Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

15 minuten geleden zei sennid:

image.thumb.png.b5d2fb228292e3c1b6d0fe4f1c038353.png

Hoe kan ik hier een speler hebben die Italiaans is, een paspoort krijgt binnen de 15 jaar en ook nog eens debuteert voor het San Marinees nationaal elftal?

Heel veel spelers uit San Marino hebben ook een Italiaans paspoort. Je kunt zomaar een Italiaan hebben die San Marinees als tweede nationaliteit had. Vaak willen ze op jonge leeftijd dan nog niet uitgekomen voor San Marino, maar op een gegeven moment hakken ze alsnog die knoop door en debuteren op latere leeftijd. 

Of - zoals in mijn database - heb ik ingesteld dat je na 5 jaar al een paspoort mag aanvragen. Of ze dat doen, is natuurlijk een ander verhaal:

image.png.5e8fc6138661d4c4000598efc3a3e7f1.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand nog een leuke aanrader voor een club?

Niet binnen de top 5 competities (daar ga ik allicht een save doen na de transferperiode). Mag wel een club uit de tweede/derde klasse zijn uit een topland. Of een coole club uit een leuke competitie buiten de top 5 landen dus.

Thanks!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat opzich niet heel slecht , vaak hebben we een hogere xG

@De Raam @chrisje1993 @Steels @Thierryvane @Rrrood

Is wel zuur om 3-2 bij aartsrivaal NEC te verliezen maar zij staan 3e en zijn al tijdje bizar genoeg ''titel kandidaat'' tot dusver. Het helpt ook niet dat Buitink 5 maanden geblesseerd is, vanaf het begin van de save, en Simon van Duivenbooden is niet inscrijfbaar tot 2 januari 2024...

Dat gezegd te hebben ik speel met 16 jarige RB basis Egbring, Fode Fofane, Manhoef en Domgjoni doen het erg lekker iig.

20231226153643_1.jpg

20231226154753_1.jpg

20231226171956_1.jpg

20231226172215_1.jpg

20231226172222_1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Rossini':

Iemand nog een leuke aanrader voor een club?

Niet binnen de top 5 competities (daar ga ik allicht een save doen na de transferperiode). Mag wel een club uit de tweede/derde klasse zijn uit een topland. Of een coole club uit een leuke competitie buiten de top 5 landen dus.

Thanks!

Ga aan de slag in San Marino. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe doen jullie je rugnummers? Ik ben er na lang puzzelen achtergekomen dat dit wat mij betreft de enige juiste verdeling is. Ik speel nagenoeg altijd een 4-4-2 met AM/RL of een 4-2-3-1 met AMC en probeer hier zoveel mogelijk aan vast te houden. Elk seizoen evalueer ik opnieuw welk rugnummer naar wie gaat, en bij twijfelgevallen houden spelers die het nummer al hadden dat nummer voor het nieuwe seizoen.

Het is voor mij een soort 'rite of passage' wanneer nummer 33 vaker basis staat dan 10, of 40 vaker dan 9 of 19. 

Spoiler

image.png.aeb0630ecc35d3e72563b3f782537a49.png

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei PJHoutman:

Hoe doen jullie je rugnummers? Ik ben er na lang puzzelen achtergekomen dat dit wat mij betreft de enige juiste verdeling is. Ik speel nagenoeg altijd een 4-4-2 met AM/RL of een 4-2-3-1 met AMC en probeer hier zoveel mogelijk aan vast te houden. Het is voor mij een soort 'rite of passage' wanneer nummer 33 vaker basis staat dan 10, of 40 vaker dan 9 of 19. 

Inhoud verbergen

Ik doe het 80% van de tijd of vaker automatisch invullen.  Maar heel af en toe als het mogelijk is, geef ik belangrijke speler zijn favoriete rugnummer dat ie zo graag wil.

Mijn beste verdediger tekent bij voor een lager salaris, de zoveelste speler al :D

Alleen nu is en wordt ie wel Important Player ipv Impact sub, dikke prima hij is beter dan zowel Upamecano als Hato.

20231226193939_1.jpg

20231226193946_1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei PJHoutman:

Hoe doen jullie je rugnummers? Ik ben er na lang puzzelen achtergekomen dat dit wat mij betreft de enige juiste verdeling is. Ik speel nagenoeg altijd een 4-4-2 met AM/RL of een 4-2-3-1 met AMC en probeer hier zoveel mogelijk aan vast te houden. Elk seizoen evalueer ik opnieuw welk rugnummer naar wie gaat, en bij twijfelgevallen houden spelers die het nummer al hadden dat nummer voor het nieuwe seizoen.

Het is voor mij een soort 'rite of passage' wanneer nummer 33 vaker basis staat dan 10, of 40 vaker dan 9 of 19. 

Toon verborgen inhoud

Rugnummers, who cares? Ik gebruik lekker de knop automatisch. 

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei PJHoutman:

Hoe doen jullie je rugnummers? Ik ben er na lang puzzelen achtergekomen dat dit wat mij betreft de enige juiste verdeling is. Ik speel nagenoeg altijd een 4-4-2 met AM/RL of een 4-2-3-1 met AMC en probeer hier zoveel mogelijk aan vast te houden. Het is voor mij een soort 'rite of passage' wanneer nummer 33 vaker basis staat dan 10, of 40 vaker dan 9 of 19. 

Toon verborgen inhoud

Meestal zo:

image.png.0cdce7e1478676d8c4d618f9b8eb1484.png

Jeugdspelers gaan vanaf 32, met vaste plekken voor 32 (aanvallende middenvelder), 33 (vleugelspeler), 43 en 49 (talentvolle spitsen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei neva:

Meestal zo:

Jeugdspelers gaan vanaf 32, met vaste plekken voor 32 (aanvallende middenvelder), 33 (vleugelspeler), 43 en 49 (talentvolle spitsen)

Ik heb de gekke tic dat mijn keepers altijd 1,22,33,44,55 enz. moeten hebben. En mijn jeugdspelers met rugnummers vanaf 50 

bewerkt door Copywriter
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei MisterX:

Heel veel spelers uit San Marino hebben ook een Italiaans paspoort. Je kunt zomaar een Italiaan hebben die San Marinees als tweede nationaliteit had. Vaak willen ze op jonge leeftijd dan nog niet uitgekomen voor San Marino, maar op een gegeven moment hakken ze alsnog die knoop door en debuteren op latere leeftijd. 

Of - zoals in mijn database - heb ik ingesteld dat je na 5 jaar al een paspoort mag aanvragen. Of ze dat doen, is natuurlijk een ander verhaal:

image.png.5e8fc6138661d4c4000598efc3a3e7f1.png

Dit was een echte volbloed italiaan dus dat is nog het meest aparte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei sennid:

image.thumb.png.9ffa7b36cb95a21d615d553614598790.png

Goeie trainer blijkbaar ;c Alleen afschuwelijke naam.

Jij had toch maar net het bericht gekregen dat er een nieuw stadion gebouwd zou gaan worden?! En dan nu al dit bericht?! Ik wacht nog steeds totdat ze een goede locatie hebben gevonden :cab:

Ik ben sinds een maand ofzo wel clublegende, dus ik heb kans dat ze het stadion naar mij gaan vernoemen. Al heb ik wel concurrentie van 3 spelers die ook legendes zijn geworden.

Ik zag trouwens dat we onze eerste buitenlandse manager hebben. Daarbij reken ik Italië even als binnenland. De eer gaat naar ons mooie Nederland: San Marino Acadamy heeft Moreno Rutten aangesteld als manager. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei MisterX:

Jij had toch maar net het bericht gekregen dat er een nieuw stadion gebouwd zou gaan worden?! En dan nu al dit bericht?! Ik wacht nog steeds totdat ze een goede locatie hebben gevonden :cab:

Ik ben sinds een maand ofzo wel clublegende, dus ik heb kans dat ze het stadion naar mij gaan vernoemen. Al heb ik wel concurrentie van 3 spelers die ook legendes zijn geworden.

Ik zag trouwens dat we onze eerste buitenlandse manager hebben. Daarbij reken ik Italië even als binnenland. De eer gaat naar ons mooie Nederland: San Marino Acadamy heeft Moreno Rutten aangesteld als manager. 

Ook echt binnen één seizoen ofzo ja. Bij mij is Andy Selva de manager van San Marino geworden :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites