Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei Titan:

Nee, wilde alleen de dochter van Winter laten zien ;).

Nou, de reden is eenvoudig. Mijn spelers zijn niet goed genoeg. Haen en Brittijn zijn prima talenten, maar echt niet goed genoeg voor Oranje. Wel een regen gehad die het tot international schopte, maar die kwam niet uit de Achterhoek. Verder zitten er niet bijzonder veel talentvolle Achterhoekers in de game. Kremers is een fijne keeper, maar moet ook hopen op een blessure van Verbruggen.

Goed genoeg om de CL te winnen ;)

Maar niet om Oranje Interational te zijn....

Eigenaardig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei Kyrill:

Goed genoeg om de CL te winnen ;)

Maar niet om Oranje Interational te zijn....

Eigenaardig

Klein detail: ik heb nog lang geen CL gewonnen. Twee of drie keer kwartfinale is het verste dat ik tot nu toe gekomen ben. Afgelopen seizoen dichtbij de halve finale. Thuis met 3-1 langs Real, maar uit kansloos eraf met 5-0. Simpelweg een enorm kwaliteitsverschil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Titan:

Klein detail: ik heb nog lang geen CL gewonnen. Twee of drie keer kwartfinale is het verste dat ik tot nu toe gekomen ben. Afgelopen seizoen dichtbij de halve finale. Thuis met 3-1 langs Real, maar uit kansloos eraf met 5-0. Simpelweg een enorm kwaliteitsverschil.

Met deze save (nog) niet zoveel eerdere Graafschap saves wel. Potato, Po TA To;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei MisterX:

De verkoop ik dus mijn beste speler omdat hij zijn contract niet wilde verlengen (eindigt over een half jaar) en dan loot ik ook direct die club in de CL :-D

Dat is toch wel extra motivatie om die club te verslaan en hem dus op zijn plek te zetten. 

Het is ook nog eens gelukt om te winnen _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei MisterX:

image.png.dc7bb7dc713cb03688569ce2c2a5c503.png

Ik heb een jeugdspeler (niet uit eigen jeugd, maar wel in U19 team - 18 jaar - gratis aan getrokken) die zijn contract niet meer wil verlengen. Contract loopt tot einde van het seizoen en het is nu winterstop. Dus ik probeer er nog een leuke deal uit te slepen. Een contract van nog maar een half jaar en spelend in San Marino is niet bepaald de ideale situatie om er veel geld uit te halen. Zelfs voor de grootste talenten kan ik maar een paar ton krijgen.

Vervolgens is er dus interesse van de volgende clubs in de speler:

image.png.93d1a9daa1891e67622dbfc8d1a8639d.png

Kan dus bijna niets anders of hij moet wel een hoge potentie hebben. Toch jammer dat hij niet bij onze club wil blijven dan. Grote kans dat het een groot talent is.

Boden die ik nu heb, zijn 50% van een volgende transfer fee en een oefenwedstrijd. Ik vermoed zomaar dat die dingen mij meer op leveren dan een transfer som op dit moment. Als de speler echt een groot talent is en straks miljoenen waard is, krijg ik bij een transfer of veel geld, of ik kan een keer de clausule verkopen.

Enig dilemma dat ik nog heb: Zal ik gewoon alle boden accepteren? Of zou ik een volgende club voor hem uit moeten kiezen, zodat hij eigenlijk zo goed als zeker naar die club gaat verkassen. Ik denk dat de transferwaardes in Engeland wel het hoogste zullen zijn. 

Edit: Ik zie nu dat ik in sommige gevallen zelfs nog kan onderhandelen. Misschien kan ik er nog wel een bedrag per nu uit weten te slepen. In Engeland krijgt hij waarschijnlijk alleen geen werkvergunning, lijkt het. Dus ze moeten zo'n ESC plek voor hem gaan gebruiken.

3 uur geleden zei Rrrood:

@MisterX gewoon alles accepteren met % volgende transfer en hopen dat je hem nog kwijt raakt met enig vooruitzicht op vergoeding.

Ik zit even te kijken nu deze speler naar Everton is vertrokken: Bij mij had hij een waarde van max 10k ofzo. Bij Everton is dat 23-34 mln. :<

Nu maar hopen dat ik die clausule een keer kan afkopen voor een leuk bedrag. Dan heb ik straks een speler die hooguit wat bekerwedstrijden heeft gespeeld met nog een halfjarig contract straks opeens miljoenen opgeleverd :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei MisterX:

Heb je een bepaalde data update die competitie regels aanpast? Het lijkt erop alsof er eentje is die niet goed werk. 

Ik heb verschillende data gedownload. Kan dat aan al die verschillende data liggen? Of maar aan 1tje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch wel heerlijk om te zien dit hoor. Spitsje uit eigen jeugd. Net 17 geworden en zo'n ontwikkeling doorgemaakt in zijn eerste jaar in het spel. Basisspeler inmiddels en met 3 goals in 4 wedstrijden aardig begonnen. Heeft iemand een idee wat die getallen links van de grafiek betekenen? Geen idee of dit ook in de gewone skin zit, maar ik heb de Tato skin. Is dit misschien zijn CA min 100 ofzo?

image.thumb.png.fa5a4afa639032855e3da68806690573.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei xanderoo:

Ik heb verschillende data gedownload. Kan dat aan al die verschillende data liggen? Of maar aan 1tje?

Het kan er 1 zijn, maar ook meerdere.

Als je er meerdere hebt, dan is de kans groot dat het probleem is dat er 2 (of meer) data updates zijn die elkaar conflicteren, waardoor er een error ontstaat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is wel leuk verhaaltje , ga er even bij zitten, pak biertje of thee, water whatever....

Geertruida seizoenen geleden al geprobeerd te halen, toen vroeg hij 87/88 mijoen salaris per jaar.....

We zijn wat seizoenen verder, hij zat in de zandbak op 55 miljoen per jaar aan salaris. Nu gaan wij hem halen op zijn 29e voor salaris van  maar 18 miljoen per jaar, dat scheelt flink wat slokken op borrels , en hij komt dus ook nog eens gratis over!

En hij gaat het doen met squad status ''Impact Sub'' :shine::cheer:

@Urbeto @KayDeManaager @PJHoutman @MetalMichael @neva @delichris @Gert @Nom de Guerre@Rrrood @Monty

20231222194132_1.jpg

20231222194141_1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei bas huijsmans:

Toch wel heerlijk om te zien dit hoor. Spitsje uit eigen jeugd. Net 17 geworden en zo'n ontwikkeling doorgemaakt in zijn eerste jaar in het spel. Basisspeler inmiddels en met 3 goals in 4 wedstrijden aardig begonnen. Heeft iemand een idee wat die getallen links van de grafiek betekenen? Geen idee of dit ook in de gewone skin zit, maar ik heb de Tato skin. Is dit misschien zijn CA min 100 ofzo?

image.thumb.png.fa5a4afa639032855e3da68806690573.png

Zit niet in de standaard skin. Tranferwaarde misschien?

Heb je trouwens een verklaring voor die laatste twee maanden? Flinke boost daar, zeg. Misschien meer of juist wat minder wedstrijden gespeeld? Of is in de periode ervoor zijn persoonlijkheid veranderd?

Ik zou zijn CA op basis van zijn profiel rond de 90 schatten, trouwens ;)

bewerkt door De Raam
Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei De Raam:

Zit niet in de standaard skin. Tranferwaarde misschien?

Heb je trouwens een verklaring voor die laatste twee maanden? Flinke boost daar, zeg. Misschien meer of juist wat minder wedstrijden gespeeld? Of is in de periode ervoor zijn persoonlijkheid veranderd?

Ik zou zijn CA op basis van zijn profiel rond de 90 schatten, trouwens ;)

Ik denk dat dat een kwestie van vorm is. Hij schoot namelijk de jeugdcompetitie helemaal aan gort in februari en maart. Toen ik kampioen was, heb ik hem overgeheveld naar het eerste, omdat ik toch geen dubbelprogramma meer speelde en hij dus alsnog genoeg zou trainen. Die vorm heeft die gelukkig mee genomen haha.

Wel is hij fysiek flink verbeterd de afgelopen 2 maanden, misschien dat dat er mee te maken heeft. Volgens mij heeft hij altijd al Resolute als persoonlijkheid gehad dus dat is het in ieder geval niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites