Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

33 minuten geleden zei ElPrincipito:

Hoe moet ik dat downloaden? die Beta is er ook voor Mac? Waar doen jullie dat en hoe?

Gewoon de code activeren in steam; spellen --> productcode activeren.

Daarna gewoon FM24 downloaden en installeren, als je een code hebt met early access kun je spelen. Je hoeft niet apart de beta te installeren.

Wanneer full release heeft plaatsgevonden wordt jouw beta gewoon geüpdatet naar volledige versie.

Wel even opletten dat je een product key koopt voor Mac ;)

bewerkt door De Raam
Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei ElPrincipito:

FM20 had ik ooit gedownload middels Steam meen ik (ik heb een MacBook). Enfin, altijd lekker kunnen spelen. Nieuwe MacBook sinds gisteren, Steam downloaden en inloggen was al een hel. Dus ik wil FM20 erop zetten; werkt niet. Dat is een teken van onze lieve heer, op naar de FM24 beta! 

Weet je zeker dat er niet iets anders aan de hand is? Ik heb altijd het idee dat gamen op een Mac sowieso een hoop gedaan is. Waarom zou het issue opgelost zijn met een nieuwe FM-editie? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een record te pakken. Meeste schoten op lat/paal in kortste seconden

Citaat

image.thumb.png.db88c69589186a49a4eb0a3efb9a75a3.png

;e;e;e;e;e;e;e

En deze open goal op de lat.

Citaat

image.png.ff3a0f241c75130f29bfcdb5a49687f2.png

Merk dat er veel op paal/lat wordt geschoten. Irritant, zeg. Wedstrijd wel gewonnen.

Of deze. Die niet wil afgeven, maar er zelf voor gaat. En dan nog mist ook

Citaat

image.png.141e8ec66cdaf2cbd95fffd4c19fde89.png

bewerkt door Rinus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb echt een super leuke save met Dordrecht, en blijft m'n main save voor dit jaar. WIlde eigenlijk eerst de CL winnen alvorens ik verder zou kijken, maar ben net op gesprek geweest bij Napoli. Wat-een-selectie, staan momenteel 9e en zitten nog wel in de Europa League. 

Wat-een-dilemma als ik dalijk de baan aangeboden krijg. Ik zie met Ouedraogo en Bergvall ook een middenveld voor de komende 10 jaar, Wiffer erbij, Kvaratskelia en Osihmen waar ik iets van kan maken. 

Zou m'n eerste save in Italië worden, maar zoveel twijfel, al moet ik zeggen als ik bovenstaande teruglees, dan lijkt de keuze toch wel gemaakt!!

image.thumb.png.81a692cb5b741bde7e02dac3e5a9c676.png

UPDATE

image.thumb.png.ca9295c7d76702eb69f753ac70877703.png

Ik kan weer mooi verder met m'n project :) 

bewerkt door Brozai
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Brozai:

Heb echt een super leuke save met Dordrecht, en blijft m'n main save voor dit jaar. WIlde eigenlijk eerst de CL winnen alvorens ik verder zou kijken, maar ben net op gesprek geweest bij Napoli. Wat-een-selectie, staan momenteel 9e en zitten nog wel in de Europa League. 

Wat-een-dilemma als ik dalijk de baan aangeboden krijg. Ik zie met Ouedraogo en Bergvall ook een middenveld voor de komende 10 jaar, Wiffer erbij, Kvaratskelia en Osihmen waar ik iets van kan maken. 

Zou m'n eerste save in Italië worden, maar zoveel twijfel, al moet ik zeggen als ik bovenstaande teruglees, dan lijkt de keuze toch wel gemaakt!!

image.thumb.png.81a692cb5b741bde7e02dac3e5a9c676.png

Ik denk dat Napoli op de rit krijgen je een seizoentje kost. Daarna zit de uitdaging hem vooral in het perfectioneren van je elftal. Dan denk ik aan het halen van meer Italianen dan nu bijvoorbeeld, want het feit dat je meer Zweden dan Italianen bij Napoli ziet is krankzinnig. Toch denk ik dat de uitdaging bij Dordt stukken groter en daarmee, voor de langere termijn, mooier is. 

Ik overweeg zelf ook te vertrekken bij Dordt overigens, dus ik zou je keuze voor Napoli best begrijpen, maar je bent bij Dordt wel wat moois aan het bouwen. Dat is ook wat waard ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Urbeto:

Ik denk dat Napoli op de rit krijgen je een seizoentje kost. Daarna zit de uitdaging hem vooral in het perfectioneren van je elftal. Dan denk ik aan het halen van meer Italianen dan nu bijvoorbeeld, want het feit dat je meer Zweden dan Italianen bij Napoli ziet is krankzinnig. Toch denk ik dat de uitdaging bij Dordt stukken groter en daarmee, voor de langere termijn, mooier is. 

Ik overweeg zelf ook te vertrekken bij Dordt overigens, dus ik zou je keuze voor Napoli best begrijpen, maar je bent bij Dordt wel wat moois aan het bouwen. Dat is ook wat waard  

Uiteindelijk is de keuze voor me gemaakt en wil zeker hier nog even doorgaan, eerste seizoenshelft seizoen 3 was dramatisch. Wist op de transferdeadline Zeefuik(Volendam) binnen te halen via het bestuur, hij heeft Kriwak door een blessure vervangen en begint nu na de winterstop te draaien, zit nog in de Conference League (nu laatste 16 tegen Sevilla :( ) en KNVB Beker halve finale tegen Feyenoord geloot, Eredivisie middenmoot. Misschien is het na dit seizoen tijd om de Oostenrijkse held te gaan verkopen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei MisterX:

Beginnen aan een save zonder club, en daarbij zo'n beetje wereldwijd de beste 10 landen geselecteerd (Brazilië, Argentinië en de top van Europa). Vervolgens wordt ik bij sollicitaties op het 4e niveau van België of Brazilië gewoon weggelachen 

Wat blijft er dan nog over?! 

Ajax :classic_biggrin:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik mag eindelijk weer een paar keer op gesprek komen. Na 4 maanden door simuleren en reageren op alles wat los en vast zit :-D

Nu natuurlijk ook nog hopen dat er na een gesprek een contractvoorstel komt. Want ben wel een paar keer op gesprek geweest, maar daarna alsnog afgewezen en dus geen contractvoorstel gehad... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

image.thumb.png.26afac2529fadca6c1eb87aae456dce2.png

Nice. Ben benieuwd. Van Ajax gewonnen met 4-3. B-Elftal ingezet, want Eredivisie belangrijker. Nice

Citaat

image.png.714a1a1e9dcd59cd0160ad3542df2b74.png

Af en toe begrijp ik er echt geen dikke kut van. Twee keer uit een corner... Nu de tweede helft.. Weer een corner tegen. 3x corners tegen. whohohoeoeowowtf. Tijd om de corners maar eens goed te bekijken.

bewerkt door Rinus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mannen, ik wil FM24 via de site van MU kopen. Wat is nu eigenlijk het verschil tussen die 3 varianten naast de prijs? Of ben ik nu abuis? Zit er al een tijd naar te kijken. Eneba is 38 euro of zo, krijg je dan minder? 

@Fantasy de laatste optie met MU steun is enkel voor Windows en niet voor Mac staat er. Even TI. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei ElPrincipito:

Mannen, ik wil FM24 via de site van MU kopen. Wat is nu eigenlijk het verschil tussen die 3 varianten naast de prijs? Of ben ik nu abuis? Zit er al een tijd naar te kijken. Eneba is 38 euro of zo, krijg je dan minder? 

@Fantasy de laatste optie met MU steun is enkel voor Windows en niet voor Mac staat er. Even TI. 

Klopt dit, @Lazy?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei ElPrincipito:

6 minuten geleden zei Fantasy:

Klopt dit, @Lazy?

Bij alle 3 krijg je hetzelfde en met alle 3 steun je MU. Die van Eneba is sowieso ook voor Mac dus zou daar voor gaan. Eneba is ook gewoon betrouwbaar. Even linkje klikken, kortingscode invoeren en bestellen. Je krijgt direct de code die je kunt activeren in steam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites