MisterX Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 9 uur geleden zei MisterX: Joepie, na 5 maanden simuleren eindelijk aangenomen Ik twijfel nu al of dit wel de game gaat worden waar ik zin in heb, misschien toch maar opnieuw. Misschien wordt het dan weer 5 maanden simuleren voordat ik een baan heb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cicchio Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Oké, het seizoen is nog lang, maar de competitiestart met Heracles is echt fantastisch. Winnen bij Ajax én AZ. Enige smetje is het gelijkspel tegen FC Utrecht (dat in 89ste minuut scoorde). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 (bewerkt) FM22 vraag: Ajax, PSV, AZ en Utrecht hebben hun Jong team in de reguliere competitie. Hoe zit dat met andere clubs eigenlijk? Kunnen die uiteindelijk ook hun jong team in de keuken kampioen divisie krijgen? Of is de rest overgeleverd aan de belofte eredivisie / eerste divisie? Als ze daar al een team hebben... Stel ik begin met FC Den Bosch. Hun B-team speelt nu geen competitie zegt de game. Is er een manier waardoor zo'n team alsnog hun B-team in een competitie krijgt? 29 oktober 2023 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FCGPeter Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Ik heb nu in 2 weken al 4 spelers die ontevreden zijn over hun speeltijd. Maar wat ik ook zeg, het resultaat is uiteindelijk dat ze niet geloven wat ik zeg/beloof en dan willen ze weg. Meer mensen last van? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 (bewerkt) Welke landen zal ik selecteren om aan de slag te kunnen? PS: De landen die al geselecteerd zijn, zijn door de game zelf geselecteerd. dat is niet mijn keuze. 29 oktober 2023 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Heerlijk aan het seizoen begonnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Moest even inkomen, maar loopt nu wel lekker met Groningen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Ons Europees parcours tot dusver. We komen net op doelsaldo te kort om onmiddelijk in de 16de ronde te belanden. De wedstrijd tegen Napoli werd naar mijn gevoel verloren door die ellenlange winterstop in Denemarken waardoor we gebrek aan wedstrijdritme hadden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Nieuwe club Bonaire is afgerond en dus nu naar Frans Guinea om bij Agouado aan de slag te gaan, vorig seizoen als vijfde geëindigd in de hoogste afdeling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
quertius Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Bedacht me net: hoe leuk zou het zijn als er een mogelijkheid is dat een prijs van manager van het jaar naar jezelf vernoemd kan worden als je extreem goed presteert? Of de award speler van het jaar voor je pleog die vernoemd is naar een clublegende Zou een kleine maar wel leuke toevoeging zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 2 clubs die netjes de laatste voorronde halen. Krijg je zo'n loting tot tweemaal toe. Kut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 9 minuten geleden zei Thomassje123: 2 clubs die netjes de laatste voorronde halen. Krijg je zo'n loting tot tweemaal toe. Kut Speel je met 1 club of ben je manager van meerdere clubs? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Zojuist zei MisterX: Speel je met 1 club of ben je manager van meerdere clubs? 1 club Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Nou, eerste pot FM24 zit erop! Ziet er heel anders uit, toch veel meer opties. Even pittig en zoeken zeg. Ook met de tactiek nu. Wedstrijden veel mooier (ik speelde echt 2D enorm lelijk); aanvallen veel soepeler. Wel pittig alles te vinden en het goed te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Teleurgesteld omdat het maar 10-0 werd haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 38 minuten geleden zei Thomassje123: Teleurgesteld omdat het maar 10-0 werd haha 5-0 binnen 20 minuten moet gewoon naar de 20-0. Alles minder is een zware teleurstelling, dat snap ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Eerste seizoen Eredivisie. Het is allemaal nog een beetje spelen met de tactische knopjes, maar ik heb niet bijzonder veel te klagen. Behalve dan dat het nog puzzelen is om het defensief goed te krijgen bij corners. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 2 minuten geleden zei Titan: Eerste seizoen Eredivisie. Het is allemaal nog een beetje spelen met de tactische knopjes, maar ik heb niet bijzonder veel te klagen. Behalve dan dat het nog puzzelen is om het defensief goed te krijgen bij corners. Had Ajax dit jaar maar zo'n goede start Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 5 minuten geleden zei MisterX: Had Ajax dit jaar maar zo'n goede start Zoals mijn grootmoeder altijd zegt: "Als je niks zinnigs te melden hebt, zeg dan niets." 8 minuten geleden zei Titan: Eerste seizoen Eredivisie. Het is allemaal nog een beetje spelen met de tactische knopjes, maar ik heb niet bijzonder veel te klagen. Behalve dan dat het nog puzzelen is om het defensief goed te krijgen bij corners. Goed bezig hoor! Heb je nog een beetje noemenswaardige spelers in je selectie zitten? En weet Onal zich een beetje te ontwikkelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 13 minuten geleden zei Urbeto: Zoals mijn grootmoeder altijd zegt: "Als je niks zinnigs te melden hebt, zeg dan niets." Ik bepaal de volgende keer zelf wel of ik Titan het compliment mag geven dat hij veel beter presteert dan verwacht. Daar heeft je grootmoeder niets over te vertellen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 31 minuten geleden zei Urbeto: Goed bezig hoor! Heb je nog een beetje noemenswaardige spelers in je selectie zitten? En weet Onal zich een beetje te ontwikkelen? Mwah... Heb Bruma over kunnen nemen, dat is wel een stabiele factor achterin. Verder Postema als vervanger van Haen, die zijn contract niet wilde verlengen en naar Cercle Brugge ging. Lance Duijvestijn als roulatiespeler, Boyd Lucassen op rechts en als verrassing Dionisio uit Brazilië gehaald, beest een leuke speler. Önal is een fijne speler om erbij te hebben, maar geen vaste basisklant. Hij ontwikkelt zich wel iets: Spoiler Over wie ik meer te spreken ben, zijn Brittijn en de broertjes Raterink. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Tegen de verwachting in van het bestuur kampioen en volgend jaar 2e Bundesliga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 6 uur geleden zei FCGPeter: Ik heb nu in 2 weken al 4 spelers die ontevreden zijn over hun speeltijd. Maar wat ik ook zeg, het resultaat is uiteindelijk dat ze niet geloven wat ik zeg/beloof en dan willen ze weg. Meer mensen last van? Yep. om de haverklap. Hopelijk wordt dat wat beter naar gelang ik zelf wat meer kan bepalen wat voor speeltijd iedereen contractueel krijgt. Eerste seizoen vooral ongelukkige lui die eigenlijk niet goed genoeg waren om regelmatig te spelen en ik dus wilde lozen. Dat viel dus nog redelijk gunstig uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Lekker hoor Tre Fiori Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten