Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

FM22 vraag:

Ajax, PSV, AZ en Utrecht hebben hun Jong team in de reguliere competitie. Hoe zit dat met andere clubs eigenlijk? Kunnen die uiteindelijk ook hun jong team in de keuken kampioen divisie krijgen? Of is de rest overgeleverd aan de belofte eredivisie / eerste divisie? Als ze daar al een team hebben... 

Stel ik begin met FC Den Bosch. Hun B-team speelt nu geen competitie zegt de game. Is er een manier waardoor zo'n team alsnog hun B-team in een competitie krijgt?

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.6a4a61208410d49135bfd87a509d5c99.png

Ons Europees parcours tot dusver. We komen net op doelsaldo te kort om onmiddelijk in de 16de ronde te belanden. De wedstrijd tegen Napoli werd naar mijn gevoel verloren door die ellenlange winterstop in Denemarken waardoor we gebrek aan wedstrijdritme hadden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedacht me net: hoe leuk zou het zijn als er een mogelijkheid is dat een prijs van manager van het jaar naar jezelf vernoemd kan worden als je extreem goed presteert? Of de award speler van het jaar voor je pleog die vernoemd is naar een clublegende

Zou een kleine maar wel leuke toevoeging zijn :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Titan:

Eerste seizoen Eredivisie. Het is allemaal nog een beetje spelen met de tactische knopjes, maar ik heb niet bijzonder veel te klagen. Behalve dan dat het nog puzzelen is om het defensief goed te krijgen bij corners.

image.thumb.png.7ad99d8ee4810220cdf6edda798bb516.png

Had Ajax dit jaar maar zo'n goede start :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei MisterX:

Had Ajax dit jaar maar zo'n goede start :-D

Zoals mijn grootmoeder altijd zegt: "Als je niks zinnigs te melden hebt, zeg dan niets."

8 minuten geleden zei Titan:

Eerste seizoen Eredivisie. Het is allemaal nog een beetje spelen met de tactische knopjes, maar ik heb niet bijzonder veel te klagen. Behalve dan dat het nog puzzelen is om het defensief goed te krijgen bij corners.

image.thumb.png.7ad99d8ee4810220cdf6edda798bb516.png

Goed bezig hoor! Heb je nog een beetje noemenswaardige spelers in je selectie zitten? En weet Onal zich een beetje te ontwikkelen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Urbeto:

Zoals mijn grootmoeder altijd zegt: "Als je niks zinnigs te melden hebt, zeg dan niets."

Ik bepaal de volgende keer zelf wel of ik Titan het compliment mag geven dat hij veel beter presteert dan verwacht. Daar heeft je grootmoeder niets over te vertellen... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Urbeto:

Goed bezig hoor! Heb je nog een beetje noemenswaardige spelers in je selectie zitten? En weet Onal zich een beetje te ontwikkelen?

Mwah... Heb Bruma over kunnen nemen, dat is wel een stabiele factor achterin. Verder Postema als vervanger van Haen, die zijn contract niet wilde verlengen en naar Cercle Brugge ging. Lance Duijvestijn als roulatiespeler, Boyd Lucassen op rechts en als verrassing Dionisio uit Brazilië gehaald, beest een leuke speler. 

Önal is een fijne speler om erbij te hebben, maar geen vaste basisklant. Hij ontwikkelt zich wel iets:

Spoiler

image.thumb.png.935146dd39adb605df1acad62a78c71d.png

Over wie ik meer te spreken ben, zijn Brittijn en de broertjes Raterink. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei FCGPeter:

Ik heb nu in 2 weken al 4 spelers die ontevreden zijn over hun speeltijd. Maar wat ik ook zeg, het resultaat is uiteindelijk dat ze niet geloven wat ik zeg/beloof en dan willen ze weg. Meer mensen last van?

Yep. om de haverklap. Hopelijk wordt dat wat beter naar gelang ik zelf wat meer kan bepalen wat voor speeltijd iedereen contractueel krijgt. Eerste seizoen vooral ongelukkige lui die eigenlijk niet goed genoeg waren om regelmatig te spelen en ik dus wilde lozen. Dat viel dus nog redelijk gunstig uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites