neva Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 2 minuten geleden zei SantiagoMunez: Uit interesse - wat zou voor jullie een reden zijn om nog niet aan een main save te beginnen? Extra competities in het Afrikaanse continent voor een journeyman/Pentagon. Zou de enige reden zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Voor mij vooral de vele blessures die vaak nog in de Beta zitten en dat er inderdaad kleine foutjes in zitten. Daarnaasat heb ik nu voor mijn Main save een database nodig en die zijn volgens mij ook altijd beter of misschien pas beschikbaar na de release Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 8 minuten geleden zei bas huijsmans: Voor mij vooral de vele blessures die vaak nog in de Beta zitten en dat er inderdaad kleine foutjes in zitten. Daarnaasat heb ik nu voor mijn Main save een database nodig en die zijn volgens mij ook altijd beter of misschien pas beschikbaar na de release En dan nog het nadeel dat er soms nog een versie 1.1, 1.2, 1.3 of 1.4 moet komen om nog de nodige bugs eruit te halen. Doorgaans ben je dan zo nog een maand of 2 verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 19 minuten geleden zei SantiagoMunez: Uit interesse - wat zou voor jullie een reden zijn om nog niet aan een main save te beginnen? 0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SantiagoMunez Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Helder - ik weet genoeg. Geen enkele reden om mijn main save in de League Two uit te stellen! Dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 53 minuten geleden zei SantiagoMunez: Uit interesse - wat zou voor jullie een reden zijn om nog niet aan een main save te beginnen? Meeste is al genoemd denk ik. Bugs etc. kunnen soms erg lastig zijn, waardoor ik ook altijd even wacht met de mainsave. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Ik wacht op een custom database, anders was ik ook al begonnen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 1 uur geleden zei SantiagoMunez: Uit interesse - wat zou voor jullie een reden zijn om nog niet aan een main save te beginnen? Feit dat ik mijn alter ego uit de database moet verwijderen, en dit pas kan wanneer de editor uitkomt op release day Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 7 minuten geleden zei Steels: Feit dat ik mijn alter ego uit de database moet verwijderen, en dit pas kan wanneer de editor uitkomt op release day En tegen de tijd dat het zover is, heb je je al weer bedacht... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Het goede nieuws. Beker en kampioenschap binnen in mijn eerste seizoen FM24. Boven verwacht voor iemand als ik Het slechte nieuws. In de halve finale van de Conference League moeten we tegen Aston Villa. Prima uitpot eerst tot Medic rood pakt en we alsnog 2-1 verliezen. Nouja prima. Misschien dus thuis revanche. Valt binnen 2 dagen mijn eerste en tweede keeper geblesseerd uit en is ook keeper drie geblesseerd: Ga wel ff zonder keeper spelen denk ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 (bewerkt) Ontevreden. Waren heel dichtbij een: Maar ze wisten er toch nog 3 schoten en 3x op doel uit te persen pff @Gert gefeliciteerd maatje tag mij vooral als je in kwartfinale CL staat of verder aub 25 oktober 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 7 minuten geleden zei Kyrill: Ontevreden. Waren heel dichtbij een: Maar ze wisten er toch nog 3 schoten en 3x op doel uit te persen pff @Gert gefeliciteerd maatje tag mij vooral als je in kwartfinale CL staat of verder aub Gaat niet gebeuren m8. Doe gewoon 1 seizoentje Ajax en dan denk ik een LLM game starten ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 48 minuten geleden zei De Raam: En tegen de tijd dat het zover is, heb je je al weer bedacht... Daarom nu gewoon gekozen voor AS Roma en Francesco Totti. En als de full release er is, starten we allicht onze eerste echte save. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 5 uur geleden zei De Raam: Jep, heb hem ook gehaald met Sporting! Kun je hem geen nieuw contract aanbieden? Hij vroeg om een nieuw contract en kon het er helaas niet uithalen. Als hij vertrekt zoeken we wel een andere Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brackie Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Heenronde van het eerste seizoen met Anderlecht is achter de rug. Na een dramatische start, heb ik het dan toch op de rails gekregen, met dank aan Dolberg (13g, 2a) en Hazard (5g, 7a). Voorlopige tweede plaats dus halfweg. Nog twee spelers laten gaan en twee andere gehaald. Sekigawa is een centrale verdediger, Ouédraogo is ondertussen wel gekend vermoed ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Eerste seizoenshelft plus een wedstrijd tegen Vitesse gespeeld nu. Na een wisseling van tactiek gaat het heel erg goed op 5 tegengoals in 2 CL wedstrijden na. Seizoen even snel afmaken en dan kijken of ik een snelle challenge wil gaan doen of door speel totdat de game gereleased wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Amai, jullie zitten al 18 pagina's ver. Wordt dit de laatste FM? Gaan ze met patch werken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 35 minuten geleden zei xanderoo: Amai, jullie zitten al 18 pagina's ver. Wordt dit de laatste FM? Gaan ze met patch werken? Huh? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thymen Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 6 uur geleden zei Gert: Het goede nieuws. Beker en kampioenschap binnen in mijn eerste seizoen FM24. Boven verwacht voor iemand als ik Het slechte nieuws. In de halve finale van de Conference League moeten we tegen Aston Villa. Prima uitpot eerst tot Medic rood pakt en we alsnog 2-1 verliezen. Nouja prima. Misschien dus thuis revanche. Valt binnen 2 dagen mijn eerste en tweede keeper geblesseerd uit en is ook keeper drie geblesseerd: Ga wel ff zonder keeper spelen denk ik? Netjes ! 126 goals maken is ook niet niks ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Ik ga maar geen shirtje halen hoor, dan word ik de familieapp uitgegooid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 (bewerkt) 49 minuten geleden zei Steels: Huh? Ze gingen toch ophouden met iets wat ze nu aan het doen zijn had ik gelezen, maar weet niet meer wat. Zal het straks (of morgen) eens opzoeken. Veel gameplezier allemaal! 25 oktober 2023 bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 2 minuten geleden zei xanderoo: Ze gingen toch ophouden met iets wat ze nu aan het doen zijn had ik gelezen, maar weet niet meer wat. Zal het straks (of morgen) eens opzoeken. Veel gameplezier allemaal! Ja, heel de graphics engine wordt vernieuwd.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Feestje!!!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Ondertussen, na mijn passage bij KVV Zelzate. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 Mannen, Even een vraag, hopelijk kunnen jullie helpen of jullie zienswijze delen. Telkens na 3/4 seizoenen houd voor mij een game wel op. Waarom? Het gaat te goed of het kost teveel tijd om alles nog in te stellen. Ik doe altijd veel zelf, scoutingsopdrachten, individuele trainingen, staf aannemen en contracten onderhouden etc. Hoe doen jullie dit? Geven jullie de scoutingsopdrachten uit handen? Geven jullie de individuele trainingen aan de coach van betreffende teams? Je hebt dan het risico dat ze niet op een positie trainen die zich conformeert aan jouw tactiek lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten