sennid Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 Hoe kan ik hier een speler hebben die Italiaans is, een paspoort krijgt binnen de 15 jaar en ook nog eens debuteert voor het San Marinees nationaal elftal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 15 minuten geleden zei sennid: Hoe kan ik hier een speler hebben die Italiaans is, een paspoort krijgt binnen de 15 jaar en ook nog eens debuteert voor het San Marinees nationaal elftal? Heel veel spelers uit San Marino hebben ook een Italiaans paspoort. Je kunt zomaar een Italiaan hebben die San Marinees als tweede nationaliteit had. Vaak willen ze op jonge leeftijd dan nog niet uitgekomen voor San Marino, maar op een gegeven moment hakken ze alsnog die knoop door en debuteren op latere leeftijd. Of - zoals in mijn database - heb ik ingesteld dat je na 5 jaar al een paspoort mag aanvragen. Of ze dat doen, is natuurlijk een ander verhaal: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 Iemand nog een leuke aanrader voor een club? Niet binnen de top 5 competities (daar ga ik allicht een save doen na de transferperiode). Mag wel een club uit de tweede/derde klasse zijn uit een topland. Of een coole club uit een leuke competitie buiten de top 5 landen dus. Thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 Gaat opzich niet heel slecht , vaak hebben we een hogere xG @De Raam @chrisje1993 @Steels @Thierryvane @Rrrood Is wel zuur om 3-2 bij aartsrivaal NEC te verliezen maar zij staan 3e en zijn al tijdje bizar genoeg ''titel kandidaat'' tot dusver. Het helpt ook niet dat Buitink 5 maanden geblesseerd is, vanaf het begin van de save, en Simon van Duivenbooden is niet inscrijfbaar tot 2 januari 2024... Dat gezegd te hebben ik speel met 16 jarige RB basis Egbring, Fode Fofane, Manhoef en Domgjoni doen het erg lekker iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 13 minuten geleden zei Rossini': Iemand nog een leuke aanrader voor een club? Niet binnen de top 5 competities (daar ga ik allicht een save doen na de transferperiode). Mag wel een club uit de tweede/derde klasse zijn uit een topland. Of een coole club uit een leuke competitie buiten de top 5 landen dus. Thanks! Ga aan de slag in San Marino. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 (bewerkt) Hoe doen jullie je rugnummers? Ik ben er na lang puzzelen achtergekomen dat dit wat mij betreft de enige juiste verdeling is. Ik speel nagenoeg altijd een 4-4-2 met AM/RL of een 4-2-3-1 met AMC en probeer hier zoveel mogelijk aan vast te houden. Elk seizoen evalueer ik opnieuw welk rugnummer naar wie gaat, en bij twijfelgevallen houden spelers die het nummer al hadden dat nummer voor het nieuwe seizoen. Het is voor mij een soort 'rite of passage' wanneer nummer 33 vaker basis staat dan 10, of 40 vaker dan 9 of 19. Spoiler 26 december 2023 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 Zojuist zei PJHoutman: Hoe doen jullie je rugnummers? Ik ben er na lang puzzelen achtergekomen dat dit wat mij betreft de enige juiste verdeling is. Ik speel nagenoeg altijd een 4-4-2 met AM/RL of een 4-2-3-1 met AMC en probeer hier zoveel mogelijk aan vast te houden. Het is voor mij een soort 'rite of passage' wanneer nummer 33 vaker basis staat dan 10, of 40 vaker dan 9 of 19. Inhoud verbergen Ik doe het 80% van de tijd of vaker automatisch invullen. Maar heel af en toe als het mogelijk is, geef ik belangrijke speler zijn favoriete rugnummer dat ie zo graag wil. Mijn beste verdediger tekent bij voor een lager salaris, de zoveelste speler al Alleen nu is en wordt ie wel Important Player ipv Impact sub, dikke prima hij is beter dan zowel Upamecano als Hato. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 (bewerkt) 4 minuten geleden zei PJHoutman: Hoe doen jullie je rugnummers? Ik ben er na lang puzzelen achtergekomen dat dit wat mij betreft de enige juiste verdeling is. Ik speel nagenoeg altijd een 4-4-2 met AM/RL of een 4-2-3-1 met AMC en probeer hier zoveel mogelijk aan vast te houden. Elk seizoen evalueer ik opnieuw welk rugnummer naar wie gaat, en bij twijfelgevallen houden spelers die het nummer al hadden dat nummer voor het nieuwe seizoen. Het is voor mij een soort 'rite of passage' wanneer nummer 33 vaker basis staat dan 10, of 40 vaker dan 9 of 19. Toon verborgen inhoud Rugnummers, who cares? Ik gebruik lekker de knop automatisch. 26 december 2023 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 1 minuut geleden zei PJHoutman: Hoe doen jullie je rugnummers? Ik ben er na lang puzzelen achtergekomen dat dit wat mij betreft de enige juiste verdeling is. Ik speel nagenoeg altijd een 4-4-2 met AM/RL of een 4-2-3-1 met AMC en probeer hier zoveel mogelijk aan vast te houden. Het is voor mij een soort 'rite of passage' wanneer nummer 33 vaker basis staat dan 10, of 40 vaker dan 9 of 19. Toon verborgen inhoud Meestal zo: Jeugdspelers gaan vanaf 32, met vaste plekken voor 32 (aanvallende middenvelder), 33 (vleugelspeler), 43 en 49 (talentvolle spitsen) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 Saint City is de ploeg die ik onder mijn hoede ga nemen deze editie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 1 minuut geleden zei xanderoo: Saint City is de ploeg die ik onder mijn hoede ga nemen deze editie. Wie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 3 minuten geleden zei neva: Wie? Zegt mij ook helemaal niksss Heb het ge-googled en kwam op St Albans City FC uit.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 (bewerkt) 29 minuten geleden zei neva: Meestal zo: Jeugdspelers gaan vanaf 32, met vaste plekken voor 32 (aanvallende middenvelder), 33 (vleugelspeler), 43 en 49 (talentvolle spitsen) Ik heb de gekke tic dat mijn keepers altijd 1,22,33,44,55 enz. moeten hebben. En mijn jeugdspelers met rugnummers vanaf 50 26 december 2023 bewerkt door Copywriter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 4 uur geleden zei MisterX: Heel veel spelers uit San Marino hebben ook een Italiaans paspoort. Je kunt zomaar een Italiaan hebben die San Marinees als tweede nationaliteit had. Vaak willen ze op jonge leeftijd dan nog niet uitgekomen voor San Marino, maar op een gegeven moment hakken ze alsnog die knoop door en debuteren op latere leeftijd. Of - zoals in mijn database - heb ik ingesteld dat je na 5 jaar al een paspoort mag aanvragen. Of ze dat doen, is natuurlijk een ander verhaal: Dit was een echte volbloed italiaan dus dat is nog het meest aparte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 1 uur geleden zei neva: Wie? Saint City (essexallianceleague.com) Thank me later! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SantiagoMunez Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 1 uur geleden zei xanderoo: Saint City (essexallianceleague.com) Thank me later! Meneer Seixas maar in de basis zetten dan.. die loopt gemiddeld meer dan 1-op-1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 2 uur geleden zei Kyrill: Heb het ge-googled en kwam op St Albans City FC uit.... Wat een prachtclub! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 Goeie trainer blijkbaar Alleen afschuwelijke naam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 56 minuten geleden zei sennid: Goeie trainer blijkbaar Alleen afschuwelijke naam. Jij had toch maar net het bericht gekregen dat er een nieuw stadion gebouwd zou gaan worden?! En dan nu al dit bericht?! Ik wacht nog steeds totdat ze een goede locatie hebben gevonden Ik ben sinds een maand ofzo wel clublegende, dus ik heb kans dat ze het stadion naar mij gaan vernoemen. Al heb ik wel concurrentie van 3 spelers die ook legendes zijn geworden. Ik zag trouwens dat we onze eerste buitenlandse manager hebben. Daarbij reken ik Italië even als binnenland. De eer gaat naar ons mooie Nederland: San Marino Acadamy heeft Moreno Rutten aangesteld als manager. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 (bewerkt) Jammer, aan de andere kant als we Europees moeten kan ik me nog meer daarop concentreren. In de competitie wou ik deze reeks gaande houden maar nu hoeft dat ook nietmeer. Uiteraard twee schoten op doel twee goals hun. 26 december 2023 bewerkt door Netzwerk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 De eerste speler kiest voor een paspoort van San Marino. Weet iemand wat hij nog moet doen om speelgerechtigd te worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 24 minuten geleden zei MisterX: Jij had toch maar net het bericht gekregen dat er een nieuw stadion gebouwd zou gaan worden?! En dan nu al dit bericht?! Ik wacht nog steeds totdat ze een goede locatie hebben gevonden Ik ben sinds een maand ofzo wel clublegende, dus ik heb kans dat ze het stadion naar mij gaan vernoemen. Al heb ik wel concurrentie van 3 spelers die ook legendes zijn geworden. Ik zag trouwens dat we onze eerste buitenlandse manager hebben. Daarbij reken ik Italië even als binnenland. De eer gaat naar ons mooie Nederland: San Marino Acadamy heeft Moreno Rutten aangesteld als manager. Ook echt binnen één seizoen ofzo ja. Bij mij is Andy Selva de manager van San Marino geworden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 2e en een negatief doelsaldo, bijzonder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 Wat een heerlijk duel Nypan 8.6, Roony 8.5, Wigget 8.0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ELHenry Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 Iemand enig idee op welke site(s) ik FM24 kan kopen met ondersteuning van de Nederlandse taal? op CDkeys kan dit bijvoorbeeld niet en op Eneba staat dit er niet bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten