen is inderdaad ook niet zoveel duidelijkheid over. Ga ik overigens beiden wel van de hand doen.

Geertruida raakte paar maandjes geblesseerd, dus Augustin Giay al opgehaald uit Argentinië in de eerste winterstop. Heb ook Nieuwkoop nog, dus de rechtsback positie is goed gevuld. 

Heb ik ook, heerlijke speler :classic_love:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei ElPrincipito:

Ja, dat dacht ik ook. Maar hoe krijg je meer geld? Ik win alles, niet eens meer sponsorgeld. Nu wel reputatie omhoog maar enfin, dat gaat nooit 4 ton goedmaken. Lastig.. Lange adem vrees ik! 

@MisterX Valt me wel op dat als je instant result doet er niet gewisseld wordt in de wedstrijd. Klopt dat? of gebruik jij die knop niet. 

Met instant result wordt er altijd gewisseld of er moet wat met je wisselspelers zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kyrill:

Stand bij rust, om misselijk van te worden. Flink achter met al heel de tijd hogere xG en zo gaat het verdomme al heel het seizoen pfff

We stonden 6e in de xG stand nu 10e....

En dan heb ik nu emergency board meeting gehad , heb nog een maand om mijn baan te redden...

Wordt er niet goed van....

ECht kut dit. Arsenal gaat nu als een trein maar Vitesse gaat echt super kut

@Grote Ree @De Raam @19CH98 @Thierryvane @Dansmeister @Steels @Rrrood

Speel je met instant result?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei ElPrincipito:

Vreemd, ik zie dat niet in de wedstrijdverslagen. Nooit. Tevens loopt hij regelmatig vast ondanks het verwijderen van de cache. Heb jij dit ook? Wel mooie skin, dank voor het delen.

Echt helemaal geen last van. Ik heb wel de eerste versie weet niet of je die wilt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een speler is toch niet meer boos op mij (omdat ik een bod heb afgewezen) als ik beloof dat we dit seizoen continentaal voetbal halen.

Fun fact 1: We gaan voor de 7e landstitel op rij, dus we hebben al 6 jaar op rij een continentaal ticket bemachtigd.

Fun fact 2: We staan in de competitie zo ver voor dat we dit seizoen ons op zich minst kwalificeren voor de voorrondes van de conference league (plek 4 in de competitie)

De speler toont niet echt heel veel ambitie... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei sennid:

image.png.97d4e92717b3018b9c9be086489b37a9.png

Op Astana en Omonoia na is het weer huilen om de play-offs te halen. Zou haast zeggen dat ik expres moet verliezen in de rondes om Europa League te spelen om punten te pakken.

Ik vraag me af of dat zo werkt... EL leverde bij mij toch minder punten op.

Sowieso is dit wel iets wat je ieder jaar kunt verwachten. Je krijgt uit iedere pot 2 landen en alleen in 3 en 4 kunnen makkelijkere tegenstanders zitten. Dit is gewoon vergelijkbaar met de meeste uitkomsten die ik zelf tegen ben gekomen.

Ik weet trouwens niet helemaal hoe, maar ondanks dat ik 32 mln. aan andere clubs in de divisie heb gedoneerd, maak ik gewoon nog steeds 15-20 mln. winst over een seizoen :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei TheRealOne:

Ondanks dat m'n selectie wereldtop is, krijg ik toch zowat ieder jaar een vrij aardige jeugdintake. Dit vooruitzicht ziet er ook weer hoopvol uit :D

image.thumb.png.87777873347383aa9e6eaa4daf1ba540.png

Mijn hoogste cijfer in 7 jaar tijd is een 3 :5

En dat met ondertussen maximale faciliteiten (behalve dan jeugdaccomodatie, de rest is maximaal)... 

Ik heb wel geteld 1 speler gehad waar ik iets in zie, maar die volgens mij nooit een basisplek in het eerste gaat halen...

En dan speel ik dus in San Marino, dus mijn selectie is geen eens wereldtop en cijfers zijn in vergelijking met je selectie...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei MisterX:

Mijn hoogste cijfer in 7 jaar tijd is een 3 :5

En dat met ondertussen maximale faciliteiten (behalve dan jeugdaccomodatie, de rest is maximaal)... 

Ik heb wel geteld 1 speler gehad waar ik iets in zie, maar die volgens mij nooit een basisplek in het eerste gaat halen...

En dan speel ik dus in San Marino, dus mijn selectie is geen eens wereldtop en cijfers zijn in vergelijking met je selectie...

Om de zoveel tijd ook je staf eens vernieuwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei sennid:

Om de zoveel tijd ook je staf eens vernieuwen.

Dat gebeurt eigenlijk wel ieder jaar. Want ik kan ze maar 1-jaarscontracten aanbieden en vaak willen ze niet meer verlengen na dat jaar... 

Volgens mij heb ik niet te klagen over mijn hoofd jeugdopleiding op dit moment, zeker als je bedenkt dat mijn club maar een nationale reputatie in San Marino heeft. 

image.png.bd9d0a03791059812a1b591311327b60.png

Afgelopen jaren was het dan wel een ander, maar redelijke vergelijkbaar iemand. 

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites