Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei SantiagoMunez:

Uit interesse - wat zou voor jullie een reden zijn om nog niet aan een main save te beginnen? 

Extra competities in het Afrikaanse continent voor een journeyman/Pentagon. Zou de enige reden zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei bas huijsmans:

Voor mij vooral de vele blessures die vaak nog in de Beta zitten en dat er inderdaad kleine foutjes in zitten. Daarnaasat heb ik nu voor mijn Main save een database nodig en die zijn volgens mij ook altijd beter of misschien pas beschikbaar na de release

En dan nog het nadeel dat er soms nog een versie 1.1, 1.2, 1.3 of 1.4 moet komen om nog de nodige bugs eruit te halen. Doorgaans ben je dan zo nog een maand of 2 verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei SantiagoMunez:

Uit interesse - wat zou voor jullie een reden zijn om nog niet aan een main save te beginnen? 

Feit dat ik mijn alter ego uit de database moet verwijderen, en dit pas kan wanneer de editor uitkomt op release day

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het goede nieuws. Beker en kampioenschap binnen in mijn eerste seizoen FM24. Boven verwacht voor iemand als ik :cab:

Schermafbeelding2023-10-25164200.thumb.png.661a4d4a897c57835b8e1cb15753340e.pngSchermafbeelding2023-10-25160412.thumb.png.ad719a49f41eeeb6715023258673ed60.png

Het slechte nieuws. In de halve finale van de Conference League moeten we tegen Aston Villa. Prima uitpot eerst tot Medic rood pakt en we alsnog 2-1 verliezen. Nouja prima. Misschien dus thuis revanche. Valt binnen 2 dagen mijn eerste en tweede keeper geblesseerd uit en is ook keeper drie geblesseerd:image.thumb.png.8371db1518fadc527293ca2bcf43cc09.png

Ga wel ff zonder keeper spelen denk ik?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Kyrill:

Ontevreden.  Waren heel dichtbij een:

916689bb-9fd1-4ded-ad77-2f09d226cec6.jpg

Maar ze wisten er toch nog 3 schoten en 3x op doel uit te persen pff 

20231025165000_1.jpg

@Gert gefeliciteerd maatje tag mij vooral als je in kwartfinale CL staat of verder aub

Gaat niet gebeuren m8. Doe gewoon 1 seizoentje Ajax en dan denk ik een LLM game starten ofzo ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heenronde van het eerste seizoen met Anderlecht is achter de rug. 

Na een dramatische start, heb ik het dan toch op de rails gekregen, met dank aan Dolberg (13g, 2a) en Hazard (5g, 7a).

image.png.56ff2a2766be98e01a382fc4530c40fd.png

Voorlopige tweede plaats dus halfweg.

image.thumb.png.67d51b3f49a8942a56339ddae1f830d9.png

Nog twee spelers laten gaan en twee andere gehaald. 

Sekigawa is een centrale verdediger, Ouédraogo is ondertussen wel gekend vermoed ik.

image.thumb.png.18945129e7f82fcf0a82a45ea12d5b46.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Gert:

Het goede nieuws. Beker en kampioenschap binnen in mijn eerste seizoen FM24. Boven verwacht voor iemand als ik :cab:

Schermafbeelding2023-10-25164200.thumb.png.661a4d4a897c57835b8e1cb15753340e.pngSchermafbeelding2023-10-25160412.thumb.png.ad719a49f41eeeb6715023258673ed60.png

Het slechte nieuws. In de halve finale van de Conference League moeten we tegen Aston Villa. Prima uitpot eerst tot Medic rood pakt en we alsnog 2-1 verliezen. Nouja prima. Misschien dus thuis revanche. Valt binnen 2 dagen mijn eerste en tweede keeper geblesseerd uit en is ook keeper drie geblesseerd:image.thumb.png.8371db1518fadc527293ca2bcf43cc09.png

Ga wel ff zonder keeper spelen denk ik?

Netjes ! 126 goals maken is ook niet niks !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei Steels:

Huh?

Ze gingen toch ophouden met iets wat ze nu aan het doen zijn had ik gelezen, maar weet niet meer wat. Zal het straks (of morgen) eens opzoeken.

Veel gameplezier allemaal!

bewerkt door xanderoo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei xanderoo:

Ze gingen toch ophouden met iets wat ze nu aan het doen zijn had ik gelezen, maar weet niet meer wat. Zal het straks (of morgen) eens opzoeken.

Veel gameplezier allemaal!

Ja, heel de graphics engine wordt vernieuwd..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mannen,

Even een vraag, hopelijk kunnen jullie helpen of jullie zienswijze delen. Telkens na 3/4 seizoenen houd voor mij een game wel op. Waarom? Het gaat te goed of het kost teveel tijd om alles nog in te stellen. Ik doe altijd veel zelf, scoutingsopdrachten, individuele trainingen, staf aannemen en contracten onderhouden etc. 

Hoe doen jullie dit? Geven jullie de scoutingsopdrachten uit handen? Geven jullie de individuele trainingen aan de coach van betreffende teams? Je hebt dan het risico dat ze niet op een positie trainen die zich conformeert aan jouw tactiek lijkt me. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites