Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Nom de Guerre:

Ligt aan zijn leeftijd en de ontwikkeling van onze club.

Wel erg diplomatiek antwoord, is dat ja of een nee? ;c

Wat fijn kerst cadeau van mijn spelers, voor mij...

Dit is niet eens tegen laagvlieger maar tegen de nummer 11...:cheer:

20231224171525_1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Nom de Guerre:

Dat is een "kijk maar hoe je het wil interpreteren, het antwoord is niet zo zwartwit als je graag zou willen." 

Ik iig behoorlijk vaak, en bij jonge spelers die in hun prime zijn, en vaak in de basis staan.

Alle gasten zijn hier inmiddels. Fijne kerst Guido , geniet ervan ciao

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vraagje, als je bij het begin van een nieuwe game de optie aan vinkt dat je geen transfers kan doen aan het begin, dan staat het transferbudget op 0 zag  ik.  Maar wanneer krijg je dan weer een transferbudget? Op 1 januari of….  Anders?

gevonden!

bewerkt door larrie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er begint zich in Rotterdam-Zuid een ware transfersoap te ontwikkelen. Naar verluidt is trainer Rots Hooibos dit seizoen ontevreden over Luka Ivanusec, die vorig seizoen nog één van de topspelers was van de Rotterdammers met 16 goals en 25 assists in 37 wedstrijden over alle competities. In het huidige seizoen van 6 maanden jong wil het nog niet vlotten met de Kroaat, want hij heeft 'slechts' 7 goals en 3 assists in 21 wedstrijden. Ook werd Ivanusec in het huidige kalenderjaar steeds over het hoofd gezien door de Kroatische bondscoach Vladimir Petkovic. Met de Champions League registratie voor de deur zal coach Hooibos knopen moeten doorhakken, maar de Kroatische multifunctionele aanvallende middenvelder ligt nog voor ruim 4 jaar vast en heeft onlangs een huis gekocht aan de costa del maas  :sorry:

Luka zelf blijft er stoïcijns onder

Spoiler

bdc91e564cbd38d3d1bd0b29b6c51767.png

Wordt vervolgd vanuit Rotterdam-Zuid.

bewerkt door Rrrood
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Einde van m'n 4de seizoen (m'n eerste met Westerlo, was gestart in derde klasse met Young Reds)
gekwalificeerd voor Conference League volgend seizoen, via playoff 1 en dan de europe playoffs tegen de beste uit PO II

image.png.e9d14ef4407c65517f10bec7d4212e84.png

En na wat tegenvallende prestaties tegen de grote ploegen met m'n 4-3-3 in PO I, halverwege toch geswitched weer naar 4-2-3-1 en alle "klikte" weer

image.png.cc4144d9da42cadf0451dfa8bb4f050c.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Haaland zou waarschijnlijk tot een faillissement van de club lijden. 

Ik denk niet dat ik failliet zou gaan als hij de komende 5 jaar volgens mij huidige ingame contract bij mij zou spelen. Na die 5 jaar zal er alleen niet heel veel van mijn balans meer over zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei MisterX:

Ik denk niet dat ik failliet zou gaan als hij de komende 5 jaar volgens mij huidige ingame contract bij mij zou spelen. Na die 5 jaar zal er alleen niet heel veel van mijn balans meer over zijn.

Proberen te overwinteren 1 of 2 jaar en daarna verkopen + winstpercentage geeft je club alleen maar een boost :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@De Raam Om inderdaad nog maar eens aan te tonen hoe belangrijk speeltijd is vanaf 18 jaar. Vorig seizoen in de competitie echt heel erg veel gerouleerd. Sotiropoulos viel namelijk in 14 wedstrijden in en dit is denk ik allemaal van voor de winterstop. Hij werd bijvoorbeeld ook geen topscorer van de competitie terwijl hij per 75 minuten ongeveer een goaltje meepikte (wel tweede met slechts 3 goals minder).

Screentje is van zijn ontwikkeling. Vanaf maart/april is hij weer echt alles gaan spelen en zijn ontwikkeling vliegt ook weer de lucht in. In augustus en september speelt die weer iets minder competitiewedstrijden door het rouleren met de voorrondes in de CL en groepsfase CL en de ontwikkeling stokt weer een beetje. Dit ga ik dus eens even iets beter in de gaten houden zodat die genoeg competitiewedstrijden speelt.

image.thumb.png.5fc37032550ea59938c97268787c4c91.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei bas huijsmans:

@De Raam Om inderdaad nog maar eens aan te tonen hoe belangrijk speeltijd is vanaf 18 jaar. Vorig seizoen in de competitie echt heel erg veel gerouleerd. Sotiropoulos viel namelijk in 14 wedstrijden in en dit is denk ik allemaal van voor de winterstop. Hij werd bijvoorbeeld ook geen topscorer van de competitie terwijl hij per 75 minuten ongeveer een goaltje meepikte (wel tweede met slechts 3 goals minder).

Screentje is van zijn ontwikkeling. Vanaf maart/april is hij weer echt alles gaan spelen en zijn ontwikkeling vliegt ook weer de lucht in. In augustus en september speelt die weer iets minder competitiewedstrijden door het rouleren met de voorrondes in de CL en groepsfase CL en de ontwikkeling stokt weer een beetje. Dit ga ik dus eens even iets beter in de gaten houden zodat die genoeg competitiewedstrijden speelt.

image.thumb.png.5fc37032550ea59938c97268787c4c91.png

Ik vind het nog steeds niet echt indrukwekkender speler ;)

Heel veel eigenchappen/attributen onder de 10 nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Kyrill:

(y) Hahhahaa ja dan is het een ander verhaal geheheh :D

Mea culpa

Haha maakt niet uit. Maar de attributen die hij onder de 10 heeft, heeft die het merendeel ook absoluut niet van nodig zoals een tackling, positioning, marking, long throws, corners en free kick taking. Helaas is zijn concentratie erg slecht. Voor een spits toch niet onbelangrijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei bas huijsmans:

Haha maakt niet uit. Maar de attributen die hij onder de 10 heeft, heeft die het merendeel ook absoluut niet van nodig zoals een tackling, positioning, marking, long throws, corners en free kick taking. Helaas is zijn concentratie erg slecht. Voor een spits toch niet onbelangrijk

Daar heb je gelijk in idd, die zijn minder belangrijk tot onbelangrijk ja hahaha.

Fijn dat ie zich zo goed ontwkkeld :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites