Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

Zo, ik ga maar eens kijken voor een volgende game. Deze gaat weer op de plank. Zal ik op een later moment vast nog wel een keer oppakken, maar voor nu heeft het precies gedaan wat het moest doen: Steijn er uit, en successen pakken:

Allereerst de bekerfinale tegen PSV:

20231026132923_1.thumb.jpg.a211aab7a6180f4d49dd3fe74b67da46.jpg

Daarna was ook de titel weer, voor de 2e keer voor ons:

20231026141844_1.thumb.jpg.3dd33cc21971edea5e5c319878a6a563.jpg

Maar de kers op de taart kwam daarna:

20231026141829_1.thumb.jpg.d0c852f4eccedaeff935804ac1ea3e3c.jpg

Hoppakee, terug waar we horen. Mooi om te zien ook dat het 4/5 jeugdspelers zijn die die penalty's er in rammen. 

Precies gedaan wat Steijn niet kon: Aankopen laten presteren, behalve Akpom want die kon er echt helemaal geen kloten van. En daarachter z.s.m. talent laten aansluiten, zodat die het weer over kunnen nemen als de aankopen foetsie gaan.

Nu op zoek naar een lange game. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei TheRealOne:

Die instant result skins zijn er toch al even, volgens mij had ik die in FM20 ook al. Ik heb altijd gewoon de Wannachup Instant Result skin gebruikt. Gewoon de base skin met een instant result knopje d'r bij. Ik geloof dat de Zealand skin die ik in FM22 (geloof ik) had, toen ook een instant result knopje bevatte.

Daar wil ik dit jaar ook nog eens een game starten :D Komen altijd hele leuke newgens vandaan. En dan meteen combineren met het nationaal elftal. Vorig jaar met Noorwegen gedaan (wel wat simpeler dan Bosnië lijkt me), en dat beviel me wel. 

Ik ga dit jaar de Great Bosnian Challenge doen nadat ik 'm met Liechtenstein voltooid heb. Vond ik toch wel het leukst om te doen. Als club ga ik starten met Željezničar (de oude club van Dzeko). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Sanderus:

Mooi dat je de negatieve spiraal zo hebt weten om te draaien.

Ik ben net ook begonnen met een carriere met RSCA. Ik heb mezelf wel opgelegd, gezien het gezinsleven, maar 1 avond in de week te spelen (tenzij de vrouw van huis is). Ik ga dus voor een traag maar duurzaam game.

Hoe staat je ploeg?

De spoeling achteraan is inderdaad heel dun, daar ben ik ook op zoek naar versterkingen. Verder is het enigszins zonde dat Kana een seizoen is uitgeleend en is het aftellen naar de terugkomst van Verschaeren.

Ik speel 41221 waarbij ik denk dat dit de basis wordt: Schmeichel - Augustinsson/vertonghen/debast/Patris - Delaney/Rits/Leoni-Hazard/Dolberg/Dreyer.

Ik speel een 4-2-3-1 met twee defensieve middenvelders. Delaney is helaas direct voor minstens een half jaar uitgevallen.

Basis is: Schmeichel - Augustinsson/Vertonghen/Debast/Sardella - Leoni/Rits - Amuzu/Hazard/Dreyer - Dolberg.

Doelstelling in de winterstop is de verdediging versterken en eventueel nog een spits bijhalen, want Vazques is niets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Gert:

Hoe spelen jullie online? Ik joinde een spel en werd eruit gekicked :D Ga je dan zelf hosten en joinen er random mensen?

Meestal wordt er van te voren bepaald wie er mee doen. Dan host iemand van die groep het spel en wordt die meestal met een wachtwoord aangemaakt, host deelt dan wachtwoord met de groep ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was het even vergeten, maar wat is die poképlayerchallenge toch heerlijk om te doen zeg. 26 wedstrijden onderweg en de eerste 14 nationaliteiten zijn afgevinkt. Ik speel met Manchester City en spelers als Ederson, Dias, Álvarez, Aké, Kovacic, De Bruyne, Álvarez, Doku en Haaland zitten nog niet eens aan de twintig potten.

En Stones begint te zeuren. Meneer heeft 12 speelminuten gekregen in 26 wedstrijden en dat is klaarblijkelijk niet genoeg :-DVan Gvardiol (3 wedstrijden) en Walker (4 wedstrijden) verwacht ik binnenkort wat gezeur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tweede seizoen met Dordrecht zit erop. Best lekker gegaan :) Volgend seizoen direct Europa in. 

image.png.a92e5d9f078ced4108d0c6dcfd3303c9.png

Absolute uitblinker:

image.png.b160a37ab1ce68608fa0232450e4bfad.png

Ik had gehoopt dat het dit jaar iets realistischer zou zijn met het oproepen voor nationale ploegen en transferwaardes daar dit meer gebaseerd zou worden op vorm en prestaties. Maar het valt me nog een beetje tegen:

image.thumb.png.5ff05c0f48b44211698727dd64a988e6.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Brozai:

Tweede seizoen met Dordrecht zit erop. Best lekker gegaan :) Volgend seizoen direct Europa in. 

Absolute uitblinker:

Ik had gehoopt dat het dit jaar iets realistischer zou zijn met het oproepen voor nationale ploegen en transferwaardes daar dit meer gebaseerd zou worden op vorm en prestaties. Maar het valt me nog een beetje tegen:

Qua oproepen heb je misschien wel een punt, maar die transferwaarde is niet zo vreemd toch? Hij is niet superjong en heeft het een jaartje leuk gedaan voor een Eredivisieclub. Giakoumakis ging ook maar voor 2,5 miljoen weg nadat hij er 26 had gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei De Raam:

Meestal wordt er van te voren bepaald wie er mee doen. Dan host iemand van die groep het spel en wordt die meestal met een wachtwoord aangemaakt, host deelt dan wachtwoord met de groep

Dit kan ik wel beamen ja. Zo spelen wij met onze groep wel online. Als je met random mensen gaat spelen dan ga je niet heel veel opschieten omdat iedereen moet doorgaan. Als je geen communicatie onderling hebt dan gaat dit niet werken

@Gert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Brozai:

Tweede seizoen met Dordrecht zit erop. Best lekker gegaan  Volgend seizoen direct Europa in. 

Absolute uitblinker:

Knap seizoen hoor! Ik vind het vooral bizar om de prestaties van Kriwak te zien terwijl hij er hier werkelijk niets van bakte. Heb je inmiddels al wat financiële speelruimte? 

Hier ben ik er nog niet over uit of ik seizoen twee met Dordt in ga of een mooie functie elders ga oppakken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er iemand die mij misschien zou kunnen helpen? Ik ben op zoek naar iemand die handig is met PC's

Kan iemand mij helpen of de gouden tip geven om FM vanaf een externe harde schijf te spelen? 

Ik heb een nieuwe laptop met enorm veel restricties (werk) waardoor ik niks op de laptop zelf kan krijgen. Is er iemand die mij op weg kan helpen? 

Alvast bedankt! 

Verdere communicatie via PB i.p.v. hier (mocht dit bericht hier niet mogen staan, verwijder het gerust). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites